lasten haalarien jalkalenksut

tiedättekö onko noita mahdollista ostaa uusia? ja jos on niin mistä?

tytön haalareista toinen lenksu hiertynyt kengän alla poikki, ja mietin tässä että kehittelenkö ite kuminauhasta siihen vai onko niitä mahdollista "varaosina" hankkia??

kiitän! :)
 
vieras
Reimalta saa kuulema ruikuttamalla uudet =)

Kaupoista löytyy napinreiällistä kuminauhaa paria eri leveyttä, väreinä on yleensä vain musta ja valkoinen. Siitä saa äkkiä napsaistua palan ja laitettua nappeihin kiinni, jos sellaiset haalarista löytyy. Muuten joutuu ompelemaan sen napinkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jessenia:
mä joskus aikoinaan löysin sellasita valmista paksumpaa kuminauhaa joissa oli napeille reikiä, mä ostin sellaisen paketin ja leikkasin sellaisen sopivan palan.
no tällästä itekkin ajattelin.. :)

mutta ajattelin että kun ovat napeilla kiinni, niin ehkä on uusiakin myynnissä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Reimalta saa kuulema ruikuttamalla uudet =)

Kaupoista löytyy napinreiällistä kuminauhaa paria eri leveyttä, väreinä on yleensä vain musta ja valkoinen. Siitä saa äkkiä napsaistua palan ja laitettua nappeihin kiinni, jos sellaiset haalarista löytyy. Muuten joutuu ompelemaan sen napinkin.
no en mä taida jaksaa ruveta "ruikuttaan" uusia kun ovat kuitenkin kulutuskohta.. :)

pitänee sitä kuminauhaa käydä hamstraamassa kaappeihin..
 
Eurokankaasta vaan ostamaan metritavarana sitä napinläpikuminauhaa.

Pojulla oli aiemmin Lennen haalari, ni siinä oli jämäkät kumiset ne lenksut. Onneks kesti ehjinä meillä, mut nyt ku haalari on siskon pojalla ni oli toinen niistä katkennu ja semmosia ei oikein löydy mistään, ni siskokin kävi Eurokankaasta hakemassa sitä napinläpikuminauhaa ja laittoi siitä uudet lenksut.
 

Yhteistyössä