Lokakuun 2012 vauvoja?

Onnea plussista kaikille uusillekin! :)

Laa Tee ihmeessä helmikuun pino, jos harrastuneisuutta riittää. :) Voisin itsekin kyllä tehdä pinon, mutta aika ei millään riitä päivittämiseen. Eli musta olis hyvä, jos pinon tekee joku, joka sitten ehtii päivittämäänkin.

Mulla on aika epäuskoiset tunnelmat tämän raskauden suhteen. :( Oireiden vähyys ahdistaa ja tilanne muistuttaa pahasti viime syksyä kun tuli km. Noh, haen tänään Clearbluen digitestin ja katson, näyttääkö viikot jo 3+, kuten pitäisi. Eihän sekään mitään takaa, mutta vähän rauhoittais mieltä.
 
Lumi vähän samat fiilikset :( Oireettomuus on niin pelottavaa. Vaikka koitan kuinka kuulostella oireita, nii ei niitä kyllä vaan oikein ole :( Ihan kamala pelko...

hawwe Toki täällä saa vierailla niin useesti kun tahtoo! :)

Laa Tee vaan sinä jos jaksat ;) Niinkun Lumi tossa sanoi, niin olis hyvä jos joku sellain tekis kuka sit muistais päivitellä :)

Oon nyt koittanu miettiä noita testejä ja laskettua-aikaa. Mulla siis viikko sitten testi näytti haaleeta viivaa ja siitä se on sitte tummunu pikkuhiljaa, lauantaina tein digin ja siihen tuli et 2-3 vk. Tänään tein vielä yhden ja se taas tummempi mitä aiemmat viivatestit. Kiertohan mulla on aika sekasin ollu, että menkkojen alkupäivää en oikein voi sanoa. Mut lauantaita olin aatellu, se oli 7 pvä teroista. Mut voiko testit sit näyttää jo 6 pvä aikasemmin plussaa? Ja voiko digissä viikot näyttää oletettuna menkkojen alkamispäivänä jo 2-3? Ja eihän siis tollakaan nyt oikeesti väliä oo. Ihan sama milloin se la on, kunhan on :) Ja selviäähän se sit viimeistään ultrassa, ja siihenkin on piinaavat 3,5 vk! :/
 
Heippa ja onnea kaikille plussanneille! :wave:

Ajattelin liittyä joukkoon onnekkaaseen jos mukaan vaan mahtuu?
Plussasin viime viikon keskiviikkona ja La olis näillä näkymin 2.10 :heart:
Olo on vielä vähän hämmentynyt, kun ehkäsy lopetettiin vasta joulukuun alkupuolella ja oltiin varauduttu että odotuksen odotukseen menisi kuukausia niin kuin kakkosen kanssa aikanaan.

Ikää on mulla 24vuotta ja kotona häärii 4-vuotias tyttö ja 1,5vuotias poika. Synnärinä on TAYS :)


Mrs. Muddy & KerttuPerttu 4+6
 
Moi!

Täällä ois kans yks pikkukakkosta odottava, LA ois laskurin mukaan 4.10. Muutama päivä on mennyt ihmetellessä, että onko tää ny oikeesti totta :) Oireita ei oo vielä muuta kuin menkkamaiset kipuilut alamahassa. Ekassa raskaudessa näitä kipuja oli alussa tosi paljon, toivottavasti tällä kertaa pääsis vähemmällä.

Ikää itselläni on 31 vuotta ja synnäri tulee olemaan OYS.

