"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Tervetuloa Nenni88, kuulostaa kurjalta mutta toivottavasti pääsette taas pian yrittämään. Voihan se hyvinkin olla pelottavaa miehestä jos hänestä paljastuu jotain"vikaa" jonka takia lastensaanti on haasteellisempaa. Mutta toivotaan että pääsette tosiaan taas yrittämään :)

Tanja12, kuulostaa siltä että huomiseen testiin voisi hyvinkin pärähtää ne kaksi viivaa :) Jännää :D

Omassa navassa ei näy eikä kuulu menkkoja...en nyt ymmärrä. Huomenna pitäis aloittaa taas pillerit...
Oon muutaman testin tehnyt ihan huvin ja urheilun vuoksi että voin sitten rauhassa aloittaa taas pillerit.
Ikuna oo mitään viivanpaikkoja saanut ja nyt noissa testeissä on ollut jotain hyvin hämärää. Tai sitten mä näen omiani :p mikä on sekin hyvin mahdollista....

Mies sanoi että ois ihanaa jos olisin nyt raskaana. No tuo helpotti paljon testien tuijottamista :D

En tiiä pitäiskö huomenna aamusta tehdä vielä testi ja sit päättää miehen kanssa että jätetäänkö pillerit suosiolla pois. Kun jos testiin jotain tulee niin silloinhan ne ikäänkuin jää pois :D ja jos taas ei niin voishan ne kuitenkin jättää pois...

Tai sit tää stressi vaan pistää kropan ihan sekasin :( argh.
 
Tanja voi että! Jospa se siitä plussaksi vielä muuttuis ;) ihme että sun menkat on niin myöhässä! Mitä jos ovis oli myöhään?

Rakastava äiti jännitys tiivistyy ;) haha sehän oiskin hassua jos oisittekin menossa sanoihin juhliin!

Paputoive toivotaan pikaista plussaa! :)

Blomma ihana sun mies :) oon pihalla, mitkä pillerit oot alottamassa?

Täällä jäi paperiin tänään verta :eek: menkkojen ei pitäis alkaa vielä reiluun viikkoon! Voisko se ollakin kiinnittymisvuotoa nyt? Vai onkohan nyt kierto vaan sekasin ja menkat tulossa miten sattuu:confused:
 
Nenni88 meillä jätettiin ehkäisy viime jouluna ja siitä mentiin 5kk keskeytetyllä/tjottailulla ja toukokuussa aloitetiin aktiivinen yritys. Suoraan lähdettiinkin sitten yksityiselle lapsettomuushoitoihin kun huomattiin että mulla on pco enkä ovuloi luomusti ollenkaan. Kuulostaa kyllä siltä, että miestä pelottaa että hänestä löytyykin vika! Mikä on toisaalta ihan ymmärrettävää, kyllä munkin mies oli ihan kauhuissaan spermakokeen tuloksia odotellessa. Hänellä onneksi kaikki oli oikein hyvin.. En kyllä tiedä mitenköhän saisit miehen rohkaistumaan asiasta :cautious:.. Jos kyse on siis siitä että miestä pelottaa spermakokeen tulokset (vaikkei sitä myöntäisikään) niin ehkä kannattaisi keskustella asiasta ja rohkaista miestä.. Koska sekään ei todellakaan ole maailman loppu jos spermasta löytyy jotain vikaa! Sitä laatuahan voi parantaa jo kaikilla vitamiineilla ym :)

Paputoive toivotaan että pääsisitte hyödyntämään oviksen <3

rakastava äiti uutta testiä kehiin vaan :)!

tanja pahoittelut vielä :( <3

Blomma olisitpa raskaana :) <3 Mutta miksi ihmeessä aloittaisit pillerit jos mieskin sanoi että olisi ihanaa jos olisit raskaana? :eek: Vai onko hänellä sama vaihe mikä oli mun miehellä keväällä, että "olis kiva saada kyllä se vauva mutta kun en haluais sillee yrittämällä yrittää".. :D? Toivoi siis vaan "vahinkoa" ettei tarvitsisi itse tehdä niin isoja päätöksiä että jättää ehkäisyn kokonaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Tanja12
Ellieamanda hyvältä kuulostaa! Kiinnittymisvuodonhan pitäis tulla n.viikko oviksen jälkeen ;)

Alan kohta epäilemään että noissa pissatikuissa on jotain ainetta mikä houkuttelee kuukautiset alkamaan! Miten helvetin monta kertaa oon itsekkin käynyt apteekissa ja mennyt kotiin ja tehnyt testin ja negahan se on joo, sit menee minuutti niin menkat alkaa?? :D
 
