"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Mulla on serkkutyttö tullut raskaaksi kolme kertaa heti kun ehkäisy on jäänyt pois. Tosta noin vaan mitään yrittämättä. Oonkin manaillut miten joku voi raskautua noin helposti ja mä en sitten millään. Joskus maailma on kyllä epäreilu.
 
Condevil toivottavasti olisi jo tärpännyt, tervetuloa vaan! :)

mama voimia <3 Mullakin lähipiirissä (nuori kun oon) on paljon kaikkia teinivahinkoraskauksia ja itse sit oon lapsettomuushoidoissa.. Että miten maailma voi olla niin epäreilu! Vihdoin kun vuosien jälkeen mies innostuu myös vauvajutuista niin sit pitää vielä lapsettomuushoidoissakin juosta kun ei vaan tärppää.. :( Tällä hetkellä jotenkin ihan täysin absurdi ajatus että se vauva joskus oikeasti olisi sylissä enkä oikein mitenkään voi uskoa että niin ikinä kävisi. Tällä hetkellä tuntuu ihan suurelta saavutukselta edes se että ovuloisin! Mulla siis pco taustalla..
 
Condevil tervetuloa! Toivottavasti olisi tärpännyt :)

mama? pahoittelut! Pitkään ootte joutunut yrittämään :/ Toivottavasti pian hoidot auttaisi ja plussa tulisi. Nyytikkiille myös hali. On kyllä niin epäreilua että toiset tulee vahingossa raskaaksi ja toisilla ei onnistu millään :/

Täällä nyt kp14 ja ei vielä ovista. Limaa kyllä tulee mutta ei ole viiva vielä tarpeeksi vahva. Ja menin ja tilasin netistä äitiyspaidan ku oli niin nätti. Ai miten niin malttamaton :D Olisin tilannut enemmänkin mut maltoin mieleni. Täytyy piilottaa tuo mieheltä. Sehän nauraa itsensä kipeäksi :D
 
Mama? Pahoittelut, elämä on toisinaan epäreilua ja on niin väärin ettei toiset yrityksestä huolimatta raskaudu ja toisille tulee vauvoja vaikkei niitä haluaisikaan.
Vasta poistin yhden fb kaverin jolla vahinkoraskaus edennyt yli puolivälin ja puhui niin rumasti tulevasta pienestä että pahaa teki. Toivottavasti kyseinen lapsi ei tule löytämään niitä kirjoituksia isompana tuolta internetin ihmeellisestä maailmasta.

Mun pitäs nyt alkaa todenteolla pehmittää tuota jäärää, tänään otin viimesen pillerin liuskasta, joten viikko aikaa päätökseen päästäänkö vielä yrittämään vauvan tekoa vai siirtyykö se tulevaisuuteen.
 
Condevil tervetuloa :). Toivotaan että olisi tärpännyt ;)

Mama? :( pahoittelut multakin <3. Toivon kovasti että saisitte pian pikkuisen!

Nyytikkii toivottavasti et nyt kauaa joutuis noita hormoneja syömään :(.

Kairan toivotaan että miehes nyt lämpenis asialle ;)

Erica87 tulispa ovis pian! :)

Mitä Annimaria93 kuuluu? :)

Mulla ei oo oikeen mitään oireita :(. Vähän sillon tällöin vihlasee ja tissit hiukan raskaat, ei kauheen arat. Taidan vaan kuvitella nää taas...tänään on ollu ihan hirvee polttelu tehä testi..tuntuu että olis pakko tehä semmonen jo huomenna kun ei millään jaksais odotella :D. Vastauksen jo tiiän, satavarmasti näyttäis negaa, mutta kun on jotenkin ihan kamala himo tehdä se jo nyt :X3:.
Nyt siis kp24/28(-29) ja dpo9 tai dpo8
ja tuskinpa 25 miU näyttäis huomenna mitään :cautious:
 
Tanja12 ihan hyvää, ei mitään uusia uutisia :D ovis ois viikonloppuna, saa nähdä mitä mies sitte makkarin puolella tuumaa :)
Voithan sä testata, mutta tietenki varmempaa olis odottaa ja testata myöhemmin :D mutta ymmärrän kyllä sun malttamattomuuden hyvin :D ootteko miehen kans nyt jutellu asiasta?
 
