"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Raskaustesti polttelee kassissa :) mää en kestä,ku teen sen varmasti jo aamulla VIISI päivää ennen menkkoja,joten suren tulosta varmasti ku tuskin Se ees haamua vois vielä näyttää.Aargh ei vaan jaksaa oottaa ja tänään ollu ihan varma olo etten ees oo raskaana
 
Mermer ihana sisko <3! Munkin sisko oottaa kovasti että plussattaisi jo, hän on anopin lisäksi ainoa joka tietää lapsettomuushoidoistamme :) Ja joo mäkin niin toivoisin että olis säännöllinen kierto! plaah.

rakastava äiti siis ai milloin meinaat sen tehdä tai siis mikä päivä? :)
 
Moikka!
Mitäs teille kuuluu?
Tänään tuli sitten asiat ihan kunnolla puntarille. Mieheni ilmoitti et haluaa hetken olla itsekseen.
Miettiä nyt hartaasti koko tulevaisuuden. Mitä hän haluaa todella ja mitä tunteita tää hetki erillään olo herättää.
Hän kertoi samalla, että haluaa sen pelon ja ahdistuksen perheenperustamista kohtaan pois, mutta haluaa käsitellä nää asiat yksin. Hetken.
Hän sanoi et tietää jo sisimmissään et haluaa mun kanssa kaiken. Kunhan annan sille aikaa ja kestän tän pienen hetken. Sanoi et kun saa päänsä kuntoon tälle kaikelle niin haluaa mut heti takaisin kotiin asumaan ja lapsi voi sitten tulla ihan heti millon vain tahtoo.
En olisi ikinä uskonu tätä miehestäni. Koko suhteemme ajan ollut kiinnostumaton puhumaan.
Tänään puhui ekaa kertaa kunnolla että hän haluaa etsiä tai löytää sen perhevietin kaikessa rauhassa ja jatkaa mun kans sit entistä onnellisempana ja saada tän tilan mikä meillä on ollu pitkään päällä niin pois. Ettei tarvitse enää perheasioista kiistellä ja tunne lapsensaantiin olisi molemminpuolinen.
Nyt odottelen, odottelen. On kova ikävä. Hän on tunteensa ja tahtonsa kertonut laajemmin kuin koskaan.
Ehkä, ehkä ensikesänä tosiaan pääsen vauvamasukuvauksiin, mieheni sanoi että siihen hänellä on yritys tähdätä, saada omat tunteensa niin kasaan että vain meidän yhteisellä onnella on elämässä merkitystä. Niin onnellinen olo etten sanoiks pukea voi.....
 
Nyytikki: kiva tietää etten ole ainoa joka epäsäännöllisen ja pitkän kierron kanssa painiskelee :) välillä se on vaan henkisesti aika raskasta :( varsinkin ku Facebookissa vähän väliä vanhat yläaste ja lukiokaverit ilmoittaa raskaudesta ja postailevat masukuvia! Mäkin haluan!! :( :D
Pitää vaan nyt vakaasti uskoa ja toivoa, että se pieni suotaisi meillekin pian <3
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93
rakastava äiti mulla pitäis menkkojen alkaa ensviikon lopulla...Ei kyllä ole tuntemuksia että oisin raskaana,outoa vaan nämä oireet tuntuis että menkat alkais mutta eihä ne voi vielä alkaa:sleep: mutta katsellaan,odottavan aika on pitkä:cautious:
 
Danissa oi ihanaa <3 Onpas mukava kuulla että saitte nyt asiat kuntoon! Miehesi vaikuttaa tosi kypsältä ja hyvältä isämateriaalilta kun miettii noin järkevästi asioita. :)

Mermer niinpä.. :( Mulla on ollut pcon takia nyt kiertoja jotka ovat venyneet 50-70 päivään ja voin sanoa että pari kuukautta menkkojen odottelu on kyllä ihan hanurista! Sitten kun vielä jotkut sanoo että "no joo mutta mieti kun jotkut yrittää vauvaa vuosia".. Niin no niin yrittää, mutta ei oo kovin kiva yrittää tässä kun ei edes kierto toimi tai ovuloi! :( Nyt onneksi lapsettomuushoidoilla saatu ovis tulemaan ja menkatkin tulee itsestään.
 
