"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Annimaria93, Tanja12 ja Hemmmpa, miksi nuo miehet on noin ärsyttäviä? (n) Minä oon ainaki tässä vuosien mittaan huomannut, että niillä on NIIN erilainen ajatusmaailma kuin meillä naisilla. Jos niitä painostaa, ne suuttuu, mutta kun ei tämmösestä asiasta voi hiljaakaan olla. Ei ne vaan taida tajuta millanen olo se vauvakuume on.

Erica87 ja rakastavaäiti, käykää kertomassa täällä välillä kuulumisia!

Paputoive, tuo sun miehen kommentti taas kertoo sen, että ei ne ymmärrä kuinka herkkä asia tämä meille on. Vaikka ne ei tarkota sanomisillaan pahaa ja vähän varomattomasti tuommosia töksäyttelevät niin se tuntuu tosi kurjalta. Jospa teillä kuitenkin olis tärpännyt :)

Zipi, mulla on kierukka, mutta sen laittaminen ei kyllä sattunut ollenkaan, joten olen olettanut, että ei pois ottaminenkaan satu. Onkohan se jotenkin kohdun asennosta tai jostain kiinni?

Mulla ei oo mitään ihmeempiä pehmittämiskeinoja ollut käytössä. Hölmöä on kyllä se, että notkun täällä palstoilla ja luen noita odottajienkin ryhmiä ja haaveilen kuinka ihana olis itekki sinne jo kirjotella ja fiilistellä raskautta hyvässä ja pahassa. Fiilistelen siis raskautta, vaikka en oo raskaana . tekeekö kukaan muu samaa? :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Zipi
Kiitos vastauksista... ehkäpä se kierukan poisto ei sitten satu niin paljoa. Taidan siis uskaltaa mennä sinne, vaikka meinasin jo paniikissa perua. :unsure::):p

Paputoive: Ei olla miehen kanssa nyt keskusteltukaan vauva-asiasta. Tässä vaiheessa otetaan kierukka pois ja keskeytetyllä yhdynnällä mennään nyt tästä eteenpäin (ja menty jo pari viikkoa, koska kierukan poisto ei osuu kuukautisten aikaan). Toki voi olla että ei vauvaa aleta yrittämään, mutta onhan keskeytetyssä yhdynnässä aina raskautumisen mahdollisuus olemassa. Senkin vuoksi minä täälä roikun, kun varsinaista ehkäisyä ei nyt ole suunnitteilla. Meillä keskeytetty yhdyntä on toiminut aiemmin hyvin ehkäisykeinona. Mennään tällaisella rennolla fiiliksellä. Ei yritetä, mutta tiedostetaan riski. :LOL::p:p:D Olipas sepustus.. :D :D

Tämä viikonloppu on yhtä juoksemista, mutta jos nyt hetkeksi käpertyisi miehen kainaloon kun lapsetkin meni kavereille. ;)

Mukavaa lauantaita kaikille!!!:ROFLMAO:(y);):p:D

Zipi kp19/31
 
Anumarika: Tunnistan myös tuon fiilistelyn. Itekkin jo tunnen välillä kaiken maailman tuntemuksia vatsassa. :D :D :D Pahoinvointia odotellessa. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Tää fiilistely on just parasta. En kyllä tiedä tuosta kierukan poistosta. Mulla sitä aikanaan tungettiin ja ängettiin niin kovaa että se pisto sattui NIIN kovaa. Ikinä en enää tahdo kierukkaao_O Mutta aika ja mielipide muuttuu. :cool::p:D

Zipi edelleen kp19/31
 
Siis mäkin Anumarika koko ajan fiilistelen raskautta, jota ei siis oo olemassakaan :ROFLMAO::ROFLMAO: aika säälittävää haha.. Ja huvittavaa, kun tuntuu et missää ihmisten ilmoilla ei näy muka enää mitään muuta ku pikkuvauvoja ja odottavia äitejä ;) jännä tää ihmismieli.

