Liian lihava missiksi

Tässäpä vielä tunnustus kuumana käyvään keskusteluun missien painosta. Itse hain miss suomi kisaan vuonna 2007. Kävin siis miss suomi osakilpailussa, josta sain palautteen tuomaristolta, että muuten erittäin hyvä mutta liikaa painoa. Mittani olivat silloin 172cm/62kg. Tuossa kuva joka otettu muutama kuukausi aikaisemmin. Kuvassa painoa 64,2kg.


 
Mun mielestä olet todella kaunis ja sopusuhtainen!!! Tähän se on tämä nykyinen ihannointi mennyt ettei normaali painoisilla ole mitään asiaa missikisoihin ym. kauneuskilpailuihin. Sä oot oikeasti tosi kaunis! Hienoa, että jollakin pysyy järki päässä tuossa missitouhussa, ei kaikkien tarvitse olla mitään anorektikkoja näyttääkseen kauniilta!
 
vieras
joo, mun täytyy sanoa,e ttä mun silmää miellyttää just tuonnäköinen nainen, jossa ei ole ylimääräistä, mutta ei myöskään överilaiha!ja siis mieluummin lihasta ja vähän rasvaa, ku kylkiluut paistaa, en siis tarkota sua, vaan yleensä naisia =) oot tosi kaunis!! olisit ollu liian hyvä sinne missikisoihin =)
 
Tässä hyvä esimerkki siitä kuinka normaalipainoinen ihminen on kaunis, paljon kauniimpi kuin yksikään noista misseistä. Nyt saa ne kateuskortin vetäjät unohtaa sen että aina jos ei ylilaiha ihminen hivele silmää niin kyseessä on oltava kateus. Minusta Tilsu näyttää juuri siltä kuin missien pitäisikin, ei liian laihalta vaan terveeltä.
 
Mulla samat mitat kuin ap:lla missikarsinnassa, enkä kyllä omilla kurveillani ikuna pääsisi missikisoihin. Ap kyllä kuvassa näyttää juuri sellaiselta, kuin missikisoissa olisi kiva nähdä: hoikka, terve ja nätti. Ap onkin hyvin hoikan näköinen, mulla on iso peppu vaikka samat mitat :D
 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Alkuperäinen kirjoittaja tuomari:
No esim. reisissä on liikaa.Kiinteytystä,kiinteytystä ja paino tasan 60 kg nii avot.
En tosiaan mikään tikkulaiha ollutkaan. Reisissä ja vatsassa oli kyllä rasvaa. Mutta kyllä se silti sieppas. Olin kuitenkin treenannut hulluna sitä varten :/
Ootko nyt laihiksella? Katsoin profiiliasi...oot aktiivinen laihdutus-osiossa.
Sulla on kuvassa ihan huippu vartalo :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä kroppa:
Painoindeksi on ollut jotain 21-22 välillä?

Ei niille kelpaa normaalit ihmiset,vaan pitää olla jotain nälkäkurkeja.
Näin on näppylät. Vielä itse "missimamma" sanoi, että nyt äkkiä vielä 5kg pois!
:headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Alkuperäinen kirjoittaja tuomari:
No esim. reisissä on liikaa.Kiinteytystä,kiinteytystä ja paino tasan 60 kg nii avot.
En tosiaan mikään tikkulaiha ollutkaan. Reisissä ja vatsassa oli kyllä rasvaa. Mutta kyllä se silti sieppas. Olin kuitenkin treenannut hulluna sitä varten :/
Ootko nyt laihiksella? Katsoin profiiliasi...oot aktiivinen laihdutus-osiossa.
Sulla on kuvassa ihan huippu vartalo :)
Joo tulin raskaaksi sit kesällä 2007 ja paino nousi huimasti. Nyt siis ihan eri mitat ja tuota kuntoa taas tavoittelen!
 
ne missit

En ymmärrä miksi pitäisi puottaa painoa,kun pelkkä kiinteytys riittäisi.Rumaa kun laihduttavat niin ettei kropassa ole muuta kuin luuta ja nahkaa,ei lihaksen lihasta ja lörppa iho,kun on vaan oltu syömättä.
Typerää.

Ap:llä aivan mahtava kroppa.Ole tyytyväinen itseesi:)
 
vieras
Nätti oot ja hyvä kroppa, mutta missiksi ei oo oikean mallinen ja tosiaan vähän pulska sillä mittapuulla. Mutta nehäb onkin lähes anorektikoita niin ole vaan onnellinen ettet siihen muottiin sovi.
Musta et kyllä tosiaan missimäinen ole, edes kasvoilta mutta sen voi ottaa täysin kehuna.
 

Yhteistyössä