Leikkien.fi kutsut

onko kukaan pitänyt? http://www.leikkien.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/leikkien/Categories/lelukutsut

mitä ootte tykänneet tuotteista? itteä kovasti kiinnostais pitää kutsut.. ku ei nuo tuotteet ole edes mitään törkyhintaisia
 
meillä
mulla oli n.kk sitten ja lähinnä niiden logiiga pelien takia. mut ihania puuleluja ym juttuja oli. mun vieraat tykkäs kovasti ja myynti oli kuulemma myyjän paras. :)
ja vieraat tuli mielellään, kun eivät olleet ennen olleet kyseisillä kutsuilla. mukavat kutsut oli, suosittelen!!
 
Mitä olen kuullut ja mitä on omaa kokemusta, nuo lelut eivät todellakaan ole laadukkaita. Meilläkin oli sellainen rumpu, jossa on ksylofoni toisella puolella: rumpukalvo oli heti alussa liian löysällä ja rämisi, ja ksylofonista irtosivat ne palikat alle vuodessa.
 
Miten muilla on kokemusta tuotteiden kestävyydestä. Se et joku menee rikki alle vuodessa, ei nyt viel ole paha juttu.. ku se niin riippuu siitä et miten sitä käytetään ja kuka on käyttäjänä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Miten muilla on kokemusta tuotteiden kestävyydestä. Se et joku menee rikki alle vuodessa, ei nyt viel ole paha juttu.. ku se niin riippuu siitä et miten sitä käytetään ja kuka on käyttäjänä.
Meillä lapset eivät hirveästi edes käyttäneet koko rumpua, mutta niin se vain hajosi. Kutsuilla vielä mainostivat lelujaan erityisen kestävinä ja turvallisina, mutta kyllä tuostakin irtosi osia, jotka olisivat sopineet vauvan kurkkuun.
 
vieras
En TODELLAKAAN suosittele. Tuota kautta hankittiin paljon leluja, 2 piti palauttaa kun hajosivat saman tien. Me ostettiin kallis puinen autotalo ja meni rikki tosi pian, vaikka lapset leikki ihan sievästi sillä. Ei ole hyvä hinta-laatusuhde.

 
Martta
Ei voi olla totta, se uskonnollinen ryhmä on siirtyneet viattomiin lasten leluihinkin, hävänen aikas sentään! Älä ota missään tapauksessa, suojele lapsesi! Ota vastuun!
 

Yhteistyössä