Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

LA
Nimimerkki / Ikä / Monesko lapsi / Synnytyssairaala


Laittakaa laskettu aika selvästi näkyviin viesteihin, ikävää kaivella jostain tekstien uumenista niitä. Muutellaan sitten kun tarve vaatii !

Poikaolo sinisellä merkinnällä ja tyttöolo punaisella jos haluatte näkyviin. :)

27.09
Hepa_ / 25 / 2. / TYKS

28.09.
Sunniva / 24 / 3. / PKKS
Dolly04 / 29 / 2. / -

1.10
Jenni-Julia / 23 / 3. / SEKS
Ruumää / 26 / 1. / K-PKS
Bari / 27 / 2. / -
Malttamaton / 33 / 4. / LS / poikaolo
Senya / 21 / 1. / JS / tyttöolo
mymmix 13+2/32/4./K-SKS

2.10
-inna- / 19 / 1. / SAS
Iisuli / 27 / 2. / KOS
Kasenja / 37 / 1. / -

3.10
Stiina / 25 / 1. / -

4.10
KAS / 32 / 4. / TYKS
Venetsia / 28 / 2. / TAYS
Jeisi / 26 / 3. / -
Iinastiina / 32 / 2. / TAYS
Addoda / 24 / 2. / HYS / poikaolo
Iita_82 / 31 / 2. / KYS

5.10
Loiste79 / 34 / 3. / SEKS
Smesmira / 29 / 3. / TYKS
Annuski / 32 / 2. / -

6.10
Lullaby89 / 24 / 1. / K-SKS
Kajotar / 26 / 1. / TAYS
Mini-ihme / 30 / 1. / TYKS


7.10
Anni00 / 26 / 1. / OYS
Pulla2014 / 34 / 2. / -
Emma77 / 36 / 2. / -
Els- / 21 / 2. / SEKS

8.10
Ansukka / 34 / 4 / -
Efi / 27 / 2 / ulkomailla
PienRuu / 31 / 3. / K-SKS
Grill / 23 / 1. / SATKS
gisa / - / 2. / KOKS

9.10
Jjjulia / 21 / 2. / EKKS
Alokas / 22 / 1. / TAYS
Madde84 / 29 / 2. / SAS tyttöolo
Bebe2014 / 32 / 2. / Jorvi


10.10
Tyttömasu / 36 / 3. / -
ChocolateBox / 40 / 2. / NKL

11.10
Näkymätön / 26 / 2 / JS tai KOS
Elviira 86 / 27 / 1. / SatKS
Maijac / 24 / 1. / HYS
Nonnie / 32 / 2. / Jorvi
#Exec / 30 / 1. / KOS

12.10
NtiKesäheinä / 30 / 1. / HYS
SannaMarko / 26 / 1. / HYKS

13.10
Ronja76 / 37 / 2. / -
Tähtitomu / - /1. / TAYS
Maajussinmorsian / 32 / 1. / TAYS

14.10
Elanor85 / 28 / 1. / TAYS
Pumbuliini / 23 / 1. / TYKSpoikaolo

15.10
Vauvaonnea / 28 / 1. / TYKS
Uusiäippä78 / 35 / 2. 3. & 4. / -
83yrittäjä / 30 / 1. / TYKS
Morrison / 30 / 5. / TYKS

16.10
Luckygirl / 34 / 2. / Jorvi

17.10
Ponityttö / 23 / 1. / Jorvi
Mahakeko / 33 / 4. / TYKS
Willarose / 23 / 2. / HYS
Vanessa / 33 / 3 / KOS

18.10
Ankkurinappi / 31 / 1. / KYS

19.10
Beanna / 27 / 1. / Jorvi
Halli / 30 / 3. /-
-ninu / 20 / 1. / -
Lii85 / 29 / 2. / -
-MIIMU / 23 / 2. / -

20.10
Koruharakka / 30 / 2. / -
SalVe / 30 / 3. / KOS

21.10
motherzone/ 26 / 1./ TAYS
minimammut / 24v / 1. / -

23.10
AnnaSeptember / - / 1. / TYKS
JoJoha / 23 / 2. / K-S KS
Koiruuz / 33 / 2. / PS tyttöolo
Iikku88 / 25 / 2. / OAS

24.10
Sonetti / 31 / 1. / TYKS
hippimamma / 31 / 3. / K-PKS tai OYS
Minmo / 27 / 2. / K-S KS

25.10
henma85 / 28 / 3. / K-HKS

26.10
Ärkoojii / 30 / 2. / Jorvi
Misuliini84 / 29v. / 1. / KYS
Mannalii/ 24 / 3. / TAYS

