~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

Mietin tuota doppler juttua itekkin.
En jotenki jaksa uskoa, että olis vaarallinen.
Mutta siis kyllähän se ärsyttää, kun siitä jotain sähköä/ lämpöä lähtee, mutta en usko sen vaikutuksen olevan niin voimakas...
Ainakaan jos käyttää kohtuudella.

Aijon myydä kyllä tuon omani pian, että jos joku haluaa käytettynä ostaa, niin multa voi kysellä yksärillä :)
Parin viikon päästä alkaa tuntee jo potkut (joku rv 15->...) niin sitten sitä ei tarvii enää.
Ja ei se oo enää niin jännää ku pääsee usein kuuntelee ;D
Mulla kuuluu kyllä huonosti vielläkin, vaikka viikkoja "reilummin"...

Lara- ja nuna rv12+4
 
Lara-, on toki mahdollista, että tulet tuntemaan liikkeitä jo noin aikaisin (rv 15), mutta todennäköisempää on, että menee vähän kauemmin... Itse tunsin esikoisesta vasta rv 20+ ja kuopuksesta sitten rv 16 hennosti (en ollut ihan varma) ja sitten rv 17 kunnolla. Yleensä ensisynnyttäjät tuntevat liikkeet myöhemmin kuin uudelleensynnyttäjät. Eli älä ihan vielä lupaa doppleriasi pois ;)!
 
Iso :hug: huonojen uutisten saajille, nuo pysäyttävät sitten joka kerta :(

Joku kyseli (anteeksi en mitenkään muista ihmisten nimimerkkejä) uskallatko olla onnellinen tästä raskaudesta. Minä kerroin työpaikallani heti testin jälkeen että tuli plussan (meillä siis vain 5 työntekijää) sekä muutamille oikein läheisille ystäville, ja minua loukkasi suunnattomasti kun yksi työkavereistani kieltäytyi onnittelemasta kun on niin aikaisessa vaiheessa!

Samoin raivosin miehelleni kun hän alkoi varoittelemaan että kannattaako nyt vielä mitään vaatteita ostaa valmiiksi kun on niin alussa vielä.

Minä haluan nauttia tästä raskaudesta! olen niin onnellinen tästä lapsesta ja tämä tuntuu minusta niin oikealta juuri nyt, että en ymmärrä miten voisin epäillä että tämä ei kestäisi, tietysti tulee päiviä kun tulee pelkoja että mitä jos, mutta jos takertuisin niihin ja enkä voisi nauttia tästä alusta ollenkaan koska se voi mennä kesken menettäisin niin paljon.

Tuntuu että kaikkien ihmisten kanssa joiden kanssa olen puhunut yleis mielipide on se että ei vielä kannata mitenkään juhlia sehän on vasta niin alussa, ihan kuin olisin jotenkin vähemmän raskaana nyt tai tämä olisi jotenkin vähemmän onnellinen asia ennen kun sen 12 viikkoa on täynnä. Tämä oikeasti aiheuttaa minulle tosi pahan olon :/

Anteeksi purkaukseni ja tämä on tosiaan vain minun tuntojani, toivottavasti ei loukkaa mitenkään ketään :)

ihanaa viikonloppua kaikille!

R ja öttiäinen 8+ 3
 
Ryöminkäinen: olen todella onnellinen sinun puolestasi, että osaat nauttia noin täydellä sydämellä alusta alkaen. Tuollaista onnen ja ilon tunnetta itsekin kaipaan. Ja uskon sen pulpahtavan pintaan viimeistään 30.3. ultran jälkeen, jos sieltä kuuluu hyviä uutisia.

Hienoa, että on myös ilon täyttämiä alkuraskauksia, koska ainakin näitä pelkojen täyttämiä tuntuu olevan melko paljonkin.

Tsemppiä meille kaikille!! Yritetään pitää mieli mahdollisimman positiivisena!! =) :flower: =)

Nappula-10, huomenna POKS 10+0 :D
 
Lilein mulla kauheisiin päänsärkyihin auttaa kylmä,laitan aina kylmäpussin vuorotellen otsalle ja niskaan. Kuuma vain pahentaa asiaa ainakin minulla. Panadol zappia otan kans pari pilleriä ja yritän nukahtaa hetkeksi.

Pahoittelut menetyksen kokeneille!

