Lokakuun 2007 taaperot, elokuussa/syyskuussa

Toivotaan ja Santti onnea! :heart:
Hipkukka, täällä sanotaan isi.

Toivottavasti Keijun Mainin paino alkais nousta. Meidän Eemeli on huomattavasti hoikempi kuin Eetu aikoinaan. Parin viikon päästä on 5kk neuvola, saas nähdä mikä tilanne sitten. Nyt jäi kaupungin säästöjen takia 4kk neuvola välistä.

Rontti kyselit pinoutumisesta, mä oon useamman vuoden kirjoitellut yhdelle toiselle keskustelupalstalle. Keväällä siirryttiin facebookiin kirjoitteleen samalla porukalla. Sinne oon aktiivisesti kirjoitellut, ja tänne joskus harvemmin. Muualle en oo jaksanut (kerinnyt). Vaatii kuitenkin aika aktiivista kirjoittelua että pysyy mukana porukassa.

Eetun siirtyminen lastensänkyyn sujui yllättävän kivuttomasti. Parina iltana oli aika rallit mut sittempä on asettunut. Illalla saattaa muutaman kerran tulla pois sängystään mut menee sinne kyllä takas kiltisti. Yöllä ei ole vaellellut. Aamuisin on saattanut herätä aikasten mut siihen me ollaan totuttu. Yks aamu pienten paljaiden jalkojen läpsytys kuului jo neljän jälkeen, se oli aika kamalaa :/ normaali aamuherätys on 5.30-6.30.

Mitäs tiipiin ja vipin vauva-arkeen kuuluu?
 
No niin nyt on pumpista kotiuduttu. Muu porukka taitaa olla vielä ruokakaupassa kun ei näy kotonakaan. Joten jatkan vielä :D

Meillä sanotaan isi ja äitikin tulee ihan sujuvasti. Tosin meillä on nykyään isi niin kova sana ettei aamulla tuolta pojan huoneesta kuului muuta kuin; "isi". Ennen sieltä kuului aina; "äiti", eikä sinne ollut muilla asiaa hakemaan poikaa. Toimitti aina kaikki muut pois ja huusi että; "elä" ja töni pois. Meillä on oikeastaan molemmat lapset sellaisia että joko ovat ihan minussa kiinni tai sitten en kelpaa ollenkaan :ashamed: Riippuu ihan siitä kuinka paljon ehdin kummankin kans olla ja se jolle aika jää vähemmälle niin on takuu varma etten kelpaa mihinkään. Olen nykyisin ihan tarkoituksella ollut enemmän neitin kans kun silloin vauvana tuo poika oli ihan mahoton vaatimaan meikäläistä. Nyt kun isikin voi tehdä ihan kaiken mitä minäkin niin mikä ettei vaihdettais välillä lapsia.- ;) :D

Nyt lähden suihkuun kun saan vielä rauhassa käydä. Ja huomenna olen varmasti ihan kipeä ja kankea. Viime viikon Pumpin jälkeenkään ei kestänyt portaita kävellä kun reidet oli niin tuhannen kipeät |O Nyt luulen että reisien lisäksi kipeytyy hartiat, ihan sellainen kutina jo valmiiksi :headwall:
 
mulla palaa käämi meidän tk toimintaan!!
veljellä ollu kova kuume muutaman päivän + muut possulunssan oireet,ei oo angiinaa eikä pusutautia..lääkäri tuumi vaan et ku ei oo käyny meksikossa,hongkongissa tai newyorkissa,nii eivät testaa..kun ei tässä kunnassa oo vielä tapausta ilmi tullu nii eivät testaa :headwall: ei kai sitä vittu voidakkaan saada selville jos sitä ei testata!!
nyt kai ne yksityiselle tai kysin yhteispäivystykseen soittavat ja yrittävät saada sen verikokeen otettua..palaan myöhemmin rauhoittuneena :saint:
 
nonih,poitsu nukutettu,josko jaksas jotain kirjotella..
santille sylin täydeltä onnea :heart:

