Lihavat valehtelevat syömisistään

  • Viestiketjun aloittaja "Susanna"
  • Ensimmäinen viesti
jkj
Wau, tuolla asenteella saadaan ihmiset syömään terveellisesti ja liikkumaan!

Tai sitten ei. Ymmärrän hyvin, että jonkun tulee seliteltyä asiaa, joka ei ole yleisesti hyväksyttyä.

siihen ei auta ikävä kyllä mikään, kyllikin pitää ihan itse tehdä se päätös..
Ja mua ei tosiaan hai´ttaa ylipainoiset yhtään, se selittely vaan on jotain ihan uskomatonta..
niinkuin toi napurikin ei voinut meillä 3v aikana syödä mitään sokeria sisältävää ku ei syö muuta kuin terveellistä, no totuus oli ihan toinen.. ja todennäköisesti kun lähti meidän kahvipöydästä meni himaa ja veti pussillisen munkkeja.
 
pöhh
[QUOTE="kkj";28049074]toi 1-2kg painon heittely johtuu ihan puhtaasti nesteen kertymisestä..[/QUOTE]

Jos se olisi nestettä, se lähtisi helpommin pois. Mutta kun täytyy viikko tosiaan laihduttaa että pääsee normaalipainoon...

Molemmissa raskauksissakin lihoin paljon, ekassa 20 kg, tokassa 18 kg. Ekassa raskaudessa söin ihan liikaa leipää mutta toisessa pidin ateria-ajoista tiukasti kiinni ja aamulla söin 2 leipää voilla, lounaaksi 300 g eineksen, välipalaksi 2 leipää, ruoaksi lautasellisen normaalia kotiruokaa ja iltapalaksi 2 leipää voilla, kasviksilla ja juustolla. Maitoa 2 lasia päivässä. Molempien raskauksien jälkeen kesti lähes vuosi päästä takaisin normaalipainoon. Synnytyksessäkään ei tippunut paino kuin 4 kg.
 
Ei todellakaan PIDÄ, mutta moni tykkää kertoa ihan kysymättäkin ettei tykkää herkuista ja kotona syödään vain kevyitä keittoja ja salaatteja.
Ja tämä ihan omin korvin kuultua..
Herkuilla voi tarkoittaa vain makeaa, ja kyllä keitoilla ja salaateilla (varsinkin salaatinkastikkeilla) ja kevyttuoteillakin lihoo kun tarpeeksi syö. Siihen vielä päälle suolaista niin avot.

Mutta silti. Minulle tulee selittelystä lähinnä surullinen olo, jos joku olo edes tulee, eikä tee mieli alkaa ilkkua selittelevää ihmistä vielä jälkeenpäin. Ja ei tee mieli nauraa asialle.
 
.(((
Alkuperäinen kirjoittaja pöhh;28049127:
Jos se olisi nestettä, se lähtisi helpommin pois. Mutta kun täytyy viikko tosiaan laihduttaa että pääsee normaalipainoon...

Molemmissa raskauksissakin lihoin paljon, ekassa 20 kg, tokassa 18 kg. Ekassa raskaudessa söin ihan liikaa leipää mutta toisessa pidin ateria-ajoista tiukasti kiinni ja aamulla söin 2 leipää voilla, lounaaksi 300 g eineksen, välipalaksi 2 leipää, ruoaksi lautasellisen normaalia kotiruokaa ja iltapalaksi 2 leipää voilla, kasviksilla ja juustolla. Maitoa 2 lasia päivässä. Molempien raskauksien jälkeen kesti lähes vuosi päästä takaisin normaalipainoon. Synnytyksessäkään ei tippunut paino kuin 4 kg.
no mitäs sä luulet sen olevan? Läskiä? sun pitäisi syödä n 20 000 kaloria sen päivän aikana ett' toi määrä olisi läskiä.
Kun keho ottaa nesteitä vastaan se ei tosiaan luovuta niitä ihan helpolla pois ja siinä voi vierähtää se viikko ennen kuin ne häipyy
 
"vieras"
Ei lihava oikeasti välttämättä vedä koko ajan hampurilaisia ja suklaata naamaan. Nimittäin ei se, että on lihava tarkoita sitä, että lihoisi koko ajan lisää ja lisää. Voi olla, että joskus on tullut syötyä niitä herkkuja ja lihottua ja nyt syö ihan normiruokaa, mutta ei kuitenkaan niin terveellisesti, että paino putoaisi vaan paino pysyy samana.
 
