liikakarvoitus

Jalkakarvat on ku ukoilla, ja oon kyllästyny höyliin, parin pv:n päästä jo kamala sänki ja vahatkin tympii, kivulista ja karvoja pitää KASVATTAA, et voi taas repiä niitä irti!!!! Onko ketään joka ois käyny poistattaa ihokarvoja laserilla? Tepsikö?Onko kallista?
 
No mulla ei ole kyllä nuo pillerit karvoitusta juurikaan vähentäneet... usein melkein naurattaa, kun jossain puhutaan runsaasta karvotuksesta ja naisella on vaaleita karvoja just ja just näkyvästi... Toista mulla. Tämä on perinnöllistä, niin sitä ei varsinaisesti mitenkään voi hoitaa lääkityksellä tms. Jos kyse olisi ei perinnöllisestä liikakarvoituksesta, siihenhän on lääkkeitä.


Laseria ei varmaankaan käytetä karvoituksen poistoon ainakaan nykyään, mutta valoimpulssihoito antaa pysyvän lopputuloksen! Siinä karvoja käsitellään valoenergialla muutaman kerran ja karvat tippuvat sen vaikutuksesta lopulta kokonaan pois. Teho on vieläpä sitä parempi, mitä tummempi karvotus on. Homma on aivan kivuton ja lopputulos pysyvä.
Ainoa haittapuoli on hinta, joka on minulle vielä toistaiseksi ollut esteenä... :( Yksi käsittelykerta koko jaloille maksaa paikasta ja paikkakunnasta riippuen 150-300euroa ja kertoja tarvitaan yleensä
5-8... Eli hintaa kertyy. Jos vain jotain moisen rahan saisin, olisin kyllä valmis maksamaan mitä tahansa, että karvoista eroon pääsisin. Ei sitä voi ymmärtää sellainen, jolla ei ole kokemusta, kuinka pahalta tuntuu, kun ei kehtaa edes uimaan mennä tai kulkea sortseissa kesällä... Vielä en ole löytänyt mitään konstia, millä ei jäisi tummia jälkiä karvoista... Kosmetologin tekemä vahauskin epäonnistui... Ja tapoja olen kyllä kokeillut kaikkia mahdollisia.

Mutta jos tuo valoimpulssisysteemi kiinnostaa, löydät netistä lisää hakusanoilla Derma Care tai valoimpulssihoito.
 
Olen käyttänyt Diane Novaa jo 10 vuotta, mutta ei ole ainakaan vielä vaikutus alkanut!! heh heh! Yleensä revin karvat vahalla, mutta karvat alkavat kasvaa ihon sisään ja karvatupet tulehtuu ja jos eivät tulehdu niin näkyvät tummina laikkuina. Joita sitten nuppineulalla kaivelen irti. Kyl sitä joutuukin kärsimään ku ei mukaudu muottiin. Uimahalliin en lähde! Enkä kylpylöihin!! Mulla ei suvussa ole muita karvaisia kohtalotovereita, koska mulla karvoitus johtuu PCO:sta. Lääkkeitäkin olen kysellyt lääkäreitä, mutta eivät suosittele, koska niidenkään teho ei ole kovin hyvä, niin ainakin sanoivat. Olen kuullut Diori-laserista, jolla sais karvat kokonaan pois. Onneks kasvot on siloset (paitsi Akne) ja miestä ei haittaa koko asia. Ois kyl niin kiva ku ei kesällä tarttis vähän väliä karvoja raakata, et voi laittaa edes kaprit jalkaan.
 

Yhteistyössä