Melkosesti koko päivän, koko ajan, nää vauva-ajatukset vaan täyttäny mielen! Kiva kun täällä porukka kirjottelee nii saa purkaa :geek:

Sehän ois Zipi aika ihana jos sattuis pieni vahinko ;) vois sattuu meillekki! :D
 
Miehet on kyllä vaikeita! Olen niin kateellinen teille keidenkä miehet on ihan tohkeissaan vauvoista, meillä tämä haaveilu on kyllä täysin mun harteilla :ROFLMAO: Minä sain hyväksynnän tälle "tulee jos on tullakseen" -projektille että heitin asian ilmoille keväällä ja nyt syksyllä otin sen uudestaan puheeksi. Keväällä se vastusteli vielä ihan täysillä että ei vielä, mutta nyt se on jo sillai että "ok". Minun kanssani asuu ok-mies :ROFLMAO::ROFLMAO: Tavallaan se oli aika helppo verrattuna teihin keiden miehet vielä vuosienkin päästä vastustaa :eek: Mutta me ollaankin jo aika vanhoja ja luulen, että se myös helpotti vähän tätä miehen "ok" modea :D

Hei mä teen ihan tota samaa että etsin jo kaikkia vauvaoireita vaikka tiedän ihan hyvin etten ole edes paksuna :D Todella säälittävää! Mutta minkäs teet :D Varsinkin näin menkkojen alla kun oikeasti maha turpoo ihan hirveästi niin se näyttää ihan siltä että siellä asuisi joku. Peilistä välillä ohimennen kattelee sillä silmällä että mitäpä jos :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Hyvää huomenta!:)

Hemmmpa: Juuri näin. Sellanen pieni vahinko sopisi kyllä mukavasti..:whistle::p

Kiuski: Tsemppiä ok-miehen kanssa. (y) Nyt vaan peukut pystyyn ja peitto heilumaan.(y)

Omaa napaa: Tuohon aikasempaanen viestiini viitaten. Me siis yritetään pystyä keskeyttämään.;):ROFLMAO::p Nimim. illalla ensimmäinen hupsis. :cool:;) Joskus on vaan niin kiva. :whistle: Kyllä se mieskin perään sitä vähän mietti, et hups, tuli sit sisälle.. :ROFLMAO: No nyt on teoreettinen mahdollisuus raskautumiselle. :D :D Mutta tosiaan parhaat päivät on oikeasti jo takana et ei tässä nyt mitään oikeaa mahdollisuutta ole ja kierukkakin on vielä paikallaan...huomiseen saakka. Mutta kyllähän haaveilla aina saa. ;) Ihanaa kun menee miehen kanssa hyvin ja perhe voi hyvin. Hyvä fiilis on niin mukavaa.... Anteeksi fiilistely.:censored: Tuntuu vaan niin hyvältä.

Ihanaa sunnuntaita kaikille!!!

Zipi kp20/31
 
kiuski mäkin toivoisin semmosta edes vähän vauvahössöistä miestä :LOL: toisaalta tuo mun mies on sen tyyppinen, että lämpenee hitaasti ja sitte lopulta saattaa innostua ihan kunnolla. Yks jarrutuksen syy on varmati myös esikoinen, joka on jo kuus (kohta 7), niin mies on tainnut joskus mainitakin että "kun se on jo niin iso ja kaikki on niin helppoa jo), elikkä mietityttää se vauvarumbaan lähteminen. Ja minä en muuta mieitikkään ku että tulispa jo sitä vauvarumbaa :ROFLMAO:
Mut eilenkin kun taas vitsailin asiasta niin miestä jo kovasti hymyilytti ja vaikuttaa siltä että hänkin on asiaa miettinyt eri kantilta :love:

Sama homma mulla, nyt tosiaan tuntuu että olis raskaana ku menkat tulossa. Yks ilta meinasin oksentaa ja oli just samanlaista pahoinvointia ku mulla oli aina esikoiselta iltasin. Menkat tosin reilusti yli viikon myöhässä eikä kuulu (n) testit tein varalta, vaikka tiesinki että jostai muusta syystä ne on myöhässä. Joku ihmeen raju välivuoto oli tämän kierron puolivälissä, se on sekoottanut jotenkin!

Kai tässä pitää vedota mieheen jo että paree alkaa vauvahommiin etten mä tuu hulluksi ;):ROFLMAO:
 
Zipi no se oli ainakin hyvä harjotuskierros enne kierukanpoistoa, jos ei sit hyvällä tuurilla enemmänki :geek: . Toivotaan että tärppäis vaikka heti! Ihana kuulla että menee hyvin ja on hyvä fiilis. Ite oon niin syksy-ihmisiö, että oon onnessaan ku tulee pimee ja on ruska. Jotenki meili lepää tähän vuodenaikaan. Tosin töissä ei tarvis joutua käymään ihan näin paljon. Työ haittaa harrastuksia :LOL::LOL: nytkin kohta suunta töihin..
 