Tanja12 tänään on kp 34 :) Menkkojen olis siis pitänyt jo tulla kaiken "järjen" mukaan. Tosin tää on nyt vaan arvailua kun on ehkäsykapselin poiston jälkeen ollu vaan yhet, joiden mukaan näitä päiviä nyt lasken. Voihan se olla, että hormonit on vaan vielä ettimässä normiuomiaan...

Epäilyttää kun ei oo yhtään huono olo, eikä mitään muitakaan oireita. Kahen edellisen kanssa huono olo alkoi tosi aikasin, tässä vaiheessa oli jo kunnolla päällä oksentaminen. Tosin niinhän sanotaan että jokainen raskaus on erilainen... Melko runsaahkoa kirkasta vuotoa vain, jos nyt joku erilainen oire pitäis sanoa. Ei niin paksua kun ovisaikaan.
 
Tanja mäkin oon ihan malttamaton, tee jo! :D

erica hah voi ei! Mäkin aiemmin ajattelin, että mä kyllä ostan vauvan vaatteita vasta sit kun maha näkyy kunnolla ettei tuu pettymyksiä mut mulla on täällä jo vaikka mitä vaikken vielä oo ees raskaana :D Oon ostanu jo bodyn, unihaalarin, hatun ja anoppi osti kengät :ROFLMAO:

kairan just, tuntuu ettei kaikki taida ihan tajuta ettei ihan kaikkea kannata tonne someen päivittää.. Inhottavaa tollanen :(

condevil toivottavasti olis tärpännyt :)

