Lettipidennykset ollu kellään?

Viime kesänä menin ja nirhasin puoleenselkään tukkani lyhkäseks... (olkapäävamman takia ku en saanu enää hoidettua pitkää tukkaa)

Nyt tää on tällanen lyhkänen sekasotku ja haluaisin kesäks ainaki saada tukan ylös... Eli kysymys on että kärsikkö oma tukka ja kuinka pahasti?
 
mulla ollut
Mulla oli jokunen vuosi sitten.Kaverin sisko parturikoulussa ni sai halvemmalla kuin normaalisti.Mun hiukset ei ainakaan kärsiny sen kummemmin,ainoastaan hirvitti muutaman päivän lettien poisoton jälkeen se kaamea hiusten lähtö!!Eihän ne pääse irtoamaan ku on tiukat letit päässä.
 
Mitenhän, kun ne ottaa pois, tuntuuko, että pää lähtee lentoon? :D Mulla on ollut kohta 9 vuotta rastat ja ne on melkein tuonne alaselkään ulottuvat, painavat siis jonkin verran. Olen monesti miettinyt, että kun nirhasen tukan sellaiseksi parin sentin mittaiseksi, niin osaanko hallita enää omaa päätä :D :D
 
JONSERED Karhunkantaja
Minulle kampaaja sanoi, että oma hius voi hyvin, kun on letin suojassa eikä joudu alttiiksi päivittäiselle käsittelylle.

Pitääkin kysyä Noong Saulta, laittaisiko minulle kesäksi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koiranilma:
Mulla ollu kaks kertaa ja kyl miusta kummallakin kerralla on hiukset ollu lettien jälkeen sellaset kuivat ja "hapsuiset".
Mulla myös ollut kaksi kertaa. Eka kerralla laitettiin pitkiin hiuksiin, omat letitettiin sinne sisään. Toisella kerralla oli lyhyemmät hiukset. ja kummallakin kerralla hiukset oli ihan hyvässä kunnossa kun letit otettiin pois. Mutta mä oon myös värjännyt tukkaani viimeset 15 vuotta, myös vaalennuskäsittelyitä muutama, ja hiukset ei oo kärsineet yhtään

=)
 
po
Mullakin meni viime kesänä hiukset kuiviksi lettien alla joten mitä hoitoainetta suosittelisitte jos uskaltaudun kokeilemaan uudestaan?? Voisko noi letit tai teippipidennykset laittaa jotenkin itse?? Tekijä täällä otti aikas suolaisen hinnan...
 
Kippuravarvas
Ei kärsi..
Hiukset on tosin kuivat kun letit otetaan pois kun eivät ole hoitoainetta saaneet mutta tilanne korjaantuu pian hyvällä hoitoaineella.
Ja kesäaikaan kannattaa suojata hiuspohja hyvin, ettei pala kun jakaukset kuitenkin päässä..
 
kisu
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Miten ne pysyvät?
Tai siis pysyvätkö, kun mun hiuksissa ei oikein mikään pysy... :/

*tahtoo eroon otsatukasta*
ne letit joko liimataan päänahkaan tai sitte ns."punotaan" omiin hiuksiin kiinni

No eihän niitä kyllä päänahkaan liimata. Punomalla ja sinne tyven väliin tosi vähän liimaa laitetaan.
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Koiranilma:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja Koiranilma:
Mulla ollu kaks kertaa ja kyl miusta kummallakin kerralla on hiukset ollu lettien jälkeen sellaset kuivat ja "hapsuiset".
Hoitoainetta peliin... paljon ja hyvää.
Näin tein ja letit rupes "tippumaan".
Niin siis hoitoainetta sitten kun letit pois..ei silloin kun ne on päässä.
 
tiipeli
Mulkii ollu kahdesti ja molemmilla kerroilla tukka oli paremmassa kunnossa lettien poiston jälkeen kuin ennen. Mutta onkin tosi kuiva ja karhea luonnonkihara. Ja mä kyl laitoin hoitoainetta joskus letteihinki, ihan normia ja suihkutettavaa....ei menny letitkään siitä huonommaksi ja varmaan se vaikutti myös omaan tukkaan. Tokalla kerralla päänahka tulehtu ku letit oli liian tiukalla....se oli ikävää se!!! muutama päivä kärvisteltiin, niin ohi meni. Mitäpä sitä ei ulkonäön eteen tekisi....!! :kieh: juu, ei enää nykyään yhtään mitään!! :LOL: :headwall:
 

Yhteistyössä