Ihana kuulla, että muutki on yhtä pöhköjä ku minä (y):LOL:

Meilläkin tuo uusi vauva mietityttää (välillä jopa minuakin) siksi, että meillä on 3 ja 4-vuotiaat lapset, joiden kans elämä alkaa olla jo suht helppoa. Varsinki kuopuksen vauva-aika oli raskasta ja parisuhde oli välillä kovilla. Mutta oon aina tienny, että haluan kolme lasta ja nyt olis oikee aika. Yli kolmekymppisenä ei hirveesti kannata enää viivytellä, eihän sitä tiedä että raskautuuko sitä enää yhtä helposti kuin aikasemmin. Toisaalta ei sais miettiä liikaa, elämä kantaa :)

Mukavaa sunnuntaita!
 
Tein eilen aamulirusta ovistestin. Hyvä että se testiviiva edes värjääntyi... ihan tosi hailuraksi jäi. Joskushan ovistesti voi näyttää raskauden kun lh-hormoni ja hcg-hormoni on rakenteeltaan samantyylisiä. Mutta siis en usko että tärppiä on käynyt. Olin eilen yksissä kemuissa ja join viiniä ihan reippaasti. Nyt vaan pitää odotella menkkoja. Plaah. Kp31/28-33 menossa. Luulen että tääkin kierto sinne 33 kestää kun ovis tuli niin myöhään. Jospa ens kierrossa meillä olis parempi onni. Ens kierrossa en tee ovistestejä kun ollaan niihin aikoihin just reissussa miehen kanssa ja kun tullaan reissusta minun serkku tulee meille. Pitää yrittää reissussa talletella ja salaa hiljaisuudessa sitten kotona reissun jälkeen ettei serkku kuule. :D nimittäin womanslog povaa ovista reissuviikon jälkeiseksi maanantaiksi. Mutta yritän ottaa ens kierron rennommin kaikin puolin ja heittää aivot narikkaan yrittämisestä.
 
Hei vain taas kaikille :) Aika samaa sanon kuin te muutkin, kiva on käydä lukemassa kuulumisia, vaikka ei itse paljon ehdi kirjoittelemaan.

Toivottavasti pelokkaat miehet kohta rohkaistuisivat vauvapuuhiin!

Täällä minä taas oon yrittänyt muita asioita pohtia. Tavallaan yritetään tässäkin kierrossa, mutta en oo ihan varma milloin ovis oli jne. En ihan ymmärrä kehoani tässä kierrossa.... tai missään kierroissa!
 
Hyvää huomenta kaikille!:)

Hemmmpa: Ootko varma, ettei välivuoto ollut ihan kuukautiset....vai oliko kuitenkin sen verran niukkaa? Jos ei parin päivän sisällä ala, niin sitten vaan uutta testiä. (y) Piti tuohon töissä käymisen paljouteen sanoa... että musta on niin mukavaa, kun aloitin tässä kuussa tekemään neljä päiväistä työviikkoa. Meillä on ekaluokkalainen ja sen myötä tämän aloitin. Ja on kyllä niin mukavaa.:p Suosittelen..;)

Anumarika: Kyllä muakin aina välillä mietityttää... meillä on nuorin lapsi jo 5v ja kuten sinäkin sanoit...paljon helpommallahan nykyään pääsee.:cool: Mutta voi...jos vielä joskus saisin kotiini vauvan tuoksua... :love::rolleyes::)

Paputoive: Tsemppiä!(y) Nuo viimeiset päivät on aina niin piinaavia. Sitä vaan odottaa ja odottaa, ja toivoo että sitten kuitenkin... Kaikki tsemppi sinulle! :)

Toukokuinen: En minäkään tässä kierrossa ole mitään ovulaatiota tuntenut. :D Joskus tunnistan ihan selkeästi, mutta toisinaan ei sitten huomaa mitään. Täytyy luottaa kehoon... jospa sitä tekis vaan enemmän mieli oviksen aikaan..

