Lasten suusta vaihteeksi!

Meillä kävi tämmönen tilanne. Olimme minun mummun hautajaissa, kahvittelu tilaisuus meneillään, meidän vajaa 3 vee huusi siellä kaiken kansan keskellä että: "pituttaa" kaikki käänty kattoon, minä suurella äänellä et "joo mennään vessaan" ei osaa sanoa ässää eikä ärrää ja siis pisutti, tiedä mistä tuonki sanan on onkinut, minä en puhu noin.
 
kaukana
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
:D
Meillä 3v "huus" koko isomummon hautajaisten ajan (kirkossa) että: avataan arkku! Eikö me voida avata tuo arkku? Haluan katsoa! Siis tiedätte lapsen kimeän ja kuuluvan äänen....
No onneksi Suomessa ei jateta arkkuja kuitenkaan auki. Taalla ne ihan tosi jattaa ne auki. Hyi kamala! Mutta hauska tapahtuma varmasti ollut :) voin kuvitella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaukana:
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
:D
Meillä 3v "huus" koko isomummon hautajaisten ajan (kirkossa) että: avataan arkku! Eikö me voida avata tuo arkku? Haluan katsoa! Siis tiedätte lapsen kimeän ja kuuluvan äänen....
No onneksi Suomessa ei jateta arkkuja kuitenkaan auki. Taalla ne ihan tosi jattaa ne auki. Hyi kamala! Mutta hauska tapahtuma varmasti ollut :) voin kuvitella.
No mäkin oon huutanu alle neljävuotiaana mun mummon hautajaisissa ku sumusireeni, et "ottakaa se mummu pois sieltä arkusta. Sen on kylmä siellä." Ja hädissäni olen ollut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Esikoinen pienenä sanoi aina kun metro tuli pittua, pittua. Kuopus sanoo kaakaota taatanaksi, kerran se kaupassa osoitti kaakaopakettia ja sanoi osta mulle tota taatana. :D
Mun tulee pissa housuun, ku mä nään tän sieluni silmin. Ja joku tiukkistäti siinä samassa hyllynvälissä.. :LOL: :LOL: :LOL:
No ei luojan kiitos ollut! Tuo neiti on muutenkin kovin suorasanainen aina välillä, osoittelee ihmisiä ja kysyy et miks tolla on laastari ja miks sitä ja tätä. Oltiin kavereitten mökillä, saunassa kommentoi emännän aikas isoa ahteria et kato, iso pylly. :ashamed:

 
Minä täällä vaan huutelen
Meillä poika (1v 5kk) kaatuessaan omasta mielestään tippuu ja toteaa siis kaatumisen jälkeen: tittu/tittuu, hieman kerrasta riippuen.

Siinäkin saa aina oikaista, ettei synny väärinkäsityksiä ainakaan kovin montaa...
 
3 tytön äitee
olin joku aika sit tyttären kaa vaatekaupassa (neiti 3v). Kattelin alusvaatteita kun neiti huus (tietenkin) kovaan ääneen äitiiiiiiiii sääääääääää oot unohtanu rintsikat!!(tarkotti itteensä kun paitaa nosti samalla).muutamat mammat pitkillä katto..
samalla reissulla kadulla neiti taaperti ja tippu paidalle jätskii ja ohi meni semmonen mies joukko.no neiti katto minuu ja sano mitäs nyt tehdään,nainen?neiti tarkotti sitä jädee paidalla eikä niitä miehiä.hiukka kuulu naurun remakkaa.
 
Yoopsie Doopsie Dei
Tänään 11-kuinen esikko alkoi olla jo aika väsynyt jumpassa ja parkaisi sitten yhtäkkiä jumpparin sylistä että "agga!" Nousi hymy kummankin, jumpparin ja minun huulille. :D
 
Yoopsie Doopsie Dei
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Yoopsie Doopsie Dei:
Tänään 11-kuinen esikko alkoi olla jo aika väsynyt jumpassa ja parkaisi sitten yhtäkkiä jumpparin sylistä että "agga!" Nousi hymy kummankin, jumpparin ja minun huulille. :D
mitä tarkotti? =)
Jaa-a, oiskohan tarkoittanut akkaa. :whistle:
 
Meidän pian neljä vuotias tyttö on pienenä kutsunut ketsuppia "Pisiksi". Edelleen helposti pyytää "pisiä" ketsupin sijaana.
Mummilassa pelasi Vaukirjan tietokilpailua yksi ilta. Siellä oli kysymys "Millä dinosauruksella on pisin häntä?" niin likka puhis itsekseen "Pisihän on syötävää" :D
 
meidän pojalla oli sanavarastossaan pitkään yks ainoa sana mitä sit käytti joka väliin. kaupassakin saatto huudella moooonta kertaa et "ITTU!!" ja tarkotti et istu :whistle:

mut paras ikinä oli ku pojan mummu oli ostanu pojalle leikkiauton, kuplan.
mummu oli sit pukenu poikaa ja poika oli kysyny autoaan kesken pukemisen ja sitä oli etitty hetki, kunnes mummu tajus et istuu sen päällä ja oli sit todennu et oho, se oli mummun pyllyn alla. no, vaatteet oli saatu niskaan ja päästy kauppaan ku poika oli väläyttäny kovaäänisesti et täs on mun mummu ja sil on kuppa pyllyssä :xmas:
repesin ihan totaalisesti ja mummu oli ollu ihan :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 

Yhteistyössä