Lauantai-illan tvohjelmatarjonta on luvattoman heikko

Nukkumaanko tästä pitäisi mennä? Nykyään vain nämä viikonloput ovat ainoa aika jolloin voin valvoa pitempään ja mielelläni katsoisin jotain kivaa silloin.

Kokopäivätyö vaatii osansa viikolla, silloin on mentävä ajoissa nukkumaan. Joskus kaipaan aikaa kun olin puolipäivätöissä ja pystyin itse valitsemaan työaikani.
Vaikka, on minulla nyt ihan hyvä ja mielenkiintoinen vakituinen työ ja olen tyytyväinen, se oma aika vaan väheni radikaalisti.
 
"vieras"
Yritän katsoa bb:tä hiljaisilla äänillä. Ja siis hiljaisilla siksi ettei alkais itseä ärsyttää.

Mission impossible 3 on kyllä ihan hyvä leffa :) Pirated of caribbeanit on lliian nähty.
 
Pakko kai ostaa tai vuokrata lauantai-illan viihdettä silloin kun ei ole minkäänlaista peliseuraa tarjolla. Tai sitten voisin lukea kirjoja, tehdä käsitöitä...... nyt olisi kyllä pyykkiä silitettäväksi mutta se ei kiinnosta. Harkitsin jo että kaivaisin esille "elämäni sinkkuna" kirjan.
 
Netistä löytyy myös monenlaista kivaa katsottavaa Ylen elävästä arkistosta, Yle Areenasta, Ruutu.fi:stä tai Katsomosta :) Meillä ei ole ollut telkkaria varmaan neljään vuoteen nyt, ja hyvin on lauantai-illatkin kuluneet. Vuoden vaihteen jälkeen taas kuulemma on (isäntä sanoi), kun siitä pitää alkaa veroissa maksamaankin, niin jotain vastinetta rahoilleen...
 
Joitain otan, mutta tuntuu että viikollakaan ei tule kovin paljon katsomisen arvoista, Cashbackin olin tallentanut ja se oli nin pimeä etten viitsinyt tuhlata siihen aikaa. Olisi mulla tuossa Woody Allenin "Midnight in Paris" josta olen katsonut noin puolet, mutta sekin on sellainen outo etten tiedä monenko promillen humala tekisi siitä siedettävän. Juu, toki minä kulttuurin kehdossa työskentelevänä arvostan kulttuuria, aber nein, tuo ei iske.
 

Yhteistyössä