Lindexin, kappahlin tai elloksen talvihaalareista kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja "Pojan äiti"
  • Ensimmäinen viesti
"Pojan äiti"
Pitkään aikaan en ole elloksen sivuilla käynyt ja yllätyin kun oli yllättävän kivan näkösiä haalareita pojalle...
Kun vaan tietäs miten on käytössä kestänyt?

Pojalla on ikää kohta 11½kk, kävelee ja konttaaki vielä joskus...
 
"vieras"
Muutama vuosi sitten ostin KappAhlista vuoden ikäiselle sekä välikausihaalarin että talvihaalarin. Molemmat ovat olleet käytön jälkeen kuin uusia. Parhaat haalariostokset. Sen jälkeen en ole nähnyt sieltä kivoja haalareita. Pitääpä katsoa laittamasi linkit.
 
"Pojan äiti"
Pojille kovin monesti on tarjolla vain sitä iänikusta sinistä, mielusti jotain muunki väristä haalaria pistäsin pojalle...

Jos jollakin on heittää linkkiä kivoihin nettikauppoihin tai vinkata kauppaa josta semmosia haalareita vois löytää rovaniemeltä niin olisin kiitollinen :)
 
juureva
Ei ne tietty laadultaan mitään huippuja ole, mutta kelpaavat kyllä. Usein ongelmana on ulkonäkö, värit ja kuosit ovat ainakin mun makuun tylsiä. Viime talvena pojalla oli kappahlin haalari ja tykkäsin kyllä.
 
mä tilasin ellokselta tänä vuonna sellaisen halpishaalarin. sitä kovasti kehuttiin, mutta mä kyllä lähetän tuon takasinpäin.
minusta se on himuisen ruma IRL ja kun sellasta "kumipuku" kangasta,niin jotenskin hikisenoloinen ja tönkkö. Ja kaulus nousee tosi korkeelle kovana,kun koitin sitä taaperolle.
en aio ostaa tuolta enää mitään,tää kokemus riitti :)

mutta seppälästä ole ostanut joskus kaksiosaisia toppapukuja ns.hienosteluasuiksi kaupungille.ja ne on olleet siis halpoja ja minusta sopineet muutenkin hyvin tuohon tarkoitukseen. Varsinaista käyttöä leikkiessä ja remutessa, eivät taida juurikaan kestää..
Mä luotan jatkossa ihan perinteisiin hyviksihavaittuihin merkkeihin ; reimatec ja jonathan.
 
"Pojan äiti"
mä tilasin ellokselta tänä vuonna sellaisen halpishaalarin. sitä kovasti kehuttiin, mutta mä kyllä lähetän tuon takasinpäin.
minusta se on himuisen ruma IRL ja kun sellasta "kumipuku" kangasta,niin jotenskin hikisenoloinen ja tönkkö. Ja kaulus nousee tosi korkeelle kovana,kun koitin sitä taaperolle.
en aio ostaa tuolta enää mitään,tää kokemus riitti :)

mutta seppälästä ole ostanut joskus kaksiosaisia toppapukuja ns.hienosteluasuiksi kaupungille.ja ne on olleet siis halpoja ja minusta sopineet muutenkin hyvin tuohon tarkoitukseen. Varsinaista käyttöä leikkiessä ja remutessa, eivät taida juurikaan kestää..
Mä luotan jatkossa ihan perinteisiin hyviksihavaittuihin merkkeihin ; reimatec ja jonathan.
Minkälaisen elloksen haalarin tilasit?

Minkäs hintasia nuo jonathanin haalarit on?
Reimatec veis mut konkkaan joten taitaa olla pois laskuista... :p
 
"haalari"
Hei ap,oletko katsonut huutonetistä haalareita? Huuda joku käytetty haalari pojallesi,värivalikoimaakin löytyy! Minuakin kyllästyttää perinteiset pojan haalarit, joten yleensä pidän ticketin haalareista, mutta uutenahan ne ovat kalliita.
Lindexin fix-merkkiin luotan, takeissa ja housuissa löytyy iloisiakin värejä, haalareissa ei ....
Toinen kiva merkki on Minymo, sitä voi tilata nettikaupoistakin,googleta nimi...
 
