"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

tiitu86 tuttu juttu! :D Ei ole kyllä yhtään mukavaa, kun oikeasti "tietää" aina olevansa raskaana vaikka ei edes kiinnittyminen olisi voinut tapahtua! Mutta toisaalta ne oireet varmaankin on ihan todellisia eikä kuviteltuja, johtuvat vaan oviksesta.
 
Voi ei pahoittelut :( Mikä kp sulla olikaan menossa? Toivotaan, että vaihtuisi plussaksi vielä!

Mulla menossa kp5 kai, menkat loppumassa. Oon ihan täpinöissäni kun saan tuon avomiehen vihdoin ensiviikolla sieltä ulkomaan työreissusta pois :) Kolme viikkoa takana, huh ei enää koskaan pliis! :D
 
Nyytikkii mulla on 18/24, kierron pituus nyt ei aivan päiväntarkka oo, mutta n. 24.
Nää mun ihme oireet ja vaivat alko heti edellisten menkkojen jälkeen, menkatki oli vähä oudot. Mutta en usko että plussaa tulee. Ei mun huonolla tuurilla yhdestä keskeytetystä tärppää :D

Toivotaan että teillä tässä kierrossa jo tärppäisi!
 
Huhheijjaa.. On tovi vierähtänyt kun täällä olen käynyt. Kauheesti uusia ihmisiä liittynyt mukaan keskusteluun. Hei vaan kaikille. Täällä on yritystä takana sellaset reilu 1v7kk. Ja päiviä tulee koko ajan vain lisää. Ovulaatiota tässä etsitään. Lapsettomuushoidot aloitettu. Ensikuussa tutkimuksiin alkukierrosta, katsotaan mm. Onko johtimet auki jne. ja valmistaudutaan todennäköisesti inseminaatioon. Hassua kun ei jaksa enään stressata tai olla huolissaan mistään. Välillä sitä liikuttuu milloin mistäkin ja padot sortuu. Hassua ajatella miten aika on mennyt niin nopeasti.. Kohta kaksi vuotta on itketty ja odotettu. Menee varmaan leikiten sitten joskus se yhdeksän kuukautta kun aika koittaa. :D
 
Moi kaikille!

En itsekään ymmärrä, miksi olen taas täällä vauvapalstoilla notkumassa. Olin jo vakaasti päättänyt, että kaksi lasta riittää hyvin meille. Meillä siis -09 ja -12 syntyneet lapset. Itse täytän pian 31. En tiedä miksi, mutta pikkuhiljaa on alkanut tulla semmoinen vauvankaipuu. Ne on vaan tosi söpöjä :heart: Se on vastoin kaikkia järkisyitä, joita on pitkä lista.
Mulla on tässä opiskelut kesken, vielä olisi vuosi jäljellä opintoja. Järkevää olisi ehkä toisaalta käydä koulu ensin loppuun, toisaalta taas ei haittaisi vaikka viimeiset kurssit jäisikin vauvaloman jälkeiseen aikaan, jolloin voisin suorittaa ne pari hassua loppukurssia ja saada sitten paperit ja päästä toivonmukaan myös töihin. Mutta. Haluisin ehdottomasti kevätvauvan. Maalis-huhtikuu olisi juuri ihanteellinen hetki. Se tarkottais siis sitä, että kesällä pitäisi aloittaa yritys.
Eli tän hetken suunnitelma olisi siis poistattaa kierukka touko-kesäkuun vaihteessa ja sitten antaa vauvalle lupa tulla. Jääköön se sitten kohtalon käsiin, raskaudunko heti vai vasta myöhemmin, niin että ehdin valmistua ennen vauvan syntymää.
Täytyy kyllä sanoa, että tämä on suurta hulluutta. Ei siis yksinkertaisesti mitään järkeä. Se on kuitenkin hyvä juttu, että molempia (tyttö ja poika) on jo, että nyt kolmannella kierroksella ei ole sen puoleen paineita. Jos tämä nyt menee suunnitelmien mukaan niin ikäeroa tulee olemaan tytön kanssa 4 vuotta ja pojan kanssa 7 vuotta. En ehkä olisikaan jaksanut kolmea pientä lasta kerralla, toivottavasti on helpompaa siinä mielessä kun nuo kaksi on jo sen verran isompia, että niistä on vähän apua vauvanhoidossa ja muutenkin. Ja kiva ois olla kotona, kun poika aloittaa koulun. :)
Voihan se olla, että iskee vielä viime hetken paniikki ja tajuan jarruttaa ajoissa :D Luultavasti en...
 
annimaria93 okei, toivotaan teille samaa! :)

mama? Voi ei, teillä on ollut kyllä pitkä matka :( Toivotaan kovasti, että teillä pian tärppäisi!

