lasiaissamentumat

vieras
mä oon kärsiny noista vuosikausia, oon käyny lääkärissäkin ajat sitte noitten "pallukoitten" ja ihme "lumihiutaleiden" kans...mutta vaarattomia ovat...mutta tympeitä varsinkin talvella ku ne näkyy nii selvästi ku on lunta maassa ja sama homma valkoista seinää vasten!

kiusallista mutta tottunut elämään näitten näkyjen kans...:)

mä nään siis varsinki vasemmalla silmällä sellaisen pallon joka seuraa kokoajan mua ihan sama minne katsonkaan...

sekavaa tekstiä mutta nyt pikaisesti vaan yritän selittää mitä tarkotan...;)
 
vieras
en määkää oo tienny että ne on lasiaissamentumat nimellä...mä en oo oikeen tienny noitte oikeeta nimee...vaikka oon lääkärissä kuullu mutta en muista ...ehkä se oli just tuo nimitys...:)

eli meitähän on täällä jo kolme samasta "vaivasta" kärsivää...oon luullu ettei kukaan muu nää ku mä vaan :D

 
On noita jonkun verran mutta niillehän ei voi mitään tehdä joten eikun vain elellään niiden kanssa. Harmaakaihi joka myös on molemmissa silmissä sitten jo hankaloittaa elämää jonkun verran vaikkei ole edes näköalueelle kunnolla hiipinyt. |O
 
Jester
mäki nään tollassia.
En tienny vaivan nimeä ja menin huolestuneena koululääkärille selittämää "ku mä nään sellassia kuplia ja pisteitä.." Lääkäri katto mua ku hullua.

Ihana tietää että en oo ainoa, mutta on älyttömän huono uutinen että sen kanssa pitää vaan elää :(
 
vesku
14-vuotiaana huomasin ensimmäisen pisteen ja sen jälkeen on lisääntyneet.



14-vuotiaana huomasin ensimmäisen pisteen ja sen jälkeen on lisääntyneet. On paljon
langanpätkiä joissa ikäänkuin solmuja joissakin. Nyt koko näkökentän alueella ja häiritsevät
todella paljon ja vie keskittymiskyvyn muihin asioihin varsinkin stressaantuneena, välillä
on myös parempia aikoja, kun yrittää olla kiinnittämättä huomiota. Nyt 48v.



 
"nainen24"
mulla kans on noita.... lumihangessa kiiltelee pieniä kultaisia pisteitä ja vihertäviä viivoja lentelee. Ja vielä enemmän näkyy jos silmät on kuivat....noin 10vuotta ollu tuo vaiva tosi häiritsevää, eikä siihen totu ikinä..aurinkolasit auttaa vähän.
 
"Kate"
Moi! Onko kenelläkään tietoa, että vaikuttaako piilareiden käyttö lasiaissamentumaan? Itselläni on myös noita soluja silmässä ja käytän piilareita. Todella kiusallinen vaiva tämä lasiaissamentuma, mutta sen kanssa on vaan elettävä :(
 

Yhteistyössä