Limatulpasta kysymys

Olen kuullut, että limatulppa voi olla klöntti tai sitten ihan runsasta limaa vaan. Millaisia limatulppia olette nähneet ? Onko tullut joka raskaudessa ulos ?
Mulla tuli esikoiselta veren ja kirkkaan liman sekoistusta oleva klöntti. toisessa raskaudessa ei ollenkaan ja nyt epäilen, että liekkö vessassa käydessä taas tullut.
Muutaman sentin pituinen limariekale, voisikohan olla tulppa ?
Kuinka monta päivää limatulpan irtoamisesta on mennyt synnytyksen alkamiseen ??? Kärsimättömänä odotellaan... :)
 
Ekan ja tokan synnytyksen yhteydessä en huomannut mitään,mutta kolmannella kerralla tuli pissalla käydessä ihan selvä klöntti joka muistutti lähinnä raakaa kananmunaa minulla.Viiden tunnin kuluttua syntyi poika.
 
Minulla on tulppaa tullut ulos nyt kolmena päivänä. Aluksi tuli sellaista väritöntä hyytelöä noin ruokalusikallisen verran (ei lähtenyt pyyhkiessä ja piti kädellä vetää se ulos) ja siitä eteenpäin on aina välillä valahtanut housuihin sellaista väritöntä venyvää paksua limaa, niinku raakaa kananmunan valkuaista. Joillakin se voi tulla yhtenä könttinä tai sit tuollai osissa niinku minulla. Se voi tulla myös niin vetisenä että tuolla meidän kesämassuissakin osa on luullut sitä lapsivedeksi ja sairaalassa todettu limatulpaksi.

Nyt tässä vaan odotellaan koska pääsee synnyttämään, rv 38+5 meneillään :D
 
en havainnut limatulppaa ollenkaa. yhdessä tuli tippoin limaa housuun parin pvän ajan-mukana hieman verta ja yhdessä raskaudessa tuli kerralla klöntti pönttöön. liman tulon ulos ei ole mulla ainakaan antanu merkkiä synnytyksestä-irtosivat 4pvää-3vkoa ennen synnytystä.limatulpan poistuttua on vaan vaara saada bakteereja "alapäähän" eli sen jlkeen ei suosita leisiä uimahalleja,kylpylöitä yms.
 

Yhteistyössä