Lehtimyyjät

Viimesen kuukauden aikana mulle on soitettu jostain lehtimyynnistä 5krt. joka kerralla sama henkilö selittää kuinka saan nyt Olivia-lehden johki super tarjous hintaan.. jokaisella kerralla olen myös sanonut että ei kiitos ja turha soitella uudelleen, nyt kyllä heitin luurit, mutta muutoin siis.

MITÄ P**SETTÄ mä teen että sieltä ei enää soiteltaisi??!

firman numerojen alku on aina sama, mut loppu vaihtuu.. oon koittanu soittaa takasinpäin, mut sieltä ei ylläri ylläri vastata.
Eikä Finderistakaan löydy numerohaulla firman nimeä..

Alkaa vaan jo niin sapettamaan |O |O
 
Tänään yks numero yritti soittaa sen sadannen kerran.
Painoin luuria ja annoin kännyn pojalle.
Poika sanoi haloo, kuka siellä.
Myyjä ei puhunu mitään, otin luurin ja kuuntelin, ei mitään.
Varmaan oli viimeinen kerta kun soittaa, toivottavasti.
Numerotiedusteluun numero, lehtimyynti....seinäjoki.
 
ni
Alkuperäinen kirjoittaja kuupas:
Viimesen kuukauden aikana mulle on soitettu jostain lehtimyynnistä 5krt. joka kerralla sama henkilö selittää kuinka saan nyt Olivia-lehden johki super tarjous hintaan.. jokaisella kerralla olen myös sanonut että ei kiitos ja turha soitella uudelleen, nyt kyllä heitin luurit, mutta muutoin siis.

MITÄ P**SETTÄ mä teen että sieltä ei enää soiteltaisi??!

firman numerojen alku on aina sama, mut loppu vaihtuu.. oon koittanu soittaa takasinpäin, mut sieltä ei ylläri ylläri vastata.
Eikä Finderistakaan löydy numerohaulla firman nimeä..

Alkaa vaan jo niin sapettamaan |O |O

Parikin keinoa, mä sanon aina heti että : dyykkaan kaikki lehdet, en osta (no se on tottakin, kun vien talon paperinkeräykseen lehtiä otan kyllä mukaan jos siellä on sopivia) Kukaan ei koskaan ole jaaritellut eikä nykyisin soita kun ehkä kerran vuodessa joku

Ala itse myymään sille jotain, sano että juu, mutta sulla oliskin todella hyvä vähän käytetty sohva...(en o kokeillut tota, mutta ehkä sekin toimis...)
 

Yhteistyössä