28.10
Niiskuneiti-87 / 26 / 4. /KOKS
Mustikkasuu/ 38 / 3./ PS

29.10
Kinkula- / 24 / 3. / Satks
Jebatu/ 33 / 1 / K-HKS
Pooppana / 24 / 1. / OYS

30.10
Sparkle86 / 27 / 2. / K-PKS
Nenäpäässä / 30 / 2. ja 3. / -

31.10
LLilja / 27 / 1. / K- PKS



LA ei vielä tiedossa


Krizze83 / 30 / 4. / TYKS
Iippari / 22 / 2. / -
Viivimamma / 29 / 2. / NKL tai KOS
Pikkukakkonen14 / - / 2. /
Tipi75 / 39 / 4. / SEKS
Nani92 / 22 / 1. / -


Meitä on 86 odottajaa. :heart: :kiss:

Ensimmäistä odottaa 33
Toista odottaa *30
Kolmatta odottaa 14
Neljättä odottaa 5
Viidettä odottaa 1

Kolmosia odottaa 1
Kaksosia odottaa 1


Menetyksen kohdanneet :hug:

Kotikiss@ Rv 6+1
Dragonfly77 Rv 4+6
Ujm Rv 5+1
Piatu Rv 5
Sarasofia
Hempsuli82 rv 6
Adenna
Vauvatoiveinen
Wenda rv 5+5
kathii
*Pihla* 9+2
Mäkimeirami

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Jos haluatte ultranne tänne näkyviin niin merkitkää selvästi. :)

Ultrat: :heart:

malttamaton 17.3 np- ultra
Pumbuliini 19.3 np- ultra
Addoda 21.3 np-ultra
Tähtitomu 27.3. np-ultra
Grill 27.3 np-ultra
Willarose 3.4 np-ultra
luckygirl 7.4 np-ultra
Sunniva 15.5. RU
Addoda 20.5 RU
senya 20.5 RU
Tähtitomu 3.6 RU




Synnytyssairaaloiden lyhenteet :
JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-uudenmaan aluesairaala
EKKS = Eteläkarjalan keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan keskussairaala
KAKS = Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson keskussairaala
KYS = Kuopion yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjanmaan keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan keskussairaala
RAS = Raahen aluesairaala
SKS = Savonlinnan keskussairaala
SEKS = seinäjoen keskussairaala
SATKS = Satakunnan keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen sairaala
VKS = Vaasan keskussairaala.

Salaiseen facebook ryhmään haluavat laittakaa viestiä Ansukkalle. Ryhmä ei näy kavereillesi, joten kaverisi eivät saa tietää vauvatulokkaasta ainakaan sitä kautta. :) Muistakaa kerto viestissä kuvaus profiilikuvastanne jotta löytyy oikea ihminen!


Edelliset pinot:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2329041-laskettuaika-lokakuussa-2014-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2332826-lokakuun-lutuset-2014-a/
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ansukka
Tsaukkis, mä nyt tekasin äkkii uuden, laitoin ton facebookin tohon lisänä kun sitä moni kyselee. :) Voin poistaa jos tarvitsee tai haluatte ettei näy. musta se on vaan selkein tuossa ensimmäisessä viestissä niin löytyy aina kun joku kaipaa tietoa siitä. :)
 
kiitokset uudesta ketjusta :)

Tuolta sairaaloiden listasta voi poistaa tuon VAS - Vammalan aluesairaalan. Siellä ei enää synnytystoimintaa ole :( Minäkin oisin tuonne halunnu oli niin kovasti kehuttu paikka.

Niin ja Minun riviin voi lisätä 1. lapsi
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Addoda
Kiitos uudesta ketjusta! :) selkeyttää tosiaan kun on vähän lyhkäsempi. Kiva et Facebook-info on kans tuossa alussa!

