~LOKAKUUN lapset **2010** heinäkuussa <3~ 1 vauva syntynyt !

eipäs mulla muuta tänään kuin poks vaan 28+0! :D
hillitön helle ja sammuinkin äsken osittain sen takia varmaan yli kahdeks tunniks päikkäreille...
nyt syömään ja sit pakkaan, huomenna lähdetään mummolaan muutamaks päiväks tai enintään viikoks.

noonie+pikkuplikka 28+0 B)
 
joukkoon hän, eli laskettuaika 21.10 ja synnärinä Satks.Ikää 29v.ja esikoinen tulossa.
Helteet ovat olleet tuskaa,mutta enää 2vko töitä ja sitten lomille lompsis :p , siitä jatkan suoraan äippälomalle.
Äitiyspakkausta odotetaan kuin joulua, päätös oli tehty 30.6.

HenniKe 25+2
 
Käyn nyt vain ilmoittautumassa.... en ole pitkään aikaan jaksanut edes käydä lukemassa. Sain reissussa kesänuhan ja se yhdessä kuumuuden kanssa on kyllä täysin vienyt voimat. Ja nyt kun jo luulin, että nuha olisi menossa ohi niin eiköhän tänään ollut taas kurkku kipeä. Sama ruljanssi alkaa alusta, ei kiva :kieh: :snotty: :kieh: Palailen kun olo helpottaa.

Sähikäinen & Nöttis 24+4
 
Enpä ole jaksanut tulla kirjottelemaan, vaan Facebookissa laittanut viestä... En jaksa lukea kaikkia neljää sivua tekstiä (vieläkään ) :snotty:

Olen rampannu sairaalassa ja pääsin viettämään yönkin K-HKS:ssa ennenaikaisien supistuksien takia... Oli aika inha alkuviikko, mutta nyt olo jo vähän parempi... Voimat se vei, kun kokoajan sai niitä supistuksen estopiikkejä, niistä tulee tosi huono olo! Tosin pysäyttää supistukset ja sekös oli helpotus :) Kaikki siis ihan ok nyt ja vauva on näennäisesti terveen oloinen :heart:

Vuodelepo jatkuu vähän lievempänä, nyt saan jo liikkua voinnin mukaan :) Se ei kyllä ole kovin hääppöstä, uuvun ennen kun alotan mitään :LOL: Se voi kyllä olla osaksi myös tämä helle! B)

Maha kasvaa turbo vauhtia ja masu- tyyppi ei osaa päättää kummalla kyljellä lilluis... Tosi mukavan tuntusta, kun maha hellänä supistuksista ja toinen pyörii ja pyörii ja pyörii :D Mutta eeen valita, olen tosi onnellinen, että pääsin säikähdyksellä noista supistuksista!

Saatiin pinnasänky ja hoitopöytä koottua (siis minä huutelin ohjeita sohvalta ja mies kokosi :D ), nyt on huone loppusilausta vailla valmis vauvalle :) <3

Voikaa kaikki hyvin ja ei rehkitä siellä helteessä!! :)

Lara 29+3
 
Tervetuloa mukaan kaikki uudet! :flower:

Onpas Laralla ollut rankka viikko! Toivottavasti supistukset pysyisivät kurissa, ja vauva malttaisi rauhassa kasvaa ja kehittyä ennen maailmaantuloa. Jaksamista sulle!

Täällä kaikki hyvin, mahamökelö liikkuu melko säännöllisesti, enkä ole huomannut kuumuuden vaikuttaneen liikkeisiin. Kuumuus meinaa tosissaan uuvuttaa, tekisi mieli maata sisällä ilmalämpöpumpun alla koko ajan. Vähän jännittää tiistainen rd-kontrolliultra, eilenkin tuli mässättyä leipää ja piparia siihen tahtiin, että en edes uskaltanut mitata sokereita. Yleisesti otettuna mun arvot ovat kohdallaan pysyneet, mutta välillä lipsun ruokavaliosta...

Olen ensi viikonloppuna ystävän häissä kaasona, ja kauhulla katselen säätiedotteita, jotka lupailee 35 astetta hellettä. Miten ihmeessä sitä jaksaa niissä juhlatamineissa koko päivän keikkua... Huuh..

