"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

annimaria93 tosta meidän etäsuhteilusta vielä... Me ollaa seurusteltu nyt 1v8kk. Koko ajan ollaan oltu niin että mies on ollut töissä reissuhommissa. Joitain viikkoja (parhaimmillaan 3-4vkoa putkeen) on ollut kotona, mutta muuten menty niin et vain viikonloppuisin (to-su) on kotona. Kaipa sitä on jotenkin totuttu alusta asti siihen. Alkuun kiukkusin enemmän ja ahdistelin jo valmiiksi sitä että sunnuntaina pitää lähteä, mutta nyt ei halua enää tuhlata yhteistä aikaa kiukutteluihin. Meillä on mennyt tosi hyvin yhdessäolot ja noi viikotkin mitä mies on kotona. Tammikuussa tehtiin yhdessä(+minun vanhemmat) keittiöremontti meille. Ja ihan ilman riitoja hoitui hommat. :) Meillä silleen ei oo mikään pitkä suhde takana ja loppupeleissä aika vähän yhdessäkin ehditty tuon reissuhomman takia olemaan, mutta kaikki on tuntunut ongelmattomalta ja hyvältä, joten ollaan luottavaisin mielin sen suhteen että tää juttu kestää ja tuntuu oikealta. Siksi myös lupa vauvalle on annettu tulla (näin varhain?). Mies ei halua tehdä loppu elämää tuota reissuhommaa ja varmasti kun vauva joskus tulee niin etsii sitten töitä täältä kotikaupungista.

Mutta joo semmoista. :) Mulla on nyt menossa vasta kp9/28-33. Muutaman päivän ajan on ollut joitain alamahajomotuksia, joita jo aiemmin epäilin munarakkulan kasvukivuiksi... WL ennustaa ovista kp18, mutta jos noi kivut jotain kasvukipuja on niin luulis follin irtoavan jo aiemmin... Mene ja tiedä. Vielä en oo ovistikkuja hommannut ja testaillut, kovasti tekisi mieli, jotta saisin selvyyden. Toisaalta stressailen varmasti jos alan testailemaan ja ei päästäisi hyödyntämään. Uugh! Mitenhän tuo olisi paras? Tänään jo vähän talleteltiin ja huomenna pitää talletella sitten lisää, vaikka ehkä on vielä liian aikaista. :p Toisaalta tekee kyllä mieli, joten antaa mennä vaan. :D Ens viikolla kans pitää heti torstai-iltana (kp14) jatkaa talletteluja. :D
 
Meille tulee vauva!!!!! :)

Tein päivällä 4h rakossa olleesta pissasta samanlaisen testin kuin kaksi päivää sitten ja se muuttui läges samantien positiiviseksi :) Viiva EI ollut yhtä tumma kuin kontrolliviiva,mutta melkein.Raskaushormoonit on kyllä noussut kohisten kun 2päivää sitten ei ensin näkynyt mitään ja sitten myöhemmin huomasin että näkyy viivanpaikka niin haaleella ettei sitä oikeen edes joka kerralla silmä huomannut,vaan sai miettiä ja käännellä että näkyykö mitään vai ei.

Joten oireet alkoi mulla tälläkin kertaa super aikaisin,ku oonhan minä niistä tainnut jo aika monta päivää kirjoitellakkin.

Olo on aivan ihmeellinen....onnellinen tietysti,mutta myös tosi pelokas.
En uskalla juhlia ennenkuin oon käynyt varhais ultrassa ja nähnyt sydämen sykkivän.Nyt jännittää myös se että ti pitäs menkat alkas,niin entä jos alankin silloin vuotaa.
Mietin myös vauvan terveyttä,
miten raskaus sujuu,
Alanko taas oksentaa rankasti ja kaikenlaista muutakin pyörii mielessä,mutta
päällimmäisenä on kuitenkin suuri kiitollisuus <3

Nämä lapset on kultaakin kalliimpia ja olen iki onnellinen että perhe kasvaa vielä yhdellä pienellä <3

Ja voi haikeus täältä en malta lähtä kokonaan pois.Ilmottaudun toukokuisiin mutta aijon käydä varsinkin nyt aluksi täälläkin ja ois tosiaan kiva jos meille tulis oma "lievästi" kuumeilevien odotus ryhmäkin :) Niin haluaisin teidät kaikki sinne mukaani ja toivon sydämeni pohjasta teille kaikille plussaa <3

