Lestamaa Suomi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
ahdistaa.
Jotain tuolle pitäs tehdä, mua oikeesti pelottaa. Nuohan lisääntyy kiihtyvällä tahdilla, yks lesta ämmä poikii parhaimmillaan 20 kakaraa.
Kohta ollaan kaikki mahat pystyssä noille rusakoille. :(
 
vierailija
eikös nuo omista monia kauppaketjujakin, kuten esim halpahallin?
Ei mee kauaa kun tuosta tulee suomen uskonto ja sillon ei enää päde nykyiset lait, noilla on omat lait ja niistä tehdään sitten suomen lait. sipiläkin kuuluu tuohon klaaniin, loppu on lähellä.
 
Ei tuolla uskalla enää kävellä kun heti tulee joku käännyttämään. Suomessa on jo kokonaisia raamattuvyöhykkeitä, joissa ne käy kuulemma rikkomassa naapureiden telkkarit. Ja neuvoloihin ei siellä saa enää aikoja muut kuin lestat. Ja ne vie meidän sosiaalietuudet.
 
;))))
Mä olen vähän eri linjoilla valtaosan kanssa. Itse olen ihan tavis ev. lut. uskova (en siis lesta). Eihän lestadiolaiset pakota ketään elämään oman uskontonsa mukaan, se on jokaisen oma valinta. Tunnen lestadiolaisia ja osa heistä on jatkanut siinä liikkeessä, osa ei, ja ei tuntemilleni eronneille ole mitään kamalia seurauksia koitunut, ihan ovat väleissä sisarustensa kanssa jne. Lehtiin päätyy ne kärjistetyimmät jutut, muistakaa se.

Itse uskon Jumalaan ja nimenomaan kristinuskon Jumalaan ja suosittelen kyllä samaa muille. Itse ainakin haluan päästä taivaaseen. Mielestäni jokaisen kannattaisi edes varmuuden vuoksi miettiä joskus näitä asioita.

Uskovaisilla on kuitenkin hyvät arvot ja usko kristinusko tuo ympärilleen vakautta ja sivistystyneisyyttä. Siitä hyötyy ei-uskovatkin.

Jopa vanhoillislestadiolaiset on nykyään ei-niiiiiiin-konservatiivisia ja omaa harkintaa saa jonkin verran käyttää ihan liikkeen sisälläkin. Eikä kaikki lestadiolaiset edes ole vanhoillislestadiolaisia.

Siunausta! :)
 
Ois muuten paratiisi. Kaikki tekis töitä uutterasti ja sit lähtis Suomi nousuun.

Mä kävisin ensin sterilisaatiossa, ukko vasektomiassa ja sit liityttäis seurakuntaan.
Pitäisin kyllä lestapomoille kunnon ripityksen siitä että Jumala toimii muissakin seurakunnissa ja kysyisin että miten selittävät sen, että Ilmestyskirjassa on uskovien porukka "kaikista kielistä ja kansoista."
 
Ois muuten paratiisi. Kaikki tekis töitä uutterasti ja sit lähtis Suomi nousuun.

Mä kävisin ensin sterilisaatiossa, ukko vasektomiassa ja sit liityttäis seurakuntaan.
Pitäisin kyllä lestapomoille kunnon ripityksen siitä että Jumala toimii muissakin seurakunnissa ja kysyisin että miten selittävät sen, että Ilmestyskirjassa on uskovien porukka "kaikista kielistä ja kansoista."
mä vosin sitten kysellä sinulta kaikista omituisuuksista raamatussa.
 
vierailija
Mä oon kuullut tätä ja noita tunkee ovista ja ikkunoista.
Kohta ei uloskaan voi mennä kun lyödään raamatulla päähän ja tuikataan munalla jalkoväliin.
Pelottaa. Mihin tää maa menossa, ei hyvältä näytä.
 
vierailija
Ei tuolla uskalla enää kävellä kun heti tulee joku käännyttämään. Suomessa on jo kokonaisia raamattuvyöhykkeitä, joissa ne käy kuulemma rikkomassa naapureiden telkkarit. Ja neuvoloihin ei siellä saa enää aikoja muut kuin lestat. Ja ne vie meidän sosiaalietuudet.
10 vuoden päästä koko suomi vallattu lestojen toimesta.
onneksi oon sillon lisääntymiskyvytön tai kuollut kun tää kaupunki vallattu.
 