Heilo poksuu 28+0 =)
 
Poksumispäivä tänään! Eli 26 vko tuli täyteen!! :heart:

Laralle tsemppiä, onneksi olo jo parempaan päin! Ja muillekin "vaivaisille" tsemppiä! :hug:

Itsellä vatsavaivat onneksi alkaa helpottaa tuolla närästyslääkkeellä! Voi taas keskittyä lomailuunkin paremmin. Ensi viikko eli viimeinen lomaviikko menee mökkeillessä, toivottavasti maalla olisi vähän viileämpää! Meillä kotona lämpötila +30 kieppeillä ja kylmässä suihkussa tulee ravattua yhtenään. En ole myöskään huomannut, että vauvaa nämä helteet hetkauttaisi kummemmin, tuntuu jumppaavan masussa ihan entiseen tahtiin. =) Vauveli viihtyy mun masussa mieluummin vasemmalla puolella ja on venyttänyt sille puolelle tummemmat raskausarvetkin.. :eek: Melkein jo toivon, että kääntyisi välillä, kun nyt viimeiset viikot on istunut perätilassa ja monottelee meikäläistä alaosastoon jatkuvasti.
Mulla on iskenyt vauvanvaatestressi, nyt kun vauvan huone on kutakuinkin valmis. Pähkäilen onko vaatetta tarpeeksi eri kokoja ja unissanikin olen vaatteita pyykännyt. Odottelen malttamattomana, että saatais äitiyspakkaus pian. Kelan sivuilla näkyy vaan, että meidän hakemukset on saapuneet sinne, ei muuta..Taidan ensi viikolla soitella perään jos ei mitään ala tapahtua..

Koitetaan yrittää "nauttia" helteistä, kyllä se syksykin pian tulee!! =)

Minkuli ja pikkuheppu 26+0
 
No NYT on taas lista päivitetty ja tämä mamma palstan tahdissa mukana, aletaan palata arkeen. Huomenna se alkaakin toden teolla kun mies lähtee takaisin töihin. Ihana viikko on ollut mutta ei auta... Onneks viikonloput voi viettää vaikka kaikki mökillä jos huvittaa. :)

Mä oon nyt melkeen 2 viikkoa vedellyt näissä jokapäiväisissä +25-30 keleissä ja alkaa jo tottua. Kotona onneksi yksi tuuletin jota roudaan huoneesta toiseen mukana. Yöunet jäisi todella vähäisiksi ilman sitä. Suosittelen kaikille tollasta näppärää pöytämallia, niitä saa ihan tehokkainakin! Vauvan liikkeisiin ei oo täällä helteet vaikuttaneet, ihan yhtä tehokkaasti ukko fuduttaa.

Selkä meinaa sanoa viimeisetkin tehonsa jo tässä vaiheessa irti... Jos mitään isompaa alan tekemään niin loppuiltana en sitten kävele enää mihinkään. Eli iskias on tosi pahana nyt. Toivon että ei menisi koko loppuraskaus näin, mut viimeksi olin selän takia jo rv 30 saikulla. Olin vaan jo unohtanut miten inhottavaa. :headwall: Nyt olis tarmoa ja jaksamista muuten touhuta mitä vaan mut kun en PYSTY. Raivostuttavaa.

Heitän henkilökohtaisempaa gallupia ja kysyn et miten muilla sujuu makuuhuoneessa? Mulla on nyt selkeästi joku sellanen kausi menossa että missä vaan ja millon vaan ja I'm in. :LOL: Yleensä se on meillä kyllä mies joka ehdottelee mut ei enää... :D Noo ei tuo ole myöskään valittanut!! Tosiaan tää mun selkä vaan aiheuttaa omat pikku kommervenkkinsä kun ei meinaa taipua suuntaan tai toiseen. Ihanaa silti kun alun väsymyksen ja puutumisen jälkeen jaksaa taas ottaa parisuhteestakin kaiken irti. :heart:

Pikkuneiti tepasteli just päiväunilta ylös niin täytyy lähteä hellimään.

mama-L ja Poikanen 27+6
 
Helteiset terkut,mittari paukuttaa varjossa melkein +32 astetta,huh!! Mut en valita,en! B) :whistle:

Neuvolalääkärillä kävin keskiviikkona,kaikki ok,paikat kiinni mutta pehmentyneet.
Paino: +100g/kk. Yhteensä tullut 6-7kg.
Turvotus:-
Verenpaine:104/60
Hemppa:102. Labrakäynnin jälkeen 97 :/
Kohdunpohja:22 ( vauva mielestäni poikittain )
Syke:+145
Liikkeet:++

Sain lähetteen istukkakontrolliin joka on maanantaina 19.7.
Rautakuurin ajattelin pistää vaihtoon,eikös jotkut liputtanut nestemäisen puolesta? Tarvii men ens viikol apteekkiin ihmettelemään..

