Lasten isä sitten hylkäsi lapsensa

  • Viestiketjun aloittaja "tintti"
  • Ensimmäinen viesti
"Rouva"
No aika ihmeelliset sun "mainitsemattomat" syyt on.. tärkeämpiä ainakin kuin se jotta saako lapsesi onnettomuuden/sairauden hetkellä mahdollisuutta elinluovutukseen esim. omalta isältään. Taisitte vain elellä yhteiskunnan maksamilla "elareilla" jo ennen eroanne. Itse elätät lapsesi, niinpä niin... =D olet siis varmaankin kieltäytynyt vastaanottamasta yhteiskunnan maksamaa elatusapua? just joo :D Kyllä tuollaiset muijat tiedetään jotka tekee tuollaiselle luusereille lapsia ja jättää isyydet selvittämättä..
Pakko puuttua tähän keskusteluun ja sanoa sinulle, että häpeä käytöstäsi! Miten kehtaat tuolla tavoin haukkua ihmistä, jota et tunne, etkä liioin tunne hänen taustojaan. AP kirjoitti, miten on paha mieli siitä, ettei isä halua tavata lapsiaan, eikä mistään muusta.

Tsemppiä ap, ei voi muuta sanoa, paha mieli lasten puolesta, kyllähän tuo jälkensä jättää, kun isä hylkää. Toivotaan, että saatte elämän järjestykseen ja lapsille hyvän miehen mallin jostakin muualta kuin isästä.
 
"minä"
-.- kirjoittaja... aika julmaa tekstiä latelet siellä... pidä mölyt mahassa jos et osaa muuta kirjoittaa.. todella törkeää kielenkäyttöä..
tintille voimia jatkoon. =)
 
korvaisin
Oma isäni tai veljeni saisi korvata miehen mallin lasten elämässä. Alkaisin puhua lapsille enemmän siis että vaikka vaari tulee ja vaarin kanssa voit tehdä sen jutun.
 
Meillä vähän samankaltaista tilannetta. Ja minulla onneksi veljiä, jotka välittävät lapsistani ja näyttäneet hyvää imehenmallia kuten myös oma isäni ja siskoni mies. Nykyään olen uudessa parisuhteessa, ja mies on lapsille kuin toinen isä. Isä, joka oikeasti jaksaa kuunnella heitä, lohduttaa heitä, puhaltaa kun sattuu, rakentaa majoja ja junaratoja ja juosta taloa ympäri ottaen heitä kiinni ja...!!!! Olen vaan niin kiitollinen tuosta miehestä!!! Mun mielestä hän on enemmän Isä lapsilleni kuin bio koskaan, koska antaa sitä rakkautta lapsille, jota tarvitsevat!
 

Yhteistyössä