(.) Luulin jo olotilan helppottaneen mut takas tuli väsymys ja etova olo muuttui kokopäiväiseksi. Oksentamassakin on pitänyt käydä ja tällä hetkellä en tiedä onko tämä mahatautia vai raskauteen liittyvää.

t 77 ja asukki 10+jotaki,laskut menny sekasi

 
Ryöminkäinen mahtavaa et joku ajattelee kans noin! Mä oon kans kertonu heti alusta asti ja suurimman osan aikaa jopa nautin raskaudesta :) Anoppikin on koko ajan sellanen ettei saa puhua ennen kun 12 viikkoo täynnä ja miehen suku ei tiedäkkään mut mun suku tietää! Kun mää oon muutenkin ihminen joka puhuu paljon ja purkaa tuntojaan niin pitääkö mun hävetä tai salata jos tulis keskenmeno? Jos kukaan ei tiedä tilanteest niin kuinka ne voi sillon olla surussa mukana mun kanssa? Musta on kivempi sanoa että meni kesken ja surra ja puhua yhdessä muiden kanssa, mutta moni ei taas koe asiaa samalla tavalla. Ja toisekseen ei se "maaginen" 12 viikkoakaan aina takaa että kaikki mene hyvin.

(.) Tää aamu ollut tähän mennessä pahin etomisen suhteen ja päätä särkee.. Kurja olo ja mies nukkuu kun menee yövuoroon ja mä yritän saada lapset pysyyn hiljaa et mies saa nukkua mutta kun olis itelläkin tarve päästä sängyn pohjalle..

Champion ja Tirpunen 8+5
 
Sunnuntai huomeni a kaikille. Täällä hieman jo oletin oireiden helpottaneen MUTTA tänään
on ollu taas NIIN väsynyt NIIN väsynyt, heräsin kahdeksalta ja söin ja nukuin sitten taas 11 saakka..huokaus :ashamed: ulkonakin ois niin mahtava keli., mutta kun ei vaan jaksa. Huomenna ois taas aamuvuoro ja tiukka ja pitkä päivä tiedossa ja mie oon NIIN poikki että melkein itkettää..miten mie jaksan?? ei aikaisemmissa raskauksissa ole moista väsymystä ollu, mistähän vois johtua? Tiistaina onneks eka neuvola niin pääsis asioista puhumaan ja ainakin sais tuon hb tason tarkistettu.. Mites muilla, mulla aikaisemmat raskaudet kaikki olleet tyttöjä, onko poikaraskauksissa väsyneempi tms? ootteko huomannu eroa kellä kokemusta molemmista ? ohan se tietty kaukaa haettua, mutta ajattelin nyt kysäistä =) Nyt on mentävä laittamaan lapsille ruokaa, ja pyykitkin ois koneessa....vaikka taas kyllä tekis mieli kammeta vaan sänkyyn...jaksamisia kaikille :wave:

Neila ja toistaiseksi salaisuus rv 9+6
 
Lilein; tän hetkisen tiedon mukaan uutta possurokotetta ei tarvitse ottaa jos on sen yhden ottanut. Mut täähän voi muuttua, riippuu varmaan miten virus muuntuu ja millanen epidemia tulee jne jne.

Ja tässä tosiaan linkki siihen uutiseen siitä sikainfluenssan vaarallisuudesta raskaana oleville

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2010/03/1082022


Oma olo alkaa selvästi parantua, väsyttää kyllä vieläkin mutta oksetus ja yökytys on vähentynyt.
Mut eilen illalla supisteli ekaa kertaa! Siis mä en voi tajuta. Mua on aikasemmissa raskauksissa supistellu jostain rv 20 alkaen. En kyllä tiedä voisko tää alkaa jo nyt...Ei tiedä hyvää loppuraskautta ajatellen :eek:



Zeena 11+2
 
Ja Neila; jää nyt jo saikulle!!! Mun oli pakko olla melkein se 3 viikkoa ja huomasi, että tuli tarpeeseen. Mä en millään pystyny hoitamaan töitä ja illalla lapsia. Nyt on jo ihan eri olo! Mut noilla sun viikoilla mä olin kans ihan tajottoman väsyny. Mä soitin neuvolaan, sain neuvolalääkärille ajan ja saikkua kirjotettiin viikko kerrallaan ja katottiin miltä tuntuu.

