Lasten suusta

Tämä on kyllä aika härski..... :ashamed: Äitini kummipoika oli 5-vuotiaana päiväkodissa ollut syömässä ja ruoan päätteeksi tokaissut että: Olipas hyvää!Nyt kun sais vielä p***ua :ashamed: Oli siinä hoitotädit ollu ihmeissään. Ja tietenkään kukaan ymmärrä mistä moista kuullut.
Oma tyttöni ei vielä juurikaan puhu mutta hauskoja tilanteita meiltä kyllä löytyy.Eräänä päivänä haki potan ja meni olkkariin istumaan.Oli kovin mietteliään näköinen,nousi potalta ja haki mainokset ja sitten meni takaisin tarpeilleen :D :whistle:
 
Mun pikkusisko oli 5-vuotias kun oli äiteen kanssa kahdestaan kaupassa ja kuumana kesäpäivänä pyysi jäätelöä. Äiti osti ja sanoi samalla siskolle, ettei menisi heti kotiin päästyään kerskumaan sisaruksilleen, että sai jäätelön. Sanoi ettei osta muille tällä kertaa siksi, että jätskit sulaisivat matkalla ja että hän käy myöhemmin mun ja mun veljen kanssa ostamassa meillekin jäätelöt.

Äiti ja pikkusisko pääsivät kotiin ja sisko meni tietysti välittömästi mun pikkuveljen luo ja tuumasi hitaasti ja painokkaasti: "Mä sain jäätelön, SULLE EI MITÄÄN." :xmas:
 
Meidän melkein 4-vee tyttö katso mua oikein pitkään ja tarkkaan, ja sanoi "Äiti, tiedätkö, sä oot silleen ihan sopivasti paksu!"

Sit toinen juttu, mille ei oiekasti sais nauraa... :ashamed:
Viime viikolla jouduin soittamaan 112 kun oli tuossa meidän lähellä vanha mies kaatunu, ja odottelin hälle sitten ambulanssia, ja mies ja tyttö tiesi, missä olin. Tulin lopulta kotiin, ja mentiin sitten suoraan saunaan, Tyttö kyseli tosi huolestuneena, että mikä sillä sedällä oli jne. Sit se lopulta kysy hyyyvin vakavalla äänellä että oliko siltä sedältä irronnu pää... :saint: En voinu kun nauraa... :LOL:
 
kaveri kerto joskus että oli pienenä menny isänsä ja joidenkin muiden miesten kaa saunaan. Suihkussa sitten oli käyny tuumivaiseks ja osottanu isänsä haaroihin ja tokassu: Isi, miks sun toi on niin paljon pienempi kun muiden? :LOL: :LOL:
 
Vieras

Olin ite ollut n.3v.-4v. kun olin ollu äidin kans kaupassa. Kassaneitinä oli nainen, jolla oli hennot viikset, tosi tummahiuksinen yms. No, kun päästiin kassan luo, olin huudahtanut lapsen kirkkaalla äänellä; "Äiti, onks tuo täti setä?" Äiti oli naama punehtuen sanonut et "katoppa nyt jonnekin muualle..."
Mut olin vaan vilkassu vähän muualle ja taas tätiä ja sanonut; "Kato nyt äiti ku tuolla tätillä on viikket!!"
Oli ollut naamat punaisena sekä kassaneidillä että äidillä..
 
Tänään meidän tytöt meni isänsä mukana pihaan vaihtaan renkaita. Pienempi tyttö (kohta 4v) sitten sanoi menevänsä vessassa käymään, ja tulee sitten takaisin ulos. Tyttö tuli sisälle ja ei enää mennytkään ulos, vaan alkoi leikkimään. Sitten kun mies tuli renkaiden vaihdon jälkeen sisälle, hän kysyi tytöltä, että eikö hän enää jaksanutkaan tulla takaisin ulos. Siihen tyttö: "Minä kyllä kovasti halusin tulla ulos, mutta ei äiti päästänyt minua, vaikka pyysinkin päästä takaisin ulos!" :whistle: :LOL:

Esikoinen (6v) tyttö suuttui, kun kielsin toteuttamasta jotain pähkähullua ideaa. Tyttö tuli ja sanoi: "Senkin haiseva, karvainen muori!" :eek: :LOL:
 
Kippuravarvas
Kun oltiin veikan kans 3 ja 4-veet niin oltiin seisottu ikkunan edessä ja katteltu siinä maailmaa. Sit oli menny koira ohi ja mä nuorempana sanoin et: Kato koija! Ja veli korjas et: Ei se mikään koija oo, se on koila. :D
 
Meillä 3½-vuotias ihmetteli tänään että mitä lääkkeitä hänen masussaan on! Tuohon minä sitten että eihän siellä masussa mitään lääkkeitä ole johon poika että on on kun kerran masun sisällä on lääkelaukku.

