Linnanmäen "laatusapuskaa" Hans Välimäen ravintolasta

Olen joskus tällä palstalla valittanutkin, että lastentapahtumiin tai -paikkoihin pitää aika ottaa omat eväät mukaan, koska niistä ei yleensä saa muuta kuin roskaruokaa.

Tänään olimme Linnanmäellä. Olemme siellä aikaisemmin käyneet Hans Välimäen MiddHill-ravintolassa, koska sieltä on saanut muutakin kuin roskaruokaa. Aikaisemmin siellä on mm aitoa perunamuusia ja lihapullia/kasvispullia.

Tänään sitten menimme samaan paikkaa ja tilasin lapselle hampurilaispihvin keitetyillä (uusilla) perunoilla ja itselleni kasvishampurilaisen ja ranskalaiset (salaatti-coleshaw oli kuulemma loppu).

Tälläistä moskaa saimme siis pöytään. Näyttää pahemmalta kuin siis Mäkkärin 2e:n hampurilaiset.

Tässä aikuisten gourmet-hampurilainen, hinta 15e:


Tässä taustalla lasten annos keitetyillä perunoilla (10e):


Kylläpä jäi nälkä tuon reissun jälkeen ja piti lähteä sitten kotiin. Ens kerralla taas omat eväät mukaan. Hinta oli tuolla yht 33e aikuisen hampparista, ranskalaisista ja lapsen hampurilaisesta "keitetyillä perunoilla" ja lapselle vettä (MULLE EI!).
 
Viimeksi muokattu:
hoh hoijaa
Opettelisit itse edes linkkaamaan niitä perkeleen kuvia ennenkuin tulet tänne jeesustelemaan. Ei niitä tuotteita ole pakko ostaa, tehkää vaikka seuraavalla kerralla omat eväät sieltä jostain ABC:n noutopöydästä niinkuin muutkin sisäsuomen turistijuntit.
 
Opettelisit itse edes linkkaamaan niitä perkeleen kuvia ennenkuin tulet tänne jeesustelemaan. Ei niitä tuotteita ole pakko ostaa, tehkää vaikka seuraavalla kerralla omat eväät sieltä jostain ABC:n noutopöydästä niinkuin muutkin sisäsuomen turistijuntit.
Musta on kiva käydä ulkona syömässä, on aika köyhää elämää vetää eväitä. On vain ikävää, että laadukasta ruokaa ei ole tarjolla. Roskaruoka valtaa kaikki paikat.
 
ihkut muovikorit =)
Me käytiin siinä ravintola Coccolassa ja tilattiin pizza Coccola: salamia, oliiveja, tomaattikastiketta ja mozarellaa 14,00 € (VL)

Käytännössä saatiin pizza viidellä metwurstiviipaleella, viipaloiduilla purkkioliiveilla ja se juustokin oli korkeintaan jotain mozzarellan kaltaista juustoa ja sitä oli PALJON. Meidän lähipizzapuljustakin saa paljon parempaa ja laadukkaampaa pizzaa kuin tuolta.
 
mää oon kans pannu merkille, että noissa jukujukumaissa on laitaa lukien ala-arvoset ja kalliit sapuskat

aina omat eväät mukaan niin saa syödäkseen
Se on totta, mutta aikaisemmin esim tuolla Hans Välimäen mestassa on saanut ihan hyvää ruokaa. Nyt sielläkin on sit päädytty tarjoilemaan roskaruokaa MUOVIkoreista.

Mäkkärin 2e:n hampurilainen pesee esiinpanollaan ja maullaan tuon ihan 10-0.
 
Se on totta, mutta aikaisemmin esim tuolla Hans Välimäen mestassa on saanut ihan hyvää ruokaa. Nyt sielläkin on sit päädytty tarjoilemaan roskaruokaa MUOVIkoreista.

Mäkkärin 2e:n hampurilainen pesee esiinpanollaan ja maullaan tuon ihan 10-0.
ettei vaan Välikaljan Hanneksella olis pääsy nykäsemään ahneus

jannu hoksannu että ei kannata myydä kympin pöperöitä 14 eurolla jos saman rahan saa 1,5€ kurasta
 
"Ilona"
Nyt täytyy kyllä sanoa että oon täsmälleen samaa mieltä. Käytiin 2 viikkoa sitten. Lasten hampurilaiset jäi syömättä, ja kun maistoin niin en ihmettele. Oma hampurilainen oli ihan ok, mut siis ilman MITÄÄN lisukkeita hinta 15,90 siis pelkkä hamppi!? Ja tosiaan noi helkkarin muovikorit, anteeksi mutta mitä h***ettiä, tolla hinnalla ei saa syödä lautasista? Tarjoilija ei tuonut meille aterimia pöytään, vaan sanoi että aterimet ja ketsupin voi hakea tuosta toisesta pöydästä kahden metrin päästä. Juu älä ihmeessä rasita itseäsi, kyllähän me haetaan.
 
"Hömelö"
Viime kesänä käytiin Midhillissä Särkänniemessä eikä kyllä uudelleen tarvii mennä. Pullosta vettä kynittiin muistaakseni 5,50€! Palvelu oli ynseetä ja tolkuttoman hidasta (hampurilaisia odotettiin reilusti yli puoli tuntia ja senkin jälkeen jotain tilattua ruokaa ei edes tullu), ruoka-annokset pieniä, kylmiä ja todella keskinkertasen makusia. Kaikenkaikkiaan hintaa koko moskalle tuli kunnon ravintolalaskun verran. Nälkä ja vitutus jäi.

Jos me käydään Lintsillä, me mennään vaikka kesken retken siihen ulkopuolelle kiinalaiseen ravintolaan syömään. Askeettinen paikka, mutta ruoka Lintsiin verrattuna kohtuuhintasta ja erittäin hyvää. Annokset tulee nopeesti ja palvelu on ystävällistä. Sisäänpääsy Linnanmäelle on ilmanen, joten ollaan syömisen jälkeen paineltu takasin huvipuistoon.
 
Käsittämätöntä
Ei tarvi lähteä Köpiksen Tivolia kauemmaksi kun jo löytää todella laadukkaita ravintoloita huvialueilta. Miten ihmeessä me suomalaiset tyydytään syömään järjettömän kallista kuraa huvipaikoissa ilman ettäs asialle tapahtuu mitään parannusta? Reilusti sitten mäkkärit hintoineen Linsille tai kunnollisia, laadukkaita ravintoloita. Olen niin kyllästynyt lapsiperheiden aliarviointiin että savu nousee korvista.
 

Yhteistyössä