Mä olen vähän eri linjoilla valtaosan kanssa. Itse olen ihan tavis ev. lut. uskova (en siis lesta). Eihän lestadiolaiset pakota ketään elämään oman uskontonsa mukaan, se on jokaisen oma valinta. Tunnen lestadiolaisia ja osa heistä on jatkanut siinä liikkeessä, osa ei, ja ei tuntemilleni eronneille ole mitään kamalia seurauksia koitunut, ihan ovat väleissä sisarustensa kanssa jne. Lehtiin päätyy ne kärjistetyimmät jutut, muistakaa se.

Itse uskon Jumalaan ja nimenomaan kristinuskon Jumalaan ja suosittelen kyllä samaa muille. Itse ainakin haluan päästä taivaaseen. Mielestäni jokaisen kannattaisi edes varmuuden vuoksi miettiä joskus näitä asioita.

Uskovaisilla on kuitenkin hyvät arvot ja usko kristinusko tuo ympärilleen vakautta ja sivistystyneisyyttä. Siitä hyötyy ei-uskovatkin.

Jopa vanhoillislestadiolaiset on nykyään ei-niiiiiiin-konservatiivisia ja omaa harkintaa saa jonkin verran käyttää ihan liikkeen sisälläkin. Eikä kaikki lestadiolaiset edes ole vanhoillislestadiolaisia.

Siunausta! :)
Ai miten niin ei haluta pakottaa muita elämään oman uskontonsa mukaan? Kyllähän nimenomaan uskovaiset haluaisivat pakottaa muun yhteiskunnan noudattamaan omaa perhe- ja avioliittokäsitystään ja esim. sitä kautta pakottamaan osan ihmisistä elämään heidän uskontonsa mukaisesti. Tosin tämä kritiikki ei koske vain lestadiolaisia, vaan yleensä uskovaisia.

Olen myös eri mieltä uskovaisten hyvistä arvoista. Joillain voi olla hyvät arvot, mutta aika monella on myös sellaiset arvot, joita en itse pidä hyvinä arvoina ollenkaan. Esim. suhtautuminen homoseksuaalisuuteen ja stereotyyppiset, konservatiiviset sukupuoliroolit - siinä pari esimerkkiä.

Mutta toki uskovaisissa on muunkinlaisia ihmisiä eli en yleistä kaikkiin.
 
vierailija
Sen jälkeen ei ole meillä enää mitään viihdettä.
Naiset köytetään sänkyyn niin että haarat on levältään.
Tyttölapset on orjia.
Alkoholi ja tupakka kiellettyä. Tv.tä ei ole.
Naiset kulkee raudoissa jos saavat olla pystyasennossa.
Suomea ei enää ole. HERÄTKÄÄ.
 
vierailija
Ois muuten paratiisi. Kaikki tekis töitä uutterasti ja sit lähtis Suomi nousuun.

Mä kävisin ensin sterilisaatiossa, ukko vasektomiassa ja sit liityttäis seurakuntaan.
Pitäisin kyllä lestapomoille kunnon ripityksen siitä että Jumala toimii muissakin seurakunnissa ja kysyisin että miten selittävät sen, että Ilmestyskirjassa on uskovien porukka "kaikista kielistä ja kansoista."
Hyysäri! Lestapatja!
 
vierailija
kerran näin lesta perheen jolla minibussi. se ukko tuijotti häijysti, selvästi halus yllätysrakastella mua ja mun lasta.
Tää maa onb tuhoutumassa lestojen toimesta ellei me tehä jotain.
 

Yhteistyössä