Mulla täällä on jo ihan perhosia masu täynnä kun menen huomenna miehen hakemaan lentokentältä. Hän on siis ollut kolme viikkoa ulkomailla työmatkalla, ihanaa nähdä vihdoin <3
 
Mama?, toivotaan, että teillä jo pian yritys tuottaisi tulosta :) en voi edes kuvitella kuinka inhottavaa tuo odottelu on :( :hug:

Vanttu, täälä palstoilla kuumeilut ei ainakaan helpota :D

Nyytikkii voi että! Muistan niin tuon tunteen kun mun mies oli armeijassa, parhaimmillaan kolme viikkoa kiinni. Voi sitä onnea kun sen sai kainaloon :heart:

Omaanapaa sen verran, että mun mies tänään lupasi, että voidaan alkaa yrittämään. Ei se kuulemma halua nähdä mua näin tuskissani ja vauvakuumeessa :D toivotaan ettei oo mikään paniikkilupaus, että menee sitten pupu pöksyihin :D
 
mama? toivottavasti teillä pian tärppäisi. Pitkään ootte joutunu yrittämään. Tsemppiä!

annimaria93 hienoa että mies antoi luvan yrittämiselle. Toivottavasti pian tärppää!

Omaan napaan ei mitään uutta. Vauvakuume vaan kasvaa ja kasvaa. Käyn salaa hypistelemässä ja nuuskuttelemassa tyttöjen vauvavaatteita :)
 
annimaria93 joo mäkin muistan ne inttiajat vielä, mutta tuo oli kyllä ihan eri tunne kun hän oli toisella puolella maapalloa! :D Mutta ihanaa, että hän on nyt kotona. <3

Ihan mahtavaa, että pääsette nyt yrittämään! Onnea hirmuisesti <3 Toivottavasti mäkin saisin "kunnon luvan" piakkoin ja voitais keskeytetty yhdyntä lopettaa!
 
Nyytikkii kiitos!! Ei ainakaan vielä oo perunut ;) eilen ehdotti että jos laitettais kumi, kun sanoin etten tässä kierrossa enää voi raskaaksi tulla, kun menkat alkaa ihan just. Mutta se peiton heiluttelu meni sivu suun kun nukahdin :LOL: Miten niin väsynyt?
Saa nyt nähdä sitte mitä tuumaa seuraavassa kierrossa :D oon ihan intoa täynnä tän vauvahomman kans! Ja voi tätä pesänrakennusviettiä :D ollaan täs nyt suunniteltu kaikkea asuntoasioita, toki ne nyt ei ennen vuodenvaihdetta tuu toteutumaan, mutta eihän haaveilu pahitteeksi oo? :D

Onko teillä yhtään neuvotteluja käyty? :)
 
On meillä neuvotteluita käyty aika paljonkin :D Onhan se iso asia jota onkin hyvä miettiä huolella ja olen iloinen, että mies kuitenkin selkeästi asiaa paljon miettii ja on vastuuntuntoinen siinä mielessä, ettei heti ole vain sillee "ok no tehään vaan vauva!" :LOL: Meilläkin on asuntoasioita paljon mietitty. Säästetään parhaillaan rahaa, että saatais joskus ostettua omakotitalo maaseudulta. :) Tämä asunto on miehen varakkaan isän ostama (meitä varten) ja tännekkin kyllä vauva mahtuisi hyvin, mutta tietenkin omakotitalo olisi kiva olla ennen lapsia. Toisaalta, eipä se vauva pariin vuoteen ainakaan asunnon kokoa ala arvostelemaan ;)

Toivottavasti teillä tuottaisi pian peittojen heiluttelu tulosta! Tammikuu olisi ihan kiva kuukausi saada vauva! ;)
 
Viimeksi muokattu:
Nyytikkii uskomatonta miten kuullostaa ihan mun elämältä!! Meillä kans säästetään omakotitaloa varten, ja nimenomaan maalle halutaan muuttaa. Me myös asutaan miehen isän omistamassa asunnossa :D Hassua miten jonkun elämä kuullostaa ihan omalta elämältä, haaveita myöden :)
Toivotaan teillekin pikaista tärppiä, ja Tammikuu olis kyllä kiva kuukausi saada vauva, mä kun oon kesäisin jo yksinänikin niin tuskaisen kuumissani, siihen vielä vauvamaha tai vaiuva syliin niin mähän sulaisin :D vaikka loppupeleissä sillä on vähiten merkitystä koska se syntyy, mutta jos valita saa niin...:D
 
Hah mitä ihmettä onpas hassua! :D

Mies eilen kun kirjotin tota viestiä tuli tuohon viereen kyhnyttämään ja sit se vaan kysyi että "näytä mitä kirjoittelet sinne kun kirjotat niin kivoja asioita meistä" ja kyseli mitä oon täällä jutellut ja sellaista :D kertoi myös että on miettinyt paljonkin näitä asioita ja että kokoajan on vain enemmän sitä mieltä, että haluaisi alkaa yrittämään :) Ja aika suuri harppaus on tullut kyllä, syksyllä hän oli vielä ihan täysin sitä mieltä että vauvaa aletaan yrittämään vasta vuosien päästä ja että ehdottomasti pitää ensin olla maalla asunto ja häät takana ja paljon rahaa ym :D Pikkuhiljaa, täytyy yrittää olla kärsivällinen eikä intoilla liikaa ettei se säikähdä! :D

