~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

Syvimmät osanottoni Minttu-Maaria75 ja mude79!!Kyyneleet silmissä luin teidän suuresta surusta!! :'( Itse odotan poikaa ja kuulun ryhmään syyskuun tulokkaat 2010,mutta olen myös seurannut teidän palstaa melko tiiviisti!!Paljon voimia teille ja perheellenne suureen suruunne!! :hug: :hug: Olette ajatuksissani!! :hug:

Miita1969 & Walter 23+2 ryhmästä syyskuun tulokkaat.
 
Moro kaikille.

Ajattelin, että ilmottautuisinko tähän pinoon?? En ole ehtinyt täydellistä selauslukua suorittaa, mutta lupaan sen tehdä ja teihin "tutustua", jos vaan otatte mut vastaan =)

Eli mä olen rakuuna, ikä 35v, odotan neljättä, LA 24.10, synnytys-srl tulee oleen Hys (tai virallisesti siis HySa; Hyvinkää)

Mitäs vielä... raskaus on mun kahdeksas. 3 x alkuraskauden KM (n.vko:illa 7) ja 1 x TM (vko:lla 10+6)

Tuleva vauva, on minun ja mieheni 2. yhteinen, minulla on 2 lasta ed. liitosta 12v ja 11v ja miehellä 4 lasta ed. liitosta (6-13v). Ensimmäinen yhteinen lapsemme on n.1v5kk. Elän siis uusio-suurperheessä.

Tää raskaus on mennyt suht hyvin... Väsymystä ja päänsärkyä on ollut, mutta kaikki arvot on ok. Verenpaineet hieman pomppaavat välillä (mulla norm. matalat paineet), johtunee väsymyksestä, vuorotyöstä yms yms...

rakuuna 18+6
 
tervetuloa rakuunalle!

mä tulin vähän vaan taas poksumaan, 22+0! jeee!

kauheen sateinen ja kylmä sää,saattaa jäädä lyhyeks tälle päivälle suunniteltu Maailma kylässä-festarihengailu,höh :/

noonie+muru 22+0

 
mude ja minttumaaria, suurimmat osanotot ja jaksamista!

Tulin pikaisesti kommentoimaan tuota listoilta poistamista... oikeastaan pisti vähän vihaksi... Tämä foorumi on varmasti jokaiselle hyvä tukipaikka ja on se jännä jos täälläkin aletaan pistämään ns. tärkeysjärjestykseen ne jotka käyvät täällä tarpeeksi ja ne jotka eivät. Aika omituista. En ole koskaan näillä palstoilla liikkuessani vielä törmännyt moiseen ilmiöön. Mitä haittaa siitä on jos kaikki eivät käy yhtä usein kirjoittamassa? Lukemassa he käyvät aivan varmasti useasti. Itse käyn lukemassa noin joka toinen päivä, mutta en todellakaan ehdi kirjoittamaan yhtä usein. Jos tällä viestillä ansaitsen ryhmäpaikan siellä poistettavien listoilla, niin olkoon sitten niin. Ikävää tietysti.

Keukeu ja Tirppi 20+4
 
KeuKeu,puhut asiaa! Tämä kuitenkin on julkinen sivu,eikä salattu kerho tms. Mielestäni täällä saa olla kaikki ketkä "listassa" ovatkin :) Käyhän tätä lukemassa ja kommentoimassa ns. "listan ulkopuolisetkin" :)

t 77 ja poika 20+5
 
Mä en oo myöskään ikinä törmänny täällä siihen et listalta pudotetaan jos ei ole tarpeeksi "aktiivinen"... Vaikea sitäkin on sitten mitata että kuka on ja kuka ei ja mikä on tarpeeksi pätevä syy olla kirjoittamatta. Mun puolesta noissa fb- ja muissa kerhoissa voi katsoa tarkemmin mut en nää kyl mitään syytä tuota etusivun listaa alkaa muuttamaan... Sellaisia karsin jo ajat sitten jotka ei tulleet edes laskettua aikaa ilmoittamaan missään vaiheessa mitä jäi pari roikkumaan x-osioon.