Tittirii rv 4+4
 
Viimeksi muokattu:
Koska mun pitäis mennä päikkäreille, mut en malta nii keräsin valmiiks vähän työtä helpottamaa :)



(LA,nimimerkki, ikä, mones, synnytyssairaala)

1.10
Laa_ ~ 23v. ~ kolmas ~ SeKs
mamiko ~ 20v. ~ toka ~
Jo ~ 30v. ~ eka ~ ulkomailla

2.10
_Lumi_ ~ 30v. ~ toka ~ Jorvi
nurmo ~ 27v. ~ eka ~ KS-KS
Mrs.Muddy ~ 24v. ~ kolmas ~ TAYS
LumiLinnea ~ 34v. ~ toka ~ EKKS

3.10
Minki ~ 22v. ~ toka ~ KYS

4.10
Tanyaz ~ 27v. ~ toka ~ KOS

5.10
nellinu ~ 23v. ~ toka ~ KOKS
Tittirii ~ 31v. ~ toka ~ OYS

7.10
Taatu ~ 28v. ~ toka ~ TAYS
Laara85 ~ 26v. ~ eka ~

8.10
ttty ~ ?? ~ eka ~ TAYS
Lykke ~ 39v. ~ toka ~ Porvoo

Toivottavast siit saa nyt ees jonkiilaista selvää! Joku taitavampi voi sit muokata hienoks :)
 
Viimeksi muokattu:
pps. toihan olikin ihan kivaa, joten voin tehä helmikuun pinon ja päivitelläkin sitä :) Aika paljon kuitenkin kulutan aikaa täällä tylsyyttäni lapsen päiväunien aikaan :)

Mut sitte pitäis keksii meille joku nimi! Kaikilla muilla on joku kiva, ei me voida olla vaan Lokakuun vauvat! :D Ehdotuksia kaikilta! :)
 
Öööhh... Mielikuvitus ei ole mun vahvimpia puolia. :D Mutta ehdotuksia:

Lokakuun Lutuset (hyi eii, ei hyvä)

Lokakuun Kullannuput (tainnut olla jokin aikaisempi vuosi, tää on musta kiva, pöllitäänkö? ;) )

Lokakuun Lellikit (plaah... ?)

Toisen sanan ei suinkaan tarvis alkaa L:llä. Keksiikö muut? :) Lokakuu on kyllä hankalin näistä...
 
Viimeksi muokattu:
Lisätään vielä tuo synnytyssairaala, joka tulee olemaan KOS.

Täällä mennään myös vähäisillä oireilla, samoin kuin esikoisen kanssa. Viime syksyn raskaudessa oli kovat pahoinvoinnit ja se meni kesken. Eli olen mielelläni oireeton! :) Mulla odottaa Clearbluen viikkonäytöllinen digi kaapissa, ajattelin loppuviikosta testailla mitä näyttää.

Ja onnea kaikille plussanneille! Meitähän alkaa olla jo useampia! :)
 
Minä minä minä myös ilmottaudun listoille :)

Eilen tuli Clearbluen digiin raskaana 1-2, yk10 sanoi toden ;) Tänään varmistelin vielä first signalin kasettitestillä, selkä plussa.

Laskurit antaa lasketuksi ajaksi 8.10, se käy hyvin kun on parhaan kaverini syntymäpäivä myös :) Vähän mullakin on kierrot vaihdellut, mutta tuo on nyt laskettu 28 päivän mukaan, mitä se on suunnilleen ollut nyt muutaman kierron. TAYS mullakin taitaa olla se synnytyssairaala jos sinne asti päästään (siis Kun!!) :) esikoinen ois meille tulossa.

Oottekos vielä soitelleet neuvolaan? mä meinasin malttamattomana rimpautella sinne jo huomenna, niin tuntuis jotenkin konkreettisemmalta taas tää homma :)
 
nellinu mulle sopii oikeen hyvin, että sinä teet sen. Mä oon kuitenkin töissä aika paljon, joten en niin usein pääsis välttämättä päivittelemään ;-)

Mun synnytys-sairaala tulee olemaan SeKs :)

Ja uusille jälleen tervetuloa mukaan. Toivottavasti saadaan mukava porukka aikaan. Esikoisen ajalta meillä oli tosi tiivis ryhmä irc-galleriassa ja muutamasta tuli kyllä oikeen hyviä ystäviä. :)

Laa ja pieni 5+0 :heart:
 
Iso kiitos onnitteluista Taistis ja Misupai. :) Molemmille oikein onnellista odotuksen jatkoa!