Mulla on ennestään siis tyttö ja poika ja ei niissä raskauksissa ollu näin kovia oireita. Jokainen raskaus on näköjään erilainen ja elimistö reagoi eri tavalla. Tuskin näistä tyttöä tai poikaa voi ennustaa =)
 
Eilen tuli poksahdetua tasaviikot, ja eka neuvola on vasta viikon päästä. Taitaa np-ultra venyä aika pitkälle.

ryöminkäinen Olen niin samaa mieltä sinun kanssasi. Itse olen ollut joka raskaudessa täysillä mukana heti alusta alkaen. Vaatteitakin ja muita juttuja olen alkanut hommaileen jo varhaisessa vaiheessa. Ainoastaan tuossa muille kertomisessa meillä menee poikkeavan kaavan mukaan.

Me ei olla kerrottu, eikä kerrota kenellekään tulevasta vauvasta, mutta siihen on syynä se, että ei haluta kuulla kauhisteluja lasten lukumäärästä. Ei suinkaan se, etteikö uskaltaisi mahdollisen keskenmenon pelossa. Tai no, naapurin rouva tietää, kun on ollut lastenhoitoapuna ultrakäynnin aikana. Jos sille tielle lähdettäisiin, en voisi hommata mitään, enkä iloita koko raskausaikana, koska meillä on tuo kohtukuoleman (rv 40+1) kokemus muutaman vuoden takaa.

Minulla jatkuu vilunväristykset, onko muilla vielä näitä alkuraskauden oireita? Alkaa hieman epäilyttämään. Minulta leikattiin toinen kilpirauhanen pois puoli vuotta sitten. Tähän asti arvot ovat olleet hyvät ilman mitään lääkitystä, mutta alkaa hieman tuntua, että oltais menossa vajaatoiminnan puolelle. Onko vajaatoiminnassa palelu jatkuva tunne, vai vaihteleeko se?

Neila Minä olen synnyttänyt kolme tyttöä ja neljä poikaa, enkä raskausajan oireiden mukaan ole pystynyt sukupuolta päättelemään. Viime raskaudessakin tuli kaksi linea negraa vierekkäin mahaan. Mies meinasi, että sieltä tulee kaksoset, on vain lääkäriltä jäänyt se toinen huomaamatta.

Nyt on kieltämättä vähän tyttötunne. Voi kyllä johtua ihan siitä, että näin Lindexillä ihania tyttövauvojen vaatteita. Viime vuosina kun nuo vauvat ovat olleet poikia, niin nyt olisi niin ihana taas hömpsähtää vaaleanpunaisiin hörhelöihin.

Hyvää alkavaa, toivottavasti jo keväistä viikkoa kaikille! Minä alan taas henkisesti valmistautua ensi viikon yövuoroputkeen. Kauankohan niitä jaksaa?

Scala ja Kasi rv 10+1
 
Heips!

t 77: Kiitos vinkistä. Kokeilenkin kylmää sitten enskerralla, kun päänsärky alkaa vaivaamaan. Panadolia hainkin tuossa jo kaappiin... :D

Zeena: No niin mä aattelinkin että ei tarttis toista kertaa näillä näkymin ottaa. Mietin vaan kun jossain luki, että ois mahdollisesti tulossa semmonen piikki syksyksi missä ois yhdessä rokotteessa kausi/sika/lintu-influenssa... tiedä sitten niistä, mitä tuleman pitää. Voihan se vielä olla ettei tule ollenkaan koko sikaflunssaa tänne...

Neila: Jostain luin, että monet kätilöt pitää pojan merkkinä sitä jos ulosteen haju oksettaa paljon. Ootko havainnut tämmöstä? :D Mä uskon kanssa, että näistä oireista ei nyt voi hirveesti mitään päätellä, mutta mä tykkään kyllä itse lukea näistä oireista mitä muilla on ollut eri raskauksissa. On kiva arvuutella =)

Scala: Mulla on vielä kanssa noita vilunväristyksiä, tartten viltin ihan peiton alle lisäksi ja villikset jalkaan. Sanoin neuvollatädillekin, että on koko ajan semmonen vähän kipee olo. Mun kilpirauhas arvot on olleet hyvät, vaikka itse oon monesti epäillyt että mulla ois jotain häikkää niissä.

