LIV D..ylipainoiset pikkuvauvat

äiti x 4
no minä lihoin kuopuksen odotusaikana 37kg, syntymäpaino 3,7kg (52cm) ja nyt 2v.8kk 11.9kg (94cm ) .
että ei se ihan yks yhteen sen äidin paino/painonnousun kanssa mene.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti x 4:
no minä lihoin kuopuksen odotusaikana 37kg, syntymäpaino 3,7kg (52cm) ja nyt 2v.8kk 11.9kg (94cm ) .
että ei se ihan yks yhteen sen äidin paino/painonnousun kanssa mene.
No ei tietenkään mene. Melkeen mikään tässä maailmassa ei mene yksi yhteen, mutta todennäköisyys saada iso vauva kasvaa hurjasti jos äiti on iso/ottaa paljon painoa raskauden aikana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti x 4:
no minä lihoin kuopuksen odotusaikana 37kg, syntymäpaino 3,7kg (52cm) ja nyt 2v.8kk 11.9kg (94cm ) .
että ei se ihan yks yhteen sen äidin paino/painonnousun kanssa mene.
Onko sulla joku sairaus kun lihoit noin paljon? Pystyykö ihan syömällä lihomaan 37kg 9kk aikana?
 
v
Eiköpä se syy löydy kasvattajasta. Valitetaan että lapsi lihava eikä syliinkään voi ottaa ja ihmiset tuijottaa ja samalla tungetaan ranskalaisia lapsen suusta alas. Pitäskö kattoa peiliin?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Eiköpä se syy löydy kasvattajasta. Valitetaan että lapsi lihava eikä syliinkään voi ottaa ja ihmiset tuijottaa ja samalla tungetaan ranskalaisia lapsen suusta alas. Pitäskö kattoa peiliin?
Mä en kyllä ymmärtänyt sitä äitiä, joka sanoi ettei jaksa nostaa lastaan. Lasta, joka painoi 25 kg. Miten voi olla niin voimaton? Kyllä mä jaksan nostaa tuon 7 -vuotiaan, joka sen verran painaa.
 
Vieras
Heh, se oli aika hauskaa, kun se yksi mamma totesi, että raskausaikana syöty kala lihotti häntä hurjasti. Kala oli yhtä kuin päivittäiset fish & chips - annokset. Kalahan se oli se syy...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Eiköpä se syy löydy kasvattajasta. Valitetaan että lapsi lihava eikä syliinkään voi ottaa ja ihmiset tuijottaa ja samalla tungetaan ranskalaisia lapsen suusta alas. Pitäskö kattoa peiliin?
Mä en kyllä ymmärtänyt sitä äitiä, joka sanoi ettei jaksa nostaa lastaan. Lasta, joka painoi 25 kg. Miten voi olla niin voimaton? Kyllä mä jaksan nostaa tuon 7 -vuotiaan, joka sen verran painaa.
mun 9 v poika painaa 29 kg ja hyppää vieläkin välillä syliin:D Niin kauan saa hypätä kunhan itselläni voimat riittää:)

 

Yhteistyössä