Lisää mekkoloita...

..joita olen tässä kovasti "ahkeroinut! =) Lisään heti tähän, ettei mallit ole mitään monimutkaisia, vaan suht helppoja. Kankaat on kaikki kierrätetty, lakanoita ja verhoja. Tässä siis

Neidin 4v. mekko:


Ja pikkuisen mekko ja "bolero":


On se taas mukava kun tuli valmista!!
Itselle aloitan tekemään sitten mekkoa tänään, sekin syntyy vanhasta lakanasta.. Saas nähdä kuinka onnistuu. :)
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Hienoja..... kyllä mä oikeestaan alan toivoa tyttöä tässä....mites sen laukun kanssa kävi??
No se on ihan alkutekijöissään vielä, puuttuu vielä vuoripalat kokonaan ja pitää ostaa ne D-renkaatkin.. Noilla mekoilla kun kiireempi niin ne ensin. :)
Se valmistuu kun valmistuu....noi mekot on kyllä hienot....kyllä kotoa löytyy materiaalia vaikka kuinka :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Hienoja..... kyllä mä oikeestaan alan toivoa tyttöä tässä....mites sen laukun kanssa kävi??
No se on ihan alkutekijöissään vielä, puuttuu vielä vuoripalat kokonaan ja pitää ostaa ne D-renkaatkin.. Noilla mekoilla kun kiireempi niin ne ensin. :)
Se valmistuu kun valmistuu....noi mekot on kyllä hienot....kyllä kotoa löytyy materiaalia vaikka kuinka :D
Kyllä! Oon mä kyllä anopiltakin hamstrannu noita verhoja, kun se hävittää kamaa urakalla, ja nyt se on oppinut jo kantamaan mulle kirppariltakin kaikkea kun sattuu näkemään! =)
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Hienoja..... kyllä mä oikeestaan alan toivoa tyttöä tässä....mites sen laukun kanssa kävi??
No se on ihan alkutekijöissään vielä, puuttuu vielä vuoripalat kokonaan ja pitää ostaa ne D-renkaatkin.. Noilla mekoilla kun kiireempi niin ne ensin. :)
Se valmistuu kun valmistuu....noi mekot on kyllä hienot....kyllä kotoa löytyy materiaalia vaikka kuinka :D
Kyllä! Oon mä kyllä anopiltakin hamstrannu noita verhoja, kun se hävittää kamaa urakalla, ja nyt se on oppinut jo kantamaan mulle kirppariltakin kaikkea kun sattuu näkemään! =)
ihanaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
..joita olen tässä kovasti "ahkeroinut! =) Lisään heti tähän, ettei mallit ole mitään monimutkaisia, vaan suht helppoja. Kankaat on kaikki kierrätetty, lakanoita ja verhoja. Tässä siis

Neidin 4v. mekko:


Ja pikkuisen mekko ja "bolero":


On se taas mukava kun tuli valmista!!
Itselle aloitan tekemään sitten mekkoa tänään, sekin syntyy vanhasta lakanasta.. Saas nähdä kuinka onnistuu. :)

Aivan ihania! Kyllä sie olet taitava! Miulla just ja just kestää "ompelukone hyppysissä", että suoran sauman saan ommeltua!! ( Siis suorastaan kateellinen olen!)

=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pitkä kiekko:
Aivan ihania! Kyllä sie olet taitava! Miulla just ja just kestää "ompelukone hyppysissä", että suoran sauman saan ommeltua!! ( Siis suorastaan kateellinen olen!)

=)
Kiitos! :ashamed:

Ja tosiaan nuo mekot on ihan helppoja, yksi oli lehdessäkin helppokaava-nimellä!! Pikkujutuilla saa näköä. Ja jos sinulla kone hyppysissä kestää, niin siitä se lähtee! Kohta huomaat tekeväsi jo ties kuinka monimutkaisia juttuja. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Hienoja ovat! :flower: Mistä tuon boleron kaavan oot ottanut? Pitäis tyllerölle kesäksi saada
Se oli oikeasti vauvan nuttu, siis sellainen suorahelmainen tavallinen takki. Pyöristin helmat ihan silmämääräisesti vaan leikkaamalla. Suuri Käsityölehti 10/05 löytyy kaavat.
 
Marilii
Olispa ihanaa osata ommella vaatteita. Kangaskaupoissa on niin ihania kankaita. Miksi kauppojen vaatteisiin ei ole käytetty semmosia kankaita jos niitä kerran on olemassa?
 

Yhteistyössä