Muoks. Kun unohdin, Tähtitomu onpa tylsää et joudut odottaan neuvolaa niin kauan :/ täällä pääsi aika nopeeta, reilun viikon päähän sain ajan. Ultrasta en yhtään tiä miten pitkät jonot täällä on, en ees tiä ultrataanko tossa omassa tk:ssa vai pitääkö mennä isompaan.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Addoda
Eli tänne vielä..

Päivitys:
LA 10.10
ChocolateBox/40/2./NKL

Onpas taas ollut säpinää

Tervetuloa uusille
Ja voimahalaus menettämeille

ON:
Meillähän oli vu vajaa pari viikkoa sitten ja sen jälkeen alkoi tuhruvuoto, sitä on nyt seurattu ja tänään oli seuranta ultra kuinka Hippunen kasvaa ja kehittyy ja mistä vuoto mahd johtuu..
Juuri kotiuduttiin ja siellä se pieni kölli <3 Mitta oli juuri niinkuin pitää 18,9mm eli vastas 8+4, pikku kädet ja jalat jo hahmotti ja sydän takoi vahvasti <3
Vuodot saattavat johtua istukan kehityksestä, muutamia mahdollisesti vuotavia suonia näkyi ultrassa, mutta niistä ei kuulemma huolta.

Olot ovat aika "rapeita" kestäkrapula kuvastaa hyvin. Väsy edelleen ihan imfernaalinen.
Noh hyvän asian puolesta, en valita

Me ollaan myös kerrottu lähimmille, loput saavat odottaa vielä pari viikkoa että ollaan käyty np-ultrassa.

Np-ultra ja verikoe olisi sitten parin viikon päästä, nyt jo hirvittää. Jos vähääkään arvot korkeella, tehdään jatkot.
En osaa sanoa mitä tehtäisi jos jokin hälyyttää mutta kaiken kyllä haluan tutkia.

Kiitokset uudesta ketjusta ja mukavaa viikkoa kaikille <3

ChocolateBox ja Hippunen 8+3
 
Yllättävän haastavaa duunailla tota pinoa vaikka ei tarviis ku copy pastee. Katotaan miten selviydyn tästä kuukaudesta tämän kanssa. Päivittelen kun kerkeän. :)

Mitäs jos siihen facebook ryhmään olisi joku toinenkin kenelle laitella viestejä, joku joka olisi aktiivinen täällä myöskin? Itse en siihen kuulu joten en ryhdy mutta jos halukkaita löytyy niin ilmotelkaa viestillä tai tänne jollain selvällä värillä/tekstillä. Ja sopimaa Annuskin kanssa myöskin asiasta ennenkuin lisään tuohon listaan. joko oon sokee tai sit en oo huomannu mutta ainakaan Annuski ei käy kirjottelemassa täällä kovinkaan aktiivisesti joten en tiedä miten ahkerasti facebook pyyntöihin vastaa?

otan ilon irti ku oon kerranki koneelle saakka vaivautunu ;) :LOL: :popcorn:

Addoda & SnadiKakkonen 9+2 :heart: :kiss:
 
Hyvä homma addoda! =)

ChocolateBox: Hienoa että kaikki on hyvin! :)

tähtitomu: Tosi kurjaa jos joudut ultraa odottamaan kovin pitkään... : /

ON: Mulle iski lauantaina ihan hirveä voimattomuus. Olin ihan järkyttynyt. Menin hakemaan puita ja kun lähdin yhtä koria kantamaan sisälle päin, ei siitä tullutkaan mitään. Jouduin pysätymään matkalla varmaan viisi kertaa huilaamaan, puuskutin ja kun pääsin sisälle, niin sydän hakkasi kuin mikäkin. No onneksi sitten selvisi että se on ihan normaalia näin alkuraskaudessa. Vähän jo ihmettelin että mikäs mulle nyt tuli. :D
 
niin no pitkään ja pitkään, noilla viikoillahan tuo ultra tehdään muutenkin. Huolettaa vaan että näinköhän kerkeen saada ajan oikeille viikoille :/
muuten kyllä pääsen ultraan neuvolaan vaikka joka päivä.. jos siellä vaan ny joku suostuis vastaamaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Grill
Kiitos uudesta ketjusta

Ihan epätodellinen olo tästä raskaudesta ja päivä päivältä mietin enemmän ultran varaamista jostain yksityiseltä lääkäriasemalta. Esikoista odottaessa kävimme viikolla 8 toteamassa kaiken olevan kunnossa.