Kaupoissa liikkuessa mä kiinnitän huomiota yleensäkin vain pojan vaatteisiin, aina. Oon kuopuksellekin ostanut paljon poikien vaatteita, kun on ollut ihan älyn hienoja turkoosia ja ruskeeta, ihania kuvioita. Mä en siis itse pidä mistään hörhelöistä, mutta oon kyllä aina ollut tämmönen :D Anoppi pitää kyllä huolen, että hörhelöäkin löytyy kyllä kaapista :whistle:

Mä suon kyllä toisille onnen iloita raskauksista ihan millon itse tykkää alkaa, toiset ennemmin toiset myöhemmin. Se on vaan kiva, että meitä on moneen lähtöön =)

Jollain, en nyt muista kellä oli tuo np-ultra rv13 yli. Kun mä sain ton lapun tuolta neuvolasta, niin siinä luki että tuo pitäis tehdä rv10-rv12, ilmeisesti tämä ei ole mikään vakituinen käytäntö kuitenkaan? Mietin vaan, kun jos se menee sinusta liian pitkälle, niin mahtaisko saada pyydettyä että sitä aikastettaisiin?

Huomenna poksuu, ja ultraan aamulla. Jesjes :wave:

Lilein + Piipiäinen 10+6
 
Lilein mulla on np-ultra viikolla 13 ja jotain. Sen takia niin myöhään,kun en halunnut veriseuloja. Oulussa oli monta vaihtoehtoa milloin np-ultraan voi mennä oman halun mukaan ja sam juttu on rakenneultran kanssakin.

Täällä paleli pari edellistä viikkoa niin et piti viltin mutkassa olla päivät ja illat,yöksikin piti vaatetta lisätä. Nyt vilunväristyksiä ei ole enää tullut. Kamala etova olo koko ajan ja ruoan syöminen todella vaikeaa.

t 77 ja asukki 10+6
 
Onpa ollut ihana päivä ulkona! Käytiin katsastamassa rysä. Eipä ollut muuta saalista kun pienen pieni matikka, joka päästettiin pois. Mut ihanaa oli käppäillä jäällä ja paistatella auringossa. :)

Tuosta muille kertomisesta vielä. Me ei olla siis kovin monelle vielä raskaudesta kerrottu, mut ainakaan meidän kohdalla se ei johdu siitä, että ei haluttais et muut saa tietää, jos keskenmeno tuliskin. Ehkä enemmän kyse on siitä, että halutaan itse olla ensin sinut tämän odotuksen kanssa, ennen kun muille siitä puhellaan. Halutaan ensin itse tietää, että asiat on ainakin tällä hetkellä ok. Mä tiedän, että jos meille tulis nyt keskenmeno, me kerrottas siitä takuulla pian niillekin läheisille, jotka ei vielä meidän raskaudesta tiennytkään. Ehkä sitä koettaa suojella muita innostumasta liikaa, kun ei vielä itse osaa olla innoissaan. Mutta tosi hienoa, että meitä on erilaisia tyyppejä ja pariskuntia, jotka reagoi asioihin eri tavoilla ja toimii niin kun itsestä hyvälle tuntuu! :)

Mun raskausoireet on ihan minimissä. Onneks mahaa vähän välillä turvottaa, vaikka ei tosin enää niin paljoo, kun tossa viikko sitten. Rinnatkaan ei oo enää niin hellät, vaikka turvonneet ne taitaa vielä olla. Jos maha-asukilla on kaikki hyvin, niin mun raskaus on ollu kyllä tosi helppo- ainakin vielä. Mä muistan, että mun sisko oli koko ajan kamalan väsynyt ja huonovointinen ja oksenteli. Ajattelin sillon, et mullekin tulee varmaan sit joskus samanlainen raskaus (katsos, jos se vaikka kulkee suvussa :LOL: ).

Hyvää sunnuntai-illan jatkoa ja ensi viikon alkua teille kaikille!


Tatara, rv 12+1
 
Kävin lukeen taas teidän kirjoituksia kun ylös jaksoin kammeta hetkeksi...nyt sain ne tiskit ja pyykitkin laitettua...huokaus, meillä huomenna on töissä semmonen päivä ettei oikein vaan voi olla poissa, johtajakun on poissa ni vastaava sh tuuraa sitä, mie sitten sitä vastaavaa jos se on poissa ja huomenna ne on molemmat poissa... :ashamed: sitten vielä semmonen päivä et on lääkärinkierto ja lääkkeiden jakoa ja sijaisten metsästystä kun meillä sairaslomat paukkuu töissäkin...huomisen jos jaksas jotenkin niin sitten tiistaina ainakin ajon suosiolla luovuttaa..meillä vielä kun on uusiperhe niin miehen tyttö oli meille tullessaa (tuli tänään) kutsunu mummut ja vaarit kylään...senkin takia, tai juuri siksi miun pitikin pakottaa itseni nousemaan tuolta punkasta...on tää niin riemullista, mihinkähän sitä onkaan ryhtynyt??????? kai se sitten helpottaa kun tää armoton väsymys joskus helpottaa...anteeksi tää viestin sävy, jotenkin tuntuu et tää kanava on tällähetkellä ainoa paikka jossa jotenkin ymmärretään...

