Löysin uuden kivan verkkokaupan, kiva ja pojillekin siistejä vaatteita

En oo, enkä missään sidoksissa tuohon kauppaan (paitsi että tilasin niitä tyttöjen vaatteita äsken). Osuin vahingossa sinne enkä muista kuulleeni/lukeneeni koskaan tuosta kaupasta.

Jos mulla olisi poika, niin olisin voinut tilata noita turkooseja/vihreitä vaatteita+ mukavat farkut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Epätoivooo;22571682:
Ihan jees, mutta aika äkkiä menis satanen rikki ku alkas kahelle lapselle tilaamaan.
Joo, halpoja ne eivät olleet. Ostin kyllä niitä alessa olevia kesävaatteitakin, ensi kesäksi.

Osuin sinne kun hain jollain hakusanoilla "pitkä tyttöjen takki" tms.
 
Joo, ei valitettavasti iske minuun yhtään. Tylsää ja ilmeetöntä. En ole vielä niin kyllästynyt väreihin että ostaisin paikasta jossa on vain sinistä ja beessiä.

Tää oli kyllä ihan nätti malliltaan Leppis & Loppan - Ruskea Hero-neulehuppari
Joo, tuota mm. katsoin ja jotain vihreääkin näin? vrt.tummansiniseen mitä näkyy tytön poikapuolisten pk-kavereiden päällä kivoja.

Mä voisin ostaa tuon värisiä tytöllekin :)
 
Huom harmaana
Niin ne on vaatemaut erilaisia :)
Itse voisin noista ottaa ehkä sen neuleliivin johonkin juhliin, mutta muuten eivät innosta ollenkaan.
Värikkäämpiä vaatteita pojalle kaipaisin.

Itse en huomannut siellä vasemmassa laidassa kuin kolme pojan "sarjaa", en ollenkaan mitään turkoosia tms. Olikohan ne sitten alevaatteissa?
 
Niin ne on vaatemaut erilaisia :)
Itse voisin noista ottaa ehkä sen neuleliivin johonkin juhliin, mutta muuten eivät innosta ollenkaan.
Värikkäämpiä vaatteita pojalle kaipaisin.

Itse en huomannut siellä vasemmassa laidassa kuin kolme pojan "sarjaa", en ollenkaan mitään turkoosia tms. Olikohan ne sitten alevaatteissa?
Musta oli kivoja, ne punaruudulliset paidatkin. Ja nämä Leppis & Loppan - Mustat pojan samettihousut olisivat varmaan kivat päiväkotihousut ja kouluunkin, mukavat.

Niissä kesävaatteissa ainakin oli. Mä katsoin noi kaikki läpi, kun niitä ei ollut niin satoja :). Esim. täähän käy nytkin Leppis & Loppan - Raidallinen pojan huppari
 
"äippä"
Kiitos vinkistä! Me like! Kivan näköisiä vaatteita ja kerrankin myös pojalle! =) Mun mielestä ei ole kalliita vaan keskihintaisia, mutta kalleus on tietysti suhteellinen käsite. Hyvän näköisestä pojan vetoketjullisesta puuvillahupparista alessa 12 tai 20 euroa ei ole musta paha hinta.
 

Yhteistyössä