täällä raskaus sujuu hyvin,maha on nyt siis todellakin pompsahtanu esiin,tänään kävin shoppailee ja ohimennen aina ikkunoista vilkaisin mun masua,herrajestas mikä pallo :D :heart: miniski on paaaaljon hiljaisempi kuin veljensä,ei paljoo liiku,mutta kun liikkuu niin sitten todellakin koko sen yksiö täräjää :LOL:
supistuksia tulee päivittäin,joka aamu herään niihin,ja päivän mittaan niitä aika paljonkin tulee,torstaina on neuvola niin pitää sanoa et laittaa mut lääkärille..katotaan ettei oo piileviä tulehduksia tai paikat auenneet..
sain ostettua tänään ihanat lacosten nahkaiset kengät itelle,sit mammahousut ja muutamat lököhousut ja yhden paidan,vähissä on paidat joissa olis jopa helmaa,kaikki on napapaita mallia :D poitsulle en löytäny ku 2 farkut ja 2 paitaa,joka paikassa koko 98 loppu |O sit ostin nyt ihan halpis kengät,lenkkarit kokoa 26,kun on taas tuo tossu kasvanu ja ei viiti syksyks kalliita kenkiä ostaa turhaan,kun menee heti pieneks..

ekat kerho tossutkin ostin kun perjantaina alkaa taas perhekerho..
hmm,mitäs muuta tänne kuulus,nii,ei otettu sitä kämppää..saatiin kuulla et sinne saunaan on jokunen vuos sitte mies sammunu ja kuollu :x yäk!!!
ahistellaan sit tässä kämpässä ellei sopivaa taloa tai asuntoa vuokralle löydy!!
mieskin menee takas töihin vissiin ens viikolla,ihanaa!!

en jaksa nyt kommentoida hirveesti muita,sori :saint: ei vaan aivot oikein jaksa raksuttaa!!
 
Iltaa :wave: En oo ehtiny kirjottelee kun on ollut hulinaa ystävän häiden järjestelyissä ja muuton kanssa.Nyt ollaan sitten kerrostalo asukkaita :( Ja varmaan kohta saadaan häätö kun Ella on ihan mahoton huutaja nukutusten yhteydessä.Karjuu ja välillä kakoo kun käy kurkkuun huutaminen.Siitä kun ei tule loppua ennen kuin nukahtaa.Harmi vaan toisille asukkaille.Viime yönä hää heräs pitkästä aikaa huutamaan :( Miula se huutaminen käy hermojen päälle ja mies senkun koko ajan kyselee millon olen päättänyt että ruvettaisiinko rakentamaan.Joo tällä menolla ei kiitos.

Anni on edelleen rauhallinen tapaus.Nukkuu ja syö,hurjasti juttelee ja naureskelee.Ella ei näytä mustasukkasuutta muutakuin turhautuessaan..esim kun ei jaksa istua tuplissa niin rupee repimään Annia käsistä tai laittaa päänsä annin päälle.Kissa säälittää kun on tottunu olee pihalla ja nyt ei pääse.Stressaa ja on ruvennu kuseksii Annin sänkyyn.Yhen ainoon kerran aikoinaan kussu mein sänkyyn ja hää on nyt 10 vuotias jo. En tiiä mitä sille keksis :eek:

Toivotaan ja santille oikein paljon onnea :hug: Ihanaa lisää vauvoja =)
dogtorille :flower: ihanasta uutisesta että prinsessa tulossa :heart:

Meilläkin sanotaan isi,nyt on muutenkin paljon ruvennut tulemaan puhetta.Sauna on naunau,kaulakoru on kaulau, pinni oli jonkin aikaa pillu..onneksi alkoi nopeasti taipua oikein sanat ettei päässyt julkisilla paikoilla huutelemaan "ellan pillua" :LOL:

Jaa..mitähän miun piti vielä kommentoida.. :whistle: *lähtee lukee edellisiä tekstejä vielä*
 
Ainiin,haluun nähä tein vauvamasuja,laittakaa kuvia..ne on aina niin ihania.Mie tykkäsin ihan hirveesti raskausaikana siitä mahasta.Nyt kun on jälellä vain nahkareppu.

