Legginsit ei ole pitkikset

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ainakin mun legginsit on siistejä, useimmiten mustia, ohuehkoja jokoa täysmittaisia tai capri-mittaisia ja pitkikset taas on selkeästi kalsareita. Ei mene yhtä ihonmyötäisesti eikä niitä ikimaailmassa voisi laittaa pelkstään tunikan kanssa päälle.

Sapettaa toi, kun monet väittää legginsejä kalsareiksi mitä ne ei kuitenkaan ole.
 
onhan se noinkin
Totta tämä, legginsit ovat istuvat kun taas kalsarit roikkuvat, itse suosin ulkovaatteiden alla mieluummin damaskeja kuin legginsejä siitä syystä, että damaskit ovat paljon lämpimämmät.
 
no mä en ainakaan mitään kalsareita tai sun kuvaamia pitkiksiä sitten omistakaan. Olen aina kuullut ihmisten kutsuvan tollaisia tiukkoja talvella käytettäviä legginssejä pitkiksiksi, etenkin siis ennen kuin tää legginsit kesällä hameen alla muoti tuli.
 
"vieras"
Ihan sama olkoot minkä nimisiä tahansa, niin runkkupuvulta ne näyttää.. tekevät monesta naisesta pyylevän näköisen eivätkä ole mielestäni millään tavalla hienoja. hirveitä!
 
huh huh huh !!
Mua yököttää ihmiset jotka käyttää legginsejä ja paita on niin lyhyt, että P'mppi paistaa.
TODELLA YÖKÖTTÄVÄÄ ! ja nykyään näkee noita pikkutyttöjä jotka pukeutuu juuri noin.
 
"alkup"
no mä en ainakaan mitään kalsareita tai sun kuvaamia pitkiksiä sitten omistakaan. Olen aina kuullut ihmisten kutsuvan tollaisia tiukkoja talvella käytettäviä legginssejä pitkiksiksi, etenkin siis ennen kuin tää legginsit kesällä hameen alla muoti tuli.
No mulla ei ole ennen tuollaisia ollut kuin tuli muoti pitää niitä hameen/tunikan kanssa. Ihan erilaisia on pitkikset mulla.

Ja toiselle vastaajalle niin kaikki vaatteet ei sovi kaikille eli monet erilaiset vaatteet saavat ihmisen näyttämään pyylevältä, jos ne on väärällä ihmisellä päällä.
 
"vieras"
Mua yököttää ihmiset jotka käyttää legginsejä ja paita on niin lyhyt, että P'mppi paistaa.
TODELLA YÖKÖTTÄVÄÄ ! ja nykyään näkee noita pikkutyttöjä jotka pukeutuu juuri noin.
Meillä ei tytöllä ole yhtään tyylitajua. Ei oikeasti hahmota mitkä sopii yhteen ja mitkä ei. Eli saattaa kouluun lähtiessä kiskoa ties mitä päälleen. Esim ne legginsit ja jonku normi paidan. Ja kyllä en nouse joka aamu katsomaan perään jos pienemmät nukkuu pitempään.
 
Mua yököttää ihmiset jotka käyttää legginsejä ja paita on niin lyhyt, että P'mppi paistaa.
TODELLA YÖKÖTTÄVÄÄ ! ja nykyään näkee noita pikkutyttöjä jotka pukeutuu juuri noin.
pahin oli yks teini jonka näin jolla oli sellaiset vähän läpinäkyvät legginsit ja niistä oikeesti näkyi läpi sen alkkarit. Teki mieli mennä sanomaan äidillisesti sille että menis kotiin laittaa housut päälle...

mutta tossa toisessa ketjussa just ihmettelin kans sitä että tää leggins muoti menee niin hulluks tälläisessä kylmässä maassa, kun teinitytöt käyttää pelkkiä legginssejä ja tosi lyhyttä takkia kovilla pakkasillakin. Pakostikin jäätyy pylly!
 
