limatulppaa tuli toissapäivänä ja eilen ja tänään vauva laskeutunut. mitä veikkaat, meneekö kauan? kokemuksia? rv 40+2

BIG
Ekasta alkoi tulemaan 4päivää ennen,kun syntyi. Syntyi rv 40+0. Tokasta alkoi tulla päivää ennen ja rv oli 41+3 kun syntyi. Kolmannesta tiputteli 5 päivää ja syntyi 40+2. Sitä siis joka kerralla tiputteli synnytykseen asti,ei siis tullut kaikki kerralla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kissendaal:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja kissendaal:
onko teillä tuntunut kuukautiskipuja ennen supistuksia? kuinka paljon voimakkaampia ne supistukset sitten alkuun olivat? :)
Ne kuukautiskivut on supistuksia. Aluksi niin laimeita, että vatsanväännöistä menee...
kuinka kovia niistä kannattaa sitten odottaa? siis alkuun varsinkin, tiiän kyllä että kipeetä tulee tekemään. mulla kun on kovia kuukautiskivutkin, maha aina sekaisin ja hiki päällä. kuinka paljon kovemmaksi niitä kannattaa kotioloissa sitten vielä odotella?
En mä sitä osaa sanoa, kuinka kauan kannattaa odottaa. Oma kokemukseni on seuraava: Ekan synnytys kesti 7,5h ekoista supistuksista (vedet meni ensin) ja jollen olisi ollut synnärillä jo siinä vaiheessa olisi sinne tullut lähdettyä pian, koska ne muuttu hyvin nopeesti tukaliksi. Mutta sitten on niitä joilla supistelee pitkään ja hartaasti ilman tehoa. Mä nyt oon aika nopea synnyttäjä ja pitänyt olla nopeesti sairaalassa, kun homma on edennyt vauhdilla (3. kerralla kesti vajaan 2 tuntia koko touhu)

Soitapa synnärille.
 

Yhteistyössä