löytyykö täältä ketään joka kuumeilee jo 5,6,7 tai 8:tta lasta?

Heippa kaikille :wave:

Ihana pino teillä täällä :) Minä en varsinaisesti kuumeile nyt uutta vauvaa, mutta olen päättänyt nyt jättää sen hirmuisen vannomisen, ettei meille tule enää yhtään vauvaa :D Pojasta lähtien olen nimittäin aina vannottanut oikein isoon ääneen, että tämä on viimeinen vauva meille :ashamed: Ja hänen jälkeensä on siis tullut vielä kaksi pientä pakettia :whistle: :D

Meillä on siis kuusi lasta (-96, kaksoset -98, -03, -05 ja -07) :heart:

Mielelläni vaihtaisin teidän kanssanne kuulumisia, sillä teidän tunteet ja keskustelut ovat niin lähellä omia ajatuksia, että en ollut uskoa silmiäni, kun niitä luin :) Ilmeisesti sen täytyy johtua juurikin tästä tietynlaisesta "hulluudesta" haluta näitä lapsukaisia näinkin monta ;)

Minä olisin kuitenkin kovasti ehdottamassa salattua kerhoa, johon olisi salasana ja siellä voisi kirjoitella vähän vapaammin tunteistaan ja ajatuksistaan :) Itse olen kirjoitellut tosi paljon tuonne toukokuisten pinoon, kun kirjoittelin sinne jo odotusajasta asti! Päätimme kuitenkin muuttaa pinomme kerhoksi, koska taustailijoita oli niin paljon ja halusimme jutella vähän syvällisemmin asioista :) Nyt siis kirjoittelemme tuolla salatussa kerhossa, jota hoitaa yksi pinomme jäsenistä. Olemme olleet tosi innoissamme siitä ja olemme laitelleet sinne kuviakin, kun olemme "vain omalla porukalla" :)

Muutama muukin oli tässä pinossa innostunut kerhosta? (Toisen heistä tunnistinkin, varmaan hänkin tunnistaa minut tuosta profiilista :D :hug: ) Olisiko joku innokas perustamaan meille suurperheen äideille, ikuisille vauvakuumeisille, omaa kerhoa :) ?

Ollaan nyt lähdössä ulkoilemaan, mutta palaan illalla katsomaan, mitä olisitte mieltä siitä salatusta kerhosta :wave:

Voimia kaikille mammoille :hug: :hug:
 
IIIIIIIIKS, jamias, vitsit onnea kauheesti , oon ihan täpinöissäni täällä :D :D :D Ihanaa, eka plussa!!!! Kyllä ne haamutki on plussia! mullakin on muutama haamu nurkissa täällä! ja oikein kovasti tervetuloa parasta aikaa ja ja... unohdin jo nikkisi :ashamed:

Odotellaan,mitä tuo meidän LS tykkäis kerhon perustamisesta. voisi tosiaan vähän avoimemmin siellä turista :hug:
 
parasta aikaa; eii oo totta...hihiiii....Ihanaa "nähdä" sutkin täällä!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hug: :hug: :heart: :heart: :heart:
Mä en ikunaan ois uskonu törmääväni täällä meitä samanmaalaisia siis -kuntalaisia...hih. ;) :hug: :hug:
Meni hetken aikaa ennenkun hokasin,kun sun profiiliin kurkkasin.... ;)

Jamias;huippuihanaa!!!!!!!!! :hug: :hug: :heart: :heart:
 
Täälläpäs on tapahtunut paljon! :D no, hyvä vaan että pinomme elää, kasvaa ja voi hyvin :wave: :wave:

emuliinu Mitä sie toisten jutuista välittämään, vaikka sydämeen ne pistot aina osuukin :hug:

Tervetuloa Nasu-79 ja Lumikello75 Päivitän teidätkin listaan. Mites parasta aikaa laitetaanko sut listoille? entäs se seiska ( vauva ) ???? ;)

Jamias ja Uusiomami-77 sit heti kertomaan jos tulee varmuutta +-asiaan B) Peukut pystyssä!

kerhosta Mä olen onneton tietokoneiden kanssa säätämään :ashamed: :ashamed: Voin tietty yrittää mut jos en osaa ja onnistu niin sitten sen kerhon saa perustaa joku minua taitavampi :D Kerhossa on mun mielestä vain yksi iso vika ja se on se kun ei näe toisten tekstejä kun vastaa :/ mä aina unohdan puolet et mihin piti kommentoida. Mut siis muuten kyllä juu sopii. Tulen ilmoittamaan heti kun saan kerhon perustettua.