pahin oli yks teini jonka näin jolla oli sellaiset vähän läpinäkyvät legginsit ja niistä oikeesti näkyi läpi sen alkkarit. Teki mieli mennä sanomaan äidillisesti sille että menis kotiin laittaa housut päälle...
Olikohan sillä samanlaiset pöksyt mitä mä näin joku aika sitten yhdellä 3 lapsen äidillä. Siellä vilkku stringit joista taas näky läpi pesulappu ja ihan oikea peppukin, kun oli tosi lyhyt takki päällä. Aika hurjan näköistä :D
 
Saanen kysyä ovatko teille myös sukkahousut yhtä kuin kalsarit, koska materiaalihan on täsmälleen sama kuin peruslegginsseissä? Muuta eroa ei niillä ole kuin että toiset on katkaistu poikki nilkan kohdalta. Jegginsit ym. ovat taas jo eri asia =)
 
Saanen kysyä ovatko teille myös sukkahousut yhtä kuin kalsarit, koska materiaalihan on täsmälleen sama kuin peruslegginsseissä? Muuta eroa ei niillä ole kuin että toiset on katkaistu poikki nilkan kohdalta. Jegginsit ym. ovat taas jo eri asia =)
Tavallaan on, koska en kuuna päivänä lähde juoksemaan kylille pelkissä sukkahousuissa. :D
 
"alkup"
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22825219:
Tavallaan on, koska en kuuna päivänä lähde juoksemaan kylille pelkissä sukkahousuissa. :D
No jösses sentään ei legginseissäkään pelkästään kuulu. Niiden kanssa kuuluu olla aina perseenpeittävä tunika/hame/mekko. Se, että joku pistää päälleen legginsit ja liian lyhyen paidan niin, että perse näkyy niin ei tee niistä kalsareita.
 
[QUOTE="alkup";22825227]No jösses sentään ei legginseissäkään pelkästään kuulu. Niiden kanssa kuuluu olla aina perseenpeittävä tunika/hame/mekko. Se, että joku pistää päälleen legginsit ja liian lyhyen paidan niin, että perse näkyy niin ei tee niistä kalsareita.[/QUOTE]

Mutta kun pelottavan paljon näkyy niitä, joilla ei ole mitään hametta tai pidempää mekkoa siinä päällä. ;)
 
Legginsit on vaan katkastut sukkikset, pitkikset on mulle mitkä tahansa pitkät alushousut ja vaatteiden ALLE ne legginsitkin kuuluu eli eikö ne oo sillon pitkikset siinä missä vaikka sukkiksetkin? Kalsarit taas on roikkuu päällä eikä tulis mieleenkä lähtee julkiselle paikalle kalsareissa ja hameessa :p
 
"alkup"
Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;22825394:
Legginsit on vaan katkastut sukkikset, pitkikset on mulle mitkä tahansa pitkät alushousut ja vaatteiden ALLE ne legginsitkin kuuluu eli eikö ne oo sillon pitkikset siinä missä vaikka sukkiksetkin? Kalsarit taas on roikkuu päällä eikä tulis mieleenkä lähtee julkiselle paikalle kalsareissa ja hameessa :p
Kyllä sukkiksia ihan juhlapukeutumisessakin käytetään mekkojen kanssa eikä housujen alla.
 
:LOL: mä oon käyttänyt ruskovillan villakalsareita ihan hameen alla (jos menee väreihin). ei ne jaloista lökötä ainakaan mulla ja pahimillaan paksut sukkahousutkin on ainakin allakirjoittaneella lököt sieltä yläosasta (jotenkin tuntuu että kaikki nää housut tehdään tumpeille paksukaisille, kun housut kinnaa reisistä ja vyötärön voi vetää kainaloon). Toki vaatii kivat pitkät sukat, mutta niin vaatisi leggarit mun maullani.
 

Yhteistyössä