Joo ja millos hilmaa voi ihastella jossain?
 
JEES!!! Mun kotiäidin ura päättyy 1.9 klo 8.00 ja alkaa työt. Pääsin vanhaan työpaikkaani takaisin, päiväkotiin =) Työt kestää toukokuun loppuun. POjilla alkaa hoito sopivasti 1.9, keretään käydä maanantaina tutustumassa hoitajaan (alottaa silloin). Mullehan tuo on tuttu, Onnin vanha hoitaja, mutta Onni tuskin muistaa?? Vaikka eihän sitä tiedä??
Haikeeta ja samalla ihanaa!! Loppuu jatkuva ressi rahasta, kuinka se piisaa...jos piisaa sittenkään
:whistle:

Eero on lenssussa, mä oon tän viikon yksin poikien kanssa.. eli siis nautinnollista sisällä oloa :headwall: :headwall:
Onni onneks ulkoiluttaa itsensä, joten se saa happee. Taitaa auton takavalot vilahtaa vauhdilla, kun ukko työreissulta kotio perjantaina saapuu :LOL:

Tuutiksen poppoolle pikaista paranemista oksutaudista!
 
Meidän neidillä on nyt ihan kuin valtava vimma sotkemiseen |O |O :headwall: :headwall: . Ei nuo aimmat ole tällatavalla yltyneet. Välillä tuntuu, että tuo oikein jo kiusallaankin vaan purkaa ja sotkee. Kun saa pelikaapin purettua ja kaikki pienet pelin osat lattialle, siirtyy vaikka keittiön laatikoihin ja ja ja. Jonkun verran olen purkamista sietänyt, paljon enemmän kuin meillä mies. Olen antanut touhuta, kun musta se on tuon ikäisen leikkiä osaltaan ja siinä välissä saan ite tehtyä omia hommiani (tosin joudun sitten aina siivoamaankin), mutta nyt tuntuu, että joku raja näkyy mullakin! Vielä kun ei tuo enää ihan vauvakaan ole, enkä kyllä ala ihan jatkuvalla syötöllä tuon jälkiä siivoamaan. Kaameeta, kun on kaikki tavalliset kotityöt ja sitten toinen sekottaa vierellä minkä kerkii...

Katjanna, toivotaan, että Ikean reissu pian järjestyy! Eikö ookin ärsyttävää, jos hiukan kyselee hoitoa, eikä toisia tunnu innostavan :/ . Meillä nyt tosiaan mamma eli miehen äiti otti nuo lapset eka kertaa hoitoonsa, tämä pienin on tätä ennen ollut kerran mun äidillä yökylässä ja nyt sitten mammalla. Mamma ei ole koskaan kovin pienenä ottanut, enkä ole tainnut osata antaakaan sille :ashamed: . Miehen äiti tuntuukin nyt siltä, että hälle vois joskus noita kaikkia saada. Omat vanhemmat olis mulle ne luottovanhemmat, mutta kun tuntuu, että ovat niin kiireisiä, kertaakaan eivät tänä kesänä ole noita kysyneet, edes yhtä niistä :/ . Miehen isässä vaimonsa kanssa olisi myös hyvää hoitopotentiaalia, mutta vaimo, mummupuoli siis (tai ihan täytenä mummuna pidetään), ei vaikuta kovin innokkaalta. Aina olevinaan muuta, vaikka on nyt jäänyt töistä pois jne. |O . Se ehkä tässä on harmittanutkin, kun periaatteessa hyviä hoitajia olisi ihan lähellä, mutta kun kukaan ei tunnu olevan erityisen innokas ottamaan ja samalla meitä auttamaan... No, itsepä tehtiin kolme lasta ;) . Ja toisaalta, sitten kun joskus noita hoitoon saa, on se sitä ihanampaa :whistle:

Mulla on valokuvien karsinta täällä menossa, pitäs mennä viemään tilausta lähipäivinä. Nyt kun oon puolen vuoden kuvia katsellut, voi vain todeta, miten paljon ja ihania juttuja meillä on elämässä ollut :) .