Onneksi voin intoilla tänne niin mies saa vähän rauhaa miettiä! <3
 
Ihanaa, toivottavasti pääsette pian kunnolla yrittään! Kyllä yllättävän nopeaa ja "yhtäkkiä" nuo miehet alkaa miettiä asiaa ihan tosissaan. Meilläkin oli vielä loppuvuodesta aivan ehdoton ei, että ehkä vasta viiden vuoden päästä :)
Mä en edes oo tunnustanu että tänne mitään kirjottelen :D "kunhan lueskelen" :D
 
Mä ainaki ihan kunnolla näkyvästi selailin vauvakuvia ja masukuvia netistä, haaveilin ääneen, puhuin vauva-arjesta ja omasta perheestä ehkä vähän liiankin hattarareunuksisilla lauseilla :D sellasta "manipulointia" ja mielikuvien syöttämistä, ehkä vähän lahjontaa, uhkailua, kiristystä ja mitä näitä ny on.. :D eiköhän se siitä pienelläkin vihjailulla ja haaveilulla tajua kuinka ihanasta asiasta on kyse :)
 
Hah joo mäkin sain miehen ihastelemaan mun kanssa mun ostamaa pientä bodya :D Ja huomasi se tänään aamulla että "ai oot ostanut tollasia babyplan vitamiineja" (foolihappoa) ja nauroi vain :D Että ei ainakaan onneksi ole säikähtänyt näitä mun haaveiluita onneksi (niinkuin ennen..) Ollaan me päätetty jo lasten nimet ja kaikki valmiiksi hah (sulla ja mulla on varmaan nekin samat kun eletään näköjään samaa elämää muutenkin!)
 
kka
Mä olin aika yllättynyt siitä miten helposti toi mun mies myöntyi lapsenhankintaan. Oon tosin alusta asti tehnyt selväksi että haluaisin saada kaikki lapset suht nuorena. Jotenkin on hirveän huojentunut olo siitä, että tuo mitä ilmeisimmin on aivan yhtä sitoutunut ja halukas viettämään mun kanssa loppuelämänsä ja perustamaan perheen jo näin vuoden seurustelun jälkeen. :)

En oo myöskään kertonut että tänne kirjoittelen, mäkin sanon vaan luekelevani. Jotenkin yritän pitää tän ylenpalttisen innostukseni piilossa ettei raukka pelästy. :D Mähän suurinpiirtein lasken päiviä elokuuhun kun jätetään ehkäisy pois :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Nyytikkii on meillä (Tai mulla ainaki :D) nimet valmiina, tai tytölle ja pojalle, eihän sitä koskaan tiedä montako ja kumpaa sukupuolta niitä siunaantuu :) kyllä ne nimet kuulemma tuolle miehellekki sopii :D

Kka voi että kun kaikkien miesten kans ois noin helppoa :D

Omaa napaa: onko teillä mitään käryä/neuvoa/jotain tietoa että jos vois mahdollisesti olla raskaana mutta silti menkat tulee ajallaan ? Ja testi näyttää negaa. Mun menkat alkoi tänään, tai olis pitäny alkaa, mutta yleensä ne alkaa heti kunnolla ja vuodan jo ekana päivänä ku vesiputous, mutta nyt on aamusta asti tullu vaan sellasta veristä limaa, ei edes siteeseen asti. Siis TOSI vähä. Kivut on yleensä ekana päivänä sietämättömät, nyt vain pientä kipua, kuin olis ovulaatio molemmin puolin. Ja tätä kipua on ollu koko kierron. Myös tosi runsasta ja kummallista valkovuotoa on ollut koko kierron. Jotain kummallista mun kropas nyt on meneillään.
Taas tuli lähipiiristä vahinkovauvauutinen :( hankala suhtautua ku tosta omasta miehestä ei ota selvää.
 
annimaria93: Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta olen ymmärtänyt, ettei ole edes mikään älytön harvinaisuus, että "menkat" tulisivat, vaikka olisi raskaana. Yleensä vuoto on silloin normaalia vähäisempää ja kesto lyhyempi.
 
Lotus kiitos vastauksesta. :) onko sulla tietoa että vaikuttaako raskaustestien tuloksiin? Mun työkaveri sanoi, että hänellä on kahdessa ensimmäisessä raskaudessa ollut "valemenkat" ja testit näyttäny negaa (en toki tiedä koska on sitten plussan saanut). En viittinyt udella enempää, kun en halua että herää epäilyksiä tai juoruja. Mun oireiden perusteella vaan tuumasi, että "taidat olla raskaana", kun valittelin palelua ja kovaa närästystä.. :)
 
Ei ole mitään varmaa tietoa, mutta mitä oon näitä palstojen juttuja seuraillut, niin niissä tapauksissa plussa on tullut myöhemmin, kuin on kierron pituuden perusteella ollut odotettavissa. Eli jos vuoto pysyy niukkana/epänormaalina, niin mä testaisin jonkun ajan päästä uudelleen. Tai no, mä varmaan tekisin testiä päivittäin :D
 

Yhteistyössä