lasten suusta....

neiti ( melkein 5v ) luki pikku-siskolleen 2v 9kk joka maksas sohvalla selällään raamattua ..aukas siitä keskeltä vaan jostain kohtaa ja totes siskolle nuku sinä vaan mä luen sulle tästä et : pikkukakkosen uutisissa tänään :LOL: :LOL:

mä katoin et mitä ne tekee...isompi silittää pienenpää ja lukee raamatusta pikku kakkosen uutisista tänään..moneen kertaan viel :LOL: :LOL:
 
MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja bambiino:
neiti ( melkein 5v ) luki pikku-siskolleen 2v 9kk joka maksas sohvalla selällään raamattua ..aukas siitä keskeltä vaan jostain kohtaa ja totes siskolle nuku sinä vaan mä luen sulle tästä et : pikkukakkosen uutisissa tänään :LOL: :LOL:

mä katoin et mitä ne tekee...isompi silittää pienenpää ja lukee raamatusta pikku kakkosen uutisista tänään..moneen kertaan viel :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL:
 
Poika luki iltarukousta mummun kanssa.
Ei mitään hauskaan mutta oli niin liikuttavan kuuloista.
Levolle lasken Luojani, armias ole suojani...... vaikeita sanojakin mukana ja pojan suusta ne tulikin vähän niin ja näin. Mut ihanan kuuloista oli, salaa kuuntelin :heart:
 
ISosisko 7v leikki pikkuveljen 4v ja naapurin samanikäisen likan kanssa kotista. Isosisko, joka leikki vihaista äitiä :ashamed: :D , huusi "lapsilleen" jotka eivät totelleet, että jos ette NYT tule syömään, saatte 13vuotta KOTIARESTIA! :D
 
pöh
Mummo komensi lapsenlastaan (poika) n.4v keräämään lelut, jotka oli levittänyt olohuoneen lattialle. Poika toteaa surkeana " emmä voi, kun ei mulla ole edes vaimoa..." :) ..tälle on repeilty monta kertaa herra henkilö nykyään 11v.
 
Khimaira
Kun me kerrottiin lapsille että muutetaan Helsinkiin, niin kysymys kuului "milloin me tullaan Suomeen takas?" :whistle:

Junassa konnari antoi 2,5-v lapselle junalipun käteen, niin poika tokaisi mulle "tuo ukko antoi tän" :saint:

Kysyin samaiselta 2,5-v pojalta että minne se kakka ja pissi tehtiinkään. Poika vastasi "lattialle" :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Meiän 4v tyttö söi pihlajanmarja-karkkeja. Niitä, missä on ketun pään kuva paperissa. Meiän tytöt sanoo aina että ne on kettukarkkeja. Niin tämä 4v neiti kysyi: Onko kettukarkit tehty ketuista?
Ja meidän älykkö kysy et onko (rainboun) pillimehu tehty norsusta..Jessus mikä ajatuksen notkeus

:D
 
mullako -ei kai
olen kirjoittanut tämän tänne ennekin...

tyttö vajaa 5v katseli kun pukeuduin.
tyttö: miks sun äiti pitää aina laittaa tuollaset suojat päälle? (tarkoitti rintaliivejä)
minä: no, äitillä on sit vähän mukavampi olla...
hetken hiljaisuuden jälkeen...
tyttö: niin, sitten sun tissit on vähän niinkuin korkeemmalla!
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja mullako -ei kai:
olen kirjoittanut tämän tänne ennekin...

tyttö vajaa 5v katseli kun pukeuduin.
tyttö: miks sun äiti pitää aina laittaa tuollaset suojat päälle? (tarkoitti rintaliivejä)
minä: no, äitillä on sit vähän mukavampi olla...
hetken hiljaisuuden jälkeen...
tyttö: niin, sitten sun tissit on vähän niinkuin korkeemmalla!
:LOL: :LOL:
Vähän niinkuin :snotty: :LOL:
 

Yhteistyössä