Danissa onnea! :love: Ihanaa että sun mies on pohtinut asioita kunnolla :rolleyes:.

Mer mer ihanaa että sun sisko on säästellyt teille vauvajuttuja :love:

Mun mies on kanssa perussuomalainen mies. Aika vähän puhuu ja tosi hillitty ja asiallinen. Mä oon meistä se joka pälpättää ja tekee asioita spontaanisti:D
 
Nyytikkii tarkoitus oli tehdä esim la aamuna,kun on sinä päivänä juhliin meno,niin en sitten ainakaan ota tippaakaan alkoholia jos oon,mutta tuskin otan muutenkaan ku lapset ainakin alkupäivän siellä mukana eikä oo illaksikaan kysytty lapsenvahtia.Joo mutta siis nyt ostin jo testin ku kävin tuossa lähikylällä harrastus kuskauksissa(omassa lähi apteekissa ois voinut joku tuttu yllättää),mutta nyt kun Se testi on niin pelkään että meen tekeen sen liian aikasten malttamattomuuttani ja uutta testiä en Sais varmaan ku ensi viikolla kunnes taas ajelen lapsia kuskaamassa siellä päin

tänään ollut jotenkin huono päivä.Raskas päivä jollain tavalla...liian paljon kaikkea ja liian kiire.

oon ollu niin pahalla tuulella ja väsynyt ja yhtäkkiä tuntuu etten oo raskaana,möksis :(
 
Kun katsoin tänään sitä toisenlaiset äidit ohjelmaa,tuli olo että apua Se synnytys oli ihan kamalan kivuliasta ja Sitte Se vauva oli alkuun niin äidissä kii ja isompi reagoi siihe,ni sitäkin aloin nyt panikoimaan kun meillä on niitä reagoijjia sitten viisi kappaletta :) No ei meillä yleensä lapset oo isommin pikkusisarusten syntymiin reakoineet ja synnytyksestäkin selviää ja Se vauvan ja äidin välinen suhde siinä alussaKIN on vaan jotain niin ihanaa ettei haittaa että vauva on kiinni tissillä koko päivän.Toki Se harmittaa että Se aika on sitten muilta pois,mutta täytyy yrittää jossain välissä muillekkin sitä aikaa antaa.Kaikki sujuu varmasti mutta tämä on vaan ollut jotenkin niin huono päivä ni stressaan nyt kaikesta.

anteeksi ja poistun nukkumaan :)
 
Olin aamusta jo ihan varma että menkat on alkanu yöllä. Eipä näy:barefoot:. Rinnat edelleen arat, etenkin nännit ihan järkyttävän arat. Sattuu tosi paljon pieni hipaisukin:confused: (ne vähän särkee ja yöllä kun käänsi kylkeä niin tiedosti sen kivun). Nyt kp30 tai kp31, ei oo kierto venyny ikinä yli kolmenkymmenen :whistle:. Jos huomenna ei ala niin sitten alan oikeasti jo ihmettelemään :rolleyes:. Ei ole yhtään sellainen olo että voisin olla raskaana, en vaan mitenkään usko siihen :D
 
Oijoijo. Nyt jännää! Tsempit Tanjalle ja Rakastavalla äidille! Toivottavasti tärppää :)