Ja Tanja:eikä :( Voimia sulle kamalasti <3 Jospa miehen mieli jossain vaiheessa muuttuis.Sunkin kanssa oli niin kiva kirjoitella täällä.

yritän kommentoida myöhemmin taas muidenkin kirjoituksia,mutta nyt en kykene.
Ajatukset on iloisella mielellä sekaisin
 
Kiitos kummallekkin <3

Mustavalo: sää oot reipas ku kiltisti jaksat ootella :) mää tunnen itseni hmmm..hieman malttamattomaksi ;) toivon kovasti että tuut perässä toukokuisiin <3

Erica just kävit mielessä että mehän voitas jo kahestaan perustaa ryhmä ;) Ehkä ootellaan vielä muita mukaan? :) Miten sulla mennyt? Paljoko viikkoja ja ootko käynyt varhais ultrassa?

Minä oon kyllä ihan sekaisin tästä tiedosta että oon raskaana <3 :)
 
Rakastava äiti voi hurjasti onnea!! <3 ja aattele kuinka nopeaa, vielä vähän aikaa sitten sunkin mies oli sitä mieltä, että lapsiluku on täynnä! Mitä muuten miehes tuumas? :) nyt saa ihan tosissaan kattella isompaa autoa :D

Tanja <3 toivotaan, ettet ihan kolmea vuotta joutuisi odottamaan :/ onneksi sulla on kumminki noin positiivinen asenne :)
 
Rakastava äiti ei vitsi tosi paljon ONNEA!!! <3 ihanaa kun tästä ryhmästä plussaillaan!

Tanja voi harmi :/ mut koskaan ei tiiä mitä on tulossa, voi hyvinkin olla ettei siinä sentään kolmea vuotta mene :) kunhan annat miehellesi vähän tilaa ja aikaa tän asian suhteen niin eihän sitä tiiä vaikka vuoden päästä tilanne ois ihan toinen! :)

Täällä tiputteli eilispäivän enimmäkseen sellasta ruskeeta tuhruvuotoa, illalla lakkas kokonaan. Tänään alkoi taas puolenpäivän aikaan mut ei kestänyt montaa tuntia. Saa nähdä saa nähdä, ei nää nyt ainakaan menkat ole :)
 
rakastava äiti mulla on viikkoja nyt 7+3(laskurin mukaan). Huomenna on neuvola ni katotaan muuttuuko. En oo käyny vielä varhaisultrassa, meillä on neuvolassa ultralaite mut sitä ei oikeesti sais käyttää ku ne kellä koulutus siihen. Eikä neuvolan henkilökunnalla kellään ole, paitsi neuvolalääkärillä. Mutta neuvolatäti on tuttu ja ajattelin kysästä jos käytäs ihan pikaisesti kurkkaamassa sen verran että näkee onko mahassa edes ketään. Jos ei onnistu koitan päästä neuvolalääkärille. Mullahan äiti myös neuvolassa töissä ja osaa joten kuten ultrata. Kyllä se mielessä kävi että oltais eilen kävästy ultraamassa :D
Voishan sen ryhmän tietysti perustaa ja porukkaa tulee sitä mukaan kun pkussailee :)
 
Nenni88 Tervetuloa minunkin puolesta! :)

Tanja12 Voih että. Olen niin pahoillani sun puolesta :( Toi on kyllä suoraan sanottuna ihan hanurista että toinen torppaa ajatukset noin, että joutuu odottaa noinkin pitkään vielä! Mutta hyvää kannattaa odottaa, vai miten se nyt meni? Tsempit sulle, kyllä ne asiat vielä rullaantuu siitä vaikka nyt ei ehkä tunnukkaan siltä :)

Rakastava äiti IHANAA <3 Ihan huippua!! iiiiiiiiik. Ei ole kiva kun porukka siirtyy täältä kuumeilevista odottaviin, mutta eihän tässä voi muuta kun antaa onnenpotkut persauksille :)

Varmaan taas unohdin puolet ihmisistä, mutta te kirjottelette niin paljon etten pysy perässä! Mutta tsempit niille jotka on tekemässä testiä, teitä tais olla useampikin :)