Taikamyrsky, mulla oli myös viime nlassa verenpaineet yhtäkkiä pudonneet 100/58. Mulla on kyllä yleensä aina olleet matalahkot mut tuo paine yhdistettynä hemoglobiiniin joka on 100 tekee kyllä välillä niin höntin olon ja raskaan pään että huh. Viimekin raskaudessa kokoajan toitottivat syömään suolaa enemmän mut en mä haluais sit ihan täysin muodottomaksi turvotakaan... Täytyy vaan koittaa pärjätä. Mua ei pahemmin pyörrytä mut todella vetämätön olo on usein. Nyt syön sitä rautaa kuurina 2tabl /pv ja ei kyl masu kauheesti kiittele mullakaan... Matala verenpaine on siitä inha et sille ei vaan voi oikein mitään...

rakuuna, tervetuloa! :)

Ja jos sitä sit vaikka siivoilis vähän ja sitten pizzan tekoon!

mama-L ja Poikanen 21+5

 
Heissuli!

Nyt on Tampereen uusi Ikea käyty kiertämässä..paljon oli tavaraa ja vähän krääsää tarttui mukaankin. :) Sieltä löytyi myös mm. kivoja vauvan unipusseja ja muita tekstiilejä, mutta jätin vieläkin ostamatta. Päätettiin miehen kanssa, että odotellaan heinäkuun 4D-ultran yli ennen kuin aletaan mitään enempää ostella. Ei olisi kiva jos jotain sattuisikin ja sitten olisi tavaraa nurkat pullollaan. Päässä tosin on jo kuva siitä, mitä hankitaan ja mitä vauvan huoneeseen tulee. :)

Vaunujakin käytiin katselemassa ja alkaa pikkuhiljaa hahmottua merkki ja malli.
Taidetaan näillä näkymin päätyä Teutonian Prestigeen.
Siksi kyselenkin onko kellään ko. yhdistelmistä kokemuksia?? Olisi mukava kuulla niin risut kuin ruusutkin! :)

Rakenneultraan ei ole enää kuin pari päivää..tulisipa maanantai pian!

Vielä tuosta listalta pudottamisesta.. mielestäni typerää estää, jos joku haluaa vain lueskella eikä joka ikinen viikko anna itsestään täällä kuulua. Nytkin moni sellainen taustailija, joka olisi aikeissa kirjoitella on jo saattanut muuttaa mielensä, kun täällä puhutaan tästä keskustelupalstasta ikään kuin tämä olisi joku salaseura..Tämä tietenkin vain meikäläisen mielipide..
Mielestäni tämä keskustelupalsta on loistava paikka saada vertaistukea ja jakaa ajatuksia! :) Sillä eihän kaikilla välttämättä ole kavereita, jotka ovat juuri nyt samassa elämäntilanteessa. :)

Vielä kerran surunvalittelut Minttumaarialle ja mudelle :hug:

Ja jaksuja muillakin mammoille!

Minkuli ja pikkuheppu 20+3
 
Tulin vaan pyytämään,että josko tämä "listaltapoisto-aihe" jätettäis tähän,ettei aleta asiasta riitelemään tai kenenkään mieltä pahoittamaan.

Koen,että miä aloitin tän koko keskustelun kun huhuilin pokermamaa ja limeee:tä koska nämä ovat jääneet mieleen "alkuajoilta" ja tulee mieleen ettei ole sattunut mitään.

Me ollaan kuitenkin kaikki varmaan sitä mieltä,että jokainen jolla la lokakuun tienoilla saa vapaasti liittyä ryhmäämme..

ihanaa!MEILLÄ UKKOSTAA!!I LOVE IT!!pizza ja karkkipussi odottavat :)
 
vettä tulee taas ja rupeen olee tähän sateeseen jo kypsä....

pikkuinen liikkuu vilkkaasti ja ens viikon pe ois ultra....vihdoin....toki tää aika on täs meidän menos nyt menny nopeesti....

mulla on hirveet liitoskivut ja argh.....toivotaan et helppaa....

huomenna sit tulee jo kaivinkone tontille joten hösseliksi on laitettu kun talon elementit tulee jo elokuun puolessa välissä....aika moni on ottanut huomioon hyvin tän meidän pakkolähdön ja nopsan aikataulun,vielä siis löytyy ihania työmiehiä jotka on valmiina jeesaamaan....

mies lähti kaverin varpajaisiin,saivat pienen tytön alkuviikosta....

sutulii 19+3
 
Kauhee haloo noussu listalta postamisesta!! :headwall:
Kaikki eivät ajattele tätä palstaa yhteisönä vaan "chattina".
Käyvät sanomassa "moi saan vauvan haluan mukaan listalle" ja katoavat sen koommin mitään ilmoittamatta. Ajattelin vaan, että on outoa, jos listalla on esim 100 ihmistä ja 20 heistä ei koskaan saa vauvaa, tms. koska eivät ole alkukertojen jälkeen kirjoittaneet/ lukeneet vaan hylänneet koko harrastuksen...

