Liberon lahjasetelistä lindexille kymysys

Ammattilainen
Hain 3 kk sitten, ja olin vähän pettynyt. Siellä oli uimavaippoja (mitä ihmettä niillä muka tekee? ), Libressen siteitä (käytän kuukuppia), pikkuinen pallo josta oli osin ilmat pihalla, kertakäyttöisiä ruokalappuja ja sukat jotka on sopivat meidän 4-vuotiaalle.

Käsitääkseni osa sisällöstä vaihtuu aika ajoin, eli sulla voi olla jo jotain muuta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Hain 3 kk sitten, ja olin vähän pettynyt. Siellä oli uimavaippoja (mitä ihmettä niillä muka tekee? ), Libressen siteitä (käytän kuukuppia), pikkuinen pallo josta oli osin ilmat pihalla, kertakäyttöisiä ruokalappuja ja sukat jotka on sopivat meidän 4-vuotiaalle.

Käsitääkseni osa sisällöstä vaihtuu aika ajoin, eli sulla voi olla jo jotain muuta.
Eikä! :LOL:
 
vieras
Me käytettiin uimavaippoja vauvauinnissa ja palloa vähän vauva tökki. Ruokalaput käytettiin reissussa ja sukat odottaa käyttäjää. ne oli tosiaan koomiset ne sukat.
 
xx
Meillä oli jotain muuta 2008 mutta mielestäni sisältö oli silloin ainakin kiva. Ja ei sitä kotiin tule kuten joku täällä kyseli vaan haetaan itse Lindexiltä. Kannattaa kirjatua kerhon sivuille jos lappu hukassa.
 
xx
Miten saan Up&Go-laatikon?
Sinun tulee ilmoittaa lapsi Liberokerhoon ennen kuin hän täyttää 6 kuukautta saadaksesi paketin. Kun lapsenne on noin puolivuotias, saat postissa lahjasetelin. Voit noutaa Up&Go-laatikon Lindex-myymälästä lahjaseteliä vastaan. Paketti ei luonnollisestikaan maksa sinulle mitään.

Paketti kuuluu 13.6.2007 aloittaneen uuden kerhon etuihin. Vanhassa kerhossa ei tätä etua ollut.

Mitä Up&Go-laatikko sisältää?
Up&Go-laatikko sisältää monia hyödyllisiä tuotteita, joista on iloa sekä lapselle että sinulle. Paketin sisältö vaihtelee, sillä kehitämme sitä kaiken aikaa.
 
mää
Viime vuonna ei ollut uimavaippoja, onneksi... Muutoin melko samat oli, just pallo ja isot sukat (on muuten kuivurin jälkeen sopivat 1 veelle =) ), Lindexin uuretro huivi oli meillä, talvivauvoille on kuulemma ollut jotain hattua tms.
 

Yhteistyössä