Lastenvaatteita hyväntekeväisyyteen, miten?

Meidän lapsiluku on totaalisti täynnä nyt ja pitäisi saada nuo pienet vaatteet pois. Tuossa justiin säkitin toppapukujakin melkein jätesäkillisen, me hukutaan näihin! :D

Miten mä saisin ne annettua hyväntekeväisyyteen, siten että ne menisi lämmittämään jotakin sellaista lasta joka oikeasti vaatetta tarvitsisi?
 
Lähinnä vaatteita on tytöille kokoja 60-90 cm ja pojille ihan kääpiöstä 74/80 cm.

Minulle sillä kohdemaallakaan ei ole väliä, iso osa vaatteista vaan on niin perusvaatetta että liekö suomalaisille sit kelpaisi.

Jotenkin minulle helpolla tavalla niistä olisi kiva päästä eroon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hellokitty89:
Lähinnä vaatteita on tytöille kokoja 60-90 cm nuo kiinnostais kyl mua.... :ashamed: missä päin asut..
Kuopiossa asun, just kurkkasin sun profiiliin. :)

Jos tuun käymään yhden koirakasvattini luona Lahdessa, voisin katella jotain noita tyttöjen vaatteita?
 
V
Onko lähellä SPR:n kirpputoreja tai keräyslaatikoita? Tai sitten ota yhteys paikkakuntasi sosiaalitoimeen, meillä ainakin on nurkkaus, jonne voi jättää vaatetta. Tai sitten laita ilmoitus vaikka kaupan seinälle, että vaatteet saa hakea, tällä kylällä on ainakin paljon ihmisiä, joilla on yhteys venäjälle jne ja laitetaan vaatteita sitten aina tarpeen mukaan. Tai sitten seurakuntaan yhteys, jos sitä kautta tietäisivät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Onko lähellä SPR:n kirpputoreja tai keräyslaatikoita? Tai sitten ota yhteys paikkakuntasi sosiaalitoimeen, meillä ainakin on nurkkaus, jonne voi jättää vaatetta. Tai sitten laita ilmoitus vaikka kaupan seinälle, että vaatteet saa hakea, tällä kylällä on ainakin paljon ihmisiä, joilla on yhteys venäjälle jne ja laitetaan vaatteita sitten aina tarpeen mukaan. Tai sitten seurakuntaan yhteys, jos sitä kautta tietäisivät.
Kontti olisi tuolla, mut mä haluan ne vaatteet vaatteina avuksi jonnekin, ei niin että ne myydään ja rahat avuksi.
 
Hellokitty89
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hellokitty89:
Lähinnä vaatteita on tytöille kokoja 60-90 cm nuo kiinnostais kyl mua.... :ashamed: missä päin asut..
Kuopiossa asun, just kurkkasin sun profiiliin. :)

Jos tuun käymään yhden koirakasvattini luona Lahdessa, voisin katella jotain noita tyttöjen vaatteita?
ois tosi kiva jos viitsisit :heart:
 

Yhteistyössä