Mutta luulen, että mama-L on jo poistanut tällaset siinä alussa sitten niinkun sanoi!
Ei tässä ollut kyse siitä kuka saa tai ei saa lukea/ kirjoitella, ei tietenkään!!! Tarkotin ihan vaan sitä, että ne ihmiset ketä ei ole "olemassa ollenkaan" ei jäis listalle tonne synnyttämiseen asti ja sitten ihmetellään missä ne on... :$

Mutta niinkun emmabella sano, eiköhän tän asian voi hylätä sitten...

emmabella: Tykkäätkö oikeesti kattella ukkosta?? :) Muistan, että pienenä se ois ollu jännää, ku asuttiin maalla ja sai ikkunasta ihastella oikein isoja salamoita... B)

( * ) : Mulla on ollu tosi ikävät oltavat jo monta päivää, liitokset venyy ja paukkuu, menkkamaista kipua ja painontunnetta! :eek: On se hienoa, että ei ole "kuukautisia" raskaana ollessa, kun saa kasan muita ongelmia vaivakseen... :kieh:

Onko kellään tullut veristä vuotoa seksin jälkeen?? Täällä oli sellasta havaittavissa, vaikka liukuvuudesta on pidetty huolta... :whistle:

Kuinkas paljon teillä on ollut himoja? Mun tekee mieli kaikkea suolasta ja sitten kun saan niitä niin makeaa! Suu oikein kuolassa mietin iltasin mitä sitä söis seuraavaks! Eniten tekee mieli kebabbia, cokista, energiajuomia (näitä en juo kun harvoin...) ja kivennäisvesiä ja sitten kunnon kotiruokaa (nakkikastiketta, makaroonilaatikkoa..) Oltiin anopilla yötä ja oisin voinut syödä jälkkäriksikin muusia ruoan jälkeen, se oli niin hyvää ja pehmeää ja oikeeseen voihin tehty :whistle: Nam nam... Muita?? :D

Lara- ja Nuna rv23+2
 
ukkos- ja myrskyhullu täälläkin! aivan ihanaa katsella varsinkin ikkunalaudalla istuen rankkasadetta ja salamoiden välkettä! sit voi laittaa pimetessä kynttilät palamaan sisällä :) ja jos asuisin omakotitalossa, menisin varmaan rankkasateella ulos hyppimään :LOL:

mun on alkanut tekeen mieli sinihomejuustoa :ashamed: mut sitä en oo nyt ku muutaman kerran kylläkin lämmitettynä jonkun leivän tms. päällä syönyt, ja onneks sitä ei oo kaapissa,tekisin varmaan sen varjolla lämpimiä leipiä koko ajan...

mä en muuten tohon listakeskustelu/poistamis-juttuun ota kantaa, mutta marraskuisissa (2008) oli alussa joitain kirjoittelijoita joita tuli melkeinpä ikävä kun jättivät noin vaan keskustelun ilman erityistä ilmoittelua/hyvästejä.oikeesti tuli varsinkin lasketun ajan lähestyessä ja vauvojen synnyttyä vähän huoli että mitä on tapahtunu (kun on vilkas mielikuvituskin vielä). mut joo se siitä. mua ainaskin ahdistaa kaikki rajat ja säännöt niin paljon että antaisin hiljaisten olla hiljaisia ja pölöttäjien pölöttää ;) =)

nyt miettimään söiskö sitä iltapalaks jotain hyvää vai hyvää :LOL:

noonie 22+0
 
Pakko ottaa minullakin kantaa noihin vaunu-asioihin. Kukaan ei ole missään vaiheessa puhunut I'coo vaunujen hankkimisesta tai haaveilemisesta. Meillä nämä ovat olleet yhdistelmärattaina esikoisella ja ovat olleet enemmän kuin tykätyt vaunut. Kevyet, kääntyvät etupyörät, menee pieneen tilaan autoon ja mikä ehkä tärkeintä, erittäin hyvin jousitetut. Helppo kulkea kaupungilla ja maastossa menee myös kevyesti. Jopa aikuinen voi niissä istua ja eivät mene rikki. Mielestäni kannattaa ehdottomasti ottaa vertailuihin mukaan.

