"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Rakastava äiti pahoittelut negasta :(
Toisaalta testasit kyllä tosi aikaisin ;). Pidän peukkuja ja odotan innolla sun testailua !;)

Mulla ei näy vieläkään vuotoa (n). Pöksyt tuntuu vähän märille niin oon ravannut koko päivän vessassa kattomassa onko menkat kyseessä, mutta se onkin valkovuotoa o_O. Ei sitä kovin paljoa tuu(n)
Menkkamaisia jomotuksia ei oikeen oo. Välillä tulee semmonen pieni vihlasu :rolleyes:. Ja nännit on järkyttävän arat :whistle:
Huomenna apteekkiin hakemaan testiä :whistle:
 
Onpa jännät paikat Tanja12 ja rakastava äiti! Ilmoitelkaa heti tulokset. :)

Mulla outoa jomottelua jo nyt alavatsalla. Kp7 vasta menossa. Voisko olla munasolun kasvukipuja? Kasvaispa siellä nätti munis, joka hedelmöittyisi ja pieni elämä alkaisi tässä kierrossa.:love: Jää nähtäväksi! Pitää toivoa että ovis sattuu myös sopivaan saumaan että päästäisiin hyödyntämään se kun niin paljon erillään ollaan miehen töiden takia. Pitäis vaan yrittää olla miettimättä liikoja ja antaa asian mennä omalla painollaan.

Tänään kiusoittelin veljen vaimoa että hän on raskaana kun omien sanojensa mukaan söi kun hevonen ja ihme mielitekoja koko ajan. Hällä toki kierukka on. Yritin idättää heihin myös vauvakuumetta, olisi niin kiva kun olisi yhtä aikaa pieniä serkkuja. Niiden pojat on jo kouluikäisiä eivätkä kuulema aio lapsia tehdä. Harmi. Mutta toki jokainen pari päättää itse lapsiluvuistaan. :)
 
Heips kaikki!

Minä oon 27 ja mies 28. Yhdessä oltu reilu kuus vuotta ja tässä itse kuumeilen kovasti ja odottelen siipan hyväksyntää. :O puhuttu asiasta paljon, eikä asiaa sillain tyrmännyt, mutta aloitettu yritystä ei vielä olla. Nyt ovis aikaa, (jos ei mennyt jo ohi) ja toiveena, että tänään alkaiai yritys :D mies jännittää kovin, kun hänen lähisuvussa ei ole lapsia ja mun puolella veljillä on 5 :eek: sanoo aina, että kun mulla on käsitystä asian suhteen ja hänellä eu, mutta yritän sanoa, että yhdessä me sitten opitaan kyllä perhe elämään :)

pakko oli tulla vähän purkaan oloa :D toivottavasti mun viestistä saa selkoa :p
 
Tanja12 kyllä se aina hankaloittaa kun mies on kotona vain torstai-illasta sunnuntaipäivään. Täytyy vaan toivoa että ovis sattuisi noille päiville. ;) Tänä viikonloppuna menee meidän yhteinen aika ihan pipariksi kun on yhden sukulaisen hautajaiset ja sitten mulla vielä töitäkin. No, kai sitä jossain välissä ehtii hempeillä. :)
 
Tanja12 mulla ei oo ollu nyt ihan säännöllinen tää kierto ehkäisyn lopetuksen jälkeen. Se on ollu 28-33 päivää. Womanslog näyttää ovista maanantaille 14.9. (Kp18). Toivotaan siis että ens viikonlopun tallettelut tuottais tulosta ja ovis olis joko siinä viikonloppuna tai sit tossa mitä womanslog ennustaa. Onneks simpat pystyy elää muutamia päiviä sisällä niin silleen noi sunnuntain tallettelut voi riittää vaikka ovis oliski viikolla.
 
Nenni88 teilläkö yritys aiemmin vuosi ollut ilman tärppiä? Mikä on nyt sit saanu miehen perääntymään yrityksestä? Eikö halua tutkimuksiin/hoitoihinkaan sitten? Pelottaako kenties että jotain vikaa löytyis? Onpa kurja tilanne, mut toivotaan et haluais jatkaa yritystä vielä. Mitä ehkäisyä käytätte?
 