Oli mennyt mahalaukku ja lääkelaukku sekaisin. Tiedä sitten mistä on tuon lääkelaukun keksinyt.
 
Pari tuoreinta:
Esikoinen 6v katsoi Suurinta pudottajaa ja huusi minulle tosi kannustavasti "äiti, tolla miehellä on vielä suuremmat tissit kuin sulla!!" Ajatella, että jollain voi olla vieläkin suuremmat ja vieläpä miehellä :whistle:

Keskimmäinen 4v sanoi tänään onnellisena (kerroin jo aiemmin), että "äiti, mä en ole koskaan ollut näin onnellinen!!" :heart:
 
hahh
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Tämä on kyllä aika härski..... :ashamed: Äitini kummipoika oli 5-vuotiaana päiväkodissa ollut syömässä ja ruoan päätteeksi tokaissut että: Olipas hyvää!Nyt kun sais vielä p***ua :ashamed: Oli siinä hoitotädit ollu ihmeissään. Ja tietenkään kukaan ymmärrä mistä moista kuullut.
Oma tyttöni ei vielä juurikaan puhu mutta hauskoja tilanteita meiltä kyllä löytyy.Eräänä päivänä haki potan ja meni olkkariin istumaan.Oli kovin mietteliään näköinen,nousi potalta ja haki mainokset ja sitten meni takaisin tarpeilleen :D :whistle:
tää on jännä ku noin 10% suomalaisista on joko oma tai sukulaisen lapsi kertonut tän
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mun pikkusisko oli 5-vuotias kun oli äiteen kanssa kahdestaan kaupassa ja kuumana kesäpäivänä pyysi jäätelöä. Äiti osti ja sanoi samalla siskolle, ettei menisi heti kotiin päästyään kerskumaan sisaruksilleen, että sai jäätelön. Sanoi ettei osta muille tällä kertaa siksi, että jätskit sulaisivat matkalla ja että hän käy myöhemmin mun ja mun veljen kanssa ostamassa meillekin jäätelöt.

Äiti ja pikkusisko pääsivät kotiin ja sisko meni tietysti välittömästi mun pikkuveljen luo ja tuumasi hitaasti ja painokkaasti: "Mä sain jäätelön, SULLE EI MITÄÄN." :xmas:
Meille kävi sama juttu muutama viikko sitten, kun esikoinen oli eskarissa ja minä pienempien kanssa kaupungilla. Vein pienet pojat Mäkkäriin, ja vannotin 4v:tä kertomasta esikolle missä käytiin! 4v oli tooosi mukana juonessa...
Hyvä että esikoinen ehti eskarista sisälle asti niin 4v ilmoitti ponnekaasti "arvaa missä me käytiin?! Mäkkärissä!!"
 
Ajelin kerran lapset kyydissä kauppaan ja radiosta tuli kaalimato.com:n mainos jossa nais-ääni kehuu kuinka kivaa on käyttää kaalimatoa aina kun mies on matkoilla.
Tyttö 5v tuohon että sitten kun isi on työmatkalla niin käydään ostamassa kaalimato että meilläkin on kivaa. :LOL:

Hyvä etten ojaan ajanut. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hahh:
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Tämä on kyllä aika härski..... :ashamed: Äitini kummipoika oli 5-vuotiaana päiväkodissa ollut syömässä ja ruoan päätteeksi tokaissut että: Olipas hyvää!Nyt kun sais vielä p***ua :ashamed: Oli siinä hoitotädit ollu ihmeissään. Ja tietenkään kukaan ymmärrä mistä moista kuullut.
Oma tyttöni ei vielä juurikaan puhu mutta hauskoja tilanteita meiltä kyllä löytyy.Eräänä päivänä haki potan ja meni olkkariin istumaan.Oli kovin mietteliään näköinen,nousi potalta ja haki mainokset ja sitten meni takaisin tarpeilleen :D :whistle:
tää on jännä ku noin 10% suomalaisista on joko oma tai sukulaisen lapsi kertonut tän

En mä ainakaan ollut ennen kuullu mitään vastaavaa...
 
vieras
Poika 4v oli isänsä kanssa kuntosalilla. Poika oli kiivennyt ylös puolapuille kun sisään asteli pari oikein bodaria ja sieltä yläilmoista sitten isälle huuteli että "Iskä kato kuin pikkusia setiä"

Samainen poika aiheutti isälleen nolon tilanteen uimahallissa kun saunaan oli tullut oikein lihava vanhempi mieshenkilö. Poika tietysti kirkkaalla ja kovalla äänellä isältä kysymään "Miks sedän pippeli ei heilu"

 

Yhteistyössä