Minäkin kattelin tossa eilen sitä Toisenlaiset äidit. Olen aina katsonut riippumatta, että kuumeilenko vai en. Rakastan yli kaiken tommosia ohjelmia, toinen intohimo on kaikenlaiset hää-ohjelmat :D Mutta eilen sitä katto kyllä jotenkin ihan eri tavalla, ei ole aikaisemmin ajatellut sitä niin että ens vuonna meilläkin voi olla tommonen pieni nyytti :love: Ja mikä ihmeellistä niin on se, että myös toi miekkonen katto viimiset puol tuntia siitä! Yleensä se istuu koneella siihen asti kunnes noi loppuu. Ehkä sekin alkaa olla vähän kiinnostunut että mitäs mitäs ;)
 
annimaria mä oikeesti olisin varmaan sit ekalla lääkärikäynnilläkin että en mä raskaana voi olla, kun ei ole mahdollista!!:ROFLMAO:
ja sit mikä ehkäisy teillä on? Tuota öööö :D

kiuski kiitti :). Mä just kattelen neljät häät ameriikassa. Ei tuu muutakaan :ROFLMAO:. Tykkään katella just hääohjelmia, ruokaohjelma ja vauvaohjelmia:D. Ihanaa että sun mies oli kiinnostunut katsomaan tota myös ;)
 
rakastava äiti voi ei toivottavasti tästä päivästä tulee parempi <3 Mäkään en pysty olemaan kotona testaamatta hetkeäkään jos tiedän että testejä oottaa kaapissa :D

Tanja voi ei miten jännää!! Iiiik toivotaan kovasti parasta <3

kiuski joo mäkin katsoin sen ja voi miten suloinen pikkuinen sieltä tulikaan <3 Mies katsoi mun kanssa ja kun se nainen synnytti ja vaikeroi siinä niin mies vaan "mikäs tolle nyt tuli"?? :D Olin sillee "no se synnyttää niin saattaa vähän sattua", MIEHET :ROFLMAO:

Mä täällä vuodan kuin seula, ihan järkyttävät menkat.. Tänään alkaakin hullu pakkaamisrumba! Iik tosi jänskää päästä muuttamaan :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Tanja12
Kiitos paljon onnitteluista ja tsempeistä!!
Nyytikki, Paputoive ja Tanja12 niin paljon onnea plussaamiseen! Olette sen ansainneet <3
Kuin myös Annimariallekkin ja muille, joita en maininnut.

Kiuski, jos et oo lukenut mun aikaisempia viestejä niin mun miehellä ei koskaan ole ollut vauvakuumetta ja on ollut sitä mieltä et jos ei sais lapsia, niin se ei maailmaa kaatais.
On 2v meidän suhteemme aikana sanonut vaan et sit joskus. Ei mitään aikaa ja sillai oikeesti alottanut koskaan keskustelua perheestä. Muutoin meillä on ollut aivan ihana parisuhde kokoajan.
Minkä ikäisiä olet miehesi kanssa? Ja mikä teidän tilanne on?
Me ollaan pian 30v mieheni kanssa jo. Sen takia itse kuumeillu jo usean vuoden, yksin tietenki.
Nyt olemme tosiaan pienellä breikillä ja mieheni selvittää päätänsä ja tulevaa. Ekaakertaa eilen otti lapsiasian esille, että vahvasti haluaa saada sen tunteen vielä ja onnistua mun kanssa. Eli jos kaikki hyvin menee niin muutetaan talvella yhteen takaisin ja (ennen asuttiin vuosi ja hyvin meni muuten mut mä vauvakuumeilin ja mies ahdistui siitä ja päätettiin muuttaa joksikinaikaa erilleen)
Veikkaan että tämä on auttanut, koska nyt kun ei olla nähty vähäänaikaan ja mieheni oikeasti pohtii rauhassa itsekseen elämäänsä ja tulevaa niin on ainakin harkittua sit koko homma. Jotkut vaan tarvii aikaa ja rauhaa miettimiseen elämän suurimpiin muutoksiin. Hän on elänyt poikamies elämää mua ennen monta vuotta ja ei oo sillai aikaisemmin miettinyt perhekuvioita. On vaan ajatellut et ehkä joskus 35vuotiaana tyyliin jos löytää sopivan naisen joskus. Se on ihan hyväkin vaikka mulle tietty tuonut paljon huolta ja epävarmuutta, mutta mä luotan meidän rakkauteen niin paljon et rakkaus voittaa lopulta. Jos se voittaa niin meillä on todennäköisesti ensivuoden puolella käärö ..<3
Tuli vaan mieleen kun joku tässä täällä palstalla sanoi mulle jokuaika sitten et miehen mieli voi muuttua yllättäen. No mä olin varma ettei muutu. Niin kiinnostumaton kokoajan ollut, jopa hermostui vauvapuheista lopulta. Mut nyt ollaan hetki oltu näkemättä, niin aivankuin eri miehen kanssa puhuisin siis whatsupissa. Tunteista ei aikaisemmin kauheena ole osannut puhua ja nyt tulee aivan ihania juttuja että...
 