Mulla täällä menossa kp9, ajattelin et jos vaikka joskus tossa viikonlopun jälkeen alkais ovista testailemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Tanja12
Taas mää oon täällä ;) condevil tervetuloa :) toivotaan että heti ois tärpännyt. mama? Halauksia! ootte tekin kyllä pitkään yrittäneet.Hyvä että nyt asiat etenee kunnallisella puolella nopeemmin.Mulla oli kans ne lapsettomuusvuodet yhtä itkua :( Välillä lähdin yksin kävelylle ja löysin itseni usein yhdestä puistosta itkemästä.Vieläkin jos meen sen puiston ohi,niin muistan selvästi sen tuskan mitä oon siellä itkenyt. Tää tulee nyt myös Nyytikille,mutta ajatelkaa että asiat voi muuttua niin paljon <3 Minäkin menetin jo toivoni moneen kertaan sen 3 vuoden aikana,lähipiiriin tuli vauvoja ja minä en enään uskonut että koskaan saisin omaa vastasyntynyttä syliini,mutta niin siinä vaan kävi että sen kaiken itkun ja epätoivon jälkeen,ku Eka sai alkunsa ivf hoidon pakastealkion siirrosta...meille on sen jälkeen tullut vauhdilla neljä lasta tosi helpolla.Eli elämä voi yllättää :) toivon niin kovasti että Se yllättää teidätkin positiivisella tavalla.tsemppiä kummallekkin ja muillekkin pitkään yrittäneille! Tuli mieleen yks tapaus tuolta lapsettomuus ajalta joka tuntui erityisen pahalta.Yhden tutun naapurin oli tullut vahingossa raskaaksi ja odotti kaksosia jotka otettiin tai annettiin huostaan koska tämä äiti oli niin pahassa huumekoukussa.Kyllä Sillon tuli paha mieli.Minä oisin kyllä ollut niin onnellinen kaksos raskaudestakin ja rakastanut niitä vauvoja niin paljon,niin sitten joku sellainen raskautuu jolla ei ole edes mahdollista huolehtia lapsistaan :( erica87 Joo piiloon Se paita mieheltä! :) Minäkin katselin tuossa salaa yhden kuvaston äitiysvaate sivuja ja vauvan vaatteita haluttais niin kovasti jo ostella :) Kairan toivottavasti mies nyt suostuis :) Miten siellä pottaharjoittelut sujuu? Jäikö vaippa nyt kokonaan pois? :) tanja12 minä kans taidan kuvitella jo itselleni oireita,ku eilen aamulla oksensinkin ?? Nytkin taas vähän Sellanen huono olo ja tilanne tosiaan Se että nyt Eka yrityskierto menossa eikä ovulaatiokaan ole vielä ollut :) Oon kyllä vähän Sellanen koko kropalla stressaaja,joten jos Tää tilanne nyt vaan tekee huonoa oloa ja oon ollu tosi väsynyt töistä ja niskatkin jumissa,niin nuo pahoinvointi oireet voi olla ihan niistäkin.Oksentanut en oo tainnut silti koskaan muutaku raskaana tai öklö taudissa joten Se kyllä jäi mietityttään. Eilen oli super raskas päivä lasten kanssa kun vaan riehuivat ja riitelivät keskenään ja tuntui ettei kukaan tottele yhtään mitään niin silloin tuli olo että onko tässä mitään järkeä yrittää kuudetta lasta kun muidenkin kanssa menee hermot ja mieskin oli koko illan pois niin yksin yritin laittaa koko joukkoa nukkumaan....aloin miettiä millaista Se olikaan nukuttaa vauvaa jos mies ei joskus ookkaan iltasin kotona ja just ku saa vauvan nukahtaan ja kuvittelee pääsevänsä ite vessaan tai suihkuun,niin toinen pieni juoksee metelin kans sängystään tai muuten alkaa lasten huoneesta kiherrys kuulua.No onpa sitä tähänkin asti selvitty ja kahdenkin lapsen vanhemmilla on huonojakin(raskaita) päiviä joten kyllä me kuudenkin kanssa pärjätään :) Meillä vielä nuo isot tytöt on niin ihanasti ihan omasta tahdostaan apuna pienten hoidossa <3 ottavat syliin,hassuttelevat ja lukevat kirjaa. Nyt on kaksi kertaa jo oltu ilman ehkäisyä Tän yrityskierron aikana ja jos vielä esim tänään tai huomenna ja vaikka Viel viikon loppuna heiluttelis peittoja niin eiköhän siellä ois tarpeeksi siittiöitä oottamassa mahdollisesti la tai su olevaa ovulaatiota :) Pitää kai nuille mussukoille mennä antaan aamupalaa.Ihan hiljaa ja kiltisti tänä aamuna ovat olleet katsomassa lasten ohjelmia ja antaneet mun nukkua.Vähän helpotusta eilisen jälkeen :) :)
 
Rakastava äiti oi että kun teidän arki kuulostaa ihanalta :love:. Itse kun olen suurperheestä niin osaan jotenkin samaistua :). Ja nyt kovasti tärppionnea. Toivotaan kovasti .
Niin ja pitäis tosiaan alkaa ma menkat. Eli ei enää kauaa odotusta:). Aattelin että seuraavan teen vasta ens viikolla.

Nyytikkii joo mäen kans oo varma kun on jo tottunut että saa ton kaltaisia viivanpaikkoja :cautious:. Mutta onhan tässä nyt aikaiset päivät dpo9 tai dpo10. :rolleyes:

Mustavalo oi! Onnea, toivottavasti pääsette pian ;)
 
Tanja12 nyt haet kaapit täyteen testejä, ja joka aamu testaat!! Mäkin nimittäin viivalaseillani jotain nään. En tiedä mitä se jotain on, mutta toivotaan että jotain hyvää :love:
Rakastava äiti ihanalta kyllä sun lapset kuullostaa :) vaikka varmasti on raskaita päiviä, niin uskon, että se kaikki maksaa itsensä takaisin, kun eihän ne lapset aina kamalia oo :D ja ihania kun auttavat sua ja antavat välillä nukkua :)
Mustavalo nyt vaan peukkuja pystyyn, että näyttäis vihreää valoa.

