Linnanmäen vonkaputous ja penkkien hygieenisyys laitteessa?

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
sivusta seuraaja..
Noxiferin kommentti on kyllä ala-arvoista matskua, jolla hän todennäköisesti pönkittää omaa kehnoa elämäänsä. Monelle vastaavalle kirjoittelijalle samat sanat. Kiitos kuitenkin niille, joilla on ollut näkökulmia ja kykyä hauskuttaa tämän threadin varrella mm. meikäläistäkin. :D

Ap:lle aktiivisia treenihetkiä. Katsele vaikka joka ilta kivoja dokkareita lasten mentyä nukkumaan ja supistele samalla 3 x 60 nopeaa sarjaa alatielihaksia, pidä puolen minuutin tauko. Sit sen jälkeen koita pitää vaikka 3 kertaa n. 60 sekkaa lihaksia jännittyneenä. Siitä on hyvä lähteä. Alkuun voi olla tylsää ja kettumaista, mutta alkaa tuntua hyvälle jatkossa. :)

Ei ole vissiin missään vaiheessa käynyt mielessä että lantionpohjan lihaksia voi treenata? Näin miehen näkökulmasta vain ajattelin.. ja niin käykö miehes muuten paljon virossa?
 
raskautta suunnitteleva
Et tosiaankaan ole ainoa. Värkki on priimakunnossa, enkä o synnyttäny ja silti juurikin uidessa ryystää sisäänsä. Poreamme on ihan pahin paikka, kun istuu alas ja kuplat oikein työntää värkkiin kaiken veden. Tätä tapahtui pikkutyttönäkin yhtenään.. Yök. Siinähän sitten menee reikeliin kaikki varvassilsat ja pappojen virtsankarkailut. Enpä ole käynyt lintisllä hörppimässä, mutta tiedänpähän olla menemättä vonkaputoukseen.

Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta

Sisi oeln synnyttänyt kaksi juuri ja juuri 3kilosta vauvaa.

Alapään lihakset on todella hyvässä kunnossa, lääkärikin sen jo sanoi siinä synnytyksen jälkeisessäkontrolli käynnissä. Ei lirahtele eikä mitään muutakaan, ja mieskin sanoo tuntevansa ne erittäin hyvin ;)

Mutta, esim kylpylässä, kun uin, ja sieltä kun nousen, nin kyllä mä tunnen että alapäästä valahtaa vesi jalkoja myöten alas :/

Ja kai siitä nyt vois tullakki ties mikä tauti.

Hyi hitto että on ällöä miettiä edes, että se lisma vesi jossa on koko kylpylän tyypit mulinu, niin käy mun alapään sisällä, ja sinne vie ties mitäpöpöjä, pahimmassa tapauksessa joku lapsi vielä hörppää sen mun alapääveden... yörks.

Taitaa loppua koko kylpylöinti meillä.

Ja olenko tosiaan ainut kelle käy näin??
 
SilverHeart
jotenkin veikkaan, että ne linnanmäen henkilökunta kuitenkin huoltaa sitä laitetta ja huolehtii sen hygienisyydestä. Mutta eihän sitä jokaisen asiakasryhmän välissä rueta kloriitilla hinkkaamaan.Ja tietääkseni kyllä hiivat sun muut ei ihan noin pienestä tartu, etenki jos sulla on jotaki vaatetta päälläs kun istut vonkaputoukses.
Ja jos sua noin huolettaa tollane, niin älä oikeasti mene siihen laitteeseen.
Ja näin ihan muuten vaan jos sulla kerta on lapsia. niin etkö sit koskaa tuu miettineeks että mitenkäs paljon siinä hommassa kaikkia bakteereja sun muita on..? Tuskin siinä miehet alkaa vehkeitään desinfioimaa ennen hommiin ryhtymistä..
 
"Niina"
Pakko sanoa yhden lapsen synnyttäneenä, että ei mulla kyllä mitään tonne värkkiin sisälle uidessa muljahda ja en pysty käsittämään aikaisempaa kommenttia siitä, että ilman synnytystäkin vettä pääsee uidessa römpsään? :D :D HAHAHA. :D Oon saanu kyl niin hyvät naurut tästä ettei oo tosikaan, pakko kiitellä! :D Onnea vaan AP:lle imutehon kurissa pitoon ;)
 
Anonyymi
"Oletteko koskaan miettineet, monenko ihmisen kanssa olette välillisesti olleet sängyssä, sanotaan nyt vaikka niin, että jos lasketaan kaikki petikavereiden petikaverit"

Tekeekö tämä minusta homon?
 