Mulla alko nyt viimeiset pillerimenkat! Enpäs muista koska olen näin onnellinen ollut niistä. Nämä kun on ohi niin yritys alkakoon :) Hiphei! Ja sitten kun puolen vuoden päästä vielä täällä uikutan että ei tärppää niin jokanen saa huutaa mulle noista 12vuoden pilleri popsimisen takia ettei ole edes vielä mahdollista. :ROFLMAO: Mutta hei, ei mitään kiirettä... En odota vielä mitään.... ENPÄ! :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: MerMer
Rakastava äiti: paljon onnea!!! Todella ihana uutinen <3 tää luo uskoa, että eiköhän sitä itsekin vielä perässä tulla :)
Täällä kp31. Eilen ja tänään ollu menkkamaista kipua alamahalla. Rupesin tuossa miettimään, että voisiko olla että ensimmäistä kertaa ikinä tunnen oviksen? o_O oispa aika kiva! Tai sitten vaan kuvittelen nämä pienet kipuilut :D toisaalta jos tämänkin kierron pituus on se vajaa 50pv, niin sehän nappais sitten aika hyvin jos näinä päivinä ois ovulaatio? Mene ja tiedä, inhoan tätä kiertoani ihan liikaa :D toivottavasti en vielä enskeväänä täällä kiroile tämän kanssa :(
 
Annimaria niin vastahan mies löi kapuloita rattaisiin ja nyt sitten jo odotellaan vauvaa...äkkiä ne tilanteet voi muuttua :) Mies ei uskalla iloita vielä kunnolla,niinkuin en minäkään.Kyllähän me lapsilta salassa käytiin yhessä veskissä eilen vaihtamassa hymyjä :) kun näytin testituloksen,mutta mies pääsee vauvan odotukseen muutenkin kunnolla mukaan yleensä vasta ekan ultran jälkeen missä yhdessä käymme.Tulee sillekin sitten toddellisemmaksi asia.Pakko kysyä että alotitteko vielä yritystä?

ellieamanda toivotaan että ois kiinnittymisvuotoa :)

mustavalo kiitos ja minä myös sinulle kovasti plussaa toivon :)

kiuski ihanaa kun pääsette pian yrittämään :)

erica laitahan huomenna neuvola kuulumisia :) Meilläkin on neuvolassa ultra laite ja aina silloin on neuvolan täti ultrannut jos ei oo Eka neuvolassa saatu sydän ääniä kuuluviin.
Minä ajattelin varailla varhais ultraan ajan rv.7 kun täällä Eka neuvola noin rv.9 ja mää en kykene oottaan sinne saakka :) Vois perustaa tietysti vaikka heti sen ryhmän,mutta päivittään en tietoja kerkeis :(
Miten tehdään.Ootellaanko että joku alkaa päivittään,haluatko sinä vai perustetaanko ryhmä ja päivittää joskus joku uus jäsen jos haluaa? ;)

missäs Nyytikkii? :) Minä niin toivon että sulla tässä kierrossa onnistaa <3
 
Rakastava äiti ihanaa onnea kovasti!! <3

En oo ehtinyt käydä lukemassa kun on tosiaan muutto ollut tässä päällimmäisenä :) Tänne maalle ollaan nyt kotiuduttu ja kp5 menossa, keskiviikkona alkaa menopur piikit ja viikon päästä on ultra.
 
Mustakaan ei oikein päivittäjäksi ole. Voihan sen ryhmän tietysti perustaa ja päivittää sitte joku kuka haluaa siihen ruveta :)

ellieamanda mulla oli just tollasta ruskeaa vuotoa n.viikko ennen plussaa ja kiinnittymisvuotoa se tais olla. Sitä kesti joku 6päivää.
 
Rakastava äiti ei vielä olla aloitettu, on ovis kerinny mennä jo :) tiistaina pitäs menkat alkaa, niin katotaan sitte ku on seuraava ovis.. Meillä tosiaan seksiä harrastetaan vähän turhan harvoin, että siihenkin pitäis muutos tehdä. ajattelin olla puhumatta koko vauva-asiasta ovikseen asti, mutta minkäs tälle epävarmuudelleen voi, joten pakkohan sitä oli varmistella. Eli eilen vielä oli sitä mieltä että yritys voi alkaa. Mutta vieläkään en uskalla innostua :) toivotaan, toivotaan! :)
 
Rakastava äiti, ihanaa ! Onnea !