Omaa: Tänään se pelottava kierukan poisto on..:confused::eek: Toivotaan, että menee kivuttomasti. Huh kun jännittää. Tänään alkaa myös kuntoremontti. :) Toivottavasti saisin muutaman kilon tiputettua sen myötä... tai tottakai mä saan!!!;):D:LOL: Tuun taas käymään kertomassa, kun kierukan poisto on ohi...apua.

Hyvää maanantaita ja alkavaa viikkoa kaikille!!!:):ROFLMAO::LOL::love::whistle:(y);):p:D:cool:

Zipi kp21/31
 
Paputoive voi ei, ootko testaillut r testillä vielä? Toivotaan nyt vielä että olisi tärpännyt!

Tulin tänne nopeasti vain päivittämään että tänään testattu hailura haamu, toivotaan että vahvistuisi. :) Ei vielä saa iloita, viime kuussakin tämä päätyi kemialliseksi.
 
Nyytikki: Oiiiii.... nyt, hurjasti tarrasukkia ja liimaa ja kaikkea sinne. Haamun vahvistustsempit!!! (y)(y)(y)(y)(y) Kerrothan väliaikatietoja.

Omaa: Pari päivää ollut kummaa menkkafiilistä. Kyllähän mulla kierto on vaihdellut 26-35 välillä...mutta ei nyt ihan vielä pitäisi menkkojen alkaa..:cautious: Kuitenkin vasta kp noin 21. (Noin siksi, että 6.9 tuli tippa vuotoa, mut sit vasta 8pv alkasi ja 10pv kunnolla, oon kuitenkin laskenut 8 päivästä) Sekavaa tekstiä.. :D:p

Niin ja nyt on kierukka poissa. Ei se poisto sattunut lainkaan!!!:) Ihan turhaan jännitin. Nyt tätä vauva-asiaa täytyy vähän enemmän miettiä, kun ehkäisyä ei ole. Hui jos meille se vauva tulisikin...:love::love::love: Nyt mä ihan hurahdan tähän haaveiluun.:rolleyes:

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!!

Zipi kp 21/31
 
Zipi tällä kertaa viimeiset piinapäivät on menny aika kivuttomasti. On niin vahva tunne siitä ettei tärppiä ole käynyt ja odotan vain menkkoja. Jotain alamaha ja alaselkä jomotuksia on jo ollut, että eiköhän ne kohta ala. :) Hienoa ettei kierukan poisto sattunut. Minä otatin ehkäisykapselin pois toukokuun lopulla ja ostettiin kondomipaketti sillä ajatuksellan että ei aloiteta yritystä ihan heti. Sama paketti on edelleen yöpöydän laatikossa, ehdittiin käyttää siitä muutama. :D Että se siitä ehkäisystä, ehkä teilläkin käy näin :p

Nyytikkii kuulosta lupaavalta tuo haamu, toivotaan että vahvistuu eikä jää kemialliseksi tällä kertaa. Niin ja en oo tehny r-testiä koska en usko tärppiin ollenkaan. Teen sitten jos menkkoja ei kuuluisi, mutta eiköhän ne ala. :)
 
Zipi, kyllä se "välivuoto sillon tais olla ihan oikeeta vuotoa, tänään rysähti menkat päälle, ja laskeskelin siitä ihme vuodosta olevan justiinsakin 28 päivää :whistle: kaikkea sitä oppii ittestään :LOL: olikin mulla kyllä eilen illalla ja tänä aamuna niin mahottoman maailmanloppu- ja märyfiilikset että huh huh, helpottava vastaus löyty sit ku menkat tosiaan alko. Muuten ihan ihme oireita, ei semmosia ns. normaaleja menkkaoireita yhtään..

Nyytikkii tosiaan peukut pystyyn että vahvistuu!

Mut sitten jymyjuttuun :D mies vielä eilen jutteli mu kans semmosii, että hänellä ei ikävä kyllä oo intressejä yrittää lasta vielä, ja että tosiaan ei osaa sanoa millon vai että liekö koskaan, että on asian kanssa vähän pyörällä päästää. Niin tänään hän sitte sanoo että on miettiny asiaa puhki asti ja että jos se asia mut onnelliseksi tekee niin voidaan alkaa yrittää! Mähän siihen että eikös sen asian pitäis olla sen pohjalta, että tekee meidät onnelliseksi (ei sii pelkästään mua), nii hän tuumaa et kyllä se hänetki tekee mut että häntä vaan pelottaa ja jännittää koko asia että tarvii vähä sulatteluaikaa :ROFLMAO::love::love:
 
Hemmmpa ihanaa et pääsette yrittää! :) :) ihan mahtavaa!

