Leuhki jollain!

  • Viestiketjun aloittaja leppis
  • Ensimmäinen viesti
Sain tänään ilmaiseksi retrosohvan ja kaksi nojatuolia, yöpöydän, pienen liukuovilipaston ja rullilla toimivan tason. Oon retrosohvista unelmoinut jo monta vuotta. Nyt sain ne. Löytyivät kerrostalomme pihalta, olivat vissiin kaatikselle menossa. Pelastin ne pakkasesta hyvään kotiin. :D :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pk:
Alkuperäinen kirjoittaja tässä se rumin maha linkki:
lodelle muistutukseksi
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1621613
Höh, kyylä. Ei Lode sanonut että aikoo voittaa ;)
Mutta on se silti hyvä asia, että joku muistuttaa lahopäätä siitä, mitä on tullut sanottua ;) . Tavallaan se on kyllä aika kammottavaa, että joku muistaa mua paremmin, mitä olen Kaksplussaan kirjoitellut joskus kuukausi takaperin.. Hehheh.
 
Pusse
Oon superylpeä kun meidän taaperoinen, joka on tähän asti luullut pottaa telkkarinkatselutuoliks, meni tänään ekan kerran ihan tarkoituksella potalle kakkaamaan! Jippii =)
 
MinäMinäMinä
Olen ihan huippuhyvä äiti, puoliso ja ystävä. Olen kaunis, sosiaalinen ja liikunnallinen. Osaan keskustella aiheesta kuin aiheesta uteliaan kiinnostuneesti, ja esittää omat argumenttini napakasti perustellen, mutta en jyräävästi. Minulla on kolme maailman ihaninta lasta, joita kehutaan jatkuvasti hyväkäytöksisiksi ja kohteliaiksi, sen lisäksi, että ovat sieviä ja hyvin puettuja. Mieheni on hyvä isä ja järkevä joka suhteessa. Parisuhteemme jaksaa kukoistaa yli kymmenen vuoden yhdessäolon jälkeenkin. Meillä on uusi omakotitalo, koira ja kaksi autoa. Harrastuksiin riittää pienistä tuloista huolimatta rahaa, sekä itselle että lapsille. Omaa aikaa järjestämme toisillemme vuoroilloin. Kaikenkaikkiaan elämä on niin ihanaa ja mallillaan, kuin vain voi olla!
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja no vaikkapa:
-osaan ampua rynnäkkökiväärillä
-mulla on ihana mies
-meijän alle 3-vuotias lapsi puhuu kahta kieltä ja ymmärtää kolmea
-osaan piirtää
mä saan noista sun neljästä vaan yhden eli mullakin on ihana mies.

Mä osaan toki ampua vesipyssyllä,

meijän alle 3-vuotias ei osannut puhua vielä yhtäkään kieltä kunnolla, toki ymmärsi paljon, mutta ei se auttanut kun ei saanut kerrottua mitä ymmärsi,

piirtää mä en oikeastaan osaa, mut ei mun kauheesti tarvii, mä kirjotan sitäkin enemmän.


 
zxc
Meidän lapset ovat todella kauniita! Ystävät ja ihan tuntemattomatkin kehuvat. Siis tosi moni tuntematon tulee sanomaan ja ihan viikottain tätä tapahtuu. Ja ovat myös maailman ihanimmat ja rakkaimmat :heart:

Itsessä ei mitään erikoista. Paitsi on mulla älyttömän pitkät ripset :D Tosin niin vaaleat, etteivät ilman ripsaria näy :/
 
no vaikkapa
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja no vaikkapa:
-osaan ampua rynnäkkökiväärillä
-mulla on ihana mies
-meijän alle 3-vuotias lapsi puhuu kahta kieltä ja ymmärtää kolmea
-osaan piirtää
mä saan noista sun neljästä vaan yhden eli mullakin on ihana mies.

Mä osaan toki ampua vesipyssyllä,

meijän alle 3-vuotias ei osannut puhua vielä yhtäkään kieltä kunnolla, toki ymmärsi paljon, mutta ei se auttanut kun ei saanut kerrottua mitä ymmärsi,

piirtää mä en oikeastaan osaa, mut ei mun kauheesti tarvii, mä kirjotan sitäkin enemmän.

:D Jos mä vähän tarkennan omiani, halusin vaan väkisin yrittää keksiä jotakin...
Ammunnasta on vuosia aikaa, kuinkahan se nyt sujuisi...
Ihana mies osaa joskus olla jääräpääkin ja ärsyttävä.
Lapsi toki osaa puhua kahta kieltä ja ymmärtää kolmatta, muttei puhu kieliä täydellisesti eikä aina niin selvästi (muut kuin me eivät välttämättä heti ymmärrä).
Piirtää osaan vain mallista, mutta silloin hyvin... :D
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja no vaikkapa:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja no vaikkapa:
-osaan ampua rynnäkkökiväärillä
-mulla on ihana mies
-meijän alle 3-vuotias lapsi puhuu kahta kieltä ja ymmärtää kolmea
-osaan piirtää
mä saan noista sun neljästä vaan yhden eli mullakin on ihana mies.

Mä osaan toki ampua vesipyssyllä,

meijän alle 3-vuotias ei osannut puhua vielä yhtäkään kieltä kunnolla, toki ymmärsi paljon, mutta ei se auttanut kun ei saanut kerrottua mitä ymmärsi,

piirtää mä en oikeastaan osaa, mut ei mun kauheesti tarvii, mä kirjotan sitäkin enemmän.

:D Jos mä vähän tarkennan omiani, halusin vaan väkisin yrittää keksiä jotakin...
Ammunnasta on vuosia aikaa, kuinkahan se nyt sujuisi...
Ihana mies osaa joskus olla jääräpääkin ja ärsyttävä.
Lapsi toki osaa puhua kahta kieltä ja ymmärtää kolmatta, muttei puhu kieliä täydellisesti eikä aina niin selvästi (muut kuin me eivät välttämättä heti ymmärrä).
Piirtää osaan vain mallista, mutta silloin hyvin... :D

no mä osaan kyllä piirtää ohuen paperin läpi mallista ja
lapsesta vielä, että vaikka ei vielä 3 vanhana puhunut oikeastaan mitään selvästi niin eskarissa oppi lukemaan ja kirjoittamaan - harjoituksen tulosta! niin ja tosta vesipyssyllä ampumisesta voi vitsit että se on kivaa lasten kanssa helteellä! - ah tulispa jo kesä!
 
kuria
-osaan toimia hienosti yllattavissa kriisitilanteissa, olen tyyni ja otan ohjat kasiini. en edes tiedosta sita tapahtumahetkella, ihmettelen itsekkin jalkeenpain. kiva kuulla kehuja kuitenkin
-lapsiani kehutaan hyvasta kaytoksesta - outoa, silla kotona ne on oikeita hirvioita :D
-lapsiani sanotaan kauniiksi paivittain. kiva kuulla minulle mutta joskus arsyttaakin se lasten kuullen, en halua etta menee niille "paahan"
-puhun neljaa kielta
 

Yhteistyössä