Lokakuun 2007 taaperot, elokuussa/syyskuussa

Jos rokotetta meille tarjotaan niin otan varmaankin, tai sit en... :D en tiä.
Rontti, sieltä teidän suunnalta kyl mutta vielä noin 20-30 min ajo eteenpäin ;) elikkäs meiltä joku 30-45 min ajomatka on kullan luo. Enemmän kyllä täälä meillä ollaan kun on hiukan kuitenkin helpompi poikien kanssa ja hää Tampereella käy kuitenkin töissä :D

Nyt nukkumaan, aamulla taas pojat tarhaan ja mä kahvitteleen rakkaan ystävän kanssa kenen häät tiedossa ens lauantaina, suunnittelua ja ja jännittämistä luvassa siis.
 
Toivotaan, lämpimät onnittelut :heart: :D ! Onko ihan tuore juttu vai miten, en jaksa lähtee vakoileen muualta ;) , ja kaikki kun pitää kertoa täälläkin :D

Jo tuonne fb puolelle kirjoitin, miten haaveilen, että joskus sais nukkua pidempään kuin 7 |O . Aamunvirkku ihminen olen, mutta joskus ois ihana saada herätä just siihen aikaan, kun oma kroppa herättää :attn: :attn: |O . Meillähän tuo mies ei ikinä herää lasten kanssa aamulla, heräis kai jos pyytäisin, mutta niin, että minä ehtisin sen kumminkin ensin herätteleen ja se ei enää sitten edes olis sama homma. Mietinkin, että taidanpa ehdottaa tuolle, jos vuorotellen oltas pari yötä lasten kans jossain mökillä tai mummulassa ja toinen sais olla sen ajan ihan yksin kotona. Se ois tällä hetkellä mun unelma jotenkin!!! Saas nyt vaan nähdä, mies jo töissä ja voipi jäädä toteutumatta. Meilläkin noita mummuja olisi, mutta kukaan ei niitä kysele, eikä varsinkaan kaikkia kolmea...
 
Toivotaan onnittelut :D

Rontti Me tehtiin viime pääsiäisenä siten, että mies lähti pojan kanssa anopille ja mie sain olla pari yötä ihan itekseni. Tai no, koiran kanssa. Vaikka silloin teinkin joka päivä pihahommia, niin oli se silti rentouttavaa, kun ei tarvinnut koko ajan olla valmiina ryntäämään jonnekin päin pojan perässä tai miettiä ruoka-aikoja.
Ainakin kannattaa ehdottaa, että voisiko joskus toteuttaa niin, että tosiaan saisit olla ihan iteksesi. Jos miehen on vaikea keksiä joululahjaa, nin ehdotat vain paria vapaata päivää/yötä :D
 
toivotaan :heart: :hug: onnea!!

jos tuo rokote nyt tänne tuppukyläänki suvaitsee tulla ja meillä on mahdollisuus se ottaa,niin otetaan koko porukalle..
simpalla tuntuu aina niin rajuna olevan kaikki nuo taudit mitä on ollu,niin sille sen takia.
isännällä on astma,piikittäkööt senki,ja sit jos sen raskaana saa ottaa nii tietty otan..
 
Flunssaterveiset :snotty:

Koko viikko on menny sairastaessa, eilen sain sitten antibiootit angiinaan niin alkaa nyt helpottaan, onneksi! Piti vielä vaihtaa tuo lääke kun oon sitten ilmeisesti allerginen penisiliinille, mutta nyt näyttää jo valosammalta :) Tytöt ja mies on ihme kyllä terveitä ja toivottavasti pysyvätkin kun ukolla olis lauantaina lähtö veljensä polttareihin ja menee kyllä mönkään kaikki jos vielä sairastuvat.

Dogtor onnea kovasti tyttöuutisista! meillä kans miehen perheessä on neljä poikaa joten meidän tytöt olivat oikeenkin tervetulleita :D

Keffeli mukavaa lukea kun on sielä romanssia menossa, toivottavasti kyseessä on pitempikin sellanen :heart:
 
Onnea onnittelujen kohteet :hug: :hug:

Kestoileeko kukaan? meille tuli hajuongelma, siis järkky kusenkäry, kun pissavaipan laittaa pyykkiin odotaan.. :x Kuivina, pestyinä on hajuttomia. Ällöööö....

Ihana kesäsää!! Mä silti sisällä notkun, kun saa taas iltaan saakka olla pihalla, kun Eero herää.
Lauantaina mennään Onnin kanssa Puuhamaahan, toivotaan, ettei oo kauheeta loppuryysistä!

 
Rontti mitäs murresanoja mie oon oikein viljelly? :D
tosta lintuinfluenssasta minä kävin maanantaina siellä lääkärissä,ja lääkärin kanssa lähti puheeksi tuo influenssa,kun taivasteli että miten paljon on tietoo tullut sähköpostiin.sano että js tuo tauti iskee,niin nesteytys on kaikkein tärkeintä,että mahollisimman paljon pitää juoda.ja sano että 5 päivää kestää ja loppuu ku seinään :eek:
kyllähän sitä pikkusen pelottaa jos tuo tauti tulee,siinähän voi monta viikkoa mennä sitten että oot saikulla..jos työterveyshoitaja jo saa suorilta määrätä sen 5 päivää saikkuu..

meijän tyty on heittäytyny syömättömäksi,nyt lillittäs vaan koko ajan maitoo.ei syö kun närppii vaan ruokaa..ja tutti on henki ja elämä,siis aivan kamala huuto ja mekastus on jos ei oo luuppa vähään aikaan ollut suussa.
onneksi maanantaina saapi mennä hoitoon :D

niin missäs mamma3 oikein luuraa? miekin jo tässä aattelin että ei vaan olis pyöräyttänyt sitä 4.ttä =)

keffelillä taitaa siellä olla aikas kivat oltavat :D onnii kovasti..
 
Niinukka mulla on oikein mukavat oltavat ;) niin onnesta soikeena olin tänään taas kun tuli viesti kesken päivän että "mitäs se mun kultani on tänään oikein puuhaillut,ikävä..." :heart: :heart: voi että.... :D tänään käytiin yhdessä hakemassa pojat tarhasta, Peetu oli ihan innoissaan :)
 
Muutaman rivin jos pitkästä aikaa...
Tahtoo aika mennä töissä ja fb:n puolella enimmäkseen. Jotain siinä välissä pitäis kotonakin tehdä =)

Kovasti onnea Lillikselle :flower:
Dogtorille onnittelut typykästä :flower:
Hipkukalle tuplat, ihanaa :flower:
Toivotaankin Olisi pieniin päin :flower:

Onnea muillekkin odottajille ja tietenkin Keffelille parisuhteesta. Viimeinkin sinun vuoro :heart:

Monella muullakin ollut kivoja kuulumisia. Pari krt viikkoon olen käynyt lukemassa ja aina on löytynyt mukavaa juttua =)

Flunssarokote aiotaan ottaa, kunhan on mahdollista. Kolmella tytöllä on kuitenkin flunssaisena hengitystieongelmia ja miehen kanssa ei tosiaankaan haluta pitkälle saikulle. Rokote joko auttaa tai ei, mutta ompahan varmistettu. Sannille ei viime vuonna rokotetta otettu, kun oli koko syksyn kipeänä, mutta josko nyt sitten.

Sannin iho on nyt kesän aikaan ollut tosi hyvänä johtuen varmaan auringosta ja vähillä vaatteilla viipottamisesta.
Syöminen tuolla neidillä on vähän niin ja näin, mutta jospa tuo tuosta, kun tutut rutiinit alkaa taas pelaamaan, kun koulut alkaa. Nyt kesällä on vähän niinkun eletty pellossa :ashamed:
Muuten tuo neiti on itsepäinen ja riiviö kun mikä |O
Uskomaton määrä sotkua päivän aikana, eikä mitkään ovet tai portit pitele. Nukkuu onneks hyvin. Puhetta tulee pitkinä lauseina ärrää myöten.
Viime vkolla oli hammaslääkärin tarkastus Sannilla ja Pepillä. Muuten Sannilla kaikki ok, mutta tutti pitää jättää heti pois, kun on jo hampaita vääntänyt. Se on sitten projektina lokakuussa. Peppiä kehui kovasti ja kun kuuli, että tyttö pesee itse hampaansa, niin sanoi, ettei ikinä ole nähnyt noin puhtaita ja valkeita hampaita itse pestynä. Ja tasainen helmirivistöän tuo kyllä onkin :)
Eli edelleen limppari- ja karkkipäivä pidetään lauantaina...
Isommat tytöt odottaa kovasti koulun alkua. Ronjahan menee ekalle, ja päivittäin kysyy, että montako päivää vielä. Kaipa tuo pelkää, että myöhästyy vielä. Reput, kassit, kynät, penaalit ym sälät käytiin sunnuntaina ostamassa ja kylläpä tyhjeni äipän lompsa. Vajaa 190e, mut onneks Prisman 15% ale + henkilökunta-ale pudotti melkein 30e.

Oisko kellään hyvää ideaa jokaisen lapsen omaan aikaan? Haluaisin jokaisen tytön kanssa edes viikottain viettää jonkin tietyn ajan kahdelleen ja antaa siten huomiota ja kysellä "kuulumisia". Annanko tyttöjen itse päättää, mitä tehdään vai olisiko jollain hyviä ehdotuksia tekemiseksi. Kuitenkin olisi ihan kiva tehdä paljon kaikenlaista vai tarvitseeko yleensä tehdä jotain?

Syyskuun alussa aloitellaan sitten miehen kanssa ikuisuusprojektia. Painoa on pakko saada pois reilunlaisesti sokereiden ja selän takia. Lääkärihän käski harrastaa liikuntaa, kun kivun syynä ei ainakaan välilevyongelmia ole. Kerroin kyllä, etten kärsi pitkiä matkoja kävellä, kun menee jalat alta, mutta lääkäri vain sanoi, ettei usko. Ei mitenkään tutkinut, kysellyt tms. Aiempien lausuntojen ja magneettikuvan perusteella päätti, ettei selässä ole vikaa. Aika kyllä on selkäklinikalle. Piti alunperin olla kiireellisyysluokkaa 1-7vrk, mutta venyikin 6 viikkoon. Jospa tuolta sitten jotakin apua saisi. Nyt on lisäksi tullut sellaisia "poissaolokohtauksia". Kaikki äänet kuuluu vaimeina, ja olo on vähän sellainen ulkopuolinen. Sen jälkeen tulee huono-olo, päässä jyskyttää ja vapisuttaa. Ei kestä kauaa, mutta on aika ikävän tuntuista. Kaipa sitä on lanttu lahoomassa lopullisesti :D
Mutta Jennan valmentaja lupasi tosiaan tehdä mulle ohjelmaa, mikä voisi tuohon selkään auttaa ja samalla sitten saisi painoakin pikkuhiljaa alas. Tiedän, innostus kestää pari vkoa ja sitten lopahtaa. No mutta jos nyt sitten...
 
Täällä alkoi yhtäkkiä satamaan :eek: .

Kiva kuulla Milekostakin, tsemmpiä uuteen rojektiin! Kannattaa varmasti ja tuntuu hyvältäkin, kun pääsee ensin alkuun :) . Tuo viikottainen aika joka lapselle kuulostaa myös erittäin hienolta, mitään erityistä ei just nyt kyllä ehdotukseksi nouse. Ylipäätään hieno ajatus... Minulla vaan tuntuu, että jää pelkäksi ajatukseksi... En tiedä, miten sitä osais antaa noille paremmin aikaa, ihan sellasta todellista pysähdystä kaikesta muusta kuin niitten kanssa olemisesta. Minä oon siinä ttttooooooooooooooosssi huono :ashamed: :headwall: . Suutarin lapsella ei ole kenkiä?

Tiipiille pikaista paranemista!

En jaksa alkaa Niinukan sanoja ettimään, kun niitä en kyllä muista, niin uusia olivat :whistle: . Mutta johan tuossa viime viestissä oli taas yksi "lillittäs", sen kyllä ymmärrän, taitaaa tarkoittaa samaa kuin lipittää, mutta kuulostaa mun korvaan ihan uudelta ja hassultakin ;)

Oi että, jotenkin väsynyt olo. Tosin viime tunnit oon ihan vaan ollut, makoillut ja lukenut, kun pienin on unilla ja isommilla on kaverit, joten rauha kivasti maassa. Ei pitäs siis valittaa, mutta väsyttää silti :kieh: . Miten musta alkaa tuntua, että mun olo alkaa läheneen sitä, mitä oli viime syksynä ennen töihin menoa... kun tuntui, että kotona olo alkaa riittää...
 
Pika pikaa...

Tiipiille pikaista paranemista :hug:

Kiva kun Milekokin tänne vaihteeksi eksyi :) Nyt ei ideariihi säteile mulla yhtään :ashamed: Toivottavasti saisit sen selän ees joten kuten kuntoon nopsaan :hug:

Tää painuu taas burana purkille. Julmettu hammassärky päällä. :'( Hampaasta lohkesi n. puolet pois. Siellä hampaiden välissä on nähtävästi reikä syönyt hammasta ja nyt sitte tippui iso pala. On varmaan juureen auki ja menetettyä kalua koko hampi :headwall: :'( Ei ole nimittäin eka kerta kun mulla reikä ei oireile millään ennen kuin sitten lohkeaa iso palanen :headwall: Mutta harvemmin tämmöstä särkyä oon riesaksi saanut. Ja tietty nyt kun on sovittuna töitä v.lopuksi |O Pitää yrittää sinnitellä maanantaihin jotenkin... tai jos ei kipua saa enää edes lääkkein pois niin pakkohan se on päivystykseen v.loppuna hakeutua silläkin riskillä ettei töihin pääse :ashamed: Mutta yritetään kestää sinne maanantaihin... eiköhän tuo nimittäin pois pidä nykiä :'(

Mut nyt lääkettä nassuunl jos se veis ees tän pahimman terän kivulta.. Jomotusta ei kyllä kokonaan poista :headwall:
 
Iltaa,

Tuutikselle paranemista. :hug: hammassärky on kyllä viheliäinen. |O

Dogtor; kovasti Onnea tyttö lupauksesta :heart:

Missähän Keiju luuraa? Ei ole tainnut pitkilleen kirjoitella. Kai pienet tyttöset pitää äitiä kiireisenä.

Jännä miten erilailla me ymmärretään kirjoituksia. Minä ymmärsin tuon Niinukan lillittää sanan niin että = juo paljon maitoa, eikä syö kiinteää ruokaa ollenkaan. En ollenkaan ajatellut edes että voisi tarkoittaa lipittämistä. Lipittämisen ymmärrän taas niin päin että juo vähän, pikkusen vaan kielellä maistaa :ashamed: ;) :whistle:

Kiva kuulla Milekostakin =) Minäkään en osaa kyllä mitään järkevää sanoa siihen miten voisit antaa jokaiselle tytölle omaa aikaa erikseen. Meillä kun ei ole kuin kaksi lasta ja niille onnistuu hyvin antaa kummallekin omaa aikaa. Nykyään varsinkin kun poika on ihan täysin isänsä perään. Ennen mun aika tahtoi kulua yksistään pojan hoitamiseen ja neiti jäi tosi vähälle. Onneksi nyt on kuitenkin muutos tullut tuon asian suhteen. Toivottovasti joku toinen samanlainen suurperheen äiti osaisi antaa vastauksen. Hyvä idea sinänsä minustakin on, mutta kun ei ole kokemusta noin isosta katraasta niin ei voi auttaa :ashamed:

Anni on nyt siirtynyt isojen osastolle ja joku tietämätön hoitaja oli antanut tänään sen nukkua 1 1/2 tuntia päiväunia |O :headwall: Oli vielä mieheltä kysynyt että eihän haittaa. Kyllä takuulla on ongelma tänä iltana saada neiti yöunille. Ei taatusti nuku ennen 23 |O Ihme juttu miten ei ole sana kiertänyt hoitajien kesken meidän säännöistä. Ei varmaankaan tule toistumaan, mutta kyllä kyrsii nyt kökkiä neitin kans hereillä. Mieluummin menisin katsomaan telkkaria tai lukemaan.

Kiitos Rontti ja Niinukka. balsamikukan istutus ohjeista =) Ihan niin kuin Rontti epäilikin, tarkoitin sisä kukkia. Pitänee kokeilla tuota pakaste juttua. Tuosta koulimisesta en ole ihan varma mitä tarkoittaa. :ashamed: En ole nimittäin mikään viher peukalo.
 
Kerro sitten Katjanna, miten tyttö nukahti? Toivottavasti nukkuis jo :saint: , ei kun sähän oot just vasta kirjoittanut. Minä muuten ymmärrän tuon lipittää sanan just niin, että juo paljon, esim lipitti kaljaa :D kokoillan eli joi kokoajan :LOL: . Ja koulimisesta, se on siis sitä, että kun eka purkissa voi olla taimia montakin, niin sitten ne pitää harventaa ja samalla laittaa se mullan pinnan päälle kasvanut varsiosa suurelta osin mullan alle, että varsi vahvistuis. Eli mä tökkään sormella reiän ihan ruukun pohjille ja sinne sitten varovasti taimi, juuret ihan sinne melkis pohjalle (tai riippuu tietty taimen koosta) ja niin että taimesta näkyy vaan lähes ne ekat lehdet. Hipkukka vois osata selittää paremmin :LOL:

Tuutille jaksuja hampaan kans, auts!

Mä taisin saada haluamani eli la iltapäivästä su aamuun ihan itekseen oloa. Mutta mutta... En tiedä, miten mikään ei tunnu tällä hetkellä kovin helpolta, tai siis en osaa selittää. Ehkä joku kriisikin mulla päällä, tiedä sitten. Mutta jos mä nyt sitten kotiin jään, niin nautin kyllä ihan äärettömän paljon ja olen aikani mielestäni ansainnut, tiedä sitten mitä muut ajattelevat ja ja ja. Ja olishan se hienoa saada miehenkin kanssa kaksin aikaa, mitä tuo peräänkuuluttaa, vaan kun ei ole kauheesti noita vapaaehtoisia hoitajia :kieh:

Meen nyt vielä soffalle kera poppareitten, vaikka varmasti pitäs nukkumaan...
 
tin
Mileko: Mä tykkäsin pienempänä hulluna ku käytiin kävelyllä porukoitten kans. Siis aina jomman kumman kans. Se olis sit liikuntaaki vähä samalla ku saat vaan selkäs siihen malliin että kestää :) Ainaki siis isompien kans vois jotain tommosta urheilujuttua tehdä. Lenkillä ainaki tulee höpistyä kaikenlaista. Ja uinti, hiihto, laskettelu, shoppailu olis kans kivoja. Ei mulle tuu ny just ku noita urheilujuttuja mieleen :D Tai sit just et saa ite päättää...
 
Rontti jos kaljasta on kysymys niin ymmärrän sitten ihan samanlailla kuin sinäkin eli juoda paljon, jos sanotaan että lipitti kaljaa :LOL: :LOL: Meilläkin puhutaan silleen kun tarkemmin mietin. Nautiskelehan nyt täysillä kun saat omaa aikaa. Mun tyttökaveri on koko illan pommittanut minua hänen luo saunomaan ja parille, mutta en kehdannut mennä kun mies tuli lahjapaketin kans kotiin. Mulla on tänään syndet ja oli ostanut paketin niin ei sitä sitten raskinut mihinkään lähteä. Pitänee varmaan tänään sitten antautua :D :D ;) Meillä ainakin se olettaa heti että kun jotain tuollaista antaa niin sitten saakin
 
Katjanna :LOL: . Ja tietysti oikein paljon Onnea :flower: :attn: Mitäs mittari sinulla näyttääkään? Jos viitsit kertoa... Minähän oon syntynyt -75. Tuntui muuten hullulta, että ihan "mun ikäisen näköinen" (siis mun mielestä mun ikäisen näköinen :LOL: ) uusi työkaveri sanoikin olevansa mua 10v nuorempi :eek: :eek: . Oikeesti tuntuu, ettei tässä vielä vanhoja olla, eikä tietty ollakaan, mutta ei enää kumminkaan ihan nuoriakaan, jos kerta 24-vuotias on mua 10 vuotta nuorempi :eek: :LOL:

Hyviä ehdotuksia minusta Tinillä. Uinti ja kävely olis itelle mieluisia ja luulenpa, että tuo uinti meidän lapsille olis ainakin tosi mieluinen. Shoppailu tietysti kanssa, mutta se vie aina herkästi hiukan enemmän rahaa. Hitsi, pitäskin tuon isomman kanssa ainakin alkaa jotain tollasta pientä liikuntajuttua yhdessä, vaikka sit vaan pientä kävelylenkkiä ja jutustelua samalla :heart: :) . Eilen oltiin esikoisen kanssa penaali ym ostoilla ja oli kyllä tosi ihanaa ja niin ihanaa, että vielä pitää kädestä. Jotenkin mietin, koska se alkaa jäämään, toivottavasti ei ihan vielä :heart: ! Kyllä maksaa kaikki kynät, penaalit ym, hmph. Reppu on tietty Kittyä, samoin penaali, kyniä jne :p , tavallisia ostettiin kyllä. Jotain vaatteita ollaan kans aiemmin ostettu, että kyllä nyt pitäs koulun alkua pärjätä.

Meillä tuo pienin tuli tovi sitten sanoon "äppääjää" ja toi kädessään Risto Räppääjän dvd. Olis muka pitänyt laittaa sille katteltavaks :LOL: . No, tuolla se nyt kumminkin kattelee ylen onnellisena, mutta ti-ti-nallea. Nyt on selvästi keksinyt telkkarin ja tykkää kyllä katella, hetken päivässä on sit saanutkin katella.

Saapa nähdä moneltako mun oma aikani tänään alkaa. Toivottavasti kuuteen mennessä lähtevät, mutta mitä aiemmin sen parempi :ashamed: . Tosin on tosi huono-omatunto, etten lähde mökille mukaan ja sitten taas toisaalta ihmetyttää, miksi mä sitä poden? Sekopää kai. Mutta että on tervetullutta pieni oma-aika! Jos nuo nyt kuudelta vasta lähtevät ja isäntä pienimmän kanssa palaa huomenna aamupäivällä, niin eipä se mun aikani valtavan pitkä ole... Itse annan miehelle nykyään mielellään omaa aikaa, jos vain mahdollista, ihan mielellänikin, koska aattelen, et jos sitten jaksais sekin paremmin jne. Vaan miks oman ajan saaminen tuntuu sit aina niin vaikeelta ja siltä, että siitä pitää tuntea jotenkin huonoa mieltä :/
 
