Libero-kerhosta

Ehdittekö muut käyttämään niitä Liberomerkkien pisteitä ennen kuin lapsenne täytti 1,5v?
Meillä jäi vieläkin yli 1500 pistettä sinne tilille, mutta kun niiden tuotevalikoima uudistuu niin harvoin, että saa nähdä jääkö käyttämättä. Jatkuvasti kuitenkin lähettelevät sähköpostia, että ne pitää käyttää ennen kuin jäsenyys päättyy..

PS. Nyt oli ilmestynyt uudet sukat sinne valikoimiin, jos jotain kiinnostaa! =)
 
No mä keräsin nyt kuopuksen aikaan sen täyteen. Pari juttua tilasin ja vielä ois pisteitä jälellä tilillä, en tiiä mihin ne käyttäs.. jotain pitää tilata kun määrä aika umpeutuu. Nyt mulla on pupu merkkejä taas pöytä laatikossa ihan kauheet määrät mutta lahjotan ne serkulleni. Saa sitten jotain, heidän pikku herralleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mulla ei toimi se "ostaminen". Jostain syystä en saa klikattua haluamaani tuotetta :(
Mulla oli siinä sellainen "siirrä ostoskoriin"-painike. Eikö sulla näy sellaista?
On mullakin se painike, ja tarpeeksi pisteitäkin ( :D ), mutta tuote ei vain siirry sinne ostoskoriin.
Viimeksi laitoin sinne s-postia, lähettivät mulle sitten sen haluamani tuotteen sitä kautta. Taas olisi pisteitä läjässä ja sama homma :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
No mä keräsin nyt kuopuksen aikaan sen täyteen. Pari juttua tilasin ja vielä ois pisteitä jälellä tilillä, en tiiä mihin ne käyttäs.. jotain pitää tilata kun määrä aika umpeutuu. Nyt mulla on pupu merkkejä taas pöytä laatikossa ihan kauheet määrät mutta lahjotan ne serkulleni. Saa sitten jotain, heidän pikku herralleen.
Mä ajattelin säästää nuo kotona olevat merkit tälle meidän tulevalle vauvalle. Turha enää nyt lähettää niitä, kun edellisiäkin pisteitä käyttämättä pojan merkeistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mulla ei toimi se "ostaminen". Jostain syystä en saa klikattua haluamaani tuotetta :(
Mulla oli siinä sellainen "siirrä ostoskoriin"-painike. Eikö sulla näy sellaista?
On mullakin se painike, ja tarpeeksi pisteitäkin ( :D ), mutta tuote ei vain siirry sinne ostoskoriin.
Viimeksi laitoin sinne s-postia, lähettivät mulle sitten sen haluamani tuotteen sitä kautta. Taas olisi pisteitä läjässä ja sama homma :kieh:
Toi on kyl ärsyttävä systeemi, mulla on ollut joskus ongelmia, etten oo päässyt kirjautuun niille sivuille ollenkaan :kieh:
Laita uutta sähköpostia taas sinne :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja minä käsitin että niitä merkkejä saa kerätä sen 1,5 vuotta mutta tilata saa sen jälkeenkin niillä keräämillään pisteillä. Eikö saakaan?
Noin se muuten vissiin onkin, kävin niiden sivuilta tarkistamassa ja tälläinen teksti löytyi:

Milloin pistekauppa sulkeutuu?

Libero-kerhon jäsenyys lakkaa, kun lapsesi täyttää kaksi vuotta. Pistekauppa sulkeutuu kaksi kuukautta aikaisemmin, jotta ehdimme lähettää lahjat ennen jäsenyyden päättymistä. Lopetamme pisteiden kirjaamisen 1½ vuoden iässä, jotta meillä on aikaa kirjata lähettämäsi pisteet ennen jäsenyyden päättymistä.


Ehkä mä sitten saankin vielä jossain välissä käytettyä nuo jäljellä olevat pisteet. Ne vois vähän uudistaa tuota valikoimaa lähiaikoina :D
 
Vieras
Minä lähetin sinne sähköpostia ja valitin heidän keräilyvalikoimistaan, kun en löytänyt meille mitään sopivaa. Siellä oli samoja lahjuksia, joita oltiin kerätty jo vanhemmalle. Sain vastauksen, että heiltä löytyi myös joitan pieniä tuotteita, joita ei näkynyt keräilypankissa. Sieltä sitten löysin "jotain" meillekin tilattavaa.

Valittakaa ihmeessä, että saataisiin sinne paremmat keräilytuotteet!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Minä lähetin sinne sähköpostia ja valitin heidän keräilyvalikoimistaan, kun en löytänyt meille mitään sopivaa. Siellä oli samoja lahjuksia, joita oltiin kerätty jo vanhemmalle. Sain vastauksen, että heiltä löytyi myös joitan pieniä tuotteita, joita ei näkynyt keräilypankissa. Sieltä sitten löysin "jotain" meillekin tilattavaa.

Valittakaa ihmeessä, että saataisiin sinne paremmat keräilytuotteet!!!
Samoin meilläkin oli, että esikoinen oli jo saanut niitä tuotteita, mitä oli vielä tokan aikaan siellä valikoimissa. Ei kyllä toiseen kertaan viitsi samoja tilata.
Ehkä tosiaan ne valitukset vois olla aiheellisia, ei ne muuten tiedä että ihmiset ei oo tyytyväisiä valikoimiin..

 

Yhteistyössä