"Ajattelija"
Kyllähän tossa Vonkaputouksessa on ihan selkeä riski tulla jopa raskaaksi!! Joten elkää naurako!!

Emäntä A on ennen puistoon lähtöä rakastellut miehensä kanssa. Hänen hörppäävä hipponsa ottaa veden sisään ja autuaana laskee veden taas penkille, mutta tällä kertaa on mukana hänen miehensä lasti.

Emäntä B istahtaa penkille ja hippo hörppää penkiltä veden ja siittiöt, laskuvaiheessa emännän hippo ei lurauta kaikkea ulos ja kas näin jäi siittiöt sisään!

Ja ennenkuin alatte parjata teorian heikkoutta, niin papa kokeissa on jos jonkun verran vipeltäjiä useinkin.
 
housut poissa?
En ole väittänytkään että siittiöt siinä eläisi ja kuka ees runkkaisi sellaisessa vaunussa. Puhun vain ja ainoastaan naisen alapään bakteereista, esim.hiivasta ja streptokokista. Kun ei se putoksen vesi mitään uimahallikloorattua vettäkään ole!! Että naurakaa vaan ja krapsikaa alapäitänne tulehduksien takia kun käytte vonkaputoksessa... Ootte idiootteja koko porukka.
ilmanhousujako sä siinä istut?
 
Kalsarit kunniaan
On kyllä ollut ilo lukea tätä mutta nyt vituttaa. LUULETKO SINÄ SAATANAN JÄRJEN JÄTTILÄINEN ETTÄ HOUSUT SUODATTAA NE BAKTEERIT!!!???!!

Millanen imu sulla on että vedet menee sun sisääs? Oisko sit ne kurahousut?!? Ne vois suodattaa bakteerit. Ja jos on tollanen bakteerikammo, ni pysy kuivissa laitteissa. Miten voi joku olla tosissaan???
 
[QUOTE="Ajattelija";24219204]Kyllähän tossa Vonkaputouksessa on ihan selkeä riski tulla jopa raskaaksi!! Joten elkää naurako!!

Emäntä A on ennen puistoon lähtöä rakastellut miehensä kanssa. Hänen hörppäävä hipponsa ottaa veden sisään ja autuaana laskee veden taas penkille, mutta tällä kertaa on mukana hänen miehensä lasti.

Emäntä B istahtaa penkille ja hippo hörppää penkiltä veden ja siittiöt, laskuvaiheessa emännän hippo ei lurauta kaikkea ulos ja kas näin jäi siittiöt sisään!

Ja ennenkuin alatte parjata teorian heikkoutta, niin papa kokeissa on jos jonkun verran vipeltäjiä useinkin.[/QUOTE]

Kuka siel istuu perse paljaana? kankaan läpi ne vipeltäjät aivät sentään pääse. Melkosia vipeltäjiä juu jos ne kankaan tai kahden läpi pääsevät. Tai ne pöpöt.
 
noei
Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta

Sisi oeln synnyttänyt kaksi juuri ja juuri 3kilosta vauvaa.

Alapään lihakset on todella hyvässä kunnossa, lääkärikin sen jo sanoi siinä synnytyksen jälkeisessäkontrolli käynnissä. Ei lirahtele eikä mitään muutakaan, ja mieskin sanoo tuntevansa ne erittäin hyvin ;)

Mutta, esim kylpylässä, kun uin, ja sieltä kun nousen, nin kyllä mä tunnen että alapäästä valahtaa vesi jalkoja myöten alas :/

Ja kai siitä nyt vois tullakki ties mikä tauti.

Hyi hitto että on ällöä miettiä edes, että se lisma vesi jossa on koko kylpylän tyypit mulinu, niin käy mun alapään sisällä, ja sinne vie ties mitäpöpöjä, pahimmassa tapauksessa joku lapsi vielä hörppää sen mun alapääveden... yörks.

Taitaa loppua koko kylpylöinti meillä.

Ja olenko tosiaan ainut kelle käy näin??
Ei kenenkään alapää hörppää mitään muutako kikkeliä. Vettä ainakaan mistään altaasta. teillä valluu se vesi siitä uimapuvusta niitä reisiä pitkin.
ite oon synnyttäny 4 lasta joista viimesimmän vähän iäkkääpänä, niin ei munkaan värkki imase mitään mitä en halua imassa.
 

Yhteistyössä