Lähdetään illaksi mummulaan, vien meidänkin marjat sinne pakkaseen. Leivoin marjoista piirakankin tuliaisiksi. Lapsille mukava ilta tulossa ja itelle tietty kans ihan kivaa vaihtelua. Yks ilta olin taas töissä suunnittelemassa ja oikeesti, mä jo ihan odotan sen työarjenkin alkua. Ja sitä ennen syyskuun kahta viikkoa, kun lapset on jo hoidossa ja minä kotihommissa ihan rauhassa :D
 
Tervehdys pitkästä aikaa :wave:

Onnittelut kaikille uusille odottajille :hug:

Meidän nuorimmainenkin on jo 7kk :heart: Ilonalla tulee puhetta aina vaan enemmän vaikka paljon on vielä niitä ihan omia "juttujakin" joista ei kyllä ota selvää kukaan :D Minä olen pihalla kuin lumiukko näistä jutuista kun nyt muuton jälkeen ei nettiin ole päässyt kuin näin kylillä käydessä :whistle: Meidän uusi koti kun on sen verran syrjässä ettei meillä toimi netti millään lailla, ainakaan vielä..

Vilma-Onnille onnea uuteen työpaikkaan =)

Minä käyn kuulumisia katselemassa kun vaan ehdin, mutta oma kirjoittelu kyllä jää tosi vähälle :ashamed: mutta kaikille hyvää syksyn alkua (siihenhän on vielä hetki aikaa :whistle: ) ja odottajille kaikille, tsemppiä alun pahoinvointeihin, seesteistä keskiraskauden hehkua ja voimia loppuraskauden viime hetkiin :hug: (ihanaa kun on odottajia eri vaiheissa :D )
 
Terkkuja duunista kaikille,

Jaksua vauvamahoille Santti, Dogtor, Hipkukka, Krisu, Milli, Lillastina ja ketä kaikkia muita vielä ? Hali hali ...
Keijun Mainille ruokahaluja ja kasvuhormooneja !

Olivian Hilmalle loistokasta huippumallin uraa :) !!!!

Rontille jaksua perheen kanssa - ja mukavaa kun oli oikein luksusta viikonloppuna ja vapaata !

Meillä samaa arkea ja väliin juhlaa - meikä shoppaillut entisen malliin - meandiin sorruin taas (ei tartte olla ees kutsuja , meikä tekee ostopäätöksiä kuvienkin perusteella , ihquja ne plyysivetimet) ... Ja Lindexillä oli kans ihquja Bamse plyysimekkoja , naminami ...
Viutsilla alkaa olla pihalla kohta kaikki tyttöjen ja poikien lelut - paitsi ei leikkimökkiä. Huustelin huippuedukkaasti taas plaston kaivureita ynnä muuta sälää ...
Kohta pitää hommata se leikkimökki sen takia, että saapi muut rojut piiloon !
Mutta, mutta - kun se leikkimökki pitäisi sisustaa ... uijui jui ...

Just nyt meän pihalla on Viutsilla 4 pyörää :) .... yksi menee kyllä Viutsin kaverille hetimiten , mutta silti ... yhdelläkään ei osaa vielä ajaa, sillä punaisella Stigan kolmipyörällä sentään potkiskelee eteenpäin.... (... mutta kun halavalla sain ja varsin kelpoja pelejä)


Karkkilakon aloitin ja lievensin mehujen ja pullien nautiskelua , hetihän tuo vaaka alkaa kallistua vasemmallepäin ...
Vaan ihan mahdoton himo olisi ilalla kyllä makiaisiin . Muita himoja kun ei vieläkään ole päässyt toteuttamaan ?
Mites muuten Keffelillä , vieläkö romanssi kukoistaa, ihanan kuuloista oli .... :heart:

Inka puhuu ja pupattaa , hieno tyttö ja hienot jutut. Pitkiä lauseita ja uusia sanoja - kauhea 'Mikä tämä on ' - kyselyvaihe välillä... siiis kyselee asioista , joiden nimet jo tietääkin itse.
Ja vieraille on kohtelias emäntä , kysyy pöydässä että 'Haluaisitko lisää mehua?' tms - keskustelee säästä tai muusta mielenkiintoisesta.