Nyytikkii kuusi päivää sitten mulla oli kovatkin alavatsan polttelut ja rintojen vihlonnat, sen jälkeen vaan vähemmässä määrin. Oiskohan se voinut olla ovulaatio sillon kuusi päivää sitten.. Mähän kyllä kuvittelin ovulaation myös jo siitä viisi päivää aiemmin ihan kummalliseen ajankohtaan kun sillon oli taas menkkakipukohtaus hehee.. tiedä näistä nyt sitten. Onpas jännää! :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
En tiedä pelkääkö siippa enemmän sitä, että hänessä on vikaa vai jännittääkö itse näytteen antamista.. :/ puhuttu on asiasta, mutta nyt tämän ""tauon""jälkeen hän ei suostu ottaan vauva asiaan mitään kantaa. Eilen sain lämmiteltyä hänet, mutta! Ennen kun mikään kerkesi edes alkamaan niin hän kaivoi kumin. Se oli iso pettymys ja touhujen jälkeen pillahdin itkuun, enkä saanut itkua loppumaan. Yritin sitten selittää, että miksi itken, mutta en tuedä loukkaantuiko silti. Ei se varmaan kivalta tunnu, kun seksin jälkeen toinen itkee surullisena minkä kerkiää -.- ähh.. nolottaa, mutta minkä mä sille enää voin. Se vaan tuli -.-

Tanja12 olen pahoillani :(pidän kuitenkin peukkua teille, että pian natsaisi :)

Paputoive ei hänellä ole ollut mitään sairautta. Mies on avoin kertomaan asiat ja jos hän ei kerro, niin hänen äitinsä kertoo kyllä :p

Rakastava äiti Mun kierto ei ole säännöllinen, aika lyhyt, mut joka kierrolla taitaa olla eri pituinen. Mutta jonkunkin verran alle 30 -.- voiko lyhyt kierto vaikuttaa raskautumiseen? sillon, kun kävin neuvolassa, niin oli 27 kierto ja meinasi, että ei ole haittaa, nyt vaan taitaa olla vielä lyhyempi...
 
Nenni88 voi ei! Saitteko sen puhuttua? Voihan tuo olla pettymys ja oikeesti seksin jälkeen on usein aika herkässä tilassa muutenkin. Toivottavasti saisitte keskusteltua kunnolla :)

Mulla on nyt koko päivän tiputellu vähän verta. Ei oo yhtään menkkaolo, ei kipuja eikä mitään. Kivuttomuus ja tiputtelu ei oo mulle tavallista. Saa nähdä miten tässä käy o_O
 
Nenni naisena olo on vaikeaa.. Mut ei miehilläkään aina helppoa ole :D
Menkkoihin piti olla vielä yli viikko! Ei ikinä ala tälleen miten sattuu. Ootan että alkaako nää nyt ihan kunnolla ja jatkuuko vai uskallanko toivoa että ois kiinnittymisvuotoa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nenni88
No se on kyllä totta sekin :D
Ai niihin on vielä niinkin paljon aikaa :eek: mä pidän peukkuja ja toivotaan parasta, että nyytti siellä kiinnittyy ^.^
mulla oli pari päivää ilmeisesti ovis vuoto, tänään aamupäivällä vielä oli ja nyt ei enää mutta nyt on oikealla puolen järkky vatsakipu niinkuin oviksen aikaan. Mitä tää nyt sitten meinaa? o_O

Edit. Puhelimella tulee näköjää kirjotusvirheitä.. -.-
 
  • Tykkää
Reactions: Ellieamanda
Nenni88, tsemppiä sulle! Toivotaan että mies vähän "järkiintyisi" :)
ON: täällä kp 30, pientä menkkamaista juilintaa ollut aamun? Vaikka siis menkkoja mun kierrolla ei pitäis tulla vielä kahteen viikkoon :D
Meillä ollut yötä nyt miehen siskon 2-vuotias tyttö, herranjumala että kuume vaan nousee :D varsinkin kun tämä tyttö on vanhemmilleen kunnon kiukkupussi, mutta vieraiden luona ollessa ilman vanhempia oikea enkeli :p ei auta kuumeeseen ei...
 
MerMer, tiedän niin tunteen! mun veli ja sen vaimo adoptoi (eivät pystyneet saamaan omaa) kiinasta 4vuotiaan pojan ja kun näin sen mun miehen kanssa ensimmäistä kertaa, niin sydän suli molemmilla! Aivan ihana pieni herrasmies <3 luulent,et mun kuume kans lähti jyrkkään nousuun hänet nähtyäni ;)
 
Mä jään täältä nyt osittain pois :/. Seuraan kyllä ketjua :).
Me juteltiin miehen kanssa eilen vakavasti kaikesta. Joudun odottamaan kaikkea vähintään kolme vuotta. Sitten katsotaan tarkemmin milloin yritys voisi alkaa. Lupasin lopettaa vauva ja hää puheet. Ja yritän nyt keskittyä muihin asioihin.
Toivon kaikille pikaista tärppiä ja onnea miesten lämmittelyyn ;) <3
 
Tanja12: eikä!! :( :( kolme vuotta on kyllä pitkä aika :/ jos saa kysyä, niin millä mies perusteli tuon 3 vuotta? Kuinka pitkään olittekaan jo olleet yhdessä?
Toisaalta kyllä hienoa että oot päättäny jaksaa ja keskittyä nyt johonkin muuhun :) positiivinen asenne on aina hyvästä :) tsemppiä Tanja12 sulle todella paljon ja toivotaan että kolmen vuoden päästä saat sitä mitä haluat <3
 

Yhteistyössä