Ja sitten, eilen mietiskelin täällä sitä mahdollista ovulaatiota. No, tänä aamuna valahti sellaset limat (sori ) alapäästä et eiköhän se ovis ollut :whistle: ja asiasta tekee mielenkiintoisemman se, että eilen oli sellainen :heart: hetki ;) hmm... nyt vaan sit odottelemaan kierron päättymistä...
 
...olisi kiva mutta miekään en ossaa :ashamed: alottaa sellaista.Voi hitsinhitsi:varovainen ONNEA Jamiakselle :heart: ......Ihan samat fiilikset täällä Kassulla :whistle: Aamupissasta testasin RFSU:n liuskalla ja jos oikein kuvittelee niin kyllähän siinä jottain ehkä on.Mutta eihän sitä nyt enää saisi tulkita näin puoliltapäivin.Ja sitten ostin kerhomatkalla apteekista Predictorituplapakkauksen.Tein sen just noin 10 minuuttia sitten.Harmittaa,kun minusta tuollainen "ikkunahässäkkä" on inhottava tulkita,kun mun silmät TIETENKIN näkee siinä sen haamun,mutta voi ihan yhtä hyvin olla varjoa.HOHHOIJAA |O :kannattais vissiin odotella nyt viikko vaikka ennen uutta testiä.Mutku on hätähousu ni on hätähousu.

Joku teistä sanoi että oli aivan varma asiasta ilman testiäkin ja testit sitten vaan sotki ajatuksia:sellainen on fiilis nyt meikäläiselläkin.Ilman testiä laittaisin kaikki likoon raskauden puolesta ja testit on kuitenkin negaa(?).....


....pitäkää mullekkii peukui bd
 
voi teitä onnellisia jännääjiä!mä oon niin masentunut näitten hormonieni kanssa..nyt oon 11päivää syönyt estrogeeniä. ja se on tuonut sivuoireet mukanaan. kaksi päivää ollut alapää ihan kipeä, sellanen "höttö" kun synnytyken jälkeen. välil tuntuu et on ihan turvoksissa, kun joku tunkeis alapäästä läpi. pissalla saa ravata koko ajan tiristämässä tippoja. sivuvaikutuksina oli muistaakseni virtsatieinfektion oireilu. valkovuoto on palannut. limaa valuu urakalla, etenkin yön jälkeen. alavatsa on toisinaan tosi raskaan tuntuinen ja arka. mitäköhän super paksua limakalvoa mulle oikein kasvaa. estrogeenin tehtävähän on kasvattaa limakalvoa.
mä en varmaan ikinä saa enää vauvaa...kai tää on luonnon tapa sanoa, ettei enempää..
 
Tääl on peukut pystyssä kassu!! :heart: :heart:
Ja samalla myös toinen hätähousu.... :ashamed: :ashamed:
Jos ne menkat mulla meinaa alkaa,niin alkais nyt sit....minen jaksa oottaa montaa päivää... :kieh: :ashamed: :whistle: ;)

manhattan2; :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
 
Petite 5:s haaveissa ss

manhattan2 5:s haaveissa ss

Levoton Strutsi 5:s haaveissa (yritys alkaa 02/08) ss

Jamias 5:s haaveissa (yritys alkaa 02/08 ) ss

Kassu 5:s haaveissa ss

amaya 7:s haaveissa (yritys alkaa 5-6/08 ) ss

Felicia 8:s haaveissa ss

emuliinu 8:s haaveissa ss

Tuttemui 6:s haaveissa (yritys alkaa 02/08) ss

Lumi-Marja 6:s haaveissa (yritys alkaa 4/08) ss

Rouva Bennet 7:s haaveissa ss

LuppiksenMuija 5:s haaveissa ss

leidi 5:s haaveissa ss

Catina 5:s haaveissa ss

Uusiomami-77 5:s haaveissa ss

Karhunvatukka 7:s haaveissa ss

Bäivi 5:s haaveissa ss

Nasu-79 5:s haaveissa ss

Lumikello75 5:s haaveissa ss

parasta aikaa 7:s haaveissa ss

ss tarkoittaa, että näille nikeille on lähtenyt salasana y-viestillä :wave:
 
Petite;haitko jäsenyyttä? siellä oikeella ylhäällä on sellanen juttu...siitä ne kyssärit tulee...

amaya;etusivulta klikkaat kohdasta kerhot...punainen otsikko....
siitä se ohjautuu siihen missä on nää kaikkien kerhojen otsikot...

:hug: :hug: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä