Lihansyöjien outo logiikka

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Ja mua ärsyttää se, että vegetaristina minun oletetaan olevan eläinaktivisti tai vähintäänkin äärimmäisen kiinnostunut eläinsuojeluasioista.
Peesi. Mua ei kiinnosta minkaanlaiset eläimet millään tavalla. Toki en hyväksy eläinrääkkäystä ja eläinkin on arvokas ettei sitä saa kohdella miten huvittaa.
 
dd
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
juu parempi antaa olla ja jättää toi kasvis propaganda pois
Taas.. kasvispropaganda???? Kuka tässä taas on kasviksista puhunu mitään. Itse syön aika vähän kasviksia,, :|
sitä se on. sun mielestä lihansyöjät ovat alinta kastia ja te ylintä.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Peesi. Mua ei kiinnosta minkaanlaiset eläimet millään tavalla. Toki en hyväksy eläinrääkkäystä ja eläinkin on arvokas ettei sitä saa kohdella miten huvittaa.
Sekin on huvittava yleistys, että oletetaan kaikkien eläinoikeustaistelijoiden olevan eläinrakkaita. Jos ihminen on vaikka feministi, ei sekään tarkota että rakastais naisia. :headwall:
Kyse on molemmissa oikeudenmukasuudesta ja inhimillisyydestä, niitä ajetaan. Ei mitään mussunmussun halipusia.
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Jos kaikki lihansyöjät ostais vain luomulihaa, tehosikalat romahtais heti ja palattaisiin ennenvanhaisiin aikoihin.. sillon sikalat oli jopa kodikkaita. :)
Mä vaan luulen, et noilla luomulihatiloillakin olis parannettavaa noiden eläinten oloissa... :whistle:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
juu parempi antaa olla ja jättää toi kasvis propaganda pois
Taas.. kasvispropaganda???? Kuka tässä taas on kasviksista puhunu mitään. Itse syön aika vähän kasviksia,, :|
sitä se on. sun mielestä lihansyöjät ovat alinta kastia ja te ylintä.
Mitkä te?
No paskanmarjat. En pidä kyllä itseäni kasvissyöjänä, en ole niin jalo.. syön kaikkea paskaa paitti lihaa.. ei se minusta mitenkään hyvää tee, munia, maitoa ja kalaa menee.. käytän itsekin siis eläimiä hyväksi. Luomumunia ostan aina. :|
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Mä vaan luulen, et noilla luomulihatiloillakin olis parannettavaa noiden eläinten oloissa... :whistle:
Niin, ei kai niihinkään voi luottaa. Taitaa monen luomutilallisen mielestä tarkottaa luomua, jos syöttää eläimille luomurehua.. muuten olot samanlaiset kuin muuallakin. :( |O
 
dd
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
juu parempi antaa olla ja jättää toi kasvis propaganda pois
Taas.. kasvispropaganda???? Kuka tässä taas on kasviksista puhunu mitään. Itse syön aika vähän kasviksia,, :|
sitä se on. sun mielestä lihansyöjät ovat alinta kastia ja te ylintä.
Mitkä te?
No paskanmarjat. En pidä kyllä itseäni kasvissyöjänä, en ole niin jalo.. syön kaikkea paskaa paitti lihaa.. ei se minusta mitenkään hyvää tee, munia, maitoa ja kalaa menee.. käytän itsekin siis eläimiä hyväksi. Luomumunia ostan aina. :|
te saatanan viherpiipertäjät
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Mä vaan luulen, et noilla luomulihatiloillakin olis parannettavaa noiden eläinten oloissa... :whistle:
Niin, ei kai niihinkään voi luottaa. Taitaa monen luomutilallisen mielestä tarkottaa luomua, jos syöttää eläimille luomurehua.. muuten olot samanlaiset kuin muuallakin. :( |O
No tätä mäkin just ajattelen. :/
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
No tätä mäkin just ajattelen. :/
Juu, joku pv telkkarissa oli joku luomutilallinen. Siat yhtä ahtaasti kuin muuallakin, vähän oli heiniä betonin päällä.. se ilmeisesti teki siitä "luomun", niin ja se rehu.
Säikähdin oikein, olen aina halunnu uskoa, että luomutiloilla eläimillä ois mukavat olot. Vitut siihenkään voi luottaa. :/
 
.....
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
ei ole. se on sen kasvattajan asia hoitaa asiat kuntoon ei syöjän
Kasvattajalle ei kuulu eläinten olot pätkän vertaa. On varsin normaalia, että sikatilan päivittäinen työaika on 30 minuuttia. Tämä ei muuten kuulostaisi kummalta, mutta se tarkottaa sitä, että possulassa käydään kerran viikossa neljä tuntia hoitamassa hommia.

Se on yhteiskunnan asia, eikä kasvattajan asia. Normit ja toimintatavat tulee yhteiskunnan määrääminä. Et saa esim. rahoitusta, jos meinaat tehdä jotain normeista paremmin. Ja miksi kukaan tekisikään? Ei kai kukaan työtään halua lisätä, jos palkka pysyy samana...
 

Yhteistyössä