kiitos siitä kaikille :heart:
 
Ryöminkäinen Olen kanssasi niin samoin ajatuksin liikkeellä tässä raskaudessa :heart: Pois turha pelko ja huoli, nauttien ja iloiten joka hetkestä...Uskoen ja luottaen siihen, että kaikki menee parhaimmalla tavalla :wave: Jos huoli koitaa joskus hiipiä ajatuksiin, niin puhallan sen pois ja yritän vain muistaa, että tämä olotila on maailman luonnollisin kaikkinen tuntemuksineen. Huoli tuo vaan tullessaan lisää huolta ja sehän se ei ole mukavaa.

Paljon Halauksia, hymyä, rakkautta ja luottamusta kaikille :flower: =) :heart: :wave:

White Lily ja mönkijäinen 10+4
 
Joo,elikkäs nyt se on siis takana ja olo on todella onnellinen :heart:
Ja nyt selvisi miksi mun maha on jo nyt ihan kiva pallo,meinaan mulla on lääkärin mukaan todella eteenpäin kallistunut kohtu :LOL: ja siksipä se pysty ultraamaan pikkusen mun mahan päältä,ei tarvinnu tunkee puikkoo" in there". Pää-vartalomitta oli 57,6mm,lakimitta 17,9mm ja reisiluu oli 6,7mm.Munuaiset oli näkyvissä ja kaikkia raajojaan käytti ja muutenkin liikkui varsin nopsaan masussa,näki vaan kun pienet jalat vilisti menemään :) Sitte oli tosi ihana kun siellä huoneessa oli sellanen taulutelkkari niin siitä näkyi kuva oikeen isona,eikä tarvinu kääntää päätään siihen ultran näyttöön,senkun makas ja katto eteensä vaan :heart:
Niskaturvotus oli normaali,eli 1,7mm.Verikokeisa kävin myöskin.

Laskettu aika siirtyi sitten 29.9,mutta mä haluan jäädä tähän pinoon,jooko?

Heidi ja Muxu-kax 12+4.
 
heikku, tietty voit jäädä tänne, vaihdanko kuitenkin LA:n listaan, kun on siellä muutama joilla on 30.9 ? =) Ja ihanat ultrakuulumiset!

Meillä ihan älyttömän pitkä viikonloppu takana, pikkuneiti täytti 2vee siis... Perjantaina siivosin 12 tuntia, lauantaina leivoin melkeen saman pätkän ja tänään sit juhlittiin klo 15-19! Nyt vä-syt-tää :D Mutta oli sen arvoista, aivan mahtavat juhlat !!

Kivasti sattu silleen että samana päivänä kun neiti täytti 2 (20.3) niin mulla tuli tasan se 12 viikkoa täyteen ja riskit vähenee. :heart: :heart:

Nyt unta palloon kyllä vähän äkkiä, ehkä vähän jääkaapin kautta täytyy pyyhkästä kun ihania herkkuja jäi yli... mmmm. Huomenna mennään sit sinne np-ultraan, jännää! Mulle tekee nyt sit anoppi sen kun sitä tekee siis työkseen ja lupas et saadaan mennä jo sillon ku niillä muilla on lounastunti nii keretään joku tunnin verran ihastella vauvaa.

Ihan megaväsypoikki mutta onnellinen mama-L ja maha-masunen 12+1 <3
 
Hei!!!

Pitkästä aikaa... ihanaa että ette ole potkineet mua vielä ulos kun en ole nyt päässyt kirjoittelemaan... Mä lupaan et nyt rupeen käydä useemmin kun vointi on jo vähän helpottanut, vaikka toki edelleen väsyttää mut ei tartte enää nuukkuu kaikkee vapaa aikaa... kieltämättä mulle nää viikot 7-10 oli ehkä pahimmat... en tiedä miksi mut siis tuntu vaan siltä...

Pahoittelut surun kokeneille... :hug: tsemppiä Angel08, toivotaan että kaikki hyvin!!!

Heikku, olipas ihana lukea sun ultrakuulumiset :heart: ihanaa!!! =) Mulla on ultra nyt torstaina 25.3... ja jännittää ihan tosi paljon... siis pelkään et jos kaikki ei olekaan hyvin...