Ja onnea kaikille uusille odottajille!

Tein äsken Clearbluen viikkonäytöllisen digin ja näytti oikeestaan heti Raskaana 3+. Eli uskottava kai se on, että jotain tuolla masussa koittaa tapahtua. Viikkoja pitäisi olla nyt menkoista kai 4+6 tai oviksesta 5+2. Mä saan muuten molemmista, Kaksplussan ja Vau.fi laskureista saman LA:n.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Taistis
Tervetuloa kaikki lokakuisiin :heart:

Ja kiitos listan tehneelle, pysyy vähän mukana näissä päivissä sun muissa =)

Tänää ei oo ollu oikee mitää muuta oiretta kun älytön NÄLKÄ, VÄSY ja NÄNNIKIPU! Varasin ultra-ajan ja se olis sitten 13.2 eli kaksi PITKÄÄ viikkoa!!

Huomenna pitäis varata neuvola-aikaa..on se jännä vaikka ei oo pitkä aika esikoisen odotuksesta niin silti vaan kaiken unohtaa.. Ihan uus juttu mukamas olevinaan :whistle:

Nyt odottaan oireita ja lepään toviksi :popcorn:

Maanantaisin oloin Taatu&Hippunen 4+
 
Taatu :D :D Luin ton sun yhen nimiehotuksen et Lokakuun munasolut :D Aattelin et vähän outo :D :D Ei onneks ollu :D Ja todellaki maanantai!

_Lumi_ Oi, ihanaa! :) Ainakaan nyt et voi enää testailla digillä, ei ne viikot siitä enää ainakaan lisääntymään pääse! :D Mut varmast helpottava huomata et viikot on kuitenki noussu :)
Niiiiiiin outoo noi laskurit! En tajuu miks mul on eri ajat! Tai sit toi toinen ei sisäistä sitä et kierto ei oo sitä 28 pvää! :D

ttty tervetuloa :) Ite varasin neuvolan perjantaina. Edellisissä raskauksissa oon varannu heti plussan saatuani, nyt en viittiny ku alkuu oli haamua ja muutenki olin niin varma etten raskaana voi olla. Eihän siitä haittaakaan oo jos neuvolan ajoissa varaa, saapahan ainakin hyvän ajan :) Ja voihan se sitte perua jos huonosti käy :/

Tanyaz oi, ihanaa kuulla! Tai siis ei se, että sulla on mennyt kesken, vaan se, että ei ole väliä onko niitä oireita vai ei. :) Silloin kun ootin kaksosia, niin alkuraskauden oireet oli tosi vahvat! Tiesin jo helposti ennen testin tekemistä että olen raskaana. Toisen raskauden alusta taas en oikein muista, meni aika sumussa... Ja nyt sen takia oon paniikissa kun oireta ei ole, koska päähän on pinttyny se eka raskaus. Mut pahoinvointia mulla ei oo ollu kummassakaan, saas nähä miten tää menee :)

Ehdotelkaa oikeesti niitä nimiä! Sit valitaan paras yhdessä :) Mun mielestä nyt näistä paras olis toi Lumin ehdottama Lokakuun kullannuput!
Mitäs sitte ite vois ehdotella......pää leikkaa aika tyhjää :D (niinku yleensä) Lokakuun lierot :D :D joo, en taida ehdotellakkaan :D
 
Oli kanssa pakko tehdä se digitesti ja se näytti Raskaana 2-3. Joko sitä alkaisi uskoa, että tottahan tämä on! :)

Musta parhaat vaihtoehdot on Lokakuun kullannuput ja Lokakuun onnenmurut. Itseltäni ei ehdotuksia löydy, lyö meinaan tyhjää - täälläkin! :D
 
Jo
Lokakuun Munasolut :LOL: Se olis melkosen mieleenpainuva ainakin! Mitäs muuta lokakuuhun liittyy kun halloween ja kurpitsat? Sillon on vaan kylmää ja pimeetä... Lokakuun Valonsäteet? Päivänsäteet? No eih... en mä tiiä.