Paputoive voi kunpa se osuis lähelle viikonloppua (y)! Sit olis tosi hyvät mahikset tärppiin :love:

Nenni88 no tuota en mä usko että tämä sen maailmaa kaatais. Ollaan kuitenkin käytetty jo vuosi keskeytettyä yhdyntää, varmoja päiviä ja satunnaisesti kumia... Teen testin lauantaina :). Eikä se nyt hirveesti mitään oo sanonu kun oon kertonut menkkojen olevan myöhässä
 
Paputoive

Joo. Vuosi yritettiin ilman tärppiä :(kävin neuvolassa ja tutkimusten mukaan oli kaikki ok myös verikokeissani.. miehen olis täytynyt viedä sperma näyte, mutta siinä hän veti jarrut lukkoon. Johtuuko siitä sitten, että aavistaa, että jos ei tärppää niin näyte täytyy viedä :/
 
Nenni88 vaikuttaa siltä että mies pelkää hänestä löytyvän jotain vikaa kun sinun kohdalta tutkittu että kaikki ok... Oletteko puhuneet siitä miksi ei voinut viedä näytettä ja pelkääkö jotain? Tulee myös mieleen että eihän vain ole lapsena sairastanut jotai joku voi vaikuttaa hedelmällisyyteen (esim sikotauti?) eikä ole esim kehdannut sanoa sinulle, eikä nyt enää vuosien päästä uskalla tunnustaa? Nämä vain hölmöjä spekulaatioita, joten toivottavasti et pahastu. Toivottavasti suostuisi yritykseen tai ainakin saisit asiaan selvyyden miksi mies ei halua enää yrittää/halua viedä näytettä...
 
Nenni88 tervetuloa! Toivotaan että tekin pääsisitte yrittämään :) ootko yhtään jutellut miehen kanssa siitä perääntymisestä, ja nykyisistä peloista ja huolista? Kyllä se varmaan ainakin on totta, että kun ei lähipiirissä oo lapsia, tai ei oo pienten lasten kans ollu tekemisissä, niin jännittää enemmän.. Mun mies kans on jotenki tosi jännittyny pienten lasten seurassa, kun ei oo kauheasti kokemusta :) ja toki varmaan huolettaa sekin, että jos itsestä löytyykin jotain vikaa.. :/ toivottavasti saatte selväksi asian! :)

Paputoive toivottavasti seuraavasta oviksesta tärppäis, jos ovista on maanantaille ennustettu, niin sunnuntaihan riittää oikein hyvin :) en kyllä tajua kuinka jaksat.. Sillon ku mun mies oli armeijassa, meillä meni kaikki viikonloput melkein riidellessä, kun koko viikon kiukut ja turhautumiset piti purkaa, ja sitten oli odotukset liian korkealla aina viikonloppuihin. Sit pettyi kun ei tehtykkkään mitään erikoista vaikka koko viikko oltiin erossa :/ ja melkein heti alkoi taas ahdistus, kun miehen piti jo pian lähteä takaisin :( mutta toisaalta varmaan, kun siihen tottuu, niin on toisaalta myös parisuhdetta parantava vaikutus :) mulla taas menee hermo myös, jos ihan koko ajan ollaan yhdes.. Kesäloma oli ihan kauheeta viimeset päivät. Oltiin kyllä liikaa yhdes ku oli eka yhteinen kesäloma :D

Tanja mä innolla odotan sun testiä ;)
 
Nenni88 tervetuloa! Mukava kun tulee lisää kuumeilijoita :) Mikä sun miehen pään Sais kääntymään? Toivotaan että pian suostuisi aloittamaan yrityksen.Onko sulla ihan säännöllinen kierto?

Paputoive toivotaan että kerkeette harrastaa helliä hetkiä ennen ovista ja Se tuottaa tulosta :)

Minä taas vahtaan tätä testiä mikä ois pitänyt heittää roskiin :) Huono olo on ja ihme kipuilua oli mahassa taas herätessäni.

Vitsi ku kehtais pyytää miestä tuomaan uuden testin ku töistä lähtee...ku oon ihan varma et tossa meidän apteekissa tulee joku tuttu vastaan :)
 

Yhteistyössä