Lempäälän Lääkäriasema oy

  • Viestiketjun aloittaja Hypomamma
  • Ensimmäinen viesti
Hypomamma
Onko kukaan käynyt tuolla?Lähinnä kiinnostaisi,onko siellä endokrinologia?Ei huvittais enää käydä tossa tk:ssa puoskareilla ja ammattitaidottomilla kakaroilla "hoidettavana".Ei noi tk-lääkärit osaa eikä tiedä mitään kilpirauhasen vajaatoiminnan hoitamisesta.
 
en
En tiiä, mutta ainaki se yksityinen hammaslääkäriasema on jotain järkyttävää! Ala-arvoinen palvelu ja aivan outo paikka.

Olen samaa mieltä että lempäälä tk on jotain käsittämätöntä myös. Ja miksi sielläki vaihtuu kokoajan lääkäri?? Kuka teilä omalääkärinä?
 
vieras
Kumma, että tk-lääkäri ja yksityinen saavat saman koulutuksen. Varmaan tk vie lääkärin aivot ja ammattitaidon. Ja tukin se muori lääkäri sen paremmin osaa yksityisellä lääkäriasemallakaan. Erikoislääkärit ovat eri asia ja osaavat enemmän omalta alaltaan.
 
Hypomamma
Meillä oli ennen Huuskonen omalääkäri,nyt sit vaihtui,kun se jäi eläkkeelle.Omalääkäri on nyt jossain erikoistumassa.tossa tk:ssa ei tajuta mitään kilpirauhasesta,yritetään väkisin pitää mua liian vähällä lääkityksellä,huoh.Etsin siis läheltä jotain yksityistä lääkäriä,kai se on Tampereelle mentävä.
 
Hypomamma
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kumma, että tk-lääkäri ja yksityinen saavat saman koulutuksen. Varmaan tk vie lääkärin aivot ja ammattitaidon. Ja tukin se muori lääkäri sen paremmin osaa yksityisellä lääkäriasemallakaan. Erikoislääkärit ovat eri asia ja osaavat enemmän omalta alaltaan.
No siksipä tässä ollaankin etsimässä sitä erikoislääkäriä,kun tk:ssa ei riitä ammattitaito :)
 
en
No tuntuu ettei ne oikein tiedä monesta muustakaan asiasta.. Ja lääkärit vaihtuu niin tiuhaan et ihan ihmetyttää. Eikö lääkärit viihdy siellä vai mikä kumma on? Joka kerta joutuu selittää alusta saman ku lääkärit vaihtuu. Ja useamman kerran olen valitettavasti joutunut selittämään heille byrokratian mutkat (esim. kela-asiat jotka vaikuttavat sairaslomapäivämääriin yms) joista he eivät tiedä yhtään mitään. Lähetteen eteenpäin saat vain jos itse pyydät, ja kun vihdoin pääset esim taysille, taysi pompottaa sut takasin lempäälään. Kiva kiva.
 
Hypomamma
No todellakaan ne ei tk:ssa tiedä monestakaan asiasta mitään.Siitä kertoo se,että mut ois pitäny hoitaa jo vuonna 2005,kun olin selkeästi vajaatoiminnalla,ja vahva sukurasite,huoh.Noh,onneks mun ei oo pakko asioida siellä,täytyy nyt vaan etsiä joku endo jostain,tietääkö kukaan hyvää sellaista?:)
 
Hypomamma
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Te varmaan suututte siitäkin, jos lääkäri ei suosittele että tehtäis B-lausunto thyroxinista?
Heh,taitaa joku lempäälän tk-puoskari täällä viljellä katkeria kommentteja,oot säälittävä :D :D.Kiitos asiallisista vastauksista,mä poistun nyt etsimään kunnollista lääkäriä:)
 
ei
No mää etsisin sinuna kyllä tampereen puolelta yksityistä lääkäriä. Minua ei oikein lempäälän pikkupuljut innosta. JOtenkin tuntuu että isommalla paikkakunnalla pelais paremmin, eli ei muuta ku tampereelle vaan. Itsekin menen nykyään sinne.. lempäälän terveyspalveluihin kyllästyneenä.