Apua..mä panikoin, sain selkeän toisen viivan testiin..mut voi olla että meni himpan yliajalle. Aamulla uusi testi, apuuva. Menkat ei oo vaan alkaneet ja alavatsalla on "möntti" olo ( painetta, ja ihan kuin joku painaisi..) niinkuin miehelle asian ilmaisin :D
 
Blomma iik minäkin jännään nyt sun aamun testiä <3 :) Ihan täydelliselle kyllä kuulostaa jos menkat puuttuu ja testiin tulee 2viivaa :) ilmoita heti aamulla :) Mulla ei oo vielä menkatkaan myöhässä,mutta ei nuista oireista oiikein voinut erehtyä.Minulla ollut tänään "ähky" olo iltapalan jälkeen vaikka söin vain yhden leivän ja vähän jugurttia ja mysliä.Toivottavasti turvotus ei ala pahasti vielä ku aijon salailla pitkään.Vähän jo tuntuu et vois olla välillä vatsa turvoksissa.
Mutta huomiseen...oispa niin ihana saada sut mukaan toukokuisiin :) Minäkin muuten meinasin tänään ostaa uuden testin,mut sain itteni hillittyä.Sain kuitenkin eilen nopeaa ne kaksi viivaa siihen,ni uskottava Se vaan on :)

Nyytikkii ihanaa! onnea uuteen kotiin <3 Nyt kun saat muutakin kivaa ajateltavaa niin ei tiedä vaikka vauva Sais alkunsa paremmin <3 Millanen talo tämä uus nyt olikaan?

annimaria mahtavaa että Mies yhä sitä mieltä.Itekään en uskaltanut intoilla vaikka Mies lupas että yritys voi alkaa,ku pelkäsin et peruu taas.Mut EI perunu ja Tässä ollaan :) Toivotaan että te pian myös.Meillä olikin Sama kierto :) Mullakin ois ti ollut menkkojen alku...vähän kyllä stressas että jos alan vuotaan silloin.mutta toivottavasti en.Menkkoja kohden valkovuoto lisääntyy ni nyt sitä ei juuri tuukaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93
rakastava äiti ihana mahtavaa että plussasitte näin pian! <3 <3 Sylintäydeltä onnea! :)

blomma sinunkin oireilut ja testiin ilmestynyt viivakaveri kuulostaa lupaavalta. ;)

Voi kun plussatuulet puhaltais tännekin. :rolleyes: Nyt menossa vasta kp10/28-33. Talletteluja tehty ja odotan jo torstaita kun mies tulee takaisin kotiin ja pääsee jatkamaan talletuksia. Oon alkanu myös miettiä josko hakisin kaupasta paketin ovistestejäkin... :whistle:
 
Mä tulen mielelläni odotusketjuun jahka testit suvaitsee näyttää kunnolla :)
Aamun testissä hailakka viivantapainen, samoin nyt aamupäivällä tehdyssä ( joo..saatoin ostaa neljä uutta testiä työmatkalla..) mutmut. En tiedä. Testaan vielä illemmalla ja meinaan käydä hakemassa digitestin apteekista huomisaamulle. Onpas ärsyttävää :D
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93
Blomma ihanaa! Nyt vaan toivotaan että viivat alkaa vahvistua :) Mulle iski epätoivo jonka takia päätin käydä tänä iltana ostaan testin ja tehdä sen huomen aamuna...ihan vaan varmistuksena ;) ja haluan minä myös nähdä sen että viiva on tummempi kuin viimeksi.Eka aattelin ostaa digin mutta siinä lukis kumminki raskaana 1-2viikkoa ja mää haluan nähä että raskaushormoonit on noussu...ssiksi viivatesti että voi verrata viivojen väriä :) On tämä kyllä ihanaa ja pelottavaa...samalla on niin onnellinen ja samalla pelottaa.varsinkin kun kuukautisten piti alkaa vasta huomenna..mitä jos tuleeko varhainen km ja alan vuotaa huomenna :( ja nyt on vähän alamaha ja selkä taas kipuillut,mutta toisaalta sitä on kyllä ollu lähes ovulaatiosta saakka,joten varmaan ihan normaalia.tunteet kyllä jo ailahtelee :) oon aika herkkis nyt
 

Yhteistyössä