Mulla alkoi tänään menkat. Iltapäivällä alkoi jomottelemaan alamahaa ja sit aukes hanat. Kierto oli nyt 31 päivää. Ovulaatiotestiin tuli se plussa tiistaina ja jos ovis keskiviikkona niin luteaalivaihe jäi 11pvä pituiseks. Onko se liian lyhyt?
 
Paputoive Jossain ohje oli, että 8 päivää luteaalivaiheessa alkaa olla liian vähän. Myös jossain ketjussa joku kirjoitteli, että raskaus on onnistunut, vaikka jatkuvasti luteaalivaihe jäi alle 14 päivän mittaiseksi.

Onnittelut Hemmmpa yrityksen aloittamisesta!

Nyytikkii toivottavasti tosiaan "punakynää" testiin!

Täällä ei vielä mitään kiinnostavaa. Jos ovis oli, niin dpo 3-5.
 
Oi Nyytikkii, ihanaa! <3 Jospa se sieltä vahvistuisi!

Hemmmpa, kyllä ne miehet sieltä järkiin tulee. Ne tarvii vaan vähän enemmän aikaa ;)

Zipi, hyvä että poisto ei sattunut. Nyt täällä odotellaan innolla jo plussauutisia!! (y):)

Minä en oo koskaan testaillu ovulaatiota enkä jotenkin näe itteeni sitä testailemassakaan. Eihän sitä toki tiiä, miten sitä hurahtaa tähän hommaan sitten kun kierukka poistetaan. Mutta en siis osaa Paputoive sun luteaalivaiheen lyhyyteen osaa sanoa mitään kun en edes tiedä, että mikä se on :barefoot::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Hemmmpa
Täällä keskustelu käy kuumana!

Mitään faktatietoa mulla ei oo tosta luteaalivaiheesta, viimeks kun gyne sitä laski niin sano et on riittävä ja oli jotain yli 10 mut alle 14. Eli toukokuisen kans samoilla linjoilla.

Mitään erikoista en miehelle silloin aikoinaan sanonu, kun ekaa lasta kuumeilin ja hänestä ei se ollut niin hyvä idea silloin. Tasaisin väliajoin otin asian puheeksi ja koitin perustella asiaa. Kyllä se suostumus sieltä sitten tuli. Toisen lapsen yritykseen ei tarvinnut ihan niin kauaa suostutella

Hyvin varovasti omia kuulumisia nyt kirjottelen. Jännittäviä aikoja elellään, menkat pitäs loppuviikosta alkaa, toivottavasti ei ala. Mitään erikoisia oloja ei oo, kummasti vaan pistää TAAS miettimään vauva-asiaa kun kierron loppu lähenee. Parit viime menkat on olleet hieman myöhässä ja oon toivonu jo parasta.

Viivojen vahvistumisia ja onnea yrityksiin!
 
Anumarika luteaalivaihe on aika ovulaatiosta menkkojen alkuun.

Mulla ovisplussa oli tiistaina 15.9. Ovulaatio vissiinkin sitten keskiviikkona 16.9. ja menkat alkoi nyt maanantaina 28.9. Eikös luteaalivaiheen pituudeksi jää tuolloin 11 päivää? Eli keskiviikko-sunnuntai? Auttakee tietämätöntä :D Lohduttavaa kuulla että tuo 11pvä voisi olla ihan riittävä kuitenkin. Miekin siis ekan kerran tikuttelin ovista tässä kierrossa. Selvää juilimista tai mitään semmosta keskiviikkona ei ollut, mutta torstai-illasta (yhdynnän jälkeen) jomotteli alamahaa ja istuminen teki kipeää.

Nyt alkoi yk5 ja aionkin ottaa rennommin. Kierrot tuntuu vaihtelevan kp28-33 välillä (nyt 31). Meillä tulee lomamatka siis seuraavan kierron puolivälille ja oviksen aikoihin, joten tikuttelut saa jäädä ja rennolla meiningillä mennään. Miehelle kerroin menkkojen alkamisesta niin hän lohdutteli että kyllä se meilläkin vielä tärppää. Vitsailin että tärppää se sit kun hänkin alkaa haluamaan ja yrittämään vauvaa niin sanoi jo haluavansa ja sanoi että yrittääkin jo eikä vain tjottaile. :love: Ihanaa kun mieskin alkanut innostumaan enemmän.