Kysäsempä samalla ku linjalla lempääläläinen, että tiedätkö tuosta eläinlääkäriasemasta lempäälän keskustassa mitään? Uskaltaako sinne eläintänsä viedä? Itse käymme toistaseksi vielä vanhalla paikkakunnalla eläinlääkärillä, joka siis kuuluu tampereen piiriin.. Mutta säästäishän tuota pensakulut jos löytyis EDES kunnon eläinlääkäri tästä omalta paikkakunnalta.
 
Hypomamma
Alkuperäinen kirjoittaja ei:
No mää etsisin sinuna kyllä tampereen puolelta yksityistä lääkäriä. Minua ei oikein lempäälän pikkupuljut innosta. JOtenkin tuntuu että isommalla paikkakunnalla pelais paremmin, eli ei muuta ku tampereelle vaan. Itsekin menen nykyään sinne.. lempäälän terveyspalveluihin kyllästyneenä.

Kysäsempä samalla ku linjalla lempääläläinen, että tiedätkö tuosta eläinlääkäriasemasta lempäälän keskustassa mitään? Uskaltaako sinne eläintänsä viedä? Itse käymme toistaseksi vielä vanhalla paikkakunnalla eläinlääkärillä, joka siis kuuluu tampereen piiriin.. Mutta säästäishän tuota pensakulut jos löytyis EDES kunnon eläinlääkäri tästä omalta paikkakunnalta.
No itseasiassa käytimme kerran siinä keskustassa,entinen Tiimarin talo,meidän kissaa :) Saatiin mennä heti,kun oltiin soitettu,hyvää oli palvelu,ja lääkkeetkin sai elukalle eläinlääkäriltä.Voin siis suositella.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja en :
No tuntuu ettei ne oikein tiedä monesta muustakaan asiasta.. Ja lääkärit vaihtuu niin tiuhaan et ihan ihmetyttää. Eikö lääkärit viihdy siellä vai mikä kumma on? Joka kerta joutuu selittää alusta saman ku lääkärit vaihtuu. Ja useamman kerran olen valitettavasti joutunut selittämään heille byrokratian mutkat (esim. kela-asiat jotka vaikuttavat sairaslomapäivämääriin yms) joista he eivät tiedä yhtään mitään. Lähetteen eteenpäin saat vain jos itse pyydät, ja kun vihdoin pääset esim taysille, taysi pompottaa sut takasin lempäälään. Kiva kiva.
Lääkärin kuuluu tietää sairauksista ja niiden hoidosta. Ei Kela-asioista tai jonkun etuuksista ja niillä keinottelusta.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hypomamma:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Te varmaan suututte siitäkin, jos lääkäri ei suosittele että tehtäis B-lausunto thyroxinista?
Heh,taitaa joku lempäälän tk-puoskari täällä viljellä katkeria kommentteja,oot säälittävä :D :D.Kiitos asiallisista vastauksista,mä poistun nyt etsimään kunnollista lääkäriä:)
Jatka arvontaa. Oletko niin maalaisjuntti, että Tampereelle saakka meneminen (20 km) on ylikäymätön este hoidon hakemiselle. Esim. Koskiklinikalta löytyy erikoislääkäreitä, samoin muilta lääkäriasemilta.
Jos oikeasti on joku sellainen sairaus, josta itse on perillä ja joka olisi pitänyt hoitaa jo 2005, niin missähän mahtaa olla vika. Yksityiseltä saa myös Kela-korvauksen. Terveyskeskukset ovat todellakin yleislääkärin vastaanottoja ja siellä ei ole kaikkea mahdollista erikoisosaamista.

 
ei
Kiitos tiedosta. Ehkäpä mekin sitten voisimme sitä paikkaa kokeilla kissoillemme. Onko teilläkin kissa? Olis kiva tutustua muihin kissaperheisiin lempäälässä!! =) Onko maatiainen vai rotukissa?
 

Yhteistyössä