Töissä alkaa tahti hieman kiihtyä, kollega saikullas elän vuoksi. Ja matkustuspaineet lisääntyy , kaksi Hesan reissua jo tiedossa ...

 
Masukuvaa olette toivoneet. Katostaan jos ensi viikolla. Silloin olis puoliväli ja hyvä hetki taas kuvata :D Veli kävi avokkinsa kanssa kylässä. Mutta ei nuo mitään huomauttaneet mahasta. Luulivatkohan vain miun lihoneen :whistle: Eikä mekään mitään sanottu.

Vihdoinkin paistas aurinko, mutta ei taideta kuitenkaan päästä puistoilemaan :headwall: Nuo kaksi kun toivat tullessaan mustaherukkaa ja ne pitäs nyt keitellä mehuiksi. Nuo marjat on miun äiti aikasemmin poiminut mummolasta ja ne on ollu pakkasessa säilössä. Kokemuksesta tiedän, että kun pakastetut marjat alkaa sulaa ne on parasta keittää heti mehuiksi. Tai muuten ne alkaa käymään :kieh: Ja nuo on jo osittain matkalla sulanu... No, saadaanpa ainakin talveksi mehua.
 
Iltaa,

Onnittelut Vilma-Onnille työpaikasta=)

Rontti; on se just niin ärsyttävää. Olenkin jonkun verran ihmetellyt nykyajan isovanhempia kun ovat niin kovin kiireisiä eikä aikaa tunnu löytyvän lapsenlapsille, ainakaan omasta tahdosta kovinkaan usein. :/ Toista se oli silloin kun itse olin lapsi. Meillä on niin päin että miehen äiti haluaa hoitaa ja hän on kotona, eikä työelämän paineet väsytä häntä samanlailla mitä mun äitiä. Anoppi kuitenkin soittaa hyvinkin helposti hakemaan lapset pois jos tiukka paikka tulee. Neitiä varsinkin on hoitanut vauvasta asti ihan omasta tahdosta, mutta tämä meidän kakkonen ei ole yhtä helppo tapaus. Ja luulen, että jos poika saisi äkäpussi kohtauksen niin anoppi ei uskaltaisi sen jälkeen hoitaa ikinä. Ja sen takia olen itse ollut vähän varuillaan antaa poikaa sinne. Lasten siis pitäisi olla hyvä käytöksisiä että jaksaa olla ja hoitaa niitä. Mun äiti on vielä työelämässä päiväkodissa eikä ole työnsä puolestakaan kovin innokas enää vapaa aikana hoitamaan lapsia. Sekä sen lisäksi mun yksi sisko asuu lapsensa kans meidän porukoiden kans samassa pihassa, joten hänen lapsi on siellä päivittäin ainakin kylässä jos ei hoidossa. Siinä on oikeastaan syyt miksi mun äitillä ei enää virta riitä näillä muille. Mun äiti kyllä pärjää tilanteessa kuin tilanteessa eikä varmasti soittele jos hoitoon ottaa ja sen puolesta voin huoletta antaa vaativamman tapauksenkin sinne hoitoon.

