Liikkeistä ja potkuista

Kuinka aikasin ootte tuntenu liikkeitä, niitä ihan ensimmäisiä. Etenkin te joilla ei ensimmäinen lapsi. Ja entä sitten oikein kunnon potkuja.
Kiinnostais kovasti tietää kun tästä kolmannesta olen tuntenut liikkeitä tosi aikasin, jopa neuvolan täti epäili että laskettu aika ei pidä paikkaansa, mutta ultran mukaan pitää?
 
Heips! Odotan nyt kolmatta lasta vkolla 12. Mutta kahdesta aikaisemmasta lapsesta olen tuntenut liikkeet vkolta 16 alkaen. Ja sen jälkeen heti säännölliseti. Elikkä odotan innolla 4 vkoa jos tuntisin tästäkin jo silloin. Ultrassa viime vkolla ainakin poika liikkui kovasti, ettei meinattu kuvaa saada :)
 
Mä en ees muista et millon ihan ihan ekat, ku niit ei sillon viel liikkeiks tajunnu vaikka nyt tiedänki mitä ne oli. Mutta vappuna tuntu eka kunnon potku, en muista paljon oli sillon rv. :ashamed: mutta sitte kunnolla rupes tuntuu n.rv.16-17 paikkeilla. Odotan ekaa.

Rinzessa ja papuNeiti rv.19+5
 
Mä tunsin liikkeitä jo todella aikaisin, vaikka onkin ensimmäinen lapsi. Viikolla 15 tunsin jo niin että ei ollut epäilystäkään, mutta aika vahvasti luulen että sitä ennen jo tunsin liikkeet. Lääkäri ei meinannut uskoa... Vauva on kyllä todella aktiivinen ja liikkuu niin paljon etteivät ikinä meinaa dopplerilla pysyä perässä. Nyt rv 19+3 potkii ja heiluu minkä ehtii...
 
Minä tunsin (ensisynnyttäjä) ekat liikkeet rv 14+5, tosin viikot korjattiin vähän hatarin perustein ultrassa, että saattoi olla jo 15+3. Nyt on 15+3 korjatussa ja ne on tuntuneet viime perjantain jälkeen joka päivä.
Ineli
 

Yhteistyössä