(Tulipas oikein mainospuhe, mutta katunut en ole kertaakaan, että vuosia sitten investoin kalliit rattaat)

- Nietos 19+5 -
 
Oli pakko tulla ilmoittamaan, että tunsin tänään ensimmäiset liikkeet :D :heart: Makasin sohvalla selaamassa Ikean kuvastoa kun tunsin muljahduksen alavatsalla ja hetken kuluttua toisen. Aivan ihanaa :heart: Kyllä niitä onkin odotettu :)

Tuosta palstalle kirjoittelusta, ehdottaisin että annetaan kaikkien olla listalla ja katotaan sitten vauvapuolella uudestaan. Elämäntilanteet on niin erilaisia, kaikilla ei aika riitä kirjoittamiseen ja toiset ei välttämättä haluakkaan. Heille riittää, että ovat nimimerkillään mukana. Itekään en ole aina niin kauhean ahkera kirjoittaja vaikka lukemassa käynkin usein. Istun töissä koko ajan koneella, enkä jaksa tehdä samaa kotonakin. Mut tämä tästä aiheesta mun osalta :)

Sähikäinen + Nöttis 18+4
 
Täällä yksi joka pelkää ukkosta. :D Salamat saa mut vetäytymään peiton elle, ellei tartte lapsille esittää ettei niissä ole mitään pelkäämistä...

Odotan innolla Euroviisuja ja sipsi-illallista kaksosten ja Panun kanssa. Pikkutytöt tuupataan nukkumaan ja valvotaan aamuyölle! Ihana perinne.

Vauva on nyt alkanut vähän enempi liikkumaan onneksi. Ei tosiaankaan mitään rallia siellä vedä, mutta pitkin päivää vähän tökkii :)


Noora ja Sulo 18+4

 
Lara, ukkonen on musta ihana!me asutaan vielä kukkulalla joten meilä helisee välillä ikkunat ja kunnolla :D takapihalta näkee aika kauas niin on aika mahtavat näkymät salamoidessa :)
mitenkäs sulla muuten se kohdunkasvunkans oli kun mun mielest sulla on jo hyvän kokonen maha tuolla loppupuoliskon masuissa!?

taitaa munkin maha olla jo vauvamasuksi tunnistettavissa kun alkaa tulemaan suoria kyselyjä että koska on la sensijaan että kysytään pitkän tuijottelun jälkeen oonko kenties raskaana :D

himoista..mulla oli silloin alussa nuo COCKTAILKURKUT(thank's mama-l ;) ) ja sitruunaiset ja etikkaiset kevyet jutut. Nyt maistuu taas makeat :( .toivottavast ei riistäydy käsistä kun on se toinen sokerirasituskin vielä!ja PERUNAMUUSSI on aivan ihanaa!ja kalapuikot!aiaiai..

ja lara iisisti siellä makuuhuoneessa :D

sähikäinen :) ihanaa!

Joo,ei mul taas mitää asiaa ollu :)

Emmabella ja tytsy 22+1
 
Ihanan aurinkoista, mutta kylmää iltaa Oulusta B) !

noonie täällä myös yks sinihomehuusto HULLU :p !!!!! voisin syyä koko juuston tuostanuin vaa ja iha kylmänä..mut en oikee oo ku just lämmitettynä uskaltanu..pizzassa ja leivissä..ja itteasiassa mies tekee JUST täytettyjä paprikoita ja tomaatteja johon tulee päälle aurajuusto kuorrute :p :p :p :p :p :p !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TUOKSUU HULLUN HYVÄLLE!!!!!

MIHIN ne lämpimät kelit jäi???? kerkes jo tottua siihe ihanaan kesäsäähän pariviikkoo sit B) ..nyt ei oikee ossaa laittaa mitää päälle ku lähtee pihalle..meinaa aina paleltua.. :eek: !

millonha sitä uskaltaa alkaa tekee vauvvalle huonetta??? Onko jo joku joka o siihe hommaan ryhtyny?
Ois nii ihanaa:)))..ja ku tietää sukupuolenki ni vois kokonaa tehä jo valmiiksi..muutenki tulis paljo realistisempaa tästä odotuksesta, varsinki miehelle.. (vaikka mieski jo tuntenu käellä liikkeet)! Ois "hyvä syy" lähtee käymää hapiksen ikeassaki, ku pitää hankkia kaikennäköstä vauvvalle..ja esikoiselle himottais ostaa sitä Mammut-sarjaa ainaki se sänky ja pikkupöytä ryhmä ja hylly..:)!

