"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Nyytikkii EIKÄ :cry::cry: Eihän nuissa näy nyt ees haamua? Mitä ihmettä se eilinen testi valehteli:cry: Miljoona halausta sulle!!!! :love: Ei varmasti nyt lohduta nyt yhtään mikään,mutta sää voit olla niiiiiiin onnellinen jo vaikka kuukauden tai kahden päästä(tiiän tuntuu nyt ikuisuudelta),jos uusi hoitokierto tuottaa tulosta.Niin mullekkin kävi että eka kerralla ei onnistanut,mutta toisella onnisti.Ei se sillon eka kerralla lohduttanutettä joskus ehkä onnistaa,mutta voi kun oisin tiennyt:love: Ja silloin kun meidän kesä "vauva" (lääketieteen mielestä tuossa vaiheessa tietysti vielä alkio)kuoli kohtuun,niin mua ei niinku pätkääkään lohduttanut se että myöhemmin voin raskautua uudelleen ja kaikki mennä hyvin.Mutta niin vaan 3kk siitä ja olin niin maailman onnellisin alkaessani odottaa viidettä pikkuistamme:love: Nyt vaan kovasti uskoa siihen että kyllä se vauva teillekkin vielä tulee:love::love: Millon sulle siis alotetaan se uusi hoitokierto? Olikos se eilinen testi muuten just se pahamaineinen josta oot saanu ennenkin vääriä tuloksia?:( Minä oon testannut niillä apteekin omilla ja ne on ainakin mulle aina näyttänyt oikein.Yhden ainoan kerran muistan sillon lapsettomuusvuosina näyttäneen haamuplussaa ja kuitenkin alkoi menkat,mutta saattohan se olla vaikka aikanen keskenmeno.
Voimia vielä!!! Me ollaan täällä sun tukena:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Nii in :( En sitten tiiä yrittikö joku vaan kiinnittyä ja sitten irtosi..

Ei oikein enää voinut vaikuttaa ne lääkkeet kun kuulemma viikon ajan vaikuttaa ja eilen siitä oli jo 11 päivää..

Ja siis livenä näkyy jotain mutta ei kyllä mitään kovin kivaa..
 
mää mietin ihan samaa kuin Tanja että voiko jotku lääkkeet vaikuttaa siihen tulokseen vai söitkö yhä jotain raskautumiseen(positiivisesti)vaikuttavia lääkkeitä?
Ja näättekö te muut tuossa jotain hailua viivaa,ku mun silmillä ei ainakaan näy?:(
 
Ei pitäisi siis enää vaikuttaa minkään lääkkeiden. Tai siis ei eilenkään, on jo niin pitkä aika siitä ja otin sitä kuitenkin minimiannoksen..

Eipä oo menkkaoireitakaan.

Ja joo siis soitan kun menkat alkaa niin sinne polille ja kp3-7 otan letrot ja sit alan piikittämään taas menopuria ja irrotuspiikkinä pregnyl.
 
Tuolta toisista pinoista pakko tulla seuraa mitä nyytikkille kuuluu. Nyytikki mikä tuo alin testi on kun aavistus viivaa olen näkevinäni siinä. Ja mä taisin saada dpo 11 jotain noin onnettoman hailakkaa mitä hyvä kun edes näki jos ei osannut tarkkaan katsoa. Dpo 14 voi vielä vasta haamu tulla. Kaikilla ei nouse hcg niin hurjaa vauhtia. Älä vielä luovuta. Mullakin alkoi dpo 14 jälkeen vasta kunnon viivat.
Ja eikös sulla ollut sitä vuotoa ihan just päivä pari sitten? Jos on kiinnittymisvuotoa mitä mullakin oli niin siitä meni vielä monta päivää ennen kuin raskaustestissä alkoi näkymään mitään että uskalsi sanoa the viivaksi. Tsemppiä!
 
Onpa outoa että eilen näytti plussaa ja tänään ei :(
Toivotaan että menkat nyt äkkiä alkaa ja pääsette yrittämään uudelleen

Mustavalo kuulostaa ihanalle joulu tunnelmalle sairaalassa pikkutonttujen kanssa:love:
Ja nuo pihasynttärit ois niin huiput,ku meillä ei tätä tilaakaan oo yhtään liikaa(ahasta jo omalla perheelläkin ja lisää lapsia haluan..:ROFLMAO:).Luulen yhä vahvasti etten nyt raskautunut(en kyllä tiiä miksi niin luulen)joten jospa meille sitten tulisi tällä kertaa se kesävauva,jos en siis nyt jo oo raskaana joka olisi tietysti ihan parasta.