Mahaakin turvottaa iltapäivää kohti siihen malliin, että on kaiketi syytä mennä katselmaan mitä sieltä varastosta löytyy äitiysvaatelaatikosta.

Kertomisesta Olin ystäväni kanssa viikonloppuna risteilyllä ja hän nyt on ensimmäinen kenelle kerroin. Toisaalta tämä sai kaikki vauvajutut pyörimään päässä kun tuli juteltua kaikenlaista. Jäin myös miettimään miten ihmeessä selviän esikoisen synttäreistä tämän kuun lopulla kertomatta kaikille kun epäilemättä maha pullottaa silloin aikatavalla ja virallinen ultra menee kaiketi huhtikuun puolelle.

KoiruuZ luultavasti viikolla 6
 
Koiruuz: Mulla myös tuota turvotusta ollut jo monta viikkoa ihan kiitettävästi ja lisääntyy vaan... Töissä pitäis vielä pystyä piilottelemaan mahaa, samoin kuin yli-uteliailta sukulaisilta. Jotenkin hulluna luulin että saisin koeajan pois alta ennen kun kerron pomolle, mutta ei mitään toivoa!
 
Olettekos huomanneet että tuo 12 viikon rajapyykki pyörähtää aika monella täällä aprillipäivän tienoolla :) itse ajattelin aiheuttaa pahennusta ja julkaista tietoa silloin jos jotain julkisetettavaa on... Meillä kun on avointa lapsettomuutta se 5v takana niin tämähän on aika yllättävä käänne sukulaisille ja tuttaville...

Alan pääsemään osalliseksi myös näistä pahoinvoinneista. Ihan pientähän tämä lienee, mutta muutaman kerran on saanut jo miettiä mikä roskis olis lähinnä jos nyt ei pysty pahaa oloa nielemään.

Täällä jotkut kärsii kovasti väsymyksistä... Itse onneksi olen niiltäkin säästynyt, tai sitten en vaan vuorotyöläisenä niitä huomaa. nyt meneillään kahden viikon yövuoroputki ja pääsen nukkumaan vasta aamu viideltä. Fyysinen työ elintarvikkeiden parissa pitää "virkeänä" :D

Minä selvisin ensimmäisistä mekkojuhlista jäätävän pallomahani kanssa ilman käryjä. Onneksi on tuo työ tekosyynä ja viina ei ole koskaan maistunut. Löysin sopivan mahasta väljän mekon mutta mun aa kupin tissit ei oikeen enää mahtunu siihen leninkiin. Ammuin vessassa takista yhden napin irti :D Kyllä mä oon aika sotanorsu kohta jos tätä vauhtia leviän. Salaattia kitaan ja paaaaaaljon vettä ja jonkunverran ananasta...
 
  • Tykkää
Reactions: luckygirl
Suurkiitokset Addodalle uudesta ketjusta ! :) kiva kun joku muukin päivittelee välillä. Tuolla edellisessä keskustelussa tuli vielä pari uutta mukaan, mitä en ehtinyt vielä lisäillä listaan. Olisko ollut JoJoha ja Misuliini84 ?

Oloista Täällä on kai ruvennut pahin paha olo hellittämään. Edelleen tulee superkuvottava olo jos ehtii nälkä tulemaan, täytyy siis syödä jatkuvasti :D Sitten taas pelkää kun oireet vähenee, että onkohan kaikki masussa hyvin? Torstaina olis ultra, joten saas nähdä sitten, jännää :)

Eipä tänne oikeen muuta.
 
Addodalle kiitokset maaliskuun pinosta! :)

ChocolateBox Ihanaa, että pikkuisella on ollut ultrassa kaikki hyvin.:)

Oloista Tänään ei ole ollut kuvotusta, ei ole etonut, en ole oksentanut tai voinut mitenkään pahoin. Olenkin pienen paniikin vallassa! Toki päivää on vielä jäljellä, mutta muina päivinä on jotakin ollut jo tähän kellonaikaan mennessä, joten tuntuu hyvin oudolta. Onkin hyvin lohduttavaa lukea, että muillakin on ollut samanlaisia kokemuksia. Esikoisesta pahoinvointia kesti paljon pitempään, jos se on nyt sitten ohitse. Olen todella helpottunut, että varasin varhaisultran, ja että se on parin päivän päästä.