Nyt nuuskimaan keittiöön....

j-22 ja MiNi 21+6 :heart:
 
Mielestäni listalta poistosta ei noussut kamalaa haloota! Asiallisia kommenttejahan siinä on kirjoitettu. Mut nyt aihe jää rauhaan :)

Joku mainosti I`Coon yhdistelmävaunuja. Ne on tosi hyvät!!! Me tilattiin vaunut saksasta 2007 meidän esikoiselle. Ovat tosi kestävät,tämä kakkonenkin saa niissä matkustaa. Mikään ei ole mennyt rikki eikä ne ole edes käytetyn näköiset. Suosittelen minäkin :)

t 77 ja poika 20+5
 
Iltaa!

Paljon on taas tullu tekstiä, vaunuista jonkun verran myös.Me ollaan ajateltu emmaljungan duo edge yhdistelmiä. kävin jo liikkeessäkin ihailemassa, ovat vaan niin kalliit joten käytettynä varmaan koitetaan löytää hyvät :) Onko muilla kokemuksia nuista?

Ja piti munkin sanoa, tunsin ekan kerran viime viikolla liikkeitä(tai nyt ainakin tunnistin ne varmasti), nyt ne vaan voimistuu ja voimistuu.Uskomaton tunne :heart:

täällä kans ois yks sinihomejuustohullu,sitä vois syyä kuinka paljon tahansa mut koittanu just kuitenki rajottaa ku ei mitään kovin terveellistä ole:D

vajaa viikko rakenneultraan, menis nää jäljellä olevat päivät nopeeta! nyt tv:n äärelle!

miraaz ja vaavi 19+3
 
:wave:

miraaz
Duo edget on aika hintavat käytettynäkin! Esim. huuto.netissä niitä myydään aika kovilla hinnoilla.
Oletteko harkinneet Emmaljungan Classiceja ja siihen City-koppaa?
Classiceissa ei ole kuin viisi värivaihtoehtoa ratasosassa mutta City-kopalla saa vähän vaihtelua. Edgeissä tulee ratasosa sekä koppa samalla värillä.

Lastentarvikkeessa maksaa Classicit 449-469e (en muista tarkkaan). Emmaljungan Duo Edget maksaa alk. 749e (Classic-runko on halvempi kuin Sport-runko).

Huuto.netissä on ainakin edullisesti näkynyt hyväkuntoisia City-koppia (ovh. 220e, huuto.netissä 65-150e) ja muita lisätarvikkeita myös mukavaan hintaan. Noi City-kopathan on hyvin vähän käytettyjäkin.

Meillä on tällä hetkellä vuoden 2007 (vai 2008) Emmaljungan City Cerox 360:t. Ne on vähän huonot talvella, joten me ostamme nuo Classicit sillä Classic-rungolla. Saamme siskolta Edgejen kopan joten meillä on sitten Duo Edget :D
Me voimme vielä laittaa tuon City Ceroxin ratasosan tuohon Classic-runkoon, joten vaihtelua pitäisi riittää..

Mä olen ihan Emmaljunga hullu mutta en mä kyllä vastannut sun kysymykseesi ollenkaan :D

Bubbeli 19+3
 
Ukkosesta tykkään myös minä! :) Eilen salamoi ja rytisikin hetken aikaa. Ihanaa olla oman kämpän lämpimässä ja katsella ikkunasta kun ulkona myrskyää. Mukulana tapasin aina juoksennella ulkona kun ukkosti. Mutsi ei oikeen tykännyt kun vaatteet kastui läpimäriksi ja kai se pelkäsi että joku salama iskee muhun.

