Lempibändi/-laulaja?

Kiva nähdä, että jollain muullakin on ykkösbändinä Dream Theater! :) Sitä se on ollut vuodesta 1995 jolloin ekaa kertaa bändin näin livenä. Jokainen Suomen keikka on tullut todistettua ja tulee jatkossakin...

Muutenkin menee tuo vähän rankempi musiikki, mutta myös vanha proge, tukkametalli, jotain poppiakin ja jazzia. Aika laaja musamaku, lähinnä levykeräilijämiehen ansiosta. Kotimaisista Nightwish on ollut kova sana jo vuodesta 1998 ja nykyisin Maija Vilkkumaa!
 
Meikkis on auttamattomasti jäännyt 80-luvulle.
Mitään sellasta ehdotonta suosikkia ei ole.
Suomalaisista kuuntelen:
Pelle miljoona, eput, vilkunmaa, Yö, nights of iguana, 4 ruusua, leevi & the leavings, siekkarit jne jne
Ulkomaisista:
Lords of the new church, ramones, Massive attack, The Mission, Pink floyd, Police, Clash jne
Jos Discoon meen niin silloin on ehdotonta olla Trance musaa, terassilla Chill out:ia
 
Children of Bodom ;)

Tosin lähes kaikenlainen raskaampi rokki menee. Hauska huomata, että joku muukin muistaa sellaisen bändin kuin Lords of the New Church (yllä)! Se oli minunkin yksi lemppari nuorempana ja edelleenkin sitä silloin tällöin kuuntelen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pitkä kiekko:
Ihan nuoresta tytöstä asti on tuo Springsteenin Bruce ollut ykkönen. Varsinkin levyt The River ja sitten uudemmasta tuotannosta The Rising. Koskettavaa ja melodista musaa....
"Unelmieni miehen" näin sitten kesällä 2003 stadionilla. Kolmenkymmen metrin päästä. Ei ollut onnella rajaa! =)
Mä olin siellä myös...
Muuten kuuntelen musiikkia laidasta laitaan, hyvä saundi ei vanhene...
Nykyisistä bändeistä Maroon 5 on yks mun suosikeista ulkomailta.
Irina on mahtava!
 
Nuorena ja vieläkin tykkään Stray Catsistä, David Bowiesta ja Duran Duranista. Uusia suosikkejani ovat Him ja ihana Ville Valo sekä aiemmin hyvin suosittu Darude oli mahtavaa tanssimusaa ! Kuuntelen sujuvasti melkein mitä vaan, tanssin mielelläni jotain kivaa discotyylistä musaa, mutta ei mitään hiphoppia eikä Abbaa tai Boney M:ää.. Niin ja muita suosikkejani ovat Annie Lennox, Dido, Pet shop Boys.. Sellaista kaunista laulua ja tanssittavaa ! :wave:
 
kyllä se on vaan yö ollut siitä asti kun bändi on ollu kasassa käyn vieläkin kattoo keikkoja jos ovat täällä päin kaikki levytkin on tallessa ja toisena tulee sit tai perässä kaikki kuunneltava kotimainen pop rock mutta kyllä iskelmäkin uppoaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja BeatrixKiddo:
Children of Bodom ;)

Tosin lähes kaikenlainen raskaampi rokki menee. Hauska huomata, että joku muukin muistaa sellaisen bändin kuin Lords of the New Church (yllä)! Se oli minunkin yksi lemppari nuorempana ja edelleenkin sitä silloin tällöin kuuntelen :)

"Lootsit" tuli aikoinaan käytyä kattomassakin nuorena tyttönä. Paikka tais olla Tarvashovi ja oisko ollut vuos 85.
 
Tää on paha. Aki Sirkesalo, Apulanta, Ari Koivunen, Smak, Olavi Uusivirta eli aika pitkälle näköjään kotimaista. Ja tietty Him ja Rasmus. Tästä tulis tosi pitkä lista jos rupeis kaikkia kirjottamaan joten tyydytään nyt näihin!
 
klassiselta Sibelius ja Mozart toimii aina...siivotessa jos oon itekseen kotona soi sitten kotiteollisuus :whistle:
itekseen ollessa soi myös Antti Tuisku...ja sitten kokoperheen läsnä ollessa soi marokon räppiä ja muuta sieltäpäin olevaa musiikkia ja sitten *meidän gospelia*...786 on miun suosikki 'bändi'..oon outo myönnän.. :D :xmas: ;)
 

Yhteistyössä