Mulle kävi tässä vähän aika siten niin että liukastuin aika pahasti ja rämähdin oikeen voimalla toiselle kyljelle... oli sit sellaisia epämääräisiä kipuja ja kävin päivystyksessä mut siellä todettiin et kaikki olisi hyvin, et jokin kylkilihas oli venähtänyt... no olen siitä asti jännittänyt et jos siitä tuli jotain.. toivottavasti ei...

Liikkeistä oli puhetta... mun kaveri tunsi ekat liikkeet 15 viikolla ja odotti esikoista... et kyllä silloin jo voi tuntea jos osaa odottaa =)

Mukavaa ensiviikkoa kaikille!!! =)

t. Kultasiipi + Pikkuruinen 11+2
 
Oli ollut jutustelua raskauksien erillaisuudesta sukupuolen mukaan...mulla on 3 tyttöä ja 1 poika ja mun kohdalla on ollut pojan raskaus uskomattoman helppo,ei turvotuksia,väsymisiä,pahoinvointeja ym ollenkaan,myös painonnousu oli tosi vähäistä.
Tyttöjenkin jokaisen raskaus on ollut aivan erilainen,ettei suoraa "merkkiä"ole näkyny josta sukupuolen vois arvata.
Pahoinvointeja kyllä esiintyi jonkuverran jokaisen tytön odotuksessa.
Tästä raskaudesta en oikeen osaa sanoa mitään...pieniä pahoinvointi-aaltoja ollut mutta nekin tuntuu jääneen pois. :)
Ihana kun on aurinkoiset kevätsäät niin mielikin pysyy virkeänä.

mude79 ja arvoitus 9+2(jotain sinnepäin)
 
:hug: sitä tarvitseville...
hoh reissulta palattu ja aivan poikki,huomenna täytyykin yrittää sitten takaisin arkiseen aherrukseen....töihin siis...
mulla on maha ihan tajuttoman kokonen,tokikin on turvotusta....paha olo hellittää päivä,päivältä ja tissit on luonnottoman isot....siis ainakin mulle :D
ultra aikaa pitäis varata,mutta onhan tässä vielä aikaa :D
sutulii 8+6 huomenna poksuu 9
 
Mama-L ihana sattuma kyllä, ja paljon onnea kaksvuotiaalle! Apua, meilläkin tuo tirppa täyttää kesäkuussa jo 2v :O

Noniin, nyt sitten ratkesin jo shoppailemaan, kun yllättäen tuli hieman lisätienestejä nyt viikonloppuna. Ostin kaks aivan ihanaa masutuubia, bolan ja ihanan Néobullen Margot rengasliinan :heart:

Onkos täällä muuten muita liinailijoita?

Menhit ja Lörttis 10+2
 
Ihan vain tällainen välikyssäri kun satuin tänne eksymään nukkumaanmenomatkalla... :xmas: Menhit: Mistä ostit Bolan? Mä kun olen nähnyt niitä vain nettikaupoissa, mutta olisi kiva mennä pyörittelemään ihan johonkin liikkeeseen. Vanha Bola olisi kyllä tuolla laatikossa mutta on kyllä mennyt jokseenkin huonoon kuntoon... Mä olen kyllä tykännyt siitä molemmissa raskauksissa! =)

Nyt sinne nukkumaan! B)

BJ, jalkakivut (huomenna soitto lekuriin) ja Ötti 11+2
 
Jaja79: En pistä doppleria pois aikaisten liikkeiden toivossa :D
Doppler oli lähinnä miestäni varten, kun ei pääse np-ultraan mukaan!
Nyt on äänet kuunneltu ja oli tosi ihanaa kuunnella yhdessä :heart:
Mutta en näe tarvetta dopplerille enää, uskallan jo vähän uskoa tähän raskauteen ilman panikointia.... ainakin välillä ;)

Np- ultra on TÄNÄÄN!! :)
Tunnin päästä lähden sinne!
Heräsin nenäverenvuotoon aamulla ennen kellon soittoa...
Jaa että vähänkö jännittää ;)

Lara ja Nuna rv12+6 (tänään varmistuu kaikki :D )
 
mama-L Voihan sen vaihtaa,kiitos että sain jäädä *hali*.

Täälläpäin pitäs soitella sitte sitä seuraavaa ultraa tonne naikkarille yms.Vähän oon hukassa nytten mitä pitää tehä kun on toi maksusitoomus tosiaan eri sairaanhoitopiirin sairaalaan.

Heidi ja Muxu-kax 12+5.
 

Yhteistyössä