danissa1 Juu en oikein pysy perässä että kellä mikäkin juttu kun olen vasta liittynyt, joten kiitos että jaksoit vähän avata tilannetta :)

Ihan mahtava kuulla, että tilanne alkaa näyttämään paremmalta! Luulen että noi miehet on vähän tommosia ettei niitä saa painostaa millään tavalla. Tai ainakin meillä menee just noin. Ärsyttää välillä itseäkin kun tekis mieli vaan mietiskellä kaikkea vauvajuttuja, mutta pelkään tota reaktiota. Aina pitää vaan heittää asia ilmoille ja odotella että toinen sulattaa sen sitten itsekseen.

Me ollaan molemmat 27 ja ollaan oltu nyt melkein 3 vuotta yhdessä. Heitin vauvajutun ilmoille tossa keväällä ja annoin asian hautua sen päässä. Nyt syksyllä kun mulla loppu pillerit ja pitäis hakea uusi resepti, niin juteltiin asiasta vakavasti. Ensin se oli vähän niin että josko voitais odottaa tonne vuodenvaihteeseen, mutta kuitenkin yhteisymmärryksessä päätettiin jättää nyt kokonaan ne pois. Eilen siis nappasin viimisen pillerin :) Olen kuitenkin syönnyt niitä nappeja koko elämäni, niin vähän luulen että meillä oikeasti menee vielä pitkä aika. Ei se mies mitenkään kuumeile niin kuin minä, mutta välilä kun tulee aina juttua siitä niin ei se pistä mitenkään vastaan. Joskus puhuu että "sitten kun meillä on se vauva..." "ei me voida mitään matkaa varata jos oletkin jo silloin paksuna".

Tosiaan kuten jo kirjoitinkin, että eilen katsottiin yhdessä tota toisenlaiset äidit -ohjelmaa mikä oli mulle ihan täysi yllätys! Teki mieli vähän kiusata sitä siitä, mutta olin hiljaa. Miehisyys sais kovan kolauksen jos moisesta vähän hihittäis sille ;) Hihitin siis omassa pienessä mielessäni. Se on sen tapa osoittaa että vähän myös kiinnostaa aihe. Mut vielä siitä ei saada tunnin pituisia keskusteluja ;)

Mutta mä toivotan kauheat tsempit sinnepäin, kyllä ne asiat aina järjestyy <3
 
  • Tykkää
Reactions: Ellieamanda
Jaa en näköjään minäkään saa sormiani pidettyä erossa testeistä jos niitä lähi etäisyydellä on....osaa sitä olla hölmö ja malttamaton :( Eilen sain hillittyä vielä just ja just itteni,mutta aamulla kun sain silmät auki niin melkeen juoksin testin luo ja aloin tekemään :) :) Ajattelin että kyllä Se näillä oireilla vois jo haamun nytkin antaa....huoh täys negahan Se oli ja voi mikä pettymys :( Kyllä oon nyt jotenki melkeen täysin varma etten ookkaan raskaana(vaikka testiin ei oo kyllä vielä uskominen ku niin aikasin tein).Kai mun kroppa on seonnut kun pimpsaankin tulee ihme vihlontaa ;) ja mahaan nippailuja.Ei auta muu ku ajatella etten oo raskaana,niin ei Se mahdollinen menkkojen alku niin harmita.Vetäsin tuossa suruuni suklaalevyn,niin nyt on saatu "raskausoireita" tällekkin päivää,ku niin ällö olo tuosta makean syönnistä ;)
 