Jaksuja kaikille suppareista kärsiville! :hug: Huomas tossa töissä kyllä heti kun yritti kiristää tahtia ni johan vatsa-asukki ilmoitti että jarrua jarrua!! Nyt onneksi kesäloma,katsotaan sitten loman jälkeen pystyykö sitä töitä enää tekemään kun pomo ei niitä ainakaan kevennä :/

Ja tervetuloa uusille! :flower:

Mä en nyt muista mistä te ootte jutellut täällä..Tuntuu että aivot on muusia muutenkin tämän helteen johdosta :D Tuun sit seuraavaksi "järjen" kanssa :LOL:

Mut POKSISTA!! 28+0 :heart:

Niin,vauvan liikkeet : Kyllä myllää ja pyörii samaan tahtiin oli kylmä tai kuuma..Välillä tuntuu että onko se oikeesti ikinä paikallaan..Typy kun ei ollut läheskään näin vilkas.Eikä ole vieläkään :)
 
Heilo: Tsemppiä kaason hommiin ensi viikonloppuna!! Me oltiin eilen ystäväpariskunnan häissä. Mieheni oli bestman, minä hoitelin joitain juttuja kaasojen rinnalla vaikken kaaso ollutkaan. Tukalaa oli juhlatamineissa, täytyy myöntää! Jalat oli illalla turvoksissa ja nytkin olo on kuin olis krapula.. Valvominen myöhään ja kokopäiväinen hälinä syynä todennäköisesti! Äsken käytiin siivoamassa hääpaikka ja huh huh.... ei riittänyt ihan tunti eikä kaksi..

Tsemppiä suureen tehtävään ja muista juoda kunnolla!!!
Kenkää pois välillä niin jalat lepää =)

Hoikkalori ja rusina 28+1
 
POKS rv 28 + 0 <3

Helteet ottaa niin rankille, etten jaksa paljon kirjoitella... Kuulumisinne lukaisin ja Heilolta haluaisin kuulla, että miten häät meni, miten jaksoit kaasona?!? Mulla olisi kaasoilua elokuun loppupuolella ja pikkasen kieltämättä jännittää, että miten ihmeessä jaksan.. Toivottavasti ei ainakaan ole näin KUUMA! Eilen oli polttarit, joissa olin kaason ominaisuudessa ja alaselän + häpyalueen kivut yöllä kotiin tullessa oli aikamoiset...
 
Terveiset Taalintehtaalta,

voisi kuvitella että täällä veneillessä olisi viileämpää mutta juu ei. Aurinko kuumentaa todella hyvin veneen heti aamusta. Aika hyvin olen kyllä kuumuutta kestänyt tai no ei se vaikuta erilailla kun ennenkään. Me ollaan saatu nyt miehen kanssa veneillä ihan kahdestaan kun mummi kaappas pojan mukaansa jo keskiviikkona, kamala ikävä on mutta mummi ja tädit on saanut sen rupeamaan opettelee uimista.

Mama-L mulla on ihan sama juttu, koko ajan tekee mieli ja missä vain ja milloin vain :D

Nyt vois lähteä luontopolulle jos siellä olisi vaikka puita ja varjoa.

Uni ja poju 28+3
 
mökiltä palauduttu ja todellakin nollattu tilannetta,kaikki muu aika menee tuolla ukko-kullalla tontilla ja töissä niin oli mahtavaa olla viikonloppu rentoutumassa perheen kera,mitä nyt pojat taas vähän nahistelivat :D

pitäis jaksaa kaikenlaista...huusholli on mahdoton kaaos ja mielenkiinto mennyt täysin tän huushollin siistinä pitämiseen näillä helteillä :LOL:

mutta nyt tankkaamaan taas sisuksia.....

sutulii 25+4 :heart:
 
Uusille :wave:

Uuh, liian kuuma! Mä paastoilen täällä huomiseen sokerirasitukseen. Eli olen juomatta kans :kieh: Sisälämpötila +32....