Uteluista Täällä on odottajia eri tilanteissa, joten jäin pohtimaan, että kuinka monelta on odotuksesta/lasten saamisesta kysytty? Minulta ei ole kukaan suoraan tätä toista pikkuista yrittäessä asiaa udellut, mutta esikoista yrittäessä moni uteli ja siitä sain lisästressiä, vaikkemme kenellekään etukäteen yrityksestä kertoneet. Äitini paljasti hiljattain, että tätini kysyi, että odotanko toista vauvaa. Silloin äitini ei vielä tiennyt, että odotan, joten hän oli vastannut, ettei hänelle ole kukaan sellaista kertonut. Eilisessä yhtiökokouksessa huomasin vain, että yhtiömme toinen nuori pari, kesällä avioituneet, joutuivat selvästi kiusalliseen tilanteeseen, kun iäkäs rouva kommentoi minulle, että "on niin ihanaa, kun yhtiössä on taas lapsia" ja sitten siirsi katseensa nuoreen pariin ja jatkoi: "ja toivottavasti lisää tulee." Huomasin, etteivät he tienneet, miten olla ja minä ja mieheni taas vilkaisimme toisiamme ja ajattelimme salaisuuttamme. :)

Luckygirl & Vekara 7+3
 
Täällä eka neuvolakäynti tänään käyty. Ihana yllätys kun päästiin näkemään ja kuulemaan pikkunen!! Ja saatiin vielä pari kuvaakin. Ei sit maltettu olla kertomatta perheille kun tuli varmistus asiaan :). Helpompi näin niin ei tarvi kaikkea miettiä niin kauheesti.



Laskettuaika oli vähän eri kuin mitä laskin sen perusteella mitä mulle puhelimessa sanottiin mutta annan tuon nyt vielä olla koska se todennäkösesti muuttuu oikeasti toiseen suuntaan.

Anni00 ja massukka 9+3
 
Willarose, käynpä tsekkailemassa. Päivin hiljasin hetki niin kerkeen täs lomassa varmaan tiiraa.

Jos kaikki ei ole listalla niin laittakaa uutta viestiä tähän ketjuun. Käyn selaamassa viimesimmät sivut edellisestä pinosta ja koitan kalastaa kaikki mukaan pinoon mutta jos joku uupuu nii kertokaahan. :)

FB korjaukseen kiitokset. :) Liikaa samanlaisia nimimerkkejä. ;)

uteluista : meiltä ei varmaan kukaan osaakkaan udella mitään kun edellisestä synnytyksestä on niin vähän aikaa ja niille kelle ollaan kerrottu niin ollaan lähinnä saatu ihmettelyjä ja vähän ehkä semmosia toruviaki katseita et miks nyt näin äkkiä.. Piti viikonloppuna kertoa mun mummolle mutta he ovatkin madeiralla ja tulee parin viikon päästä takaisin kotosuomeen, jospa sitten päästään kertomaan sinnekin uutisia, saa nähä millasia ihmettelyjä sieltä suunnalta tulee. Anoppi halas molempia ja onnitteli, ei ollenkaan ollu paheksuva eikä ihmetellyt asiaa vaan totesi lähinnä ettei lapset kysele saako tulla vaan yleensä tulee ihan sit ku hälle sopii ja nyt sitten näin. Kaverit on varmaan pettyneitä ne jotka tietää kun ne kai odotti et pääsen taas kupittelun makuun pikku hiljaa mut ainakaan tässä välissä en pystyny huikkakkaan juomaan mitään alkoholi pitosta. Tosin tuo pieni ihmeellinen tyyppi kyllä hiukkasen rajottaa noita menoja mut kun ei kavereilla oo lapsia tai on hyvät hoitajat jotka tulee ku vaan keksii pyytää ja meillä ei niin enpä oo noita menoja niin kovin tärkeinä pitäny, lähinnä olis kiva joskus olla miehen kans kahestaa.