"tyllerö"
Meillä oli tytöllä tuo KappAhlin toppahaalari viime talvena. Erittäin lämmin, kestävä ja muutenkin toimiva haalari. Lämpimästi suosittelen sitä! Tämä talvi mennään edelleen tuolla haalarilla.
Ostin tytölle ensi talveksi hoitoon kappahlin haalarin, muutaman kerran on sitä jo jäähallilla ollessamme käyttänyt ja ainakin lämpöselle vaikuttaa. Ja hintakaan ei ollut paha kun normaali hinnasta sai -25% pois.

Aiemmin meillä on ollut mm. reimatec, tähti jonathan ja nicky&nellyn pukuja, hyviä nekin mutta hoidossa kun änkäävät kurahousut kun on hiukankin kosteaa niin päädyin halvempaan haalariin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;22156357:
Pjaska, pjaskempi, pjaskin
Lindex, KappAhl, Ellos

Halvalla ei saa hyvää, sanon minä.
Eikä aina kalliillakaan, kolmen _tosi_ huonolaatuisen Reimatecin jälkeen tämäkin kovapää uskoi, että 150e hinta haalarista voi tarkoittaa, että laatu on ihan kuraa, merkki vain maksaa. Onneksi Reimatecin kuositkin ovat alkaneet olla tosi rumia, ei ole tullut kiusauksia :D
 
"vieras"
mä tilasin ellokselta tänä vuonna sellaisen halpishaalarin. sitä kovasti kehuttiin, mutta mä kyllä lähetän tuon takasinpäin.
minusta se on himuisen ruma IRL ja kun sellasta "kumipuku" kangasta,niin jotenskin hikisenoloinen ja tönkkö. Ja kaulus nousee tosi korkeelle kovana,kun koitin sitä taaperolle.
en aio ostaa tuolta enää mitään,tää kokemus riitti :)

mutta seppälästä ole ostanut joskus kaksiosaisia toppapukuja ns.hienosteluasuiksi kaupungille.ja ne on olleet siis halpoja ja minusta sopineet muutenkin hyvin tuohon tarkoitukseen. Varsinaista käyttöä leikkiessä ja remutessa, eivät taida juurikaan kestää..
Mä luotan jatkossa ihan perinteisiin hyviksihavaittuihin merkkeihin ; reimatec ja jonathan.
Mutta toi elloksen pukuhan on sadehaalari eikä mikään vk- tai talvipuku :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22158196]Kyllä on ihan talvihaalari.[/QUOTE]

No ei ole :) Aiemmin on ollut kurahaalari tms. nimellä. Sateellahan tuo on tarkoitettu käytettäväksi, ei kovilla pakkasilla. Meillä on ollut noita kahdet ja minusta ovat verrattomat juuri tämänhetkisistä sadekeleistä aina loskakeleihin asti. Ei kuristen kanssa puljaamista ollenkaan.
 
[QUOTE="vieras";22157869]Eikä aina kalliillakaan, kolmen _tosi_ huonolaatuisen Reimatecin jälkeen tämäkin kovapää uskoi, että 150e hinta haalarista voi tarkoittaa, että laatu on ihan kuraa, merkki vain maksaa. Onneksi Reimatecin kuositkin ovat alkaneet olla tosi rumia, ei ole tullut kiusauksia :D[/QUOTE]
Totta tämäkin ja Reimatecin laatu on ainakin mun mielestä heikentynyt todella paljon.

Itse kiikutin juuri 5 Lindexin takkia (Lindex fix vk-takkeja ja windstopper fleesejä) takaisin kauppaan kun kaikista vetoketjut ja ompeleet rikki. Todellinen maanantaikappale-erä. : / Pysyn mielummin kalliimmissa merkeissä mitkä meillä on hyviksi ja kestäviksi todettu (Molokids, T2H...). Välillä vain tulee kokeiltua noita edullisempia merkkejä ja petyttyä.
 

Yhteistyössä