Mä mieheltä eilen kysyin, että eikai se oo muuttanut mieltään, niin sanoi, että ei ole :) seksiä vaan ei olla nyt harrastettu, kun on niin järkyttävä väsymys ollut.. Toivottavasti viikonloppuna jaksais ku saa vähä nukuttua :) eilen olis päikkäreiden jälkeen jaksanu, mutta ku tuli vieraita ja ne lähti vasta puoliltaöin :/ ja aamulla pitää aikasin herätä niin ei kovin myöhälle yölläkään viitsi.. Mulla on aina seksin jälkeen sellanen ylipirteä olo, ja energinen, ettei toivoakaa että tunnin parin sisällä sais unta :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
:D Ootte ihania! <3 :LOL:. Mä en tiiä miten mä pärjäisin tän vauvakuumeen kanssa ilman teitä, ihana tukiryhmä :love::p<3

Annimaria93 nyt vaan peittoja heiluttelemaan ahkerasti ;)

katotaan nyt millon sitä pystyis testaamaan..Haluisin tehä sen mieheltä vielä salassa :D. Vklp ei pysty kun on kotona. Maanantaina pystyis :sneaky:
 
Tanja12 kiitos!Jospa päästäis pian yrittelemään..Voi olla että yrittelyyn ei mene kauaa tai sit menee..Kuopusta "tehtiin" puoli vuotta.Raskausajat ovat olleet varsinkin kahdesta viimeisestä tosi vaikeita..On ollut välillä tosi ongelmallista:( se vähän pelottaa että miten nyt sit kävisi..mutta mutta palkinto on se kaikkein paras:love: Ja sit kun on jo lapsia ennestään niin niiden kans pitää touhuta kaikenlaista+kotihommat kaikki päälle niin ei ole aina helppoa...rakastava äiti just samanlaisia ajatuksia on täälläkin..Pojat riehuvat/tappelevat aina välillä oikein kivasti niin tulee väkiselläkin mieleen että ei tähän enää tarvita viidettä(n) Te siis yrittelette kuudetta?Ymmärsinkö oikein?
 
Mustavalo toivottavasti pääsette pian yrittämään :)

annimaria vähän ihanaa ettei mies oo muuttanut mieltään! Siis oikeesti tuntuu niin tyhmältä lukea noita sun viestejä, kun itse just keväällä kirjoitin samalla tavalla tänne viestin et "kysyin mieheltä et onko se muuttanut mielipidettään mut jee ei se ollut!!".. :p

tanja sinäkin oot ihana! Täällä ryhmässä on kyllä kiva keskustella :) Vaikka en kyllä (eikä kukaan muukaan meistä varmaan) oo mikään "lievästi kuumeileva" :ROFLMAO: Joissain noissa muissa ryhmissä on ollut välillä jotenkin ikävä ilmapiiri ilmeisesti, varmaan vähän kyynistyy ihmiset jos kestää kauan plussata ja toiset onnistuu helpommin niin saattaa jotkut sanoa ikävästi sitten..

Noh, mä en ainakaan ole menettämässä toivoa. Oon niin usein pettynyt et tuntuu että nyt se on tavallaan ollut aika helppoakin pettyä, kun ei enääodota liikoja. Ja kun tietää ettei tämä ole helppoa, voi olla että kestää vielä vaikka vuosi niin parempi vaan koittaa olla hymyissä suin eikä kiukutella elämälle! :LOL:
 
Tanja12 mä kuule ajattelen päivittäin ihan samaa :love: korvaamatonta vertaistukea :)

Nyytikkii muistan ku joskus sillon kirjotit, että kyllä se munki mies vielä suostuu, ja aattelin vaan että ei varmaan ikinä suostu :D vaikka en nyt vieläkään uskalla täysillä siihen lupaukseen luottaa, mutta kyllä sä vaan oikeassa olit :)
 

Yhteistyössä