Mulla tää terveellisempi ruokavalio tekee niin tiukkaa ku oon ollut nyt aika väsynyt,niin haluttas turvautua johonkin helppoon:D
Aamusin oon silti puristanut appelsiinin mehuksi ja nytkin syön puuroa mustikoiden kanssa.Eilen päätin että alkakoon nyt karkkilakkokin,mutta kyllä teki tiukkaa ku lapsille karkkia ostin.Ostin sitten itselle jäätelöä ja pähkinöitä ja nythän oon sitten tietysti ahminut sitä niin terveellistä jäätelöä makeanhimooni:whistle: Jos menkat alkaa niin sitten varmasti ostan itelle jättimäisen karkkipussin ja syön sen suruuni(oon välillä sellanen lohtusyöjä)mutta jos ei ala niin yritän jatkaa lakkoilua mahollisimman pitkään.
 
Theran kiitos <3 Alempi testi on joku apteekin oma herkkä testi..:( Ja ylempi pc. Joo taisi olla keskiviikko kun huomasin pikkareissa pienen punaisen pisteen mutta ei muuta.. Valkovuotoa on tullut kokoajan aika paljon ja se on lisääntynyt kokoajan. En oikein ymmärrä miten se eilen päiväpissassa oli vahvempi kuin nyt aamulla..:unsure:

Niin ja tosiaan se vielä pregnylistä että ei se oikein voinut vaikuttaa siihen eiliseen testiin kun silloin varmaan dpo4 tein huvikseni yhden testin kun halusin nähdä vaikuttaako pregnyl muka oikeasti niin että se olisi plussa ja silloin oli ihan puhdas nega.
 
pakko vielä mullakin kommentoida.Mullahan tuosta viidennestä näytti tk:n raskaustesti negatiivistä vaikka jo oireilin(huono olo ja mahan nipistelyt),sitte niissä hcg testeissä näkyi että arvo oli sen verran koholla että joko raskaus alkanut tai jotain jäämiä jäänyt edellisestä.Hakeuduin siis tutkimuksiin sen vuoksi kun keskeytyneen keskenmenon jälkeen tuli mahakipuja ja voin huonosti ja luultiin ettei kohtu ollut tyhjentynyt kunnolla.Olihan se tyhjentynyt ja uusi raskaus oli alkanut,mutta mullakin tuo arvo nousi hitaammin eikä näkynyt heti testeissä että oon raskaana.Mietin eka että sitte mun on täytynyt raskautua myöhemmin kuin luulin,mutta ultrassa vauva todettiinkin isommaksi ja laskettua aikaistettiin..on se niin outoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Tanja niin mietin itse ihan samaa, että voisiko olla näin.. Mutta en tiiä oikein ei mistään googlettelamallakaan nopeasti löydy mitään järkevää vatausta..

rakastava äiti oho olipas outoa! :D

Theran kiitos <3 Niinpä, odottaa vaan pitäisi. Ehkä ostan noita pregcheckejä tänään taas varastoon ja testailen taas huomenna. Olen mä jostain lukenut, että toisilla saattaa hormonit vaihdella alkuraskaudessa ja heitellä. Tai sitten kyse oli vaan jostain kemiallisesta..
 
Nyytikkii nään tossa selvästi viivan! :)

Paputoive pahoittelut menkoista :(. Onnea hirmuisesti uuteen kiertoon :love:

Anteeksi omanapaisuus. Pakko vaan ihmetellä että alkaako mulla nyt menkat etukäteen vai mitä tää on :eek:. Tänään seksin jälkeen tuli pyyhkiessä ihan vähän jotain ruskeaa väriä (n). Ja myös vessareissulla ihan ihan vähän. Näkee kyllä selkeesti. En ymmärrä (n)... nyt kp25/29-30. Raskauden mahdollisuutta ei ole! Ellei simpat oo eläny torstai yöstä seuraavan viikon torstai/perjantaihin:ROFLMAO:
 
Tanja kiitos toivotaan parasta <3 Oho onpas menkat ajoissa? Vai voisiko olla kiinnittymisvuotoa? ;) Mutta voihan olla että oviskin olisi ollut aiemmin ja ne olisi eläneet siihen asti sitten :D

Tai sitten voihan olla ettet vaan ovuloinut ja nyt menkat sitten alkaa aiemmin tai jotain? hmmm
 
  • Tykkää
Reactions: Tanja12
<3 laita kuvaa sitten illalla! ;)

Kyllä tää nyt ihmetyttää nyt ei oo enää tullu (n). Mutta mulla on lämmöt just ihan vähän ylhäällä ja tuli niin hyvät limat että uskon ovulaation olleen. Kyllähän me sillon vielä lauantaina oltiin keskeytetyllä mutta en siitä oo ennenkään tullu raskaaks. Ja ku ovislimat oli pe asti niin en sitte tiiä (n). Eipä vaan oo ikinä ennen tullut tällaista
 

Yhteistyössä