Olivialle piti sanoa jo aikaisemminkin että minusta on hienoa asia kun Hilmasta tulee malli. Voisin itsekin laittaa lapseni sellaiseen, mutta ei taida minun ipanoissa olla malli ainesta :D Vaikkakin äitin mielestä tietenkin on maailman hienoimmat lapset. ;) :D

Mun pitää rientää, meillä muksut valvoo vielä ja ne pitää saada joutuin sänkyyn. :wave:
 
Olo on hmmm.... hyvä. Ilmat kun vähän viileni niin viileni meitsikin. Eipä, nyt ei oo edes supistellut. Ja mulla on sitten tässäkin raskaudessa sama "ongelma" kun Juhosta oli, että vauva seilaa edestakasin, eli laskeutuu, ei kiinnity ja sitten nousee takasin ylös, ja tosi ylös. Juhostakin sillon hetken pelkäsin että syntyykö suun kautta ja näköjään tällä kakkosella samaa vikaa |O
Tosi kovaa potkii ja keikuttaa pyllyään, mulla melkeen itku tulee välillä kun tuntuu että ei vatsa yksinkertasesti kestä. laskettuun on vissiin tasan kaks viikkoa :eek:
Pikkuhiljaa alkaa kaikki olla melkein valmiina, paitti mun sairaalakassi, no ehtiihän ton pakata. Muutama vaaleenpunanenkin vaate ostettu :whistle:

Mainille hirmusia ruokahaluja, toivottavasti paino lähtee nousuun.
Hilmalle onnea mallin uralle :D

Meillä alkaa Juho kans olemaan melkonen pölöttäjä, tosin mitään sellasta järkevää lausetta ei vielä tule, mutta yritys on jo hyvä, esim siis, jos haluais sanoa vaikka että mennään kauppaan, niin sanoo äiti volvo kauppaan :whistle: eli kun me on menty aina volvolla kauppaan niin sanoo sitten noin, tai jos isiltä pääsee vessassa paukku, niin sanoo isi vessa pauppu. Mutta semmosia sanoja tulee jo kuitenkii, että kai niistä kohta jo järkeviä tulee.

Siitä tulikin mieleen, että meillä sanotaan äiti ja isi, lisäks tulee kyllä muutkin, mummot, papat, setät, enot, tätit, kummit ja nimiltäkin joitakin läheisempiä tuttuja.

V-O:lle onnea työpaikasta :flower:
 
Hipkukalle piti tulla sanomaan, että on se nyt kumma ettei veljesi mitään maininnut tai ainakin hänen avokkinsa! Oliko sulla ihan väljä paita? Eikös immeiset kerhossa kyselleet heti... Alan oleen jo sillä kannalla, ettette tosiaan kerro, ennen kuin joku sukulaisista kysyy tai sitten vasta kun syntyvät :whistle: . On se lyhyt odotus sukulaisille kumminkin, kun näin pitkälle olette jo päässeet kertomatta!

Katjanna, onpa jännä tuokin, jos sitten soittaa helposti perään... Siinähän on sitten vaikea luottaa, että pitääkö lasta esim yön yli, jos niin on ollut tarkoitus... Kai se maailma on muuttunut isovanhemmuudessakin itsekeskeisemmäksi, ainakin osaltaan... Hmm, kuulostaa toisaalta hurjalta, mutta todeltakin. Ja tuli vielä mieleen, että kyllä sekin vaikuttaa, kenen lapsista on kyse, että oidetaanko ja minkä verran... mutta enpä nyt jaksa siitä alkaa täällä mutisemaan. Ja kyllähän me yleensä suht kivasti ollaan hoidot saatu järjestymään, jos pakollista on ollut, mutta aktiivisempiakin voisivat olla :saint: :ashamed:

Jaha, Pupu onkin samaan aikaan koneella. Siellä siis kovastikin vielä kasassa ja vaavi leikkii vissiin hissiä :D , ylös ja alas. Tuosta teidän paupusta tuli mieleen, että jos jollain tulee paukku, leviää neidon suu hymyyn ja sanoo "piaju" :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Hipkukalle piti tulla sanomaan, että on se nyt kumma ettei veljesi mitään maininnut tai ainakin hänen avokkinsa! Oliko sulla ihan väljä paita? Eikös immeiset kerhossa kyselleet heti... Alan oleen jo sillä kannalla, ettette tosiaan kerro, ennen kuin joku sukulaisista kysyy tai sitten vasta kun syntyvät :whistle: . On se lyhyt odotus sukulaisille kumminkin, kun näin pitkälle olette jo päässeet kertomatta!
Ei tuo mikään kamalan löysä paitakaan ollut ja kuitenkin mammahousuja on jo pakko pitää. Joten kyllähän niistä jo näkee sen resorin, ettei ihan normihousut ole. Sitä mekin naureskeltiin, kun eivät mitään sanoneet :D Aina ovat nuo läheiset kehdanneet huomautella miun hoikkuudesta, ei se nyt paha olis kysyä olenko päässy lihomaan vai mitä.
Voipi kyllä olla, että rakenneultran jälkeen kerrotaan, ainakin miun äidille ja anopille (siitähän se tieto sitten leviää ). Taka-ajatuksena se, että jos miun äidin sais kustantaan osan vaunujen hinnasta :ashamed: Hää kovin mielellään olis meille rahaa antamassa, mutta me ei normisti tarvita. Tuplavaunut vain on niin hintavia |O Mutta se kaksosuus varmaan pidetään vielä pidempään salassa :D Me ollaan vähän kamalia ihmisiä... :snotty:

 
Hippis, onhan se sitten kerrottava, jos kerta taka-ajatuksia löytyy :D . Et sitten kumminkaan kertoisi, että tuplavaunuihin rahaa tarvis... Eikös niitten luulis olevan vielä kalliimpia kuin tavalliset? Ja masukuvaa odotellen! Miten aina sut aattelen jotenkin hiukan pyöreemmäksi immeiseksi... Johtunee kai siitä, kun odotat kaksosia eikä mahaa muka huomata. Jotenkin on itellä sellanen ajatus, että hoikalla ihmisellä mahan huomaa herkemmin. Muutenkin, onko sun kasvoja nähty täällä, miten minulle ei ole kuvaa sinusta?

Meillä herättiin taas jo kuudelta |O . Jestas että mua olis väsyttänyt ja väsyneenä olin sitten kyllä alkuunsa äreenäkin...

Muutes, jo koululaisia omaavat, pikaisesti :attn: :attn: . Ootteko kokeneet, että koulun vanhempainilta on hyvä juttu? Minulla olis kaks menoa, haluaisin mennä koulun vanhempainiltaan, mutta en oikein tiedä, voinko perua toista menoani...
 
Santti :flower: :hug: Onnittelut!

Meidän napaan ei mitään uutta auringon alla. Flunssa yhä edelleen jyllää, loppuviikko saikkua töistä... Ei auta. Viikonloppuna on kummitytön rippijuhlat ja pitäisi alkaa jo oikeasti valmistautua kunnolla noihin tuleviin messuihin. Ensin ensi lauantaina Kirkkonummella ja sitten se koko seuraavan viikonlopun Turun koitos... Taitaa tulla kiire loppujen lopuksi...
Yritän tässä ohessa tehdä aina silloin tällöin muutaman tunnin töitä, jotta ei oikeasti paniikki iske ensi viikolla (ai ei vai )...
Tavaroita pitäisi kai vihdoinkin alkaa vähän lyömään pahvilaatikoihin odottelemaan... tai jotain... hinnoitella pitäisi ainakin, niin olisi yksi rojekti vähemmän edessä...

Mutta pakko jatkaa...
 
Minä sain siivottua tänään tänn työhuoneen. Vielä muutamat tavarat etsivät paikkojaan, mutta hiljaa hyvää tulee. Sen jälkeen voisikin vielä ommella jotain kivaa ensi viikoksi... Tai no jos ensin yrittäisi saada pääteltyä kaikki nuo kaulaliinat, jotka olen neulonut myyntiin.... Ja hinnoittelis nuo kaverin mummon tekemät jutut. En jaksanut sunnuntaina katsoa muuta kuin paria vastasyntyneen lapasia... jotain pipoja ja sukkia siellä oli sen lisäksi...