Mulle vois rimpsuun lisätä ulkomailla, oon Belgiassa.

Tässä ketjussa on huomattavasti kotosampi olo kun tuolla syyskuisissa - siellä kaikki ykäilee jo niin hurjasti, että paniikki iskee itelle kun oireet on vielä ihan hakusessa. Täällä ei vielä ykätä, mutta eiköhän mekin parin viikon päästä ehditä yökkäämään ihan tarpeeksi. Odotan innolla.

Kauhea tissinpuristelu käynnissä koko ajan kun aristus on ainoa oire -- "Onko ne vielä arat? Joo, on." Ja 5 min myöhemmin uudestaan "Onhan ne edelleen arat? Huh, on joo." Kai ne nyt on kun täytyy koko ajan puristella! :D
 
Hihii, onnenmurut on kiva! Tai mites ois Lokakuun lutuset? :D

Mä odotan kanssa "innolla" yökkäämistä, onneks mulla on sellanen työ, että läheltä löytyy aina joku paikka mihin ykätä ;) Kunhan ei vaan kauheen huonoon kuntoon menis, kun mä olen vielä koeajalla niin ei viittis ruveta saikuttamaan kun sitten varmaan joutuu kertomaan työnantajalle, että on raskaana...

Muoks. Piti vielä lisätä että Jo, mulla on sama homma :D ainoa oire tosi kipeät tai arat rinnat, niin niitä pitää aina aika ajoin kokeilla että onko arkuus tallella.. yöllä ei kyllä tarvi, ku saatan herätä ku vaihdan asentoa kun tekee kipeetä... vaikka mulla on aika pienet tissit :p
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin varovasti huhuilen tänne, että olisin ehkäpä liittymässä joukkoonne.. :) Tein ihan äskettäin plussatestin... Osasin kyllä aavistaa sen, mutta silti se yllätti! Mitään oireita ei oo!

Taustaa sen verran että kotona viipottaa jo yksi pikkutyttö kohta 9kk (5/11) ja yksi keskenmeno löytyy myös, joululta, eli n. kuukauden takaa. Tämä tärppi siis suoraan km:n jälkeen. La on vähän avoinna, mutta hedelmöityspäivän tiedän suunnilleen ja viimeviikolla tuli kiinnittymisvuotoa kahtena päivänä, joita luulin alkuun kuukautisiksi..

La omien laskujen mukaan siis 3.10. eli nyt ois rv 4+5, ikää 22 ja synnärinä KYS.

-Minki ja ylläripylläri 4+5(?)-

Ainiin, ja täältä yksi ääni onnenmurusille :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea uusille lokakuisille :)
Tänään tasan vuosi sitten tehdyn plussatestin tulos meni just päikkäreille :heart:
Lohdutukseksi oireettomille, itselläni oli koko raskausaika todella oireetonta. Ei pahoinvointi, tissikipuja, närästystä, turvotusta ei niin mitään. Alku oli sen takia stressaavaa, kun epäili koko raskautta, mutta oireettomiakin raskauksia on ja siitä oppi kyllä iloitsemaan ettei ole vaivoja vaan saa nauttia raskaudesta :) Ystävällä on kaksi lasta ja raskauden täysin ääripäitä. Toisessa oli kaikki oireet, mitä vaan kuvitella voi. Toisessa sitten taas ei mitään oireita. Muistakaa, että jokainen raskaus on erilainen vaikka odottaja olisikin sama :)

Jonna ja tyttö 3,5kk
 
  • Tykkää
Reactions: nellinu

Yhteistyössä