Lastenmusaa jota aikuinenkin jaksaa kuunnella!

no habla espanjol
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitiäisen äiti:
Jack Johnson: curious george
Meillä soinnut tää cd autossa toista vuotta.
http://uk.youtube.com/watch?v=pNlmn7vbXBQ
joo ihan ok jos puhuu eklantia =9 mut musta lapsen täytyy saada kuunnella oman äidinkielistä musaa.
 
michaela kartano
Pelle Positiivia kuuntelee aikuiset ja lapset. Loistava laulaja ja valovoimainen interaktiivinen esiintyjä jonka biisit on aikuistenkin mieleen. Suosittelen ehdottoman lämpimästi! www.pellepositiivi.fi
 
Meidän 2,5v mimmin lemppareita on Ipanapat, Lasten ikioma muumi ja titi-nallet, nää löytyy myös kaikki spotifysta :)

Ainiin ja Ella ja Aleksi, varsinkin se lenni lokinpoikanen -levy mutta sehän on taas lasten laulama mutta silti erittäin hyvä <3

PMMP ja Ipanapa soivat omaankin korvaan oikein hyvin :)
 
Meillä
Ihan ehdoton suosikki on Hevisaurus <3 Sitä kuuntelee niin lapset ku aikuiset.

Lisäksi Moottörin Jyrinää on vastaava. Myös PMMP:n Puuhevonen löytyy cd.
DVD:ltä kuuntelevat/katselevat titi-nallea ja Fröbelin palikoita.
 
"vieras"
Mun uusi suosikki on Karvakorvan laulupurkki. On vauvan vaa'an "jatko-osa". Osassa kappaleista lapsilaulaja, mutta hyvä sellanen. Aivan siis mielettömän hyvä! Pentti Rasinkankaalla on myös tosi hyviä, mm. Ohilyönnin kanssa. Paukkumaissikin on meillä kuunneltavien listalla. Vanhemmista levyistä mörrimöykky on kivaa kuunneltavaa, siinä on luettua satua myös välissä.

Meillä Ti-ti nalle ja Fröbelin palikat on pannassa, samoin kuin levyt, jotka ovat jonkun epävireisen räkänokan esittämiä. Inhoan laadutonta, lapsia aliarvioivaa lastenmusiikkia.
 
[QUOTE="vieras";22871840]

Meillä Ti-ti nalle ja Fröbelin palikat on pannassa, samoin kuin levyt, jotka ovat jonkun epävireisen räkänokan esittämiä. Inhoan laadutonta, lapsia aliarvioivaa lastenmusiikkia.[/QUOTE]

Mikä Fröbeleissä aliarvioi lasta? Ihan mielenkiinnosta vain. (joo, ei niillä kaikki CD:t ole hyviä, mutta kyllä joissain on minusta oikein mainiota vauhdikasta menoa)
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;22871705:
Ihan ehdoton suosikki on Hevisaurus <3 Sitä kuuntelee niin lapset ku aikuiset.

Lisäksi Moottörin Jyrinää on vastaava. Myös PMMP:n Puuhevonen löytyy cd.
DVD:ltä kuuntelevat/katselevat titi-nallea ja Fröbelin palikoita.
Mä petyin tuohon Moottörin jyrinään. Aika karsea ääni sillä laulajalla.
 
"vieras"
Mikä Fröbeleissä aliarvioi lasta? Ihan mielenkiinnosta vain. (joo, ei niillä kaikki CD:t ole hyviä, mutta kyllä joissain on minusta oikein mainiota vauhdikasta menoa)
Jotenkin musiikillisesti on vaan niin....hmm....onnetonta. En mä osaa selittää. Kyllä sen eron huomaa, jos vertaa vaikka Karvakorvan laulupurkkiin, jossa on selvästi vahvoja ammattilaisia (no, lapset ehkä ei oo ammattilaisia kuitenkaan), laajasti eri musiikkityylejä, erilaisia rytmejä, monipuolisesti soittimia. Fröbelin palikat tuntuu olevan vaan yhtä samaa renkutusta, jossa hoilaukset päälle. Mutta myönnettäköön, palikat ärsyttää mua niin paljon, etten ole heidän tuotantoon syvemmin tutustunut, että voi sieltä jotain helmiäkin löytyä.
 
Suzyanne
Hovinarri on nimenomaan koko perheen bändi, soittavatrokahtavaa musiikkia jonka tahtiin aikuisetkin voivat jammailla. On entinen bändini ja vieläkin taustoja levyille lauleskelen, että sikäli olen puolueellinen, mutta mielestäni kyllä hyvää musaa säveltäjä-kitaristi tekee. (ps. un olin bändissä, roolihahmoni oli kissalady, Lady Mau. ) Että jos joku joskus on nähnyt keikalla pk-seudulla. =)

Hovinarri Myspace Musiikissa - Ilmaista musiikkia, kuvia ja videoita
 
"lippe"
Hovinarri on nimenomaan koko perheen bändi, soittavatrokahtavaa musiikkia jonka tahtiin aikuisetkin voivat jammailla. On entinen bändini ja vieläkin taustoja levyille lauleskelen, että sikäli olen puolueellinen, mutta mielestäni kyllä hyvää musaa säveltäjä-kitaristi tekee. (ps. un olin bändissä, roolihahmoni oli kissalady, Lady Mau. ) Että jos joku joskus on nähnyt keikalla pk-seudulla. =)

Hovinarri Myspace Musiikissa - Ilmaista musiikkia, kuvia ja videoita
Olen ollut keikallanne lapsen kanssa muutama vuosi sitten, ihan mukava meininki oli.
 

Yhteistyössä