Buaahhaaahaaaa
[QUOTE="vieras";28049114]Mikä arka? Kyllähän naisessa pitää olla jotain, mistä ottaa kiinni. Tissitkin on isot, kun on läskiä.

Tästä miehet tykkää.[/QUOTE]

:LOL:

Aika vähän niitä läskejä näkyy niissä miehille suunnatuissa lehdissä ja elokuvissa... :D
 
Sanottasko
Mun ystävillä ei ole moiseen tarvetta koska me ollaan oikeasti ystäviä eikä arvostella toisiamme :) Jokainen olkoon minkalainen on. Ystävilläni on sydän kultaa oli kiloja 50 taikka 100.
 
Mutta silti. Minulle tulee selittelystä lähinnä surullinen olo, jos joku olo edes tulee, eikä tee mieli alkaa ilkkua selittelevää ihmistä vielä jälkeenpäin. Ja ei tee mieli nauraa asialle.
Niinpä. Emmäkään ole ilkkunut.
Mun mielestä on surullista ja huolestuttavaa, että joku terveydelleen vaarallisesti ylipainoinen syö salaa ja puhuu toista.
 
....
[QUOTE="Susanna";28048556]
No, minä muistin, että olin unohtanut ostaa kahvia ja palasin kauppaan. Yllättäen näin, että myös ystäväni oli tullut takaisin. Silloin näin hänen todelliset ostoksensa. Korissa oli iso määrä karkkipusseja, suklaata ym. Eipä kehdannut näitä minun nähteni ostaa.....
[/QUOTE]

Voi ei :LOL: Miten se ystävä reagoi ku sie tulit paikalle?
 
Ajattele, miten häntä katsottaisiin jos hän ei söisi salaa, vaikka siellä työpaikan ruokalassa? :(
No..tämä kyseinen ihminen ei peittele syömisiään muutenkaan...
Tarkoitan että tavallinen ruoka-annos on kolminkertainen, mutta hän ei itse "näe" sitä.
Mutta en todellakaan tiedä kuinka paljon näitä ihmisiä on, ketkä käyttäytyvät näin.
Tässä on kyseessä vanhempi ihminen (kummisetäni) jonka terveydestä olen todellakin huolissani.
 
"vieras"
Tuli vain mieleen, että oma vastaus syömisistäni riippuisi ihan päivästä jolloin kysytään. Joskus en syö juuri mitään, joskus syön normaalisti, joskus erittäin terveellisesti, joskus laihdutan ja joskus syön kuin juottoporsas. Olen normaalipainoinen. Viime perjantaina söin esim. 1 pussi taffelin nachopalleroita, 1 litra pepsi maxia, fazer lontoonrae suklaalevyn, neljä leipää päällisillä ja kotiruuan. Eilen taas söin feta-lihapullia ja uunikasviksia pestokastikkeen kera, kreikkalaista jogurttia ananasrenkailla ja lasin soijamaitoa. Tänään en ole syönyt vielä mitään.

Mutta toki syömisistä voidaan valehdella, esim. syömistavat voivat hävettää. Kyl muakin joskus hävettää ostaa kauheita mättöjä kaupasta.
 
No..tämä kyseinen ihminen ei peittele syömisiään muutenkaan...
Tarkoitan että tavallinen ruoka-annos on kolminkertainen, mutta hän ei itse "näe" sitä.
Mutta en todellakaan tiedä kuinka paljon näitä ihmisiä on, ketkä käyttäytyvät näin.
Tässä on kyseessä vanhempi ihminen (kummisetäni) jonka terveydestä olen todellakin huolissani.
Voi olla, että heitä on aika paljon. Kyllähän se hämärtyy se käsitys siitä, mikä olisi normaali annos itselle, jos syö esim itseään lohduttaakseen.

Kyllähän keittokin voi olla pahasta, jos se on aina tehty kermaan ja voihin. Ja leipä, jos se on vaaleaa ja sen päällä on kermajuustoa. Ja salaatti, jos se ui majoneesipohjaisessa kastikkeessa. Kalaakin voi ihminen väittää syövänsä ja se onkin kalapuikkoja. Tai kanaa, ja se onkin gordon bleuta aina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miäti ny;28049224:
Kyllä, mutta eihän se kerro mitään siitä, millainen nainen on miesten enemmistön mielestä kaikkein haluttavin. Eihän kaikilla naisillakaan ole käsipuolessa Johnny Deppiä... :D
Eli miksi puhua kansikuvatytöistä mitään tässä yhteydessä?
 

Yhteistyössä