Mutta jos jatkaisi vielä vähän aikaa. Voi sitten loppuillaksi keskittyä sipsipussiin ja siideritölkkiin Mä en muistanutkaan miten hyvää tuo alkoholiton siideri olikaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Hippis, Miten aina sut aattelen jotenkin hiukan pyöreemmäksi immeiseksi... Johtunee kai siitä, kun odotat kaksosia eikä mahaa muka huomata. Jotenkin on itellä sellanen ajatus, että hoikalla ihmisellä mahan huomaa herkemmin. Muutenkin, onko sun kasvoja nähty täällä, miten minulle ei ole kuvaa sinusta?
Enpä ole tainnut kuvaani esitellä. Ja kyllä mie oikeasti melko hoikka olen. 171cm ja 50kg, taitaa painoindeksi olla jo alipainon puolella :whistle: Nyt on jo sen verran tullut lisäkiloja, että taidan olla normipainoinen. Miulla on kyllä pitkä selkä joten senkään vuoksi tuo maha ei ehkä niin irralliselta heti näytä. Mahtuu jonkin aikaa kasvamaan vain pituutta, ennenkuin tarvii kunnolla ulospäin pullahtaa. Tarkoitus olisi ensi viikolla ottaa puolivälin kuva, enköhän mie muista sen teidänkin iloksi laittaa :D

Opetin tänään pojalle uuden tempun. Laittamaan isovarpaan istuma-asennossa suuhun. Hämmästyttävää tuossa oli se, että miekin onnistuin. Hiukan teki tiukkaa, ei ole enää nuoruuden notkeus tallella...

 
Ruusumaria tänne meidän vauva-arkeen kuuluu oikeen hyvää, joskin typykät pitää äitiä kiireisenä ;) yöt menee oikein mallikkaasti joten hyvin kuitenkin jaksaa kun saa nukuttua tarpeeksi.
Flunssassa ja angiinassa olen ollut mutta nyt on tauti jo takanapäin ja kesän juhliakin on muutama jo käyty läpi. Nyt olis lauantaina vielä miehen veljen häät joten päästään taas kakunleikkuuseen :p
Ukolla alko maanantaina lomautukset ja lähdetäänkin huomenna kotikaupunkiin evakkoon :) mies menee sinne perheyritykseensä hommiin ja saadaan asua sen isovanhempien vapaana olevassa kalustetussa kerrostaloasunnossa sen aikaa kun sielä ollaan. Takasin tullaan Ouluun kun työtilanteesta kuuluu jotain uutta mutta eipä vielä tiedä kuinka pitkä tuo aika sitten on.

Ilmottauduin minäkin kouluun täksi syksyksi, en malttanu pysyä poissa kirjojen ääreltä :LOL: noh, verkkokursseja vain otan kun kerran sielä evakossakin ollaan ;)

Nyt oon tässä koittanu siivoilla ja pakata huomista lähtöä varten. Mies on ollu Helsingissä käymässä ja oottelen sitä täksi illaksi kotiin, lupasi tulla Mäkkärin kautta

Viutsikalla on kyllä mahti leluvarasto :D Silja onkin puhunu Viusta nyt mennellä viikolla, tai oikeen en selvää saa että mitä puhelee mutta nimeä ainakin toistelee, taitaa muistella noita leluja ja viimeksi hyvin jo sujuneita leikkejä =)
 
Santilla ihana ultrakuva :heart: oikeen tulee tippa linssiin kun tommosia kattelee... me ollaan sovittu että meille ei enää vauvoja tule, kaksi saa riittää. menneenä viikkoina tuo mies on kuitenkin ollu vaan hiljaa kun oon asiasta ohimennen maininnu ja luulen että alkaa hän jo nyt pyörtämään päätöstään... No jos joskus vielä alkaisin siihen hommaan niin vasta sitten joskus myöhemmin, ja tämä on sitten lupaus..eli ei pidä mun kattella ihania ultra- tai vastasyntyneen kuvia tulevina vuosina ettei kuume taas iske :LOL:
 

Yhteistyössä