Oloissa nyt ei oo ku vaan mahan sekaisuutta ja hirvee jano koko ajan, kävelen vesi kannu kädessä ympäri asuntoa. :D

Nyt mä alan kattoo mun talletuksia pois jos niistä joskus pääsis ajan tasalle. Mukavaa viikkoa ja onnea ultriin meneville. Itellä neuvola tällä viikolla, tosin pikanen sellanen mut ei kuulemma tarvii istuskella tuntikausia ku siellä on kaikki tiedot ja ilmotin etten mitään lipareitakaan tarvii kun arkistoitu kaikki muistoks kansioon esikon ajalta. Ei varmasti oo muuttunu siinä ajassa! :D

Addoda & SnadiKakkonen 9+2

PS. Nyt pitäis löytyä kaikki (?) listalta, tarkistakaa omat tiedot. :)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos uudesta pinosta addoda!

Ihan pikaisesti oli pakko tulla kertomaan, että tänään kävin neuvolassa ja sykkeet löytyivät jo! Olin ihan hämilläni, jotenkin en ollut yhtään valmistautunut siihen, että niitä yritetään kuunnella. Ja että kuuluikin jotain!! :heart:

Paras maanantai pitkään aikaan!

Venetsia ja pömppis 9+5
 
  • Tykkää
Reactions: Tähtitomu
Onko tässä ryhmässä muita siitepölylle allergisia ja miten aiotte selvitä keväästä? Perjantai ja lauantai meni tosi pahoista oireista kärsien, mutta nyt räntäsade helpotti oloa. Pitää kaiketi varata aika lääkärille ja kysellä vaihtoehtoja.
 
KoiruuZ, minä minä! Edellisessä raskaudessa neuvolalääkäri määräsi muistaakseni Beconasea oireisiin. Ja Heinixia sai syödä. Nyt käytän Glinoria, kun kuulin, että sitä kannattaa kokeilla ennen Beconasea. Viime kesänä Glinor ei riittänyt, mutta toistaiseksi auttaa. Onneksi sallittuja lääkkeitä löytyy :) mun allergia on aika paha, että katsotaan, miten selviän keväästä ja kesästä. Heinix ei mulla auta oireisiin ollenkaan.

Uteluja ei ole tullut. Mulla tosiaan taustalla syömisongelmaa, joten en usko uteluja ihan heti tulevankaan, vaikka maha on kuin pallo. Eikä edellisessäkään raskaudessa kukaan kysellyt, milloin on lasten aika :) ollaan saatu olla ilman painostusta :D mun äiti aina vauvoja ihasteli, mutta ei kuitenkaan kysellyt, koska saa lapsenlapsen. Ilahtui kovin, kun vauvauutiset kerrottiin joskus rv 14. Nyt tuskin kukaan odottaa, että näin nopeasti olisi toinen tulossa ;)
 
Viimeksi muokattu:
Meillä la muuttu yhdellä päivällä, eli 5.10 veikkaillaan nyt, ja samalla varmistui synnärin olevan KOS. Kävimme siis tänään mieheni kanssa terkkarilla saamassa valtavan informaatioähkyn, siinä meille lenteli lippua ja lappua sen seittämäätoista.. Mukavan oloinen terkkari, joten ainakaan näitä tapaamisia ei tarvitse jännätä. Ei tullut noottia ensisynnyttäjän iästä, eikä tullut valittamista myöskään pienestä ylipainosta - ruoka- ja liikuntaohjeita kylläkin, mutta ne kuulunevat asiaan :)

Ensi viikolla sitten verikokeisiin ja totta kai se sokerirasituskin tuli eteen.. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! 9+1.
 
  • Tykkää
Reactions: Addoda
Willarose, kiitos. oon SIKA HUONO nimimerkkien kanssa ja koitin kaivella vanhasta pinosta kuka sitä FB ryhmää oikein "johtaa" mut en löytäny eikä toi pirpana antanu aikaakaan hakea mitään joten muistelin sit väärin. :LOL: :snotty:

(.) Ilta äklöt sai taas vallan meikäläisestä. Voisin purjoo KAIKEN ulos ihan huvikseenki jos se helpottais oloa sit edes vähäks aikaa. Neki turvalliset lihapullat ja nakit ei enää meinaa upota... liekö johtuis väsymyksestä Taidan tästä nytki könyy suihkuun ja sänkyyn jos taas vähä nukkuis lisää. kahet päiväunet ja 12 h yöunta parilla heräilyllä ja oon silti iha kanttuvei. :$ :stick: :|

Uninen Addoda & SnadiKakkonen
 

Yhteistyössä