Mielitekoja on myös täällä. Aurajuustoa, pizzaa, pistaasipähkinöitä, irtokarkkia, ja jäätelöä. NAM! Eilen söin lakujäätelöä johon tungin vielä toffeekastiketta päälle. Järkkyä, yleensä en välitä mistään makeasta. Saas nähdä millainen laardikasa musta lopulta tulee jos jatkan samaan malliin. :p

Mä odottelen että saisin yhden vaatekaapin lisää haettua. Sitten ajattelin jo aloittaa vauvanvatteiden paikalleen laittelua yms. Hirvee pesänrakennusvimma iski. Nyt on niin paljon energiaa, että voihan noita jo laitella jos ei sitten loppuraskaudessa jaksakkaan. :)

Leli ja Sylvi 21+1 (meilläkin meni työnimi vaihtoon kun kaverit kastoivat lapsestaan Elsan, niin tuntuu typerälle enää kutsua masukkia Elsaksi.)
 
Emmabella et sä mitään oo riitaa haastanu sillä et huhuilit tyyppejä! Nou hätä! =) Eikä täs nyt muutenkaan mun mielestä ole kukaan edes palkoja nenään vetäissyt. Eriäviä mielipiteitä vaan.

Vaunuista, meillä on Teutoniat (ei mitään hajua mitkä-yhdistelmät :D) vuosimallia 2004 kun saatiin ne aikoinaan enon lapsilta tytölle käyttöön ja on edelleen tosi hyväkuntoiset. Varsinkin runko... Mut nyt kun aloitte noista kopista puhumaan niin sellasenhan voiskin vaikka ostaa uuden vauvalle. Yhdistelmiä en oo työnnelly enää aikoihin vaan ihan matkarattaissa on tyttö istunut... Mä en oo niin noihin lastenvaunuihin hurahtanut mut vaatteisiin sit enemmänkin. :whistle: Kaveri osti just upouudet Phil&Teds sportit Briteistä ja NE on kyllä sit hienot!! Sellaset voisin ottaa. Mut luulen että me katotaan ensin vauvan synnyttyä miten sujuu näillä peleillä ja sit jos tarvii niin sitten ostetaan tuplat (ja kaveri onkin jo luvannut niiden vanhat tuplat lainaan siihen asti et hankitaan omat). Seisomalaudalla varmaan aika pitkältä mennään jne. koska tyttö ei ainakaan viel oo osoittanut kauheesti merkkiä mistään et karkailis herkästi omille teilleen...

Ukkonen on ihanaa, oi oi :heart: Paitsi meidän mökillä jonne nousee ukkonen aina vaaran päältä ja ne on ihan järkyttäviä ryskyjä... ja siel ei tietenkään ole mitään kunnon maadoituksia ja yyh... Juostaan aina kivinavettaan pakoon :D.

Himoja.. Alussa oli kaikkee outoa niinku esim. tabasco joka ruokaan. Nyt ei oo oikein mitään yhtä tiettyä mut sitkun tekee sitä jotain mieli niin on pakko saada... Esim. kiinalaista on muutamat kerrat kyllä haettu ja toinen on sit ne ite jäädytettävät mehujäät nii helteillä kyllä meni ihan kivasti. Ja salmiakki mut sitä himoitsen aina... Ehkä sellanen erikoinen tällä hetkellä on kaikki tuoremehut, varsinki appelsiinimehu hedelmälihalla mmmm... Niitä en yleensä kyl juo lainkaan... Hiilihapposia ei tee niin mieli, toisin ku ennen.

j-22 vähän oliskin IHANAA sisustaa vauvalle huonetta mut me asutaan vielä toistaiseksi kolmiossa, kaikki huoneet erittäin käytössä ja pikkuneitikin viel meidän makkarissa... Mut sinne uuteen kotiin sitten kyllä!! Ainakin oma nurkkaus poikaselle. Koska meidän makkariin tulee ja en tiiä miten pian osaan sit hänestä "luopua" koska tyttö on jo yli 2vee ja edelleen itku kurkussa (MULLA siis) jos ei nuku samassa huoneessa... :D

**

Täytyy lähtee laittaa tipulle puuroa, ihanan energinen olo, nukahdin eilen sohvalle joskus ehkä 20.45 (se niistä Euroviisuista...), mies laitto mulle hetkeks jonkun viltin vaan niskaan ja kanto sit nukkumaan puol kymmeneltä kun ei näkyny enää elonmerkkejä vissiin... :LOL: Vaikka oon heränny 7 neitin kanssa niin ei väsytä yhtään!! Uusi tunne... Voisinpa jaksaa pyörähtää vaikka kaupungilla tänään.

Sori romaanista!! upsista

mama-L ja rakas Poitsu 21+6

 

Yhteistyössä