Lepsa

Onko sulla kaukkareita, kun niitä tuolla toisaalla "mainostit"?

Jos on, niin asustaako ne teillä perheen keskellä sisäsessuina vai elävätkö ulkosalla? Miten suhtautuvat ystäviinne ja heidän lapsiinsa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Ei ole kaukkareita ja enpä taitaisi edes uskaltaa ostaa, ovat sen verran hurjia koiria. Mulle riittää nämä tavanomaiset palveluskoirat.
Okei. Mä olen miettiny joskus jonkin mastifin hankkimista ja niistähän löytyy näitä hurjimuksia kans, mutta ei tulis mieleenkään ottaa kaukkaria lapsiperheeseen. :/

Meillä on aina vuoteen 2007 asti ollu sakuja, mutta nyt ei ole enää. Sisko hommasi valkoisenpaimenkoiran, siitä on hurjuudet kaukana. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
kaukkari?
Tollanen pikku söpöläinen:)
http://www.youtube.com/watch?v=nwvAtRp01eA&feature=related
Uii, kun söpö :D

Oikeasti kyllä uskon että melkein koira kun koira puollustaa omistajaansa tosipaikassa.

Tehtiin kerran testi mun tosi lässykälle tapaukselle, josta olin melkein varma ettei se mitään puollusta, painuu karkuun kuitenkin.
No, kaveri piiloutui metsään meidän lenkkipolun varrelle ja hyökkäsi sieltä metsästä sitten kimppuun. Ensin koira painui karkuun päin, mutta kun "hyökkääjä" oli tulossa mun päälle niin sen jälkeen oli mulla tosi piteleminen ettei se päässyt "hyökkääjän" kimppuun.

Kaveri ol ihan järkyttyny ja sano et ei kyllä enää koskaan ärsytä tota koiraa!
:D
 

Yhteistyössä