Loiriko muka hyvä?

  • Viestiketjun aloittaja huh yök
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Aivan helvetin hyvä laulamaan ja todella karismaattinen mies. Tykkään :heart: :p
siinä on vähän samanlaista karismaa kuin keskiverrossa koulun keittäjässä. juunou, näissä mika halvari -klooneissa. aknearpia, näppyjä, luomia ja ihraa. suomalainen miesihanne. ville valo ain't got shit on loiri.
 
tykkään
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
En mäkään ymmärtäny Loirin päälle, kunnes kuulin tämän
http://www.youtube.com/watch?v=H9XQRnO3Rtc
:heart:
Aivan ihana! Kylmät väreet menee, kun kuuntelee tätä loistavaa tulkintaa ehkäpä maailman parhaasta kappaleesta. :heart:
 
niinpä
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Mulle Loiri toimii täysillä. Osaksi johtuu myös siitä, että sillä on olemuksessaan samaa karismaa kuin mun isässä ja äänessä samanlainen väri. :heart:
Samat sanat. Aina kun katson hänen kuviaan tulee mulle isä mieleen... :) Vaikka toki oma isäkin elää vielä. Mutta kyllä niissä niin paljon samaa on. Aina on olleet samantyylisiä. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja dechs:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Aivan helvetin hyvä laulamaan ja todella karismaattinen mies. Tykkään :heart: :p
siinä on vähän samanlaista karismaa kuin keskiverrossa koulun keittäjässä. juunou, näissä mika halvari -klooneissa. aknearpia, näppyjä, luomia ja ihraa. suomalainen miesihanne. ville valo ain't got shit on loiri.
Kateellisen puhetta :D

Sä et oo varmaan koskaan käynyt Loirin keikalla? Kannattais.
 

Yhteistyössä