Nyt tämä mun kroppa taas sekottaa mun päätä.Yhtäkkiä alko taas vasenta rintaa särkeä.On kyllä niin kummallista jos nämä ei oo raskaushormooneja jotka näitä oireita tekee.Taidan testata uudelleen kuitenkin vasta su tai sitten vasta jos menkat jää tulematta...

Tuo vuotokinon outoa.Yleensä (valko)vuoto pikkuhiljaa kiihtyy ennen menkkoja niin nyt Se mielestäni vähenee koko ajan.

jännä kyllä ku kattoo tuota testiä puoleksi varjossa niin ihan kuin viivanpaikka näkyis(en oo ikinä niitä nähny Sillon ku en oo ollu raskaana),mutta Sitte taas ihan kirkkaassa valossa en näe mitään viivanpaikkaakaan.

Jos tuo viivanpaikka ja tissi+mahakivut jää liikaa mietityttään ni voi olla et jo la testaan uudelleen...kääk ku minä oon malttamaton :)
 
Vuodosta kuva tulossa ;) Ei vaan,ei tuossa testissä näy mitään niin selvästi että kuvasta erottuis ja en varmaan ees osais kuvaa laittaa :(

Tänään on ollu tultua aika paljon lukkojen takana vessassa kääntelemässä ja vääntelemässä testiä ;) Välillä näyttää ettei siinä mitään näy,mutta välillä näänkin viivan melko selvästi.Mietin vaan että näänkö vaan viivan paikan joka saattaa tulla näkyviin testi ajan jälkeen? Kyllä silti toivo heräs tuosta melkein näkymättömästä viivasta :) Ja varsinkin shoppailu reissulla tänään jossa ihan yhtäkkiä tuli kauheen heikko ja huono olo.Toisaalta mulla tulee kyllä huono olo helposti jos oon liian nälkäinen,mutta ei nyt ihan nuin huono.
Vilunväristyksiä ollut myös lähipäivinä ja lämpö oli viimeksi mitatessani 36.5 vaikka mulla ruukaa olla Se 36.3

Väsynyt oon myöskin,mutta Se nyt voi johtua seitsemän lapsen vahtimisesta(omat+hoito) ja syksystä...pimee aika saa mut väsyneemmäksi.

Nyt lähdettävä nukkumaan,mutta koitan huomenna kommentoida muidenkin kuulumisia. Ps.ajellessani shoppailemaan Ouluun mietiskelin matkalla teitä :) Ajatukset pyörii nyt niin paljon täällä ja raskaudessa
 
Rakastava äiti toivottavasti testi vielä plussaksi muuttuisi <3 Valitettavasti olen huomannut tuon testien pitkän ajan tiirailun petollisuuden.. Oon nimittäin saanut aikaisemmissa kierroissa monia haamuja testiajan jälkeen ja tiiraillut niitä koko päivän, mutta eiväthän ne ole mitään tarkoittaneet (muuten olen skeptinen "väärien haamujen" suhteen, koska voi olla kyseessä kemiallinen mutta lääkärissä huomattiin etten ollut edes ovuloinut ko. kierroissa joten..) Mutta sulla tosiaan on vielä aikaiset päivät ja voi se plussa vielä hyvinkin tulla :)

Maltti on valttia (vaikka tää on kyllä aika rumasti vauvakuumeiselle sanottu, tiedän) :D
 
  • Tykkää
Reactions: rakastava äiti

Yhteistyössä