Kiva kuulla milekostakin aika hurjalta tuo "poissaolokohtaus" kuulosti,mutta aika samallaiselta kuin meikäläisen ihme kohtaukset aikoinaan,en tiiä johtuko liian alhaisista/ylhäisistä verensokereista,verenpaineesta vai mistä,kun niitä tuli silloin kun olin ottanut pari siideriä,yleensä se "kohtaus" tuli silloin kun olin hetken nukkunut,ja sitten saatoin lähtee veskiin,kun nousin ylös,niin tuntu että jotain vaan humisee päähän,äänet hiljenty,ja olo oli kun olis ollut jossakin umpsukkelissa,kylmä hiki tuli pintaan,ja sen jälkeen tautisen paha olo,ja kamalasti pyörrytti.kerranhan sellanen kohtaus tuli,kun kävelin keittiöstä makkariin,ja meikä kaatu eteisenlattialla :eek: enkä silloin edes ollu siideriä ottanu. :eek:
ja tohon laihduttamiseen,ikuisuus projekti se täälläkin on,mutta nyt oon alottanut sen että 3-4h välein syön,oli nälkä tai ei,paljon salattia vihanneksia,marjoja.vaikka tympiikin mutta PAKKO. :ashamed:
lenkillä oon yrittäny päivittäin käydä.tytyn kanssa tai ilman.koira tykkää.

ja tuosta ajasta tytöille erikseen,kysyt että mitä kukakin haluu tehdä,ja just tuo lenkillä käynti neitien kanssa,jokaisen kanssa vaikka eripäivänä,kirjastoreissut,uimahallireissut.tai sitten ootte vaan,tekemättä sen kummempia =)

meijän neitokainen innostu piirtämisestä,ostin tytylle kirpparilta penalin,ja siihen sitten laitoin värejä,niin eihän tuo eilen iltana tehnyt muuta ku piirti :D
 
Meidän neiti ottaa Niinukka sen penaalin ja viskelee onnessaan kynät lattialle :kieh: Kyllä tuo joskus hiukan piirtääkin ja kun on yhden viivan saanut aikaan, nostaa paperin, esittelee ja kehuu itseään "hieno!". :D . Tuli vissiin paria ekaa piirustusta kehuttua niin, että jäi neidille päälle :)

Meillä väki läksi jo tovi sitten. Vielä kun saisin tän päänsärkyni pois :/ . Huh, en jaksanut enää auringossakaan olla. Jaa-a, mites täällä tuntuukin nyt niin oudolta :snotty:
 
Vähän merkkauksen makua vaan... :ashamed:

Niinukka meilä tuo typykkä tykkää piirrellä ja on jo tykännyt jonkin aikaa. Kipsulla on oma hello kitty värityskirjakin, jota tosin äiti värittelee :saint: Mutta tuolla on hurja vimma piirtää jalat, vatsa ja naama mustekynällä jos sen vain käsiinsä saa |O Ja arvaas vaan saako!!! pojat aina hylkää johonkin sopivalle korkeudelle :headwall:

Rontti nauttii nyt itekseen olosta täysin rinnoin :hug: :D

Katjannalle myöhästyneet onnittelut :flower: :hug:

Hammas vaivaa edelleen ja buranaa kuluu :/ Mut ihan kuin olis hiukkasen parempi nyt :eek: Että jos näin menee niin selviän sinne maanantaihin asti. :) Huomenissa olisi tiedossa 9h päivä. Kysyttiin pääsenkö jo klo 12 sinne ja pässi lupasin kun mielessäni ajattelin että pääsisin aikaisemmin pois... :ashamed: No eihän se sitä tarkoittanutkaan ja en enää kehdannut lupausta vetää poiskaan. :headwall: Oli kyllä aivan ihana osasto! Hirmu mukavat työkaverit (ainakin tänään). Ja vaikka kyseessä oli syöpä/saattohoito-osasto niin se tunnelma ei ollut niin ahdistava kuin ennalta pelkäsin =) Ihan mielelläni menen huomennakin sähläilemään sinne :LOL:

Mut nyt jos hetkeks ehtis vaikka pötkölleen kun Kiia ja Taavi nukkuvat. Jeppe lähti taas isin kanssa kauppaan. Hiljaista... mikä on ihme täällä torpassa :eek: :D
 
Minä täällä taas :wave: :LOL:

Tuuti, meillä piirretään myös mielellään ihtaan itseensä, tusseilla :D . Minulle tuo sairaalamaailma on ihan vieras työpaikkana ja onneksi muutenkin. On se varmasti oma maailmansa ja hyvä sitäkin olisi varmasti joskus nähdä, voisi silmät aueta taas monenmoiseen...

Ai että oon nauttinut olostani, vaikka ensin särki päätäkin. Torkuin, kävin kaupassa, vähän shoppailin aleissakin, söin hyvää salaattia ja leipää ulkona kirjaa lukien ja sitten vaan jatkoin lukemista, kävin lenkillä ja nyt tässä koneella. Suklaapalleroita vetelen ja alan katteleen telkkua. Ja tiedättekö mitä :eek: :eek: , en ole edes olkkarin lattialta kerännyt leluja :D , puhumattakaan lastenhuoneista ym. Täällä on joka kohta huiskin haiskin ja kerrankin mä en välitä :D :eek: :D . Jotenkin ei ole virtaa ja uskon, että huomenna sitä taas riittää, joten miksi rehkiä nyt. Osaiskin tän taidon joskus toistekin :) . Muutenkin monta asiaa liikahdellut tänään päässä ja tuntuu hyvältä :).
 
Iltaa,

Rontilla siellä on oikein lokoisat oltavat. =) Ihanaa varmasti kun saa vaan olla ja ottaa rennosti. Mulla ei ole sitä ongelmaa ettenkö osaisi levähtää ja mulla on vielä sellainenkin taito etten tunne huonoa omaa tuntoa siitä että ajattelen vain itseäni. Ihan oikein arvelin eilen meidän neidin nukkumaan meno ajasta. 22.45 tuo oli unessa. Kyllä sitä omansa tuntee jo niin hyvin ettei paljon jää arvailun varaan ;)

Me käytiin tänään Kiiminkipäivillä ja mukava olisi ollut pidempäänkin, mutta mun piti poistua ennen aikojaan koska Apinanpoikanen väsyi. Nukahti sitten jo kotimatkalla autoon, kannoin vaan siitä omaan sänkyyn, vaihdoin piksut päälle ja menin itse ottamaan aurinkoa ja lukemaan Annaa pihalle. :D Ihan kiva näinkin B) Mies ja Anni tuli Kiiminkipäiviltä sitten myöhemmin kotiin ja serkkutyttö mukanaan.

Tuolla nuo neitit nyt kikattaa ja testaavat Alisan siskon petiä. Ovat muuten ihan kamalia levittelemään tavaroita kun ovat kahdestaan. Täällä oli sisällä kannettu Barbie talo meidän makuuhuoneeseen ja muutenkin olivat kantaneet pitkin mökkiä jos mitä pikku hilua. :eek: Minä olin sillä välin pojan ja naapureiden kans ulkona enkä tiennyt mitä tytöt touhusivat. No siivosivat onneksi omat jälkensä kun komensin. Itsestä tuntuu että on muka jotenkin väsyneempi olo kun on yövieras omien lisäksi. Vaikka ei kai tuosta viisi vuotiaasta voi nyt kovin paljon lisä vaivaakaan olla, mutta jotenkin on olo voipunut. Taitaa tuo auringon paahdekin väsyttää. B)

Pitää käydä vielä lukemassa s-postit ja sen jälkeen lähteä paimentamaan lapset hampaiden pesulle ja nukkumaan. :wave:
 

Yhteistyössä