Piinaajille toivotan plussatuulia kovasti! :)
 
Huomenta!:)

Paputoive: Vähä on käyny harkinnassa, että pitäisikö kans kondomipaketti vielä hakea...mutta me ollaan vaan niin huonoja käyttämään niitä... :D:ROFLMAO: Ollaan joskus kyllä käytetty, mutta monesti siinä kävi niin että se nappastiin kesken kaiken pois.:p Minen kans tiedä tästä luteaalivaiheesta mitään...ihan uusi sana. o_O Tsemppiä uuteen kiertoon!!!

Hemmmpa: Ihan mahtavaa... onnea! Varmaan ihana fiilis, kun tietää että pääsee yrittämään. :rolleyes:(y)

Anile: Tsemppiä.... voi kun saisit yllättyä positiivisesti ja menkat ei alkaisi...(y):p

Tänne ei mitään ihmeitä. Mukavaa viikon jatkoa kaikille!!!

Zipi kp22/31
 
Huomenta!

Yritän pitää tempoa yllä, että kävisin joka päivä vähän jotain kirjoittamassa.

Täälä alkanut tulla pms oireita. Mä sitten vihaan näitä oireita ennen menkkoja ja lähinnä siis sitä, että kaikki tuntuu kiukuttavan ja oon ihan herkkis.:cautious::devil::cry::eek: Tätä nyt seuraava viikko... Äh. Tai sit on lyhempi kierto, kun nyt jo on vähän menkkafiilis. Mulla on kierto vaihdellut välillä 26-35 viimesen puolen vuoden sisällä, eli vois jo pian alkaa. Tuosta kierron vaihtelusta tuli muuten mieleeni, että se meidän hupsis joka tapahtui kp19 olis toki voinut olla tuloksellinen, jos oliskin ollut pitkä kierto... Noin niinki periaatteessa. :D:pHaaveilija haaveilkoon.:)

Ja sit mulla on kysymys. Siitäkin huolimatta, että oon näitä palstoja lueskellut jo kymmenen vuotta sitten ensimmäisen kerran... mulla on jäänyt yks asia selviämättä. :p:D Nyt rohkaistun kysyn sitä. :cool: Mitä ihmettä se dpo tarkoittaa ja mistä se lasketaan???

Nyt menen laittamaan lapsille aamupalat. Hyvää keskiviikon jatkoa!!!:)

Zipi kp23/31
 
Huomenta!

Zipi mullakin on viimeisen puolen vuoden aikana kierto vaihdellu suunnilleen samoin kun sulla, oon miettinyt mistä johtuu....Osa syy voi tietty olla stressi vauvahaaveesta.

Käsittääkseni Se dpo on ovulaatiosta kulunut aika. Laskutavasta en oo varma. Ovulaatiopäivä on 0, seuraava 1 jne.? Korjatkaa jos meni väärin.

Omaa: Yöllä olin kovin viluinen, piti hakea lisää vaatetta. Taitaa flunssa olla tulossa.
 
Zipi, minäkään en tiiä noita termejä ja lyhenteitä! Kiitos, kun niitä selvennätte. En kyllä oikeen usko, että alan edes ihan heti laskemaan päiviä saati tikuttamaan ovilaatiota. En tosin kyllä olis uskonu, että kirjottelen tännekään, että eipä sitä koskaan tiedä :whistle:

_Anile, täälläkin flunssaa pukkaa! Nenä tukossa ja pääkipeä :(

Sylissä olis koko ajan vauvan kokonen kolo ja tekis mieli ehdottaa miehelle, että otettasko kierukka sittenki pois jo nyt, mutta meillä on tässä nyt kaikenlaista muuta säpinää ja elämää hankaloittavaa tekijää, että en taida uskaltaa. Jaksan siis vain kärsivällisesti odottaa :confused:(y) Ehkä sitten kun tästä pahimmasta on selvitty.

Kertoilkaahan muutkin kuulumisia! :)
 

Yhteistyössä