Torstain neukkulakäynnin tuloksia:
RV: 24+4
Painonmuutos: +426g/vk (yht. painonnousu tähän mennessä 2,5kg)
RR: 105/68
Pissa: puhdas
Hb: - (ei katsonut, edellinen 115)
Sf-mitta: 21 (ihan käyrällä)
Syke: 150
Liikkeet: +

Mulla ei muuten noita sykkeitä kirjoiteta ylös neuvolakorttiin, kirjoitetaanko teillä? Katoin vaan siitä laitteesta ne nyt ite. Liikkeistä sai plussan kun Möttönen karkasi sen anturin alta. Hb:ta katsoo ens kerralla, koko raskauden aikana se on mulla laskenut 131-->115 ja syön lisärautaa 2-3 kert/vk. Oli sijainen, kivempi kun normitäti. Tosin aika pikakäynti, olin ehkä 20-25 minsaa siellä :D

Vauvavakuutuksen terveyslaput tuli, huomenna postiin. Kelan laput katson vaiks huomenna.

Mulle ei toi seksi maita entiseen tahtiin :D Kuivuus vaivaa, tosin ahkerasti käytetään liukkaria, ja meille ei halut mee yksiin (mä haluun aamulla, mies päivällä/illalla kun mä oon jo väsyny). Mut ei se meitä haittaa, tää nyt on tällasta :whistle:

Oikeesti loppus nää helteet, mä en kestä... :|

Uudet viikot!

MinkuK ja Möttönen 25+0 poks!
 
Moi!

Täällä ei todellakaan mee nappiin. Kämpän ovat vallanneet sokeri sekä lentomuurahaiset. Myrkytetty on mutta sitkeenä vilistää pitkin seiniä ja lattioita, ties missä rakenteiden syövereissä muhivat ja lisääntyvät siis, v***u että piti tääkin päivä nähdä :headwall: Tunnetustihan muurahaiset eivät viihdy KUIVISSA rakenteissa ja jos joku muistaa mitä tässä taloyhtiössä on tapahtunut sellaisen elementin kuin veden kanssa niin voi kuvitella kuinka kiukkunen mä olen nyt. Saamarin kuuma eikä enään voi pitää edes ikkunoita eikä ovia auki kun joka kolosta tunkee sit sisään lentäviä ja ryömiviä muurahaisia. Ai kas, tätä kirjottaessani yksi tupsahti tohon kädelle kävelemään, olipas yllätys, todella joo!
Eikä toi tuuletin auta mittään, yhtä tyhjän kanssa.

Jos jollain joku hyvä konsti saada muurahaiset hevon v***uun niin kiitos siitä! Kaikki on kokeiltu kiehuvasta vedestä, saippuavedestä ym Raid-karkotteisiin vaan ei auta ei..

Nyt pitää vaan alkaa sit näillä kuumilla ilmoilla kaikenlisäksi vissiin imuroimaan joka jumalan päivä maha pystyssä hiki valuen lattiat
meinaan ettei noi sokerimuurahaiset vaan vahingossakaan saa mitään houkutuksia ainakaan..tai on vissiin jo saanut |O En tiiä.
Mä varmaan jaksan joo.

Kiukkunen Heidi ja Mörkky 28+4.
 
heikku:
Meillä auttoi se Raidin valkoinen jauhe. Mies roiski sitä sinne sun tänne (varsinkin niille alueille, josta tulivat sisään) niin häipyivät nopeasti. Meillä oli niitä musti "sokerimuurahaisia".
Lentomuurahaiset ainakin pesii rakenteissa.. Jossain tuolla google-maailmassa joku oli kirjoitellut myös ulkoapäin tapahtuvasta myrkytyksestä.

Googletin ja löysin tällaisen (kirjoitettu 7.7.2006)
"Tarkoittanet nyt niitä mustia, lähes 2cm pituisia muurahaisia? Ne asuvat yleensä lahopuissa, joihin naaras munii ja toukat syövät lahoa puuainesta kunnes niistä pienten muutosten jälkeen tulee lehtomuurahaisia. Nyt on paritteluaika käsillä, eli jossain talonne liepeillä on kuningatar, jota nämä tuhannet sulhas-ehdokkaat piirittävät. Huolestuttava piirre puutalossa on, että kuningatar on löytänyt jostain läheltänne/talostanne lahon puun, johon voi munia. Jos pesävaiheessa olevia muurahaisia tulee ylenesä lahojen takkapuiden mukana sisälle, juoksevat vielä tulessakin, kun puu palaa takassa"

Bubbeli 25+3
 
bubbeli Kiitos tosta. Mä arvasin! Eli lahoa puuta, niin johan hommat menee läskiks. Ja sitä tästä talosta aivan varmasti löytyy, aaaaarghhh! Terveystarkastajan on määrä tulla vihdoinkin tänne tsekkaamaan tän kuun loppupuolella tätä kosteusasiaa. Saas nähä miten käy,tai että kuinka paha tilanne on. Kummiskin raskaus ja mahdolliset homehaitat ei voi olla hyvä yhdistelmä, sekin mua on kammottanut tässä tän ajan kun ollaan tiedetty tästä vesivahingosta. Jos hometta tosiaan on niin mihin ihmeeseen me mennään, missä asutaan ja toivottavasti vauvalla kaikki kunnossa syntymän jälkeen. Silloinhan ne alkaa paljastua vasta,on allergiaa,immuniteettikyvyn laskua ym ym. Mut en mee vielä niin pitkälle että otan noista nyt täyspaniikin päälle. Kattoo sitten kun tuomio on tullut.

Ja missä se mun ukko luuraa,m lähti hakee semmosia muurahaisrasioita tosta 5 kilsan päästä vanhemmiltansa joku puoltoista tuntia sitten. Prkl,saa kohta ympär korviansa kuhan tulee kotiin siis ekaks :LOL: No ei ny sentäs..
 
Taas on hetki vierähtänyt viime kirjottamisesta.
Lauantaina oli muutto ja ihmellisen hyvin jaksoin koko päivän ja vielä yötä myöden purkaa laatikoita. Viime yö meni taas n. viiden tunnin yö unilla, tää päivä meni ikeassa ja muissa kaupoissa ja vielä oon hereillä:D

Pari viikkoo on tullu kivuttomia supistuksia vanhojen kivullisten lisäks eikä enää mikään saa niitä loppuun, mutta onneks kivuttomat ei vie voimia niin paljoo niin jaksaa sitten vähän touhutakin paremmin kun aikasemmin:)

Oli muuten kauhea tilanne yks kerta bussissa kun kuski päätti tehdä äkki jarrutuksen ja vaunut kaatu.. Onneks ei pikkuselle sattunu mitään. Meinas se äitikin siinä kaatua niin päästi sen takia rattaista irti hetkeksi...

Painoa on tullu jo ihan liikaa n.15kg. Vielkään en saisi tehdä mitään, mutta voi olla että pakko kohta alkaa tekeen pieniä kävely lenkkejä. Masennus on menny ohi, niin senkin takia on sitten enemmän energiaa. :)
Sf-mitta oli 1.päivä 27cm ja kaikki muutenkin ihan hyvin:) Tosin terkka vähän ihmetteli kun katteli Taysin koetuloksia, että ilmeisesti oli ollu pissatulehdus, mutta siellä kukaan ei sanonu mitään. Vein neuvolaan uuden näytteen niin ei ollu mitään ainakaan enää.
Nyt sitten neuvolankin vaihtu, en kyllä ole vielä soitellut uuteen. Mieluusti olisin kyllä pysyny entisessä paikassa.

Peloista oli joskus puhe.. Mua pelottaa tai ehkä enemmän jännitää vaan se miten se arki alkaa sujumaan sitten kun tulee sairaalasta ja kaikki pitää hoitaa yksin eikä mulla ihan pienistä vauveleista ole kokemusta yhtään.. Äiti toivottavasti auttaa minkä voi, mutta silti.

Toivottavasti alkaisi pikku hiljaa ilma viilenemään, täälläkin kun sisälämpö on sitä +30..
En pysty nukkumaan ollenkaan jos tuuletin hurisee vieressä, kun saisi nukahdettua kissa valvottaa ja sitten taas asukki herää potkimaan ja sen myötä itekin virkistyn:D

Multatassu 28+0
 
bubbeli Siitä on muutama kuukausi, sattu tossa kevättalven aikana siis. Mutta, ettei menis liian tylsäksi niin täällä on tapahtunut siis aikasemminkin ainakin 2 vesivahinkoa mitä mun tietoon on tullut. Mutta koskaan kukaan ei oo käyny mittaamassa täällä niistä aiheutuneita vahinkoja.Tai, kellään ei tunnu olevan tietoa onko täällä tehty tarvittavia kuivatuksia kastuneissa tiloissa ym. Lisäksi sitä tilaa missä ne 2 vahinkoa on tapahtunut, on pidetty täysin kylmillään, mikä kertoo tavan tollollekin jo sen, että märkä ja kylmä ei voi olla hyvä yhdistelmä. |O

Mua on ihmetyttänyt muuten tässä tän kesän aikana tämmönen juttu, että JOKU laittaa aina ton meijän kellaritiloihin menevän rapunoven auki niin että se on yötkin avonaisena..kenties jonkun epätoivonen yritys kuivattaa nyt viimosinta vahinkoa..Tai hajua. Yks mummo oli tulossa vuokralle tähän taloyhtiöön ja totes mulle sitten tossa pihalla että hän on astmaatikko ja oli mennyt alakerran pyörävarastoon ja todennut että täällä on pakko olla hometta..pistää miettimään. :/
 
heikku:

Kuulostaa muuten ihan siltä, että joku yrittää siellä paikkailla vahinkoja tuulettamalla. Kyllä sen haistaa vähemmänkin tottunut nenä, että onko hometta. Oletteko te vuokralla vai onko teillä siinä osake?
Teillä taisi olla taloprojekti meneillään?

Bubbeli 25+4
 
No voi apua, vau.fi keskusteluihin oli syntynyt jo TOINEN lokakuinen :eek: rv 26+2 ja painoa 920g. Käväsin vaan katsomassa sen ensimmäisen kuulumisia, kun tuon toisenkin huomasin. Onneks molemmat pienokaiset voivat olosuhteisiin nähden hyvin, mutta kyllä se vaan enempi ja enempi pistää miettimään omaa odotusta. Yritetään me pitää masussa vielä hetken nuo meidän ipanat kuitenkin :)

ON: kuolen kuumuuteen ja tylsyyteen. Ei yksinkertaisesti mitään tekemistä. Huspois helle jo nyt!

-pokermama ja Irmeli 26+2-
 
Ja vielä pitikin kysyä, vatsan tärinästä: luin netistä että se liittyy vauvan venyttelyyn tai pissaamiseen, mutta entäs kun se värinä jatkuu kokoajan. Ihankuin tuolla alhaalla olis 24/7 elohiiri, eikai se vauva voi kokoajan venytellä tai pissata? :eek: Omituinen fiilis kieltämättä.
 
Joo minäkin oon vielä mukana täällä.. En vaan pitkiin pitkiin aikoihin oo päässyt/ehtinyt täällä käymään. Vauveli voi hyvin ja samoten minäkin :) Pientä kipuilua silloin tällöin, mut sehän kuuluu asiaan..
Mutta hei, osaatteko sanoa milloin synnytystapa-arviointi tehdään? Alkaa kohta huolettaa, ku oon ymmärtänyt, että todennäköisesti joudun synnyttämään sektiolla. Siis vauva ei mahdu syntymään normaalisti, ku ite oon niin pieni. Joka tapauksessa, milloinhan tuo arvio mahollisesti tehään?

Mutta hyvät hellepäivien jatkot kaikille! :)

Ai niin ja tuonne mun kohdalle voi halutessaan lisätä, että poikalupaus :)

Miukatti 27+1
 
Helteinen poks 28+0 astelukemista +31!!! Taitaa olla niin että minätyttö muutan miehen toimistolle täksi viikoksi kun siellä on kunnon ilmastointi... Alkaa mennä järki. :kieh:

heikku, kamala tilanne... Toivottavasti selviäis pian. En osaa kuvitella edes jotain murkkuinvaasiota vielä näiden tuskasten kelien päälle kotiin. Argh!

Mäkin kävin ihastelemassa noita pieniä lokapoikasia... Voi ihmeen määrää miten pieniä ihmisiä. :heart:

Mulla olis sit seuraava neuvola perjantaina ja hirvittää jo valmiiks onko tullu paljon painoa, sen verran on uponnu taas safkaa napanderiin ja kun viimeks oli tullu yhteensä se 3kg niin odotan kokoajan et kohta se nousee rakettina. Anoppi kokeili masun päältä viikonloppuna ja arvioi et vauva olis jo 1,3-1,4kg. Kokenut kätilö ja en usko et ihan hirveästi heittää :). Lupasi katsoa vielä ultralla vähän tällä viikolla joku päivä kun on aikaa. Ihana päästä vilkaisemaan pikkusta pitkästä aikaa!

Voisin lähteä kauppaan jos olis edes AUTO ilmastoitu mut kun ei... Voi krääh. Huomenna vielä kuumempaa luvattu ja sit onkin loppuviikoksi ukkoskuuroja. Saattaapi olla viimenen kerta kun hankkiudun kesää vasten raskaaksi